هدیه مناسب برای مشاغل مختلف

زمان مطالعه: 12 دقیقه

هدیه گرفتن برای دیگران کاری بسیار سخت است. فهمیدن اینکه شخص گیرنده چه چیزی دوست دارد، چه چیزی نیاز دارد و یا اینکه چه چیزی را از قبل داشته کمی دشوار است. اما یکی از ساده‌ترین راه‌ها، انتخاب هدیه بر اساس شغلی است که او دارد. اکثر افراد ساعات زیادی را در روز مشغول به کار هستند و خرید هدیه‌ای که تحمل این ساعات را برای آن‌ها ‌راحت‌تر کند، انتخابی عالی است.
هدیه گل و گیاه برای همه افراد جذاب است. در مناسبت‌های مختلف رسمی و دوستانه می‌توان این هدایا را به شخص مورد نظر تقدیم کرد. برای سفارش گل اینترنتی می‌توانید محصولات ما را بررسی کرده و محصول مورد نظر خود را سفارش دهید. سفارش شما در کمتر از 3 ساعت، در هر کجای تهران که باشید به دست شما و یا نشانی فرد مورد نظرتان خواهد رسید.


در ادامه سعی کردیم لیستی تهیه کنیم از هدایای مناسب برای مشاغل مختلف، تا کار شما در هنگام خرید هدیه آسان‌تر شود. پس با گُل‌سِتان همراه باشید.

فهرست مطالب این مقاله:

گل روز پزشک


هدیه برای پزشک

پزشکان سال‌های زیادی از عمر خود را صرف درس‌ خواندن و آماده شدن برای روزی می‌کنند که بتوانند مشکلات جسمی یا روحی دیگران را درمان کنند. هدیه گرفتن برای دکترها کاری سخت، اما ممکن است. لیست زیر به شما در خرید هدیه برای پزشکان کمک ‌می‌کند:

گوشی پزشکی

احتمالا خود او گوشی پزشکی داشته باشد، اما می‌توانید برای او یک گوشی جدید با طرحی زیباتر بخرید تا پیش همکارانش خاص باشد.

دستبند سلامتی

دستبند‌ها و ساعت‌های زیادی هستند که می‌توان با قیمت مناسب آن‌ها را تهیه کرد، تا او همیشه سلامت خود را به عنوان یک پزشک چک کند.

کلاس خوشنویسی

اگر می‌خواهید با او شوخی کنید و لبخند را به لبش بیاورید، او را در یک کلاس خوشنویسی ثبت نام کنید تا از این بعد نسخه‌های زیباتری بنویسد.

قاب عکس

می‌توانید برای دوست دکتر خود یک قاب عکس خاص تهیه کنید، تا عکس دلخواهش را در آن قرار دهد و آنرا بر روی میز خود بگذارد تا همیشه عزیزانش را ببیند.

گیاه زینتی

کل‌ها و گیاهان آپارتمانی هدیه مناسب برای مشاغل مختلف هستند. در گوشه‌ی مطب یک پزشک همیشه جایی برای یک گلدان گل زیبا وجود دارد، تا هم هوای محیط را تصفیه کند و هم طراوت به مطب او ببخشد. برای تهیه گیاهان تصفیه کننده هوا فروشگاه آنلاین گل و گیاه گُل‌سِتان شرایطی را مهیا کرده تا بتوانید براحتی این گیاهان زیبا را تهیه کنید. در روز پزشک نیز می‌تواتید با خرید گل روز پزشک او را سوپرایز کنید.

گل روز مهندس


هدیه برای مهندس

اگر برای یک مهندس قصد خرید هدیه را دارید، لیست زیر به شما کمک بسیاری خواهد کرد. در این لیست هدایایی ذکر شده است که یک مهندس از داشتن آن‌ها لذت می‌برد. بعضی از آن‌ها بامزه، بعضی چالش برانگیز و بعضی کاربردی هستند.

دفترچه یادداشت

می‌توانید برای او یک دفترچه یادداشت یا یک دفتر برنامه ریزی بخرید، تا بتواند کارهای روزمره خود را توسط آن مدیریت کند.

تی‌شرت مفهومی

تی‌شرت لباس رسمی بسیاری از مهندسان است، زیرا راحت و کاربردی می‌باشد. پس برای یک مهندس تی‌شرتی با طرحی بامزه یا با نوشته‌ای جالب روی آن بخرید، یا برای او اختصاصی چاپ کنید. مثلا ” بله من یک مهندس هستم اما نه از آن مهندس‌هایی که بلد باشد تلویزیون شما را تعمیر کند”.

خودکار

یک مهندس همیشه به یک خودکار یا روان نویس نیاز دارد. می‌توانید یک خودکار یا روان‌نویس ارزشمند برای او بگیرید تا با هر بار نوشتن یاد شما بی‌افتد.

کتاب

مثلا زندگی نامه انیشتین یا کتابی دیگر که برای او انگیزه ایجاد کند عالی است. او قطعاً دوست دارد زندگی نامه مهندسان دیگران را بخواند و در زندگی از آن‌ها الهام بگیرد.

ساعت

برخی ساعت‌ها صفحه‌ای جالب و معمایی دارند که کاملاً مناسب احوال یک مهندس هستند. با کمی جستجو نمونه‌های زیادی از این ساعت‌ها پیدا می‌کنید. اگر می‌خواهید ساعت مچی برای او بخرید، سعی کنید مقاوم‌ترین نوع آن را بخرید، چون اکثر مهندس‌ها زندگی شلوغ و پرجنب و جوشی دارند.

کتاب رنگ‌آمیزی بزرگسالان

چه چیزی آرامبخش‌تر از یک کتاب رنگ آمیزی بعد از یک روز طولانی و خسته کننده؟ این کتاب‌ها به ذهن شلوغ یک مهندس فرصتی برای استراحت می‌دهد.

پازل

اگر می‌خواهید او را به چالش بکشید و به او بگویید که به ذهن محاسبه‌گرش ایمان دارید پس تهیه یک پازل هیجان انگیز گزینه مناسبی است.

مطلب مربوطه : خرید هدیه روز مهندس

هدیه روز پرستار


هدیه برای پرستار

پرستاران قشر زحمت‌کشی هستند که با فداکاری و گذشت از خود به دیگران کمک می‌کنند. زندگی کاری آن‌ها در نجات و نگهداری از زندگی دیگران خلاصه می‌شود. اگر می‌خواهید برای این فرشته‌های محافظ زندگی هدیه‌ای بخرید لیست زیر به شما کمک می‌کند:

جوراب طبی

پرستاران مدت زیادی را به صورت ایستاده می‌گذارند و همین مساله ممکن است پاهای آن‌ها را اذیت کند. با خرید یک جوراب طبی می‌توانید به گردش خون در پاهای او کمک کنید.

فلاسک

می‌توانید یک فلاسک کوچک و زیبا برای او تهیه کنید تا بتواند در طول شیفت کاری خود از نوشیدنی‌های گرم یا سردی که لذت می‌برد استفاده کند.

شمع عطری

یک شمع عطری خوشبو می‌تواند در ایجاد آرامش برای دوست پرستار شما عالی باشد. بعد از یک روز کاری در زیر نورهای فلورسنت، نور گرم یک شمع خوشبو می‌تواند روحیه دوست شما را تازه کند.

لوسیون نرم کننده

از آنجایی که پرستاران در معرض باکتری‌ها و ویروس‌های زیادی هستند، مجبورند مدام دست‌های خود را با پاک‌کننده‌های صنعتی تمیز کنند که ممکن است این مساله به دست‌های آن‌ها آسیب بزند. با هدیه دادن یک لوسیون خوب می‌توانید از دست‌های دوستتان محافظت کنید.

بانداژ

اگر می‌خواهید دوست پرستار خود را بخندانید می‌توانید هدیه خود را با بانداژ کادو کنید تا برای او لحظات خنده‌داری فراهم کنید تا از آن لذت ببرد.

گیاه خانگی

یک پرستار به خاطر مراقبت و نگهداری از دیگران شناخته می‌شود. پس چه چیزی بهتر از یک هدیه که حس مراقبت را در او زنده کند. با هدیه دادن یک گیاه خانگی می‌توانید به او بگویید که چقدر قدردان حس مراقبت در او هستید. اگر روز پرستار نزدیک است، با تقدیم هدیه روز پرستار او را هیجان زده کنید.

هدیه روز وکیل


هدیه برای وکیل

شاید کسی که می‌خواهید برای او هدیه بخرید یک وکیل باشد. وکیل‌ها محافظان قانون هستند و زندگی کاری خود را صرف محافظت از قانون و اجرای دقیق آن می‌کنند. اگر می‌خواهید برای این فرشتگان محافظ قانون هدیه‌ای بخرید لیست زیر را بررسی کنید:

دکمه سردست برای آقای وکیل

یک دکمه سردست زیبا که به شخصیت و لباس‌های او بیاید هدیه‌ای مناسب برای یک وکیل است و می‌تواند از آن در جلسات خود استفاده کند.

کیف دستی

یک وکیل همیشه انبوهی از مدارک و کاغذ را حمل می‌کند و یک کیف چرمی زیبا صد در صد برای او مناسب است تا بتواند همه پرونده‌های خود را در آن قرار دهد.

ماساژ

وکیل‌ها زندگی شلوغ و پر از استرسی دارند. چرا برای آن‌ها یک هدیه آرامبخش تهیه نکنیم؟ می‌توان برای آن‌ها یک قرار ماساژ ترتیب داد و آرامش را به او هدیه بدهید.

کروات

وکیل‌ها همیشه به ظاهر خود اهمیت می‌دهند، زیرا باید همیشه در بهترین حالت خود باشند. یک کروات زیبا می‌تواند لباس‌های او را زیباتر کند و او را در جلسه‌های کاری مرتب‌تر جلوه دهد.

گیاه زینتی

جای یک گیاه زینتی زیبا در دفتر هر وکیلی خالی است. در شرایطی که موکل با استرس‌های زیادی به سراغ وکیل می‌آید، یک گیاه زیبا می‌تواند هر دوی آن‌ها را آرام کند و فضای سرد دفتر را گرم کند. پس با خرید گل و گیاه آپارتمانی حس طراوت را به دفتر کار دوست خود هدیه کنید. هدیه گل و گیاه برای دوست شما چه خانم و چه آقا انتخاب مناسبی است.

رز جاودان مهرسا پایه قرمز
694,000 تومان
باکس رز جاودان موزیکال Q&Q
2,506,000 تومان 2,414,000 تومان
رز جاودان موزیکال کوپه
961,000 تومان
رز جاودان موزیکال لیدیا
1,107,000 تومان
رز جاودان موزیکال لاولی
1,107,000 تومان

ست اداری

اگر می‌خواهید به دوست وکیل خود کمک کنید تا میزی مرتب و تمیز داشته باشد، یک ست اداری زیبا برای او بخرید تا بتواند وسایل روی میز خود را کاملاً مرتب کند.

ساعت مچی

زمان برای یک وکیل بسیار مهم است. او همیشه باید مواظب زمان باشد، پس چه چیزی بهتر از یک ساعت مچی زیبا تا بتواند با نگاه کردن به آن شما را به خاطر بیاورد.

گل روز معلم


هدیه برای یک معلم

معلم‌ها علم و دانش به ما آموخته و با حوصله زیاد اشتباهات ما را تصحیح کرده و ما را برای زندگی در جامعه آماده می‌کنند. اگر می‌خواهید برای یک معلم هدیه‌ای بخرید، پس لیست زیر را از دست ندهید:

کتاب

می‌توانید برای او یک کتاب در زمینه تخصصی که دارد تهیه کنید. یک کتاب خوب می‌تواند اطلاعات او را کامل‌تر کند و به شغل او نیز کمک کند.

خودکار

تهیه یک خودکار عالی برای یک معلم کاری خوب است. او در طول روز مجبور است چیزهای زیادی را یادداشت کند و در زمان استفاده از آن به یاد شما خواهد بود.

کیف دستی

یک معلم همیشه همراه خود حجم زیادی کاغذ و کتاب دارد و یک کیف دستی زیبا برای او بسیار کاربردی است.

ماگ

معلم‌ها ساعاتی زیادی را در روز مشغول به کار هستند و در این فاصله بدن آن‌ها نیاز به نوشیدنی دارد. هدیه دادن یک ماگ زیبا که روی آن طرح دلخواه شما و او چاپ شده باشد، هدیه‌ای کاربردی خواهد بود.

گل و گیاهان زینتی

اگر در انتخاب هدیه مناسب برای مشاغل مختلف دچار سردرگمی هستید، خرید گل و گیاه ساده‌ترین و زیباترین گزینه است. گل و گیاه هدایایی ارزشمند هستند که می‌توانید به استاد یا معلم خود، در هر سنی و با هر جنسیتی هدیه کنید. بیشتر افراد 12 اردیبهشت را برای خرید کادو روز معلم انتخاب می‌کنند. اما ما هر گل‌سِتان شرایطی را فراهم کرده‌ایم که هر گاه که اراده کنید، در کوتاهترین زمان لبخند بر لب آموزگاران خود بنشانید.

هدیه روز کارمند


هدیه برای کارمند

کارمندها مجبورند ساعات زیادی از روز را در محیطی بسته و پشت میز بگذرانند که ممکن است بر سلامتی آن‌ها تاثیر بگذارد. اگر می‌خواهید هدیه‌ای برای او بگیرید که محیط نامناسب کاری‌اش را اصلاح کنید، لیست زیر به شما کمک خواهد کرد:

پنکه / بخاری رومیزی

اگر دفتر یا میز محل کار دوست کارمند شما سرما یا گرمای مناسب را ندارد، می‌توانید برای او یک پنکه یا بخاری رومیزی تهیه کنید.

دستگاه تصفیه هوا

محیط‌های کارمندی معمولا فضایی بسته و با تهویه هوای نامناسب است. یک دستگاه تصفیه هوا کوچک می‌تواند کمک زیادی به سلامت دوست شما بکند.

گیاه زینتی کوچک

یک گیاه زینتی کوچک که نگهداری زیادی لازم نداشته باشد، هدیه‌ای عالی برای روی میز دوست کارمند شماست. این گیاه می‌تواند کار تصفیه هوا را نیز انجام دهد و خرید کاکتوس یکی از بهترین گزینه‌ها برای هدیه هستند، زیرا شرایط نگهداری آسانی دارند.

قهوه‌ساز

در یک روز کاری خسته کننده، هیچ چیزی بهتر از قهوه انرژی نمی‌دهد. می‌تواند برای او یک قهوه‌ساز کوچک تهیه کنید تا در میانه‌های روز در محل کارش، خود را شارژ کند.

صندلی طبی

اگر دوست کارمند شما شرایط داشتن یک صندلی اختصاصی را دارد، برای او یک صندلی طبی و باکیفیت بگیرید تا سلامت جسم او را تامین کنید.

ظرف غذا

بعضی کارمندها غذای خود را از خانه می‌برند، پس هدیه دادن یک ظرف غذای با کیفیت چیزی است که حتما مورد نیاز آن‌ها بوده و هر روز با دیدن آن به یاد شما خواهد بود.


هدیه برای آتش‌نشان

آتش‌نشان‌ها زندگی خود را به خطر می‌اندازند تا از زندگی دیگران مراقبت کنند. آن‌ها از ورود به خطر ترسی ندارند و با فداکاری، برای امنیت دیگران تلاش می‌کنند. برای اینکه یک هدیه مناسب برای یک آتش‌نشان بگیرید چند ایده داریم :

چاقوی همه‌کاره

برای یک آتش‌نشان می‌توان یک چاقوی همه‌کاره یا همان چاقوی سوئیسی خرید و مطمئن باشید او به خوبی بلد است از آن استفاده کند.

ساعت مچی

یک ساعت مچی مقاوم که بتواند در شرایط سخت زندگی یک آتش‌نشان دوام بیاورد عالی است و می‌تواند برای سال‌ها شما را به یاد او بیاورد.

کپسول آتش‌نشانی

البته منظور از کپسول آتش‌نشانی هر کپسولی نیست. می‌توانید یک کپسول مستعمل و قدیمی را تبدیل به یک گلدان زیبا کنید و با یک گیاه یا گل زیبا به او هدیه بدهید.

گردنبند

یک گردنبند زیبا و مرتبط با شغل او می‌تواند یک هدیه عالی و کاربردی برای او باشد. گردنبندی با طرح کپسول آتش‌نشانی، تبر یا چیزهایی شبیه به این بسیار جالب است.

رز جاودان مهرسا پایه قرمز
694,000 تومان
باکس رز جاودان موزیکال Q&Q
2,506,000 تومان 2,414,000 تومان
رز جاودان موزیکال کوپه
961,000 تومان
رز جاودان موزیکال لیدیا
1,107,000 تومان
رز جاودان موزیکال لاولی
1,107,000 تومان


هدیه برای خبرنگار

هنگام انتخاب هدیه مناسب برای مشاغل مختلف به خبرنگاران می‌رسیم. خبرنگاران همیشه در حال حرکت هستند، وسائل زیادی را با خود حمل می‌کنند و به دنبال حقیقت می‌گردند. اگر می‌خواهید برای یک دوست خبرنگار هدیه بخرید چند ایده خوب برای شما داریم:

دفترچه یادداشت

یک دفترچه یادداشت زیبا که بتواند مسائل روزمره خود را در آن بنویسد برای او عالی و کاربردی است.

خودکار

یک خبرنگار همیشه یک به خودکار نیاز دارد تا بتواند مشاهداتش را بنویسد. یک خودکار خوب که روان و تمیز بنویسد، هدیه‌ای عالی است.

زیورآلات

گردنبند، دستبند، گوشواره، دکمه سردست یا هرچیزی دیگری که به شکل میکروفون یا وسایل دیگر خبرنگاران باشد، هدیه‌ای بامزه است که می‌توان به یک خبرنگار داد.

اشتراک نشریه

می‌توانید به یک خبرنگار اشتراک نشریه‌ای را بدهید که به آن علاقه دارد یا در حوزه تخصصی اوست، تا با انتشار هر شماره جدید به یاد شما بیافتد.

میکروفون

خبرنگاران همیشه به یک میکروفون همراه با کیفیت نیاز دارند تا بتوانند وقایع موجود را ضبط کنند. یک میکروفون پرتابل و باکیفیت می‌تواند همراه دوستداشتنی یک خبرنگار باشد.

کوله پشتی

خبرنگاران مدام در حرکت هستند و مجبورند وسایل زیادی با خود حمل کنند. یک کوله پشتی استاندارد که از بدن آن‌ها مراقبت کند، هدیه‌ای عالی برای یک خبرنگار در حرکت است.

کفش طبی

یک خبرنگار مجبور است ساعات زیادی در روز را ایستاده یا در حرکت باشد. یک کفش طبی خوب می‌تواند تحمل این ساعات را برای او راحت‌تر کند.


هدیه برای راننده

بعضی افراد به عنوان راننده در خیابان‌ها و جاده‌ها کار می‌کنند. رانندگی در شهر یا جاده واقعا کاری سخت و طاقت فرساست، اما می‌توان با ابزارهای مناسب از میزان سختی دوستتان کم کنید تا ساعات کاری لذت بخش‌تری داشته باشد.

پشتی طبی

راننده‌ها مجبورند ساعات زیادی را روی صندلی ماشین بگذراند که ممکن است به کمر آن‌ها آسیب بزند. یک پشتی طبی می‌تواند کمک زیادی به یک راننده بکند.

هولدر تلفن همراه

امروزه استفاده از نقشه و برنامه‌های مسیریاب بسیار رواج یافته و اکثر راننده‌ها به آن احتیاج دارند. یک هولدر موبایل زیبا که بتواند تلفن همراه او را نگه دارد هدیه‌ای عالی است.

خوشبو کننده

دوست راننده شما مجبور است ساعات زیادی را در ماشین بگذراند پس چه بهتر که فضای داخل ماشین همیشه خوشبو باشد. یک خوشبو کننده با عطر دلخواهش می‌تواند حتما او را خوشحال کند.

آفتاب‌گیر

ماشین دوست شما ابزار کار او است. پس برای او مهم است که ابزار کارش همیشه سالم باشد. یک آفتاب‌گیر خوب می‌تواند داخل ماشین او را در برابر تابش شدید خورشید محافظت کند و عمر آن را بیشتر کند.

حرف آخر

در این مطلب سعی کردیم لیستی از هدایای مناسب برای مشاغل مختلف را برای شما تشریح کنیم، چنانچه مطلبی ناگفته مانده است و یا پرسشی در این مورد در ذهن شماست یا اگر نیاز به مشاوره تخصصی روی گیاه خود دارید، می‌توانید سوالات خود را از طریق ارتباط با مشاوره تخصصی گل و گیاه گُل‌سِتان مطرح نمایید. کارشناسان باتجربه گیاه‌پزشکی ما آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند. گیاه پزشکان مشکل شما را بررسی می‌کنند و در صورت نیاز غذای گیاه (کود)، سم و سایر ملزومات گیاه را برای شما ارسال خواهند کرد. ضمن اینکه اگر زمان یا تخصص کافی برای رسیدگی به گیاه خود را ندارید، می توانید از خدمات گل و گیاه در محل گُل‌سِتان (اعزام باغبان و گیاه پزشک به محل شما) استفاده کنید تا متخصصین ما با ابزار مورد نیاز شما در محل شما حضور یابند و خدماتی مانند تشخیص بیماری، علت عدم رشد، تعویض خاک و گلدان، سم پاشی، کوددهی و یا حتی کاشت و … را به شما ارائه دهند.

نظرات (۰)
ثبت نظر