تبلیغات در مجله گل و گیاه گُل سِتان

زمان مطالعه: 2 دقیقه

جهت تبلیغات بنری در مجله گل و گیاه گُل سِتان با شماره 09393341425 تماس حاصل نمائید.

تبلیغات بنری مجله گل و گیاه

بهینه هزینه کنید.

با تبلیغات در مجله گل و گیاه، هزینه تبلیغاتی بسیار کمتری در مقایسه با هزینه سنگین تبلیغات در بیلبوردها و رسانه های صوتی و تصویری می‌پردازید.

خدمتی نو از مجله گل و گیاه گُل سِتان:
گُل سِـتان با در نظر گرفتن چند جایگاه تبلیغات در بهترین بخش ها که مطالب آن کاملا در خصوص گل و گیاه بوده و مخاطبین خاص خود را دارد ارائه نماید، با توجه به اهداف، بودجه و زمان آماده ارائه خدمات تبلیغاتی بنری است تا بهترین بازدهی و اثربخشی را برای شما داشته باشد.

بنابر آنچه گفته شد، تبلیغات بنری نقش بسیار پررنگی در معرفی نام های تجاری دارد، در نتیجه یک روش مطمئن برای افرادی که به تبلیغات اینترنتی پرداخته اند استفاده از بنر در سایتهای پر بیننده می‌باشد و یکی از نکاتی که آگهی دهندگان در حوزه وب باید به آن توجه داشته باشند این است که بازخورد تبلیغات اینترنتی در طول زمان مشخص می‌گردد.

تبلیغات در سایدبار

محل قرارگیری بنرهای تبلیغاتی مشخص شده است تا بر اساس نیاز محل قرارگیری بنر تبلیغاتی خود را انتخاب کنید :
یکی از پرکاربردترین تبلیغات در حوزه وب تبلیغات به صورت بنر بوده و همچنین اولین شکل تبلیغات در فضای اینترنت می‌باشد. در این شیوه از تبلیغ، نام، لوگو، تولیدات، خدمات شرکتها و اشخاص به روشهای گوناگون به نمایش در میآید و معمولا به صورت کادرهایی با اندازه های استاندارد ( که البته این استاندارد ممکن است توسط سایت تغییر یابد ) در نقاط مختلف سایت قرار می‌گیرد و به صورت تصویر، انیمیشن و متن به صورت چند لایه قابل اجرا می‌باشد.

تبلیغات در وب سایت می توان اعتبار بیشتری از تبلیغات در پیج‌ گل و گیاه اینستاگرام یا کانال گل و گیاه تلگرام برای شما به همراه داشته باشد.

تبلیغات در سایدبار

جهت تبلیغات بنری در مجله گل و گیاه گُل سِتان با شماره 09393341425 تماس حاصل نمائید.