لیستی از بهترین هدیه های روز پدر

زمان مطالعه: 14 دقیقه

شاید وقتی صحبت از هدیه روز پدر شود، پدر شما بگوید که امسال برای روز پدر به هیچ هدیه‌ای نیاز ندارد، اما همگی می‌دانیم که نباید این جملات را باور کنیم! حال که از تکاپوی تهیه هدیه روز مادر دور شده‌ایم، دیگر وقت آن رسیده تا برای روز پدر آماده شویم. اگر شما هم در حال برنامه‌ریزی برای خرید هدیه روز پدر هستید، اما نمی‌دانید چه هدیه‌ای بخرید، پیشنهاد می‌کنیم تا پایان این مطلب با فروشگاه گل و گیاه گل ستان همراه باشید. در این مطلب 30 تا از بهترین هدیه های روز پدر را به شما معرفی خواهیم کرد.

لیست هدیه های روز پدر :

  1. پاور بانک، یک هدیه روز پدر عالی برای پدرانی که همیشه با گوشی خود سروکار دارند
  2. کتاب، یک انتخاب خوب برای پدران اهل مطالعه
  3. یک دسته گل جذاب، هدیه ای عاشقانه روز پدر برای عاشقان بی‌همتای خانه
  4. دفتر برنامه ریزی و تقویم پالتویی، هدیه روز پدر برای پدران اهل برنامه‌ریزی
  5. خودکار
  6. کتاب صوتی، انتخابی جذاب برای پدران اهل مطالعه اما پر مشغله
  7. جعبه دم نوش
  8. قاب موبایل و صفحه محافظ
  9. قهوه جوش مسافرتی، از جمله هدیه های جذاب روز پدر برای پدران اهل گردش و سفر
  10. اسپیکر جیبی
  11. گیاه آپارتمانی، هدیه ای عالی برای پدران عاشق گل و گیاه
  12. چاقو و ابزار جیبی همه کاره
  13. مسواک برقی، از جمله هدیه های خوب روز برای پدرانی که به سلامتی خود اهمیت ویژه‌ای می‌دهند
  14. گیره پول
  15. قمقمه با نشانگر دما
  16. عطر، از جمله هدیه های بی‌نظیر روز پدر برای پدران علاقه‌مند به مد و استایل
  17. ریش تراش و دستگاه‌های برقی مشابه
  18. چتر، هدیه متفاوت روز پدر
  19. ساعت
  20. دستبند هوشمند ورزشی، یک هدیه عالی برای پدران اهل ورزش
  21. دوربین شکاری
  22. ویدیو پروژکتور، از جمله هدیه های روز پدر برای پدران عشق فیلم
  23. لباس
  24. عینک مخصوص کامپیوتر
  25. ست ورزشی، از دیگر هدیه های عالی برای پدران اهل ورزش
  26. ماساژور برقی/ تشک ماساژ
  27. کارگاه‌های آموزشی هنر یا مهارت
  28. هنذفری بی‌سیم، هدیه ای جذاب برای پدرانی که بیشتر اوقات در حال گفتگوی تلفنی هستند
  29. گریل برقی
  30. جوراب، هدیه کلاسیک رو پدر


1. پاور بانک، یک هدیه روز پدر عالی برای پدرانی که همیشه با گوشی خود سروکار دارند

اگر پدر شما هم از جمله افرادی است که همیشه به دنبال نزدیک‌ترین پریز برق برای شارژ کردن گوشی خود می‌گردد یا نصف زمان خارج از خانه را با تلفن همراه خاموش سپری می‌کند، بدون شک پاور بانک هدیه روز پدر بسیار خوبی برای او خواهد بود. به‌این‌منظور پاور بانکی را انتخاب کنید که باریک و کوچک باشد، به گونه‌ای که در جیب به‌راحتی جای بگیرد.

پاور بانک


2. کتاب، یک انتخاب خوب برای پدران اهل مطالعه

بعضی از پدرها بسیار اهل مطالعه هستند. پس اگر پدر شما چزو این گروه است، یک کتاب خوب می‌تواند او را بسیار خوشحال کند. کتاب‌های تاریخی، روانشناسی، اقتصادی و سیاسی معمولا جزو علاقه‌مندی‌های پدران اهل هستند. حتی می‌توانید کتابی در حوزه کاری او خریداری کنید. اگرهم هیچ ایده‌ای در خصوص نحوه انتخاب کتاب مناسب ندارید، کافی است با فروشندگان کتاب‌ مشورت کنید؛ آن‌ها راهنماهای خوبی هستند.

بیشتر مطالعه کنید: بهترین هدیه های روز مرد متناسب با شخصیت مرد زندگی تان

یک پدر در حال مطالعه


3. یک دسته گل جذاب، هدیه ای عاشقانه روز پدر برای عاشقان بی‌همتای خانه

پدرها عاشقان بی‌همتای هر خانه‌ای هستند که هر روز را به عشق خانواده‌شان به شب رسانده و در تلاش‌اند تا خانواده‌شان همواره در آسایش باشند. برای پدران همیشه عاشق چه چیزی بهتر و عاشقانه‌تر از خرید دسته گل روز پدر؟ با خرید دسته گل روز پدر به پدرتان بگویید که همانگونه که او عاشق شماست و به عشق شما همیشه درتلاش است تا زندگی سراسر آرامش داشته باشید، شما نیز عاشق او هستید و عشق بی‌پایان او را می‌بینید.

رز جاودان مهرسا پایه قرمز
694,000 تومان
باکس رز جاودان موزیکال Q&Q
2,506,000 تومان 2,414,000 تومان
رز جاودان موزیکال کوپه
961,000 تومان
رز جاودان موزیکال لیدیا
1,107,000 تومان
رز جاودان موزیکال لاولی
1,107,000 تومان


4. دفتر برنامه ریزی و تقویم پالتویی، هدیه روز پدر برای پدران اهل برنامه‌ریزی

بعضی از پدرها بسیار اهل برنامه‌ریزی هستند و تمام ایده‌های خود را روی کاغذ می‌آورند. برای این دسته از پدرها، یکی از هدیه های مناسب روز پدر ، دفتر مناسب برنامه‌ریزی خواهد بود. این دفترها عموما دارای نقطه چین هستند و فضای کافی برای نوشتن را در اختیار او قرار می‌دهند. حتی می‌توانید یک تقویم هم به او هدیه دهید. منتها اگر قصد هدیه دادن تقویم را دارید، بهتر است تقویم برای هر روز یک صفحه جداگانه داشته باشد، تا پدرتان بتواند تمام کارهای ضروری خود را یادداشت کند.

دفتر برنامه ریزی


5. خودکار

بیک، یار قدیمی بسیاری از پدرهاست! اما زمان آن رسیده است که شما با هدیه دادن یک خودکار شیک، زیبا و در عین حال کاربردی، بیک را از کت و جیب پدر خود خارج کنید. هنگام خرید خودکار، حتما نوک و رنگ آن را چک کنید. یک خودکار هدیه‌ای باید زیبا و همچنین قابل مصرف مداوم باشد. اگر بین هدیه های روز پدر خودکار را انتخاب کردید، تنها به فاکتورهای ظاهری بسنده نکرده و کارآمدی را نیز اولویت قرار دهید.

مطلب پیشنهادی: معرفی 33 ایده ناب برای داشتن یک سالگرد ازدواج متفاوت

خودکار کلاسیک


6. کتاب صوتی، انتخابی جذاب برای پدران اهل مطالعه اما پر مشغله

اگر پدر شما نیز مدت‌هاست در فکر مطالعه کتاب خاصی است اما زمان آن را پیدا نمی‌کند، می‌توانید نسخه صوتی کتاب دلخواهش را به‌عنوان هدیه روز پدر برایش خریداری کنید. به‌این‌ترتیب، او می‌تواند حتی در اتومبیل خود نیز به گوش دادن کتاب محبوبش بپردازد.

کتاب صوتی، هدیه جذاب روز پدر پدران اهل مطالعه


7. جعبه دم نوش

سلامتی و سالم خوری برای بسیاری از پدرها اهمیت ویژه‌ای دارد. ازاین‌رو می‌توانید یک بسته حاوی دم نوش‌های مختلف را برای او خریداری کنید. با این کار هر زمان که به سراغ یکی از آن‌ها برود، یاد شما خواهد بود. به علاوه، این هدیه از هدیه های روز پدر پیام‌های سلامتی نیز در بر دارد و با تقدیم کردن آن به پدرتان، به او می‌گویید که برای سلامتی‌اش ارزش زیادی قائل هستید.

یک جعبه دمنوش


8. قاب موبایل و صفحه محافظ

بعضی از پدرها همیشه با شکستن صفحه و خراشیده شدن بدنه گوشی خود درگیرند. این دسته معمولا عجله دارند و خیلی اهل نگهداری از وسایل خود نیستند. روز پدر امسال بهانه خوبی است تا تلفن همراه او را در برابر این خطرات مقاوم کنید. یک قاب شیک، همیشه همراه او خواهد بود و انتخابی بسیار کاربردی است.

قاب ها و کیف محافظ موبایل


9. قهوه جوش مسافرتی، از جمله هدیه های جذاب روز پدر برای پدران اهل گردش و سفر

اگر پدر شما اهل کوهنوردی، کمپینگ یا مسافرت‌های طولانی است و از نوشیدن قهوه لذت می‌برد، یک قهوه جوش مسافرتی هدیه عالی روز پدر برای او خواهد بود. این دستگاه بدون نیاز به اتصال برق کار کرده و در مدت کوتاهی قهوه داغ و دلچسب حاصل برای پدرتان آماده خواهد کرد.

بیشتر مطالعه کنید: آیا می‌دانید معنی هر رنگ از رنگ های گل رز چیست؟

قهوه جوش مسافرتی


10. اسپیکر جیبی

گوش دادن به موسیقی، تفریح بسیاری از افراد است. آیا پدر شما هم دوست دارد همه جا موسیقی محبوبش را پخش کند؟ اگر جواب بله است در این صورت، یک اسپیکر جیبی با قابلیت اتصال به تلفن همراه هدیه‌ای شیرین برای او خواهد بود. حتی می‌تواند اسپیکرش را در جیبش بگذارد و در حین دوچرخه سواری نیز از موزیک محبوبش لذت ببرد!

اسپیکر جیبی


11. گیاه آپارتمانی، هدیه ای عالی برای پدران عاشق گل و گیاه

خیلی از پدرها عاشق گیاهان هستند و به خوبی می‌توانند از آنها نگهداری کنند. ازطرفی نگهداری از گیاهان آپارتمانی، روحیه انسان را بهبود بخشیده و حس تعلق داشتن را بیدار می‌کند. بدیهی است که پدرهایی که عاشق گل و گیاه هستند، از دریافت گل و گیاه یا گیاه خاصی که همیشه دوست دارند داشته باشند، بسیار خوشحال خواهند شد. اگر پدرتان عاشق گل و گیاه است با خرید گل و گیاه آپارتمانی به‌عنوان هدیه روز پدر یا خرید گیاهی که مدت‌هاست دوست دارد آن را داشته باشد، او را حسابی خوشحال کنید.

فیکوس الاستیکای شرابی در گلدان طلایی
978,000 تومان
مانسترا غول پیکر
24,064,000 تومان 19,000,000 تومان
فیکوس بلک در گلدان مواد آلی سفید
827,000 تومان
لوتوس سه تایی
679,000 تومان
زامیفولیا بلک سه قلاف
645,000 تومان


12. چاقو و ابزار جیبی همه کاره

عده‌ای از پدرها فنی هستند و می‌توانند همه چیز را تعمیر کنند. برای این گروه، یک چاقو و ابزار جیبی همه کاره می‌تواند هدیه جذاب روز پدر باشد.

بیشتر مطالعه کنید: معرفی 11 تا از بهترین گل های مناسب روز پدر


13. مسواک برقی، از جمله هدیه های خوب روز برای پدرانی که به سلامتی خود اهمیت ویژه‌ای می‌دهند

سلامت دهان و دندان از فاکتورهای اساسی یک زندگی سالم است. مسواک برقی می‌تواند به‌خوبی دندان‌ها را تمیز کرده و سلامت کلی بخش دهانی را افزایش دهد، همچنین در نهایت به معاف شدن از دندانپزشکی ختم می‌شود! اگر پدر شما نیز به تمیزی دندان‌های خود اهمیت زیادی می‌دهد، مسواک برقی هدیه‌ای بی‌نظیر برای اوست.

مسواک برقی


14. گیره پول

همه پدرها از کیف پول استفاده نمی‌کنند؛ در واقع، عده‌ای از آن‌ها عادت دارند مستقیما پول خود را در جیب گذاشته و به سراغ کیف پول نروند. برای این پدرها، یک گیره پول زیبا هدیه مناسبی است. این گیره‌ها از به هم ریختگی اسکناس و کارت‌های شناسایی جلوگیری کرده و استایل او را نیز خاص‌تر می‌کنند.

مطلب پیشنهادی: همه آنچه درباره انتخاب هدیه مناسب باید درنظر داشته باشید


15. قمقمه با نشانگر دما

بعضی از پدرها به روز هستند و خیلی به جزئیات اهمیت می‌دهند. اگر پدر شما عادت دارد که سر کار چای یا آب را در دمای خاصی بنوشد و در عین حال از تکنولوژی‌های تازه نیز استقبال می‌کند، یک قمقمه با نشانگر دما گزینه خوبی به‌عنوان هدیه روز پدر برای او خواهد بود. این قمقمه‌ها در بخش درب خود دمای محتویات را نشان می‌دهند و به افراد کمک می‌کنند تا نوشیدنی خود را همیشه در مطلوب‌ترین دما حفظ کنند.


16. عطر، از جمله هدیه های بی‌نظیر روز پدر برای پدران علاقه‌مند به مد و استایل

در هر سن و موقعیتی، رایحه خوش لذت‌بخش است. پدرها و حتی پدربزرگ‌هایی که به پوشش و ظاهر خود اهمیت می‌دهند، از دریافت عطر بسیار خوشحال خواهند شد. فرقی هم نمی‌کند که پدر شما چند عطر دارد، چون همیشه یک عطر خوش بو مورد نیاز است! اگر قصد خرید عطر به‌عنوان هدیه روز پدر را دارید، در هنگام انتخاب عطر، عطرهای قبلی او را به خاطر داشته باشید و سعی کنید رایحه‌ای با همان سبک را انتخاب کنید.

بیشتر مطالعه کنید: انتخاب مناسب ترین گل برای اولین قرار و معرفی 20 گل مناسب

عطر


17. ریش تراش و دستگاه‌های برقی مشابه

گروهی از پدرها همیشه اصلاح می‌کنند و از ریش خوششان نمی‌آید، این دسته از پدرها استفاده زیادی از ریش تراش دارند. شک نکنید یک ریش تراش کاربردی و جدید می‌تواند کار او ساده‌تر کرده و هدیه کاربردی و خوشحال‌کننده‌ای برای او باشد.

ریش تراش


18. چتر، هدیه متفاوت روز پدر

شاید از دیدن چتر در این لیست تعجب کرده باشید، اما باور کنید که بسیاری از پدرها از نداشتن چتر رنج می‌برند! اگر در یک روز بارانی به خیابان بروید، می‌بینید که بسیاری از آقایان بدون چتر هستند و تعداد آن‌ها در مقایسه با خانم‌ها بیشتر است.

علتش را دقیق نمی‌دانیم، شاید چون پدرها خیلی به مسائل جانبی اهمیت نمی‌دهند و خیلی خود رسیدگی نمی‌کنند، ازاین‌رو روز پدر امسال موقع آن است که یک چتر مناسب برای پدر خود خریداری کنید تا علاوه بر زیباتر کردن ظاهرش در فصل سرما، در برابر برف و باران نیز ایمن باشد.

مطلب پیشنهادی: هدیه مناسب برای مشاغل مختلف

چتر


19. ساعت

یک ساعت جذاب و جدید برای پدرانی که اهل زمان‌بندی هستند و به زمان اهمیت زیادی می‌دهند، نه‌تنها خوشحال‌کننده بلکه کاربردی خواهد بود. بنابراین اگر پدرتان به زمان اهمیت زیادی می‌دهد، می‌توانید برای هدیه روز پدر برای او یک ساعت زیبا و باکلاس بخرید.

ساعت مردانه


20. دستبند هوشمند ورزشی، یک هدیه عالی برای پدران اهل ورزش

ورزش، بخش مهمی از زندگی پدرهای پرتحرک است. دستبندهای هوشمند ورزشی، این امکان را برای آن‌ها فراهم می‌کند تا بدانند دقیقا چه مقدار ورزش کرده و چه میزان کالری سوزانده‌اند. ضمن اینکه ضربان قلب، ساعت و … نیز روی این ابزار مشخص است و می‌توانند به‌راحتی از وضعیت بدن خود نیز باخبر شوند.

رز جاودان مهرسا پایه قرمز
694,000 تومان
باکس رز جاودان موزیکال Q&Q
2,506,000 تومان 2,414,000 تومان
رز جاودان موزیکال کوپه
961,000 تومان
رز جاودان موزیکال لیدیا
1,107,000 تومان
رز جاودان موزیکال لاولی
1,107,000 تومان

خرید یک دستبند ورزشی به‌عنوان هدیه روز پدر به پدر شما می‌گوید که از ورزش کردنش بسیار خوشحال هستید و سلامت او برایتان بسیار مهم است.

دستبند هوشمند ورزشی


21. دوربین شکاری

تماشای آسمان شب یا دیدن دوردست‌ها در سفری در دل طبیعت، امری است که با وجود یک دوربین مناسب میسر می‌شود. اگر پدر شما از رصد آسمان شب یا تماشای دوردست‌ها در دل طبیعت لذت می‌برد، دوربین شکاری یا دوربین‌های مشاهده ستارگان، هدیه‌ای متفاوت و سرگرم کننده برای پدر شما خواهد بود.

بیشتر مطالعه کنید: با اهمیت گل ها در مراسم‌های خاص بیشتر آشنا شوید

مردی در حال تماشای دوردست با دوربین شکاری


22. ویدیو پروژکتور، از جمله هدیه های روز پدر برای پدران عشق فیلم

در میان پدرهای مختلف، گروهی نیز به تماشای فیلم علاقه زیادی دارند. آن‌ها همه را دور خود جمع می‌کنند و به تماشای آخرین فیلم‌های روز می‌پردازند. اگر پدر شما نیز چنین ویژگی دارد، یک ویدیو پروژکتور می‌تواند لذت شب‌های فیلم دیدن را برای او دو چندان کند.

ویدیو پروژکتور


23. لباس

بعضی اوقات، هیچ هدیه‌ای بهتر از لباس نیست. عده‌ای عاشق لباسند و در مقابل، عده‌ای هم از خرید لباس بیزار هستند! هر دو گروه از دریافت لباس خوشحال می‌شوند. به‌این‌منظور کت و شلوار، پیراهن، کفش، جلیقه، کراوات و … از جمله هدیه های عالی برای روز پدر هستند.


24. عینک مخصوص کامپیوتر

بعضی از پدرها در طول کار خود بسیار از کامپیوتر و لپ تاپ استفاده می‌کنند. نور آبی این دستگاه‌ها منجر به بروز سردرد و مشکلات بینایی شده و حتی به خواب نامناسب ختم خواهد شد. یک عینک مخصوص کار با کامپیوتر، می‌تواند از این عوارض جلوگیری کرده و سلامت چشم‌های او را حفظ کند.

یک عینک مخصوص کامپیوتر


25. ست ورزشی، از دیگر هدیه های عالی برای پدران اهل ورزش

کلاه لبه دار، کفش ورزشی، لباس ورزشی و مواردی ازاین‌قبیل همگی هدیه های‌ روز پدر مناسبی برای پدران اهل ورزش هستند. اگر پدر شما نیز اهل ورزش است، حتما می‌دانید که به کدام یک بیشتر نیاز دارد، همان را به‌عنوان هدیه روز پدر برای او خریداری کرده و به او هدیه بدهید.

اگر هم از ورزش کردن تفره رفته و مدام این امر مهم را به تاخیر می‌اندازد، با هدیه دادن یک وسیله ورزشی به او یادآوری می‌کنید که سریعا ورزش را آغاز کرده و آن را ادامه دهد و به این شکل انگیزه او را بیشتر کنید.

بیشتر مطالعه کنید: مناسب ترین گل برای هدیه دادن به آقایان

ست ورزشی مردانه


26. ماساژور برقی/ تشک ماساژ

کمر درد و گرفتگی عضلات از جمله مشکلاتی هستند که اغلب افراد میانسال با آن‌ها روبرو می‌شوند. اگر پدر شما نیز چنین مشکلی دارد، دستگاه‌های ماساژ هدیه‌ای بسیار عالی برای او خواهند بود. خوبی این دستگاه‌ها در این است که متنوع‌اند و متناسب با هر نیازی ساخته شده‌اند.

رز جاودان مهرسا پایه قرمز
694,000 تومان
باکس رز جاودان موزیکال Q&Q
2,506,000 تومان 2,414,000 تومان
رز جاودان موزیکال لاولی
1,107,000 تومان
ولن ۲
1,408,000 تومان
خانواده تدی
660,000 تومان


27. کارگاه‌های آموزشی هنر یا مهارت

آیا پدر شما همیشه رویای نقاش شدن را در سر داشته است یا همیشه دوست دارد تا طبخ یک سری غذای تازه را بیاموزد؟ اگر جواب بله است باید بگوییم که کارگاه‌های کوتاه مدت فراوانی هستند که هنر یا مهارت‌های خاصی را در مدتی کوتاه به افراد آموزش می‌دهند؛ ثبت نام کردن پدرتان در این کارگاه‌ها، او را خوشحال کرده و همچنین چالش‌های جذاب متعددی برایش ایجاد خواهد کرد. پس اگر وقتش را دارد، حتما این گزینه را به‌عنوان هدیه روز پدر برای او در نظر بگیرید.

مطلب پیشنهادی: چطور روز جهانی بهترین دوست را جشن بگیریم؟


28. هنذفری بی‌سیم، هدیه ای جذاب برای پدرانی که بیشتر اوقات در حال گفتگوی تلفنی هستند

صحبت با تلفن حین رانندگی یا گوش دادن به موسیقی حین ورزش، می‌تواند به امری دشوار بدل شود، اما امروزه با ظهور هنذفری‌های بی‌سیم دیگر نیازی به وجود موبایل نیست و لازم نیست با سیم گره خورده هنذفری سر کرد! یک ایرپاد می‌تواند نیازهای تلفنی و موسیقایی پدرتان را به خوبی برطرف کرده و حواس‌پرتی او حین رانندگی را به حداقل برساند.

اپل ایرپاد


29. گریل برقی

کباب کردن و پخت غذا از سری تفریحات بسیاری از پدرهاست. دستگاه گریل برقی، این فرصت را ایجاد می‌کند تا در داخل خانه به طبخ غذاهای خوشمزه پرداخته و هر زمان که هوس خوردن غذای گریل شده کردید، بتوانید به‌راحتی غذای مورد نظرتان را درست کنید! اگر پدر شما نیز اهل آشپزی است، این دستگاه سبب خوشحالی او شده و سرگرمی جدیدی برایش خواهد بود!

گریل برقی


30. جوراب، هدیه کلاسیک رو پدر

بله! کلاسیک‌ترین هدیه روز پدر در آخر لیست قرار گرفت. شاید کمی بخندید، اما بسیاری از پدرها واقعا از دریافت جوراب خوشحال می‌شوند، چون با کمبود آن مواجه‌اند و معمولا اهل خرید جوراب هم نیستند. امروزه، جوراب‌های جذاب زیادی در بازار وجود دارند. تنوع رنگ و طرح جوراب‌ها بی‌نظیر است و می‌تواند برای هر سلیقه‌ای پاسخگو باشد. درنتیجه می‌توان گفت که یک بسته از جوراب‌های زیبا و باکیفیت، هنوز هم هدیه خوبی برای روز پدر است.

جوراب مردانه

پدرها، قهرمان‌های دنیای واقعی هستند. فرقی نمی‌کند که چه هدیه‌ای برای آنها تهیه می‌کنید، یک پدر همیشه از اینکه فرزندش به یاد او بوده غرق در شادمانی و لذت می‌شود. هدیه، تنها بهانه‌ای برای با هم بودن و گرامیداشت روز پدر است. حتی اگر فرصت نکردید هدیه خاصی بخرید، یک دسته گل زیبا به همراه یک کارت پستال را فراموش نکنید. مهم این است که در کنار هم باشید و به او بگویید که چقدر دوستش دارید!

سخن آخر

در این مطلب سعی کردیم لیستی از بهترین و کاربردی‌ترین هدایای روز پدر را برای شما بیان کنیم، چنانچه مطلبی ناگفته مانده است و یا پرسشی در ذهن شماست که نیاز به مشاوره تخصصی روی گیاه خود دارید، می‌توانید سوالات خود را از طریق ارتباط با اورژانس گل و گیاه گُل‌سِتان مطرح نمایید. کارشناسان باتجربه گیاه‌پزشکی ما آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند. گیاه پزشکان مشکل شما را بررسی می‌کنند و در صورت نیاز غذای گیاه (کود)، سم و سایر ملزومات گیاه را برای شما ارسال خواهند کرد. ضمن اینکه اگر زمان یا تخصص کافی برای رسیدگی به گیاه خود را ندارید، می توانید از خدمات باغبانی و گلکاری در منزل گُل‌سِتان (اعزام باغبان و گیاه پزشک به محل شما) استفاده کنید تا متخصصین ما با ابزار مورد نیاز شما در محل شما حضور یابند و خدماتی مانند تشخیص بیماری، علت عدم رشد، تعویض خاک و گلدان، سم پاشی، کوددهی و یا حتی کاشت و … را به شما ارائه دهند.

باکس میکی لاو
1,307,000 تومان
نظرات (۰)
ثبت نظر