ارسال فوری گل، هدیه و کارت پستال با ارسال 4 ساعته

چگونه به ایران گل ارسال کنیم ؟

زمان مطالعه: 7 دقیقه

چه کسی از خریدن گل‌ مورد علاقه عزیزانش به صورت آنلاین و بدون دردسر لذت نمی‌برد؟
شاید به دلیل دوری از خانواده خود تصور کنید که دیگر نمی‌توانید در مناسبت‌های آنها برایشان گلی بفرستید و یا نمی‌توانید آن‌ها را غافل‌گیر کنید اما دیگر اینطور نیست؛ شما می‌توانید حتی در اروپا ( مثلا انگلستان ) باشید و برای دوستان خود در ایران (تهران) گل‌های تازه بفرستید!

این روزها با تبدیل شدن دنیا به یک دهکده جهانی و پیشرفت سریع تکنولوژی، گل‌ها هم مثل تمام ابعاد دیگر زندگی دست خوش تغییراتی شده و از یک سنت فیزیکی و چهره به چهره، به صنعتی اینترنتی و مجازی تبدیل شده اند. (حتی ارسال تصویر یک گل به دوستان در شبکه‌های مجازی هم بخشی از این تحول نوین گل‌هاست!)
ضرورت اینترنتی شدن زندگی‌، رشد گلفروشی‌های کوچک و تبدیل شدن آنها به تجارت‌های بزرگ اینترنتی را به امری اجتناب ناپذیر تبدیل کرده است و پرسیدن این که چگونه به ایران گل ارسال کنیم کمتر شنیده میشود.

گُل‌سِتان | گل فروشی آنلاین | سفارش آنلاین گل | گیاه آپارتمانی

چند لحظه به واژه “گل” فکر کنید.
آیا این کلمه باعث تازگی ذهن و طراوت روح شما نمی‌شود؟
گل‌ها با رنگ‌های چشم‌گیر و عطر خوش خود یکی از دوست داشتنی‌ترین چیزهایی هستند که در این دنیای پهناور وجود دارد. اگرچه ممکن است در اثر وزش یک باد ملایم پژمرده شده و گلبرگ‌های خود را از دست بدهند، اما همیشه تلاش می‌کنند تا استوار و سالم باقی بمانند و ناملایمات آّب و هوایی را تحمل کنند.

فهرست مطالب:


فلسفه هدیه دادن

در آغاز تاریخ، تصور بر این بود که گل‌ها ارتباط بسیار نزدیکی با خدایان دارند. همین باعث شد که گل‌ها بخشی از افسانه‌ها و داستان‌های اساطیری را تشکیل دهند. همین ارتباط با خدایان، گل را در نظر مردم به چیزی ارزشمند و دست نیافتنی تبدیل کرد.
این ارزش تا جایی پیش رفت که مردم برای ابراز احساسات خوشحالی، ناراحتی، تبریک مناسبت‌های مهم و حتی برای نشان هم‌دردی، به همدیگر گل هدیه می‌دادند.

با گذشت سال‌ها، گل دادن از یک حرکت ارزشمند و گران به یک سنت پسندیده تبدیل شد.
درست مثل استقامت و جاودانگی نهفته در ذات گل‌ها، این سنت هم در گذر از موانع سیاسی، فرهنگی و اجتماعی در امان ماند و به خوبی به نسل‌های جدیدتر منتقل شد،
تا جایی که امروزه هدیه دادن گل‌ها جزو اصول اولیه و اساسی هر جامعه‌ای به حساب می‌آید.

در واقع این گلبرگ‌های زیبا و رنگارنگ نقش به سزایی در تقویت صمیمیت بین انسان‌ها ایفا می‌کنند و به راحتی می‌توانند باعث بهبود کیفیت یک رابطه شوند. نه فقط رابطه‌ی بین دو یا چندنفر، بلکه خریدن یک گل برای خود فرد هم می‌تواند باعث ایجاد احساس خوشحالی و خوشبختی شود.
پس نتیجه می‌گیریم که گل‌ها می‌توانند در پیشرفت و تکامل انسان‌های یک جامعه نقش مهمی بازی کنند.


امکان خرید آنلاین گل و گیاه

حال خبر خوب این است: امکان خرید آنلاین گل و گیاه!
خوشبختانه ما در عصر آسان‌تر شدن امور ، زندگی می‌کنیم.
ظهور خریدهای آنلاین تاثیر بسیار مثبتی بر زندگی‌های ما گذاشته است.
برای مثال می‌توانیم در حالی که از فرط خستگی در تخت خوابمان هستیم، غذای محبوبمان را سفارش دهیم و در کوتاهترین زمان درب منزل خود تحویل بگیریم!
حتی می‌توانیم برای دوستان و خانواده خود هم به صورت آنلاین خرید کنیم و بدون نیاز به بیرون رفتن از خانه، به آدرس آنها بفرستیم.

تصور کنید که درگیر یک مراسم و یا مناسبت مهم هستید و این بار دیگر نیازی نیست که برای رفتن و انتخاب گل موردنظرتان زمان زیادی را صرف کنید. تنها کافی‌است آن را از فروشگاه اینترنتی گل و گیاه انتخاب کنید و چند دقیقه بعد روی میز خود داشته باشید!
توانایی خریدن گل به صورت آنلاین، برای افرادی که از عزیزان و خانواده خود دور هستند بسیار مغتنم است.

درگذشته خرید و ارسال گل به ایران برای هموطنان ساکن در خارج از ایران کار دشواری بوده اما امروزه گل فروشی‌های آنلاینی هستند که ارسال هدیه و گل به ایران را بسیار ساده کرده‌اند.
همیشه فکر و نیت نهفته در یک عمل است که ارزش واقعی آن را تعیین می‌کند و به همین دلیل است که گاهی یک نفر حتی در هفت دریا دورتر، به فکر عزیزانش هست و قادر است احساسات قلبی خود را در قالب یک هدیه کوچک اما پرمعنی برای آن‌ها بفرستد.

بدون شک در میان هدایای مختلف، قرار دادن لاله‌ها و رزهای زیبا در کنار هم و فرستادن آنها به منزل و یا محل کار عزیزانتان، راهی کم‌نظیر برای ابراز عشق و محبت است و به خوبی گویای عمق دوست داشتن شماست!
در دنیای امروز که سرعت زندگی‌ها چند برابر شده است، دریافت کردن گلی زیبا در پایان روز نشانگر علاقه، توجه و اهمیت داشتن است.
گل‌ها پیام‌هایی را منتقل می‌کنند که هیچ چیز دیگر قادر به بیان آن‌ها نیست. در اصل، گل‌ها پیام‌های بی‌کلام هستند!

چیزی که روند تهیه و ارسال گل را منحصر به فرد می‌کند، پیشرفت تکنولوژی است. پیشرفتی که این امکان را فراهم کرده تا با تنها چند بار کلیک کردن، ترکیب گل خاصی را انتخاب کنید و مستقیما به آدرس عزیزانتان بفرستید و مطمئن باشید که همه چیز طبق برنامه انجام خواهد شد.

خدمات باغبانی در محل، اعزام سریع باغبان گل و گیاه | گُل‌سِتان

برای مثال، ایران سرزمین بسیاری از گل‌های مهاجر (به ویژه آن گل‌هایی که به خاورمیانه آورده شده‌اند) و خانه اصلی گل‌های مختلفی است که به سراسر جهان ارسال شده اند (مانند گل‌هایی که به اروپا و آمریکا برده شده‌اند مثل گل محمدی، نرگس شیراز و …)
از این گل‌های ملی، در مناسبت‌ها و جشن‌های ایران بسیار استفاده می‌شود، مانند عید نوروز.
گل‌هایی که بومی کشور ما نیستند و به ایران آورده شده‌اند، معمولا کم‌یاب‌ترند و در فروشگاه‌های آنلاین یافت می‌شوند.
مثلا گُل‌سِتان به مناسبت روز مادر، گل‌های خاص و زیبا را در قالب دسته و سبدهای متنوع به همراه هدایای کوچک فراهم کرده بود. گل‌هایی که با زحمت در فروشگاه‌های کوچک و محلی گل پیدا می‌شدند، به راحتی در سایت فراهم بودند.

فاکتور مهم دیگر که باید در انتخاب فروشگاه آنلاین گل و گیاه به آن توجه کنید، این است که گل‌های آن‌ها محدود به چند گل خاص نباشد و در ایام مختلف سال، گل‌های محلی و بومی در آن موجود باشند. برای مثال ممکن است به دلایل مختلف نتوانید در عروسی دوست صمیمی خود در شهری دیگر شرکت کنید و بخواهید برای آن‌ها گلی ساده بفرستید.
در این موقع است که یک فروشگاه آنلاین گل و گیاه با محصولات فصلی خود به کمک شما می‌آید و با ارسال گل‌هایی نوستالژیک و آشنا، پیام شما را برای دوستانتان می‌فرستد.

همانطور که اسکار وایلد گفته است “یک گل تنها بخاطر لذت بردن خودش است که شکوفه می‌دهد”.
گل‌ها به مناسبت و دلیل خاصی برای هدیه داده شدن نیازی ندارند آنها همیشه پرمعنی بوده و برای هر لحظه و اتفاقی مناسب‌اند.
همانطور که بالاتر گفتیم، گل‌ها پیام بی‌کلام هستند، پس می‌توان از زیبایی بی‌حد آنها همیشه استفاده کرد و پیام‌هایی مثل تحسین و تشویق را به عزیزان، افراد خانواده و یا دوستان و سایر افراد منتقل کرد.

به علاوه، نکته قابل ستایشی که در مورد گل‌ها وجود دارد، این است که آنها را می‌توان برای میلیون‌ها مناسبت مختلف به کار برد.

دسته گل روشنک
611,000 تومان
رز جاودان مهرسا پایه قرمز
679,000 تومان
باکس رز جاودان موزیکال Q&Q
2,399,000 تومان
باکس رز جاودان موزیکال ملودی
994,000 تومان
رز جاودان موزیکال لاولی
994,000 تومان


موارد استفاده گل ها

ابراز علاقه

مدت طولانی است که گل‌ها نماد عشق و محبت هستند و از آنها برای ابراز علاقه به هر فردی استفاده می‌شود.

ساختن یک لبخند

گل‌ها، هدیه‌های خداوند به ما هستند. آن‌ها قادرند تا هر احساس منفی را به احساساتی مثبت تبدیل کرده و حال بد انسان‌ها را خوب کنند. این قابلیت به ما کمک می‌کند تا به اطرافیانمان کمک کنیم و خودمان هم این حس دل‌نشین را تجربه کنیم.
اگر عضوی از خانواده و یا دوست شما در حال سپری کردن ایامی سخت و پرفشار است، می‌توانید با هدیه دادن یک شاخه گل به او لبخندی زیبا و دل‌نشین بر لبانش جاری کنید و به بهتر شدن حال او کمک کنید.

محبتی بی‌دلیل و ناگهانی

تحقیقات نشان می‌دهند که جنبه‌های مثبت شخصیتی یک فرد، نتیجه دفعاتی است که به طور ناگهانی و بی‌دلیل به او محبت شده و باعث بهبود حال کلی او گشته است.

اکنون، برای مثال ممکن است فردی در کانادا باشد و بخواهد که برای معلمش ارسال هدیه و گل به ایران داشته باشد تا بگوید که همیشه تحت تاثیر آموزه‌های او هست و پیوسته او را در خاطرش دارد. چنین کاری نه تنها باعث خوشحالی هر دو طرف می‌شود، بلکه ممکن است تاثیری عظیم بر زندگی آنها داشته باشد.

این‌ها فقط چند نمونه از دلایلی هستند که باعث شده‌اند تا انسان‌ها از دیرباز تا امروز گل‌ها را به عنوان هدایایی ارزشمند به همدیگر تقدیم کنند. امروزه این پروسه با ظهور گل‌فروشی‌های آنلاین بسیار آسان‌تر شده و از امری محلی و فیزیکی، به امری بین‌المللی تبدیل گشته است و به کمک گل فروشی اینترنتی گُل سِتان می‌توانید از کشورهای مختلف برای عزیزانتان در ایران گل سفارش دهید و به این ترتیب، مهر و توجه خود را فارغ از مرزها به آن‌ها برسانید.

سخن آخر

در این مطلب روش ارسال گل به ایران را به شما تشریح کردیم، چنانچه مطلبی ناگفته مانده است و یا پرسشی در ذهن شماست که نیاز به مشاوره تخصصی روی گیاه خود دارید، می‌توانید سوالات خود را از طریق ارتباط با دکتر گل و گیاه گُل‌سِتان مطرح نمایید. کارشناسان باتجربه گیاه‌پزشکی ما آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند. گیاه پزشکان مشکل شما را بررسی می‌کنند و در صورت نیاز غذای گیاه (کود)، سم و سایر ملزومات گیاه را برای شما ارسال خواهند کرد. ضمن اینکه اگر زمان یا تخصص کافی برای رسیدگی به گیاه خود را ندارید، می توانید کارهای باغبانی خود را از طریق سرویس باغبانی گُل‌سِتان (اعزام باغبان و گیاه پزشک به محل شما) به انجام برسانید، به این صورت که متخصصین ما با ابزار مورد نیاز شما در محل شما حضور می‌یابند و خدماتی مانند تشخیص بیماری، علت عدم رشد، تعویض خاک و گلدان، سم پاشی، کوددهی و یا حتی کاشت و … را به شما ارائه خواهند داد.

خرید گیاه و گل آپارتمانی آنلاین - تحویل رایگان 4ساعته | گُل‌سِتان
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.