مشاوره و خدمات حضوری گیاهان آپارتمانی و باغبانی در تهران

هدیه روز برنامه نویس

خرید هدیه روز برنامه نویس

روز برنامه نویس مناسبتی است برای سپاسگزاری از کسانی که با تکیه بر دانش و تکنولوژی و زحمات شبانه‌روزی‌شان زندگی روزمره ما را در همه ابعاد آسان نموده‌اند. با خرید هدیه روز برنامه نویس از تلاش‌های بی‌وقفه این عزیزان قدردانی کرده و لبخندی از شوق بر لبان این توسعه دهندگان فناوری سرزمینمان می‌نشانیم.

آیا می‌دانید که کار بی‌وقفه برنامه نویس زندگی امروز شما را متحول کرده است؟ برنامه نویس ساعت‌های طولانی را پشت میز کامپیوتر خود می‌نشیند تا شما درحالی‌که چای می‌نوشید با چند کلیک گزارش‌های مالی، ارسال پیام‌ها و خیلی از فعالیت‌هایی که با گوشی و کامپیوتر انجام می‌دهید را بدون هیچ دردسری از هر جای دنیا انجام دهید.

روز برنامه نویس چه روزی است؟

دنیا به کمک برنامه‌نویس‌ها در قرن بیستم، تحولات عظیمی را تجربه می‌کرد. آن‌ها تلاش می‌کردند که مشکلات در حوزه کسب‌وکار، آموزش، پزشکی و زمینه‌های بسیار دیگری را حل کنند. برنامه‌نویس‌ها برای یافتن راه‌حل اصولی برای هر مشکل، ساعت‌ها روی آنها تمرکز کرده و با نوشتن کدهای طولانی موفق به برطرف کردن آنها شدند.
سال 2002 یکی از کارمندان شرکت نرم‌افزاری در روسیه تلاش کرد روزی را به‌افتخار برنامه‌نویس‌ها ثبت کند. او اقدام به جمع‌آوری امضا کرده و سپس آن را برای دولت ارسال کرد. درنهایت او سال 2009 موفق شد 256 امین روز سال را به‌عنوان روز برنامه نویس در کشور روسیه ثبت کند. پس از روسیه کشورهای دیگر نیز این روز در تقویم‌های خود به رسمیت شناختند. دلیل انتخاب 256 امین روز تعداد اعدادی است که در یک بایت ذخیره می‌شود.

خرید هدیه روز برنامه نویس

روز برنامه نویس فرصت مناسبی برای قدردانی و جبران تمامی کم‌خوابی‌ها و نوشیدن چای‌های سرد این عزیزان است. خرید هدیه مناسب و تقدیم کردن به آن‌ها می‌تواند نشان دهنده قدردانی از تلاش‌های فراوان آن‌ها باشد و چه هدیه‌ای زیباتر و ارزشمندتر از گل می‌توان یافت؟ طراوت، لطافت و زیبایی گل‌ می‌تواند خستگی جسمی و روحی برنامه نویسان را که گاهی بدون وقفه چندین ساعت متوالی در اتاق کار خود و پشت سیستم‌های کامپیوتر می‌گذرانند، از بین ببرد.
انتخاب گیاهان مقاوم و دوست داشتنی گزینه مناسبی برای خرید هدیه روز برنامه نویس است. گیاهان مناسب سازمانها و ادارات، گیاهان تصفیه کننده هوا و گیاهان مقاوم آپارتمانی انتخاب هوشمندانه‌ای است.

انتخاب هدیه‌ای جذاب از میان گلها و گیاهان

انواع گل‌های زیبا به شکل سبد گل، دسته گل، با کس گل، در گل‌سِتان موجود هستند که به زیبایی هر چه تمام گل‌آرایی و بسته‌بندی شده‌اند. این گل‌های زیبا می‌توانند میزان قدردانی و احساس لطف شما به برنامه نویسان را به نمایش بگذارند.
گل‌سِتان در انتخاب انواع گل‌ها برای دیزاین سبدها، باکس و دسته گل وسواس و دقت فوق‌العاده‌ای را به خرج می‌دهد. لیلیوم، ارکیده و رز از گل‌های جذابی هستند که در تهیه هدیه‌های ویژه روز برنامه نویس به کار رفته‌اند. در دسته گل‌های آفتاب‌گردان و رز هلندی انتخاب تعداد شاخه گل مقدور است. رنگ گل رز هلندی را نیز می‌توانید در دسته‌گل‌های گل رز انتخاب کنید. گل‌سِتان برای افزایش عمر گل‌ها و بیشتر لذت بردن از این زیبایی خارق‌العاده، راهنمایی‌های لازم برای نگه‌داری سبد و باکس گل‌ها را نیز ارائه می‌کند.
گل‌های جاودان هدیه‌ای شیک و دوست داشتنی برای همه افراد در مشاغل مختلف است. برنامه نویسان نیز به دلیل کار طولانی مدت در محل کارشان، از دریافت هدایای جذاب که رنگ و بوی طبیعت را به آنها هدیه کنند خوشنود خواهند شد. با تقدیم گل رز جاودان به این عزیزان برای مدت طولانی گلی زیبا بر روی میز خود خواهند داشت.
در ضمن گل‌سِتان علاوه بر گل‌های زیبا، گیاهان سرسبز و تماشایی را در سبد هدیه‌های روز برنامه نویس دارد. تراریوم‌های باز و بسته، کاکتوس‌های مقاوم و جذاب و انواع دیگر گیاهان آپارتمانی در گلدان‌هایی با طرح‌های مدرن و شیک نیز آماده شده‌اند که برای فضاسازی و دکوراسیون محل کار برنامه‌نویس‌ها فوق‌العاده دیدنی هستند.
اگر تمایل دارید روز برنامه نویس را به یک روز فراموش نشدنی تبدیل کنید کافی است، ساعت تحویل را در هنگام خرید مشخص کنید و به‌این‌ترتیب سورپرایز به یادمانی را برای دوستان برنامه نویس خود تدارک ببینید.

سفارش آنلاین هدیه روز برنامه نویس از گل‌سِتان

گل‌سِتان برای راحتی هر چه بیشتر مشتریان خود امکان سفارش آنلاین انواع دسته گل، سبد گل، باکس گل، گیاهان آپارتمانی و باکس‌های هدیه مانند شکلات و دمنوش را مقدور ساخته است. گل‌سِتان برای شادابی و تازه ماندن گل‌ها، ترتیبی اتخاذ کرده است که سفارش مشتریان در کمتر از 4 ساعت تحویل داده شود. در ضمن هنگام خرید هدیه روز برنامه نویس، شما کارت‌پستال با پیام تبریک این روز را به‌طور رایگان دریافت می‌کنید. درصورتی‌که علاقمند هستید همراه با گل یا گیاه ارسالی خود بسته شکلات، عروسک یا غذای گیاه نیز هدیه کنید، می‌توانید هنگام سفارش این موارد را نیز انتخاب نمایید.

سوالات پرتکرار شما در مورد سفارش و خرید گل و هدیه روز برنامه نویس

یکی از خاص ترین هدیه های روز برنامه نویس خرید گل است. با خرید گل به‌تنهایی یا درکنار هدیه ویژه خود برای برنامه نویس زندگی‌تان، او را حسابی شگفت‌زده کنید.

همه سفارشات شما در کمتر از 4 ساعت به دست‌تان می‌رسند.

بسته به حس و حالی که می‌خواهید به برنامه نویس زندگی‌تان منتقل کنید، انتخاب‌های متفاوتی پیش روی شما قرار دارد؛ مثلا اگر برنامه نویس زندگی شما عشق زندگی‌تان است، خرید گل رز قرمز انتخابی عالی و اگر دوست شماست، خرید گل رز زرد، میخک یا داوودی انتخاب‌هایی عالی هستند.

کافیست به صفحه گل و هدیه روز برنامه نویس گُل‌سِتان بروید و هدیه مورد نظر خود را انتخاب کنید، بعد از انتخاب و ثبت نهایی سفارش، گلبرهای اختصاصی گُل‌سِتان سفارش شما را در کمتر از 4 ساعت در بازه زمانی انتخابی‌تان به دست شما یا گیرنده موردنظرتان خواهند رساند.

ما در گُل‌سِتان 3 بازه زمانی مختلف برای ارسال سفارشات درنظر گرفته‌ایم تا بتوانید به‌راحتی سفارش خود را در زمان انتخابی‌تان تحویل گرفته یا به دست گیرنده مورد نظرتان برسانید. تنها نکته‌ای که باید دراین‌باره درنظر داشته باشید این است که سفارشات در بازه زمانی ارسال شده و راس ساعت خاصی به گیرنده نمی‌رسند.​

ارتباط با گُل‌سِتان از طریق واتساپ