خرید انواع دسته،سبد و باکس گل با ارسال فوری

هنوز درمحل کارتان گل ندارید!!! این مطلب را بخوانید.

زمان مطالعه: 6 دقیقه

چه در اداره‌ای شلوغ کار می کنید، چه در مطبی پررفت وآمد یا در مغازه‌ای متوسط در مرکز شهر، تاثیر مثبت گل‌ها و گیاه می تواند در روند کاری شما و همکارنتان تاثیر بگذارد. ما ساعت‌های زیادی از عمرمان را در محل کار در شرکت ها می گذرانیم می گذرانیم پس ضروری است که محیط شرکتمان هم مانند منزل‌مان محیطی خوشایند و زیبا باشد. خیره شدن طولانی به مانیتور و فشار کاری باعث خستگی همه‌ می شود اما می توانیم با کمک گل و گیاه، حال‌مان را خوب نگه داریم و محل کارمان را با گل ها دوست داشتنی‌تر کنیم و تیمی با نشاط تر داشته باشیم.

گُل‌سِتان | گل فروشی آنلاین | سفارش آنلاین گل | گیاه آپارتمانی

احساس بهتر، کارایی بیش‌تر با قرار دادن گل و گیاه در شرکت

طبق تحقیقاتی که کارشناسان انجام داده اند، وجود گل‌ها و گیاهان در محل کار باعث افزایش خلاقیت، مهارت حل مساله، تمرکز و افزایش سلامتی روحی کارکنان می شود.

پیشنهاد می کنیم با قراردادن گل‌های طبیعی یا گیاهان در محل کارتان، احساس مثبت و شادی را به مشتری‌ها و کارمندان‌ انتقال بدهید. پیام شما به کارمندان و مشتریان‌تان این است که شما شایسته ی دیدن و لذت بردن از زیبایی و عطر گل‌ها هستید. گل روی میز کارمندان،  بهانه ای برای قدردانی از آن‌ها است و نشان می دهد که شما به سلامت روان و آرامش روحی‌شان اهمیت می دهید.

گل طبیعی در دفتر

کارمندان شاد بهره وری بالاتری دارند و همین نکته در درازمدت می تواند یکی از عوامل رشد و پیشرفت شرکت‌تان باشد. یادتان باشد که تغییرات کوچک می توانند نتایج بزرگی به همراه بیاورند.

گل‌ها با خودشان رنگ و حس متفاوتی به محل کارتان می آورند هم‌چنین علاوه بر تاثیرات مثبت روحی و روانی، فایده‌های دیگری هم دارند:

یکی از فایده‌های گیاهان سبز این است که می توانند تا حد زیادی باعث تصفیه‌ی هوا شوند و همین مورد در ایجاد محیطی سالم در فضایی سربسته و اداری نکته ی مهمی است. هم‌چنین با گل‌ها و گیاهان می توان توجه افراد را به نقاط دیگر جلب کرد و با آن معایب ساختمان یا دکوراسیون محل کار را پوشاند.

گیاهان گلدانی یا گل طبیعی، کدام برای دفتر کاری شما مناسب تر است؟

در محل کار می توانید هم از گیاهان گلدانی و هم از گل های طبیعی شاخه ای استفاده کنید چون هر کدام زیبایی و فایده های خود را دارند و انتخاب هر کدام از آن‌ها به شرایط محیطی محل کار و علاقه‌ی شخصی تان بستگی دارد.

اگر وقت رسیدگی و آبیاری به گلدان را دارید، گلدان های کوچک را انتخاب کنید. برای شروع،‌ بهتر است از گیاهانی استفاده کنید که به رسیدگی زیادی نیاز ندارند مثل کاکتوس و ساکولنت ها و یا دسته گل هایی که می توانید هر هفته عوضشان کنید.

اگر از گل‌های طبیعی شاخه ای استفاده می کنید توصیه می کنیم به جای خرید در هر مرتبه به صورت ماهانه اشتراک گل بگیرید تا در هزینه‌ها صرفه‌جویی کنید و نگران دردسر های خرید گل از گل فروشی و نگرانی های تازه بودن گل ها را از خود دور کنید.

برای مشاهده اشتراک های گل گُل سِتان می توانید به صفحه اشتراک گل مراجعه کنید.

مطلب مرتبط:۱۱ گیاه گلدانی مناسب برای محل کار (گل‌های مقاوم برای محیط کار)

در چه جاهایی از شرکت می توان گل و گیاه را قرار داد؟

میز منشی یا پذیرش: اولین جایی که یک فرد وارد می شود و گل ها را می بیند، قسمت ورودی و پذیرش محل کار است. از آن‌جایی‌که تاثیر نگاه اول بسیار مهم است،‌ می توانید با سلیقه و انتخاب خودتان احساس مثبتی را در مراجعان و مشتری‌ها به وجود آورید زیرا گل‌ها پیام خوشامدگویی زیبایی برای بازدیدکنندگان و مشتری‌ها هستند. در این قسمت می توانید از دسته گل‌های بزرگ استفاده کنید.

اتاق انتظار مراجعان شرکت: میز وسط اتاق و گوشه های دیوار محل های خوبی هستند که می توانید از گل‌های طبیعی با اندازه ی متوسط استفاده کنید. اگر اتاق پنجره دارد می توانید در نزدیکی آن گلدان های سبز و کوچک قرار دهید.

میز کارمندان: گلدان‌ یا دسته‌گل‌های کوچک بهترین گزینه برای روی میز کارمندان هستند. می توانید از گل‌های کوچک و شاخه کوتاهی مثل رز مینیاتوری یا آلاله استفاده کنید.

گل در اتاق جلسه: روی میز جلسه محل مناسبی برای قراردادن گل است اما دقت کنید که ارتفاع گل بسیار کوتاه باشد تا جلوی دید افراد حاضر در جلسه را نگیرد. ما در گُل سِتان همیشه قرار دادن گل در اتاق جلسات را به شرکت ها توصیه می کنیم.

مانسترا غول پیکر
19,000,000 تومان
زامیفولیا بلک سه قلاف
645,000 تومان
زامیفولیا 9 قلاف سبز با گلدان مواد آلی
1,365,000 تومان
مانسترا متوسط با گلدان مواد آلی استوانه
922,000 تومان
سانسوریا کراواتی امریکن با گلدان مواد آلی
812,000 تومان
گل برای شرکت
دسته گل لیسینتوس گُل سِتان بر روی میز اتاق جلسات شرکت رهنما
مانسترا غول پیکر
19,000,000 تومان
سانسوریا کراواتی امریکن با گلدان مواد آلی
812,000 تومان
آگلونما با گلدان مواد آلی
787,000 تومان
سانسوریا ابلق با گلدان مواد آلی استوانه مشکی
996,000 تومان
سانسوریا سبز با گلدان مواد آلی مخروطی
774,000 تومان

راهرو: گلدان را روی میزی کوچک و در گوشه ی خلوتی از راهرو قرار دهید.

نکته:

گل‌ها و گیاهان را در محل رفت و آمد زیاد، در مقابل کولر یا کنار بخاری و شوفاژ قرار ندهید.

گل را جایی بگذارید که در دایره ی دید همگان باشد.

از گل های معطر به مقدار زیاد در شرکت استفاده نکنید چون ممکن است باعث آلرژی افراد شود.

مطلب پیشنهادی: گلهای مناسب برای رستوران ها و کافی شاپ

گل ها و گیاه محل کار باید چه شرایطی داشته باشند؟

از گل‌های با کیفیت بالا و مقاوم برای دفتر کار خود استفاده کنید تا مدت زمان بیش‌تری باقی بمانند. برای اطلاع از گل های ماندگار می توانید با مشاورین خرید گُل سِتان تماس بگیرید.

اگر گل‌ها را هماهنگ با برند، معماری و رنگ غالب در محل کارتان حتی رنگ لباس کارکنان انتخاب کنید، تاثیر دوچندانی بر هویت شرکت تان می گذارید. البته محدودیت های رنگی در گل ها وجود دارد و اینکه شاید رنگ گل مد نظر شما در آن فصل موجود نباشد.

پیش از انتخاب نوع گل و گیاه حتما از نزدیک ترین گل فروشی مشورت بگیرید تا گیاهی متناسب و سازگار با شرایط نور و هوای محل کارتان انتخاب کنید.گل فروشی های تهران اکثر همزمان گل و گیاه های ریشه دار را با هم ندارند و یا اگر دارند تنوع لازم موجود نیست و می توانید برای تامین هر کدام به گل فروشی یا گیاه فروشی مراجعه کنید. با برای خرید گیاهان مناسب برای محل کار به کلیک کنید.

مطالعه مطلب چگونه از کارمندان خود قدردانی و تشکر کنیم؟ (۱۱ پشنهاد کابردی) به شما پیشنهاد می شود.

حرف آخر

در این مطلب سعی کردیم درباره اهمیت گلها در شرکت مطالبی را برای شما بیان کنیم، چنانچه مطلبی ناگفته مانده است و یا پرسشی در ذهن شماست که نیاز به مشاوره تخصصی روی گیاه خود دارید، می‌توانید سوالات خود را از طریق ارتباط با مشاوره تخصصی گیاه گُل‌سِتان مطرح نمایید. کارشناسان باتجربه گیاه‌پزشکی ما آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند. گیاه پزشکان مشکل شما را بررسی می‌کنند و در صورت نیاز غذای گیاه (کود)، سم و سایر ملزومات گیاه را برای شما ارسال خواهند کرد. ضمن اینکه اگر زمان یا تخصص کافی برای رسیدگی به گیاه خود را ندارید، می‌توانید از خدمات طراحی دکوراسیون گیاه گُل‌سِتان (اعزام باغبان و گیاه پزشک به محل شما) استفاده کنید تا متخصصین ما با ابزار مورد نیاز شما در محل شما حضور یابند و خدماتی مانند تشخیص بیماری، علت عدم رشد، تعویض خاک و گلدان، سم پاشی، کوددهی و یا حتی کاشت و … را به شما ارائه دهند.

خرید گیاه و گل آپارتمانی آنلاین - تحویل رایگان 4ساعته | گُل‌سِتان
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.