ارسال فوری گل، هدیه و کارت پستال با ارسال 4 ساعته

بهترین روش سفارش گل در تهران و خرید گل ارزان کدام است؟

زمان مطالعه: 7 دقیقه

کوچک شدن فضای خانه‌ها و آپارتمانی شدن آنها در کنار زندگی پرمشغله شهرنشینی، روز به روز این نیاز را در ما بیشتر می‌کند تا به نحوی جای خالی طبیعت را در زندگیمان پر کنیم.
در این میان گل‌های شاخه بریده نقش پررنگی دارند چون علاوه بر اینکه فضای بسیار کمی را اشغال می‌کنند، به نحو مطلوبی نیز محیط اطرافمان را با رنگ و بوی خود زیبا می‌کنند.
همچنین گل‌ یکی از زیباترین و بهترین هدیه‌هایی است که می‌توان برای هر مناسبتی از آن استفاده کرد. هدیه‌ای که از یونان باستان تا همین امروز به بهترین شکل، احساسات ما را به زبان خاص خود بیان کرده است.
در نتیجه به خاطر نیاز روز افزون به خرید گل به خصوص در شهر شلوغی مثل تهران که ترافیک و آلودگی حرف اول را می‌زند و معمولا دغدغه‌های روزمره به قدری است که مردم فرصت کمتری برای بودن در کنار طبیعت را دارند، سفارش گل خود یک چالش محسوب می‌شود. به شما روش های خرید گل و خرید گل ارزان و خرید آنلاین گیاه در تهران را آموزش خواهیم داد

گُل‌سِتان | گل فروشی آنلاین | سفارش آنلاین گل | گیاه آپارتمانی

روش‌های متفاوتی برای خرید گل در تهران وجود دارد که هر کس بسته به هدف، زمان و بودجه‌ای که دارد گل لاکچری می خواهد یا گل ارزان، می‌تواند هر یک از آنها را انتخاب کند. برخی افراد به دنبال ارزانترین بازار گل تهران هستند و برخی دیگر به دنبال لوکس‌ترین. برای انتخاب گلها باید ابتدا نام گل و شکل ظاهری آن را بشناسید پس مطلب تشخیص نام گل شاخه بریده از روی عکس را مطالعه کنید و گلهای مورد علاقه خود را در ذهن بسپارید.

نکته: هدف ما در این نوشته، مشخص کردن معایب و مزایای هر روش است و شما می توانید برای خود بهترین روش را انتخاب کنید و انتخاب هر یک بستگی به تصمیم شما خواهد داشت.

۱- مراجعه به گل فروشی‌‌های هر منطقه در تهران

اولین و قابل تصورترین روش برای خرید گل‌های شاخه بریده مراجعه به یک مغازه‌ی گلفروشی است.
قطعا حضور در گل فروشی و قرار گرفتن در بین گل‌ها تجربه‌ی جالبی است. ضمن اینکه شما می‌توانید چه از نظر حجم ( تعداد شاخه و برگ) و چه از نظر نوع گل و حتی نوع دیزاین سلیقه‌ی خود را اعمال کنید و دسته گلی دقیقا مطابق با آنچه که می‌خواهید سفارش دهید. برای اینکار می تواندی از لینک زیر نزدیکترین گلفروشی به محل زنگی خود را پیدا کنید. آدرس و تلفن گلفروشی های تهران

گل فروشی بهرام در تهران
گل فروشی بهرام

اما در شهر پرجمعیتی مثل تهران، قطعا مراجعه مستقیم به یک گل‌ فروشی و منتظر ماندن برای دیزاین و بسته‌بندی آن، حتی اگر رفت و آمد و جای پارک را در نظر نگیریم چندان کار آسانی نیست.
بعلاوه اینکه برای مناسبت‌های خاصی مثل خرید گل روز مادر، روز ولنتاین (عشاق) و مناسبت‌های اینچنینی دیگر، مغازه‌های گل فروشی به قدری شلوغ خواهند بود که این زمان چند برابر نیز می‌شود.
قبل از خرید گلها حتما مطلب تفاوت گل با کیفیت با گل بی کیفیت را مطالعه نمایید.

۲- سفارش گل از گل فروشی‌ آنلاین

با گسترش تکنولوژی این امکان فراهم شده تا هر چیزی به صورت آنلاین نیز فروخته شود. گل‌ها نیز از این قاعده مستثنی نیستند.

مطلب مرتبط: روند تکامل گل فروشی‌ ها – از گل فروشی سنتی تا آنلاین

سفارش گل به صورت آنلاین از جهات مختلفی مناسب است. اول از همه و مهمترین آن، صرفه جویی در زمان و عدم نیاز به مراجعه حضوری مشتری است.
دیگر این نگرانی وجود ندارد که در نزدیکی شما گل فروشی مناسبی وجود دارد یا خیر و یا درکدام قسمت شهر قرار دارید. از هر جا و در هر زمانی از روز می‌توانید سفارش خود را ثبت کنید.
مزیت بعدی سفارش اینترنتی، امکان ارسال گل از راه دور است. فرقی ندارد در چه شهر یا کشوری باشید. گل فروشی های آنلاین این امکان را برای شما فراهم می‌کنند تا از هر جایی که قصد داشته باشید برای دوست، مادر یا معشوقتان گل ارسال کنید و او را از راه دور سوپرایز کنید.
تازگی گل‌ها نیز موضوع مهم دیگری است که به طور حتم برای مشتری حائز اهمیت است. گل فروشی‌های آنلاین برخلاف گل فروشی‌های سنتی که ابتدا گل می‌خرند و بعد آنرا می‌فروشند. ابتدا سفارش‌ها را می‌گیرند و پس از آن گل‌ها را می‌خرند.
به همین دلیل گل‌ها معمولا خرید روز هستند و عمر طولانی‌تر نسبت به مغازه ‌های گل‌فروشی که ممکن است گل‌ها یکی دوروز مانده باشند، خواهد داشت.
دیدن محصول نهایی نیز یکی دیگر از مزایای سفارش آنلاین است. همه ما دوست داریم بدانیم که دست آخر چه چیزی به دست ما می‌رسد. از آنجایی که در گل فروشی‌های اینترنتی طرح‌ها از قبل آمده و عکاسی شده‌اند. مشتری می‌داند گلی که به او تحویل داده می‌شود تقریبا چه شکلی است.
در کنار تمام مزایایی که گل‌فروشی‌های آنلاین دارند معایبی نیز دارند که مهمترین آنها عدم امکان شخصی‌سازی است. به این معنی که مشتری نمی‌تواند انتخاب کند که از هر گل به چه تعداد و به چه نسبتی ترکیب شود و تقریبا دست او برای اعمال سلیقه بسته خواهد بود.

۳ – خرید گل از بازار گل تهران

اگر چه خرید از بازار گل برای مشتری‌های خانگی چندان قابل تصور و محتمل نیست اما به هر حال می‌توان آن را هم به عنوان یکی از روش‌های خرید گل در نظر گرفت.
در تهران بازارهای گل‌ متعددی وجود دارد که از بزرگترین آن‌ها می‌توان به بازار گل امام رضا و بازار محلاتی اشاره کرد که هر روز حجم زیادی از گل وارد آنها می‌شود و مورد معامله قرار می‌گیرد. خرید اینترنتی گلدان از بازار گل محلاتی جزو روش‌هایی هست که حتما به شما پیشنهاد می کنیم برای تفریح هم که شده یک روز را به آن اختصاص دهید.
اکثر گل‌های گل‌فروشی‌ها نیز از همین دو بازار آورده می‌شود. معمولا گل فروشی‌های سطح شهر چه آفلاین و چه آنلاین صبح زود به این بازار‌ها مراجعه کرده و گل مورد نیاز خود را فراهم می‌کنند.

اگر چه قیمت‌ گل در این بازار‌ها به نسبت سایر گلفروشی‌ها پایین‌تر است اما خرید اینترنتی گلدان از بازار گل محلاتی و خرید اینترنتی از بازار گل امام رضا برای مشتری خانگی چندان مقرون به صرفه نیست چرا که هزینه‌های زیادی چه از نظر رفت و آمد و چه از نظر زمانی به او تحمیل می‌شود.

نکته‌ای که هنگام خرید از این بازارها باید به آن توجه کرد این است که بازه‌ی خرید بین ۵ تا ۷ صبح باشد که گل‌های مرغوب در بازار وجود دارد. با خرید اینترنتی از بازار گل محلاتی می‌توانید علاوه بر صرفه جویی در وقت، زحمت رفت و آمد به خود ندهید.

دسته گل روشنک
611,000 تومان
رز جاودان مهرسا پایه قرمز
679,000 تومان
باکس رز جاودان موزیکال Q&Q
2,399,000 تومان
باکس رز جاودان موزیکال ملودی
994,000 تومان
رز جاودان موزیکال لاولی
994,000 تومان

۳- سفارش تلفنی گل از گلفروشی

این امکان نیز وجود دارد که به صورت تلفنی چه از مغازه‌ها و چه از گلفروشی‌های آنلاین گل سفارش داده شود. و آنها پس از ثبت سفارش گل را در زمان مقرر به دست ما برسانند.

اما دانستن شماره یک گل فروشی یک بحث است و دسته گلی که قرار است برای ما ارسال شود یک بحث دیگر چون به هر حال ما هیچ تصوری از گلی که به دستمان میرسد نخواهیم داشت.

همینطور مواردی مثل شیوه‌ی پرداخت وجه و طریقه‌ی ارسال گل موارد دیگری هستند که باعث می‌شود سفارش گل به صورتی تلفنی حداقل از نگاه ما چندان راهکار مناسبی نباشد.

خدمات باغبانی در محل، اعزام سریع باغبان گل و گیاه | گُل‌سِتان

۵- خرید گل از سر چهار راه

دست فروشان گل در سر چهارراه تقریبا برای تمام گل فروش‌ها مسئله سازند. به این دلیل که مردم بیشتر با آنها سروکار دارند و قیمت گل را به قیمت گل‌های دست فروشان مقایسه می‌‌کنند.
اگر آشنایی کمی در مورد گل‌ها داشته باشید می‌دانید که گل‌ها از نظر کیفیت به عادی، ممتاز و سوپر ممتاز طبقه‌بندی می‌شوند که بسته به این که کدام کیفیت را انتخاب کنید قیمت متفاوتی خواهد داشت.
اما اکثر گل‌هایی که سر چهار راه فروخته می‌شود جزو هیچکدام از این سه دسته نیستند و اصلا قرار نبوده به دست مشتری برسد.

معمولا این‌ها گل‌های چند روز مانده‌ای هستند که گل‌فروشی‌ها و یا مغازه‌هایی که در بازار گل وجود دارند به جای دور ریز، آن را با قیمت خیلی پایینی به دست فروشان می‌فروشند. و به همین دلیل است که به سرعت پژمرده می‌شوند.
به هر حال همانطور که در ابتدا هم گفته شد. انتخاب روش سفارش گل به هدف، زمان و بودجه فرد بستگی دارد و هر کس بر اساس شرایط خود تصمیم به انتخاب هر یک می‌گیرد.

۵ نکته برای خرید گل ارزان در تهران

این‌که گل‌ بهترین هدیه به کسانی‌است که دوست‌شان داریم، بر هیچ‌کس پوشیده‌نیست اما با درنظرگرفتن قیمت دسته گل‌ها، ممکن‌است ارسال گل برای خیلی از افراد لاکچری و گران به نظربرسد البته همیشه این‌طوری نیست و راه‌های خوبی برای خرید گل دلخواه تان متناسب با بودجه‌تان وجود دارد. ما در ایجا 5 نکته که می توانید گل های ارزان و قیمت مناسب را تهیه کنید به شما آموزش می دهیم.

روش‌های خرید گل به قیمت ارزان
1. به جای خرید از گل‌فروشی‌های دورتر از گل‌فروشی‌های نزدیک محل و یا گل فروشی‌های آنلاین خرید کنید. به این صورت هزینه‌ی ارسال و حمل گل ها و خدمات دیگر کم‌تر می‌شود. علاوه‌بر‌این به کسب و کارهای محلی‌تان و استارتاپ‌های نوپای گلفروشی هم کمک خواهید کرد.

2. از گل‌های تخفیف‌خورده انتخاب کنید. در سایت‌های گل‌فروشی اینترنتی معمولا قسمتی برای تخفیف‌های روزانه وجود دارد.از گلهای تخفیف دار استفاده کنید به این شکل مقداری از بودجه‌تان را صرفه‌جویی کرده‌اید.

3. از دسته‌گل‌های دیزاین شده و خاص صرف‌نظر کنید. گل‌هایی که دیزاین های خاص دارند معمولا قیمتی بالاتر از بقیه‌ی گل‌ها دارند. دسته‌گل‌های ساده قیمتی پایین‌تر دارند. گلها به تنهایی هم زیبا هستند.

4. گل‌های فصلی را فراموش نکنید. مثلا به جای خرید رز که گلی گران است از گل‌های مخصوص هر فصل مثلا در بهار و تابستان می توانید گل لیسیانتوس و آفتابگردان را انتخاب کنید و در پاییز گل زنبق یا آنمون و در زمستان گل نرگس شیراز سفارش دهید، پیشنهاد می کنیم قبل از سفارش همه چیز درباره گل زنبق را مطالعه کنید.

خرید گیاه و گل آپارتمانی آنلاین - تحویل رایگان 4ساعته | گُل‌سِتان
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.