مشاوره و خدمات حضوری گیاهان آپارتمانی و باغبانی در تهران

ارکیده سفید بنفش در گلدان بتنی


دسته بندی گل گلدانی
فروشگاه {{ product.shop_name }}
تعداد شاخه
رنگ
روز تحویل
ساعت تحویل

لطفا ساعت تحویل را انتخاب نمایید.

تحویل در بازه‌‌های زمانی انجام می‌شود، از اینکه تقاضای تحویل راس یک ساعت خاص نمی‌فرمایید، سپاسگزاریم.

{{messageHourNotAvailable}}

محصولات افزودنی
{{addOn.description ? addOn.description : null}}

{{addOn.name}}

{{getPrice(addOn.price)}}
{{addOnChild.title}}
{{addOn.description ? addOn.description : null}}

{{addOn.name}}

{{getPrice(addOn.price)}}
کارت پستال

لطفا متن کارت پستال را وارد نمایید.

متن کارت پستال نباید بیش از 180 حرف باشد

تخفیف: {{getProductDiscount().toLocaleString()}} تومان
محصول: {{getProductPrice().toLocaleString()}} تومان {{(getProductPrice() - getProductDiscount()).toLocaleString()}} تومان
محصولات افزودنی: {{getAddOnsAmount().toLocaleString()}} تومان
مجموع سفارش: {{(getProductPrice() + getAddOnsAmount() - getProductDiscount()).toLocaleString()}} تومان

این گل / گیاه در حال حاضر در گلخانه موجود نیست. شما می توانید از طریق لیست بالا محصولات مشابه با این محصول را مشاهده کنید.

مشاوره خرید گل و گیاه
تضمین تازگی گل ها

تضمین تازگی گل ها

ضمانت لبخند گیرنده

ضمانت لبخند گیرنده

تحویل به موقع

تحویل به موقع

توضیحات

ارکیده سفید بنفش با گلدان بتنی نام این محصول زیباست. گل ارکیده یکی از زیباترین گیاهان آپارتمانی است که این روزها طرفداران زیادی در سراسر دنیا دارد، به‌خصوص نوع فالانوپسیس این گیاه. دلیل این همه محبوبیت چیزی جز زیبایی این گیاه نیست. البته نگهداری نسبتا آسان این گیاه نیز در این‌باره بی‌تاثیر نبوده است.
ارکیده فالانوپسیس گیاهی فوق‌العاده ساده و در عین حال بسیار زیباست. به تعبیری می‌توان ارکیده را یک گیاه مینیمال به تمام معنا دانست. از ارکیده می‌توان برای زیباسازی هر فضایی از آپارتمان گرفته تا محیط کار رستوان و … استفاده کرد.

ما قبلا در گُل‌سِتان ارکیده فالانوپسیس سفید بنفش را در یک گلدان شفاف برای شما آماده کرده بودیم. باوجوداین تصمیم گرفتیم این گل زیبا را باری دیگر با دیزاینی متفاوت برای شما آماده کنیم.
ارکیده ما اینبار در یک گلدان بتنی رنگ شده و زیبا برای شما آماده شده است. این محصول ارتفاعی حدود 60 الی 90 سانتی‌متر داشته و عرض آن تقریبا برابر 25 سانتی‌متر است. خاک گلدان آن نیز با خاک استاندارد و مناسب ارکیده پر شده و تا مدت‌ زمان نسبتا زیادی، نیاز به تعویض خاک و گلدان آن نخواهید داشت.

اگر دنبال یک گیاه آپارتمانی فوق‌العاده زیبا و خاص هستید، بدون شک ارکیده فالانوپسیس سفید بنفش یکی از بهترین گزینه‌هاست. الیته این گلدان برای هدیه دادن نیز گزینه مناسبی است. بنابراین اگر موقعیتی پیش روی شماست که قصد دارید با یک هدیه یک نفر را خوشحال کنید، اما هدیه مناسبی سراغ ندارید، ارکیده فالانوپسیس سفید بنفش می‌تواند یک هدیه شگفت‌انگیز و متفاوت باشد.

با خرید ارکیده فالانوپسیس سفید بنفش گُل‌سِتان آن را همراه یک کارت پستال رایگان برای شما ارسال خواهد کرد. کارت پستالی که متن آن نیز به دلخواه شماست.

مشخصات ارکیده فالانوپسیس سفید بنفش

بسته‌ای که از گُل‌سِتان دریافت می‌کنید شامل موارد زیر است:

  • یک ارکیده فالانوپسیس سفید بنفش کاشته شده در یک گلدان بتنی
  • ارتفاع محصول حدود 60 تا 90 سانتی‌متر و عرض 25 سانتی‌متر
  • گل‎‌های ارکیده در شرایط ایده آل گیاه، به مدت دو ماه ماندگار هستند. در شرایط نگهداری مختلف، گیاه بعد از 6 ماه یا 9 ماه یا یک سال دوباره گل می‌دهد. بازه‌های زمانی گلدهی گیاه و ماندگاری گل‌ها، کاملا وابسته به شرایط نگهداری و آب و هوایی می‌باشد.
  • یک کارت پستال رایگان با متن دلخواه شما

روش نگهداری از ارکیده فالانوپسیس سفید بنفش

همان‌طور که در ابتدای متن نیز اشاره کردیم، نگهداری از ارکیده چندان کار دشواری نیست. فقط کافی‌ست به نکانی که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم، توجه داشته باشید.

نور

گلدان ارکیده فالانوپسیس سفید بنفش خود را در جایی نسبتا روشن، به دور از نور مستقیم خورشید قرار دهید. محل نگهداری از ارکیده باید نه خیلی پر نور و آفتاب‌گیر باشد نه خیلی کم نور و تاریک

دما

ارکیده خود را باید در فضایی نگهداری کنید که دمای آن بین حداقل 12 و حداکثر 28 درجه سانتی‌گراد باشد. در واقع مکانی از نظر دمایی برای این گیاه مناسب است که نه خیلی سرد باشد و نه خیلی گرم!

رطوبت

از آنجایی که ارکیده سفید بنفش گیاه گل‌دار جنگل‌های مرطوب آسیای شرقی است، فضایی که ارکیده را در آنجا نگهداری می‌کنید باید مرطوب باشد. برای فراهم کردن رطوبت مورد نیاز این گیاه باید آن را در فضاهای مرطوب خانه مثل حمام یا آشپرخانه نگهداری کنید.

البته اگر قصد دارید در فضاهای دیگری آن را نگهداری کنید باید زیر گلدانی آن را از سنگ‌ریزه پر کرده، سپس بین آن‌ها آب بریزید و در آخر گلدان را روی سنگ‌ریزه‌ها قرار دهید. منتها نکته‌ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که، ته گلدان نباید با آب در تماس باشد.
نکته مهم دیگری که در این‌باره باید به آن توجه داشته باشید این است که؛ اگر قصد دارید با اسپری کردن آب اطرف گیاه رطوبت آن را تامین کنید به هیچ‌وجه نباید رو گل‌ها و غنچه‌های ارکیده آب اسپری کنید؛ چرا انجام این‌کار عمر آن‌ها را کم خواهد کرد.

آبیاری

ارکیده خود را بیش از حد آبیاری نکنید. زمان آبیاری گیاه شما زمانی است که خاک گلدان رطوبت کمی داشته و رو به خشک شدن است. موقع آبیاری نیز نباید گلدان را غرق آب کنید! همین که حس کنید همه خاک موجود در گلدان نمدار شده است کافی است. توجه داشته باشید که آب زیاد به ریشه‌های ارکیده آسیب زده و آن را به ورطه نابودی می‌کشد.

یک نکته مهم در مورد آبیاری و اسپری آب اطراف ارکیده سفید بنفش

برای آبیاری و اسپری آب اطرف گیاه ارکیده از آب سبک استفاده کنید. اگر منطقه‌ای که در آن زندگی می‌کنید آبی با چنین ویژگی ندارد بهتر است از آب جوشیده سرد شده برای آبیاری یا اسپری کردن اب اطرف گیاه استفاده کنید. برای اطمینان هر چه بیشتر نیز توصیه گُل‌سِتان این است که همیشه آبی که گیاه داده یا اطراف آن اسپری می‌کنید، آب جوشیده سرد شده باشد.

کوددهی

به عنوان آخرین نکته‌ای که درباره نگهداری از ارکیده سفید بنفش باید به آن توجه داشته باشید، کوددهی به آن است. برای رشد حداکثری ارکیده خود کود مخصوص این گیاه را تهیه کرده و طبق دستور فروشنده هر یک ماه یکبار به آن کود بدهید.

مشخصات کلی

  • {{attr.key}}

4 دیدگاه برای ارکیده سفید بنفش در گلدان بتنی

  1. atiyehd

    سلام من میخواستم این گلدان را سفارش بدم و تا سبد بردم بعد که اومدم اطلاعات رو بخونم خودتون در سایت نوشتین که گل ارکیده “همچنین باید در گلدان‌های شفاف کاشته شود” پس چرا در گلدان بتنی ؟

  2. Khalkhali

    سلام ، خسته نباشید
    من تیرماه یه ارکیده از شما گرفتم
    بعد از یک ماه گلهاش ریخت که گفتن طبیعیه
    بعد سر شاخش زرد شد بریدم اون قسمت رو
    دیگه زرد نشد
    ولی برگهاش کم کم زرد شدنو افتادن
    ولی بعد از اینکه تقویت کننده ای که همراهش فرستاده بودید رو طبق دستور اسپری کردم و باقی رو روی گلدون ریختم برگ اخر زرد شد که کردم اب گرفته که زرد شد
    امروز دیدم دوباره شاخش زرد شده
    و جای برگش یه حشرات خیلی ریزی بود که سنگارو زدم کنار رفتن و جای برگ سیاه شده .
    الان نمیدونم چیکار کنم باقیش از بین نره و اینکه اصلا گیاهم هنوز سالمه؟
    امکانش هست عکسی ازش بفرستم

  3. الناز

    به موقع و با کیفیت

    • مشاوره گل و گیاه گُل‌سِتان

      دوست گُل‌سِتانی سلام
      خیلی خوشحالیم که پیام رضایت شما رو میبینیم
      ممنون از انتخاب تیم گُل‌سِتان برای خریدتون

  4. روشنك

    ممنون از سایت خوبتون هر دفعه از شما گل گرفتم رو سفید شدم

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با گُل‌سِتان از طریق واتساپ