خرید انواع دسته،سبد و باکس گل با ارسال فوری

گُل سِتان در Flower Delivery Review

زمان مطالعه: 5 دقیقه

روش انتخاب یک سرویس یا کالا زمانی که ارائه دهندگان سرویس یا فروشندگان زیاد هستند یکی از دغدغه های اصلی کاربردان هست.

گُل‌سِتان | گل فروشی آنلاین | سفارش آنلاین گل | گیاه آپارتمانی


با توجه به اینکه کسب و کارهای خوب روز به روز در حال افزایش هستند انتخاب بهترین از بین بهترین‌ها برای شما سخت می شود، تفاوتی نمی کند که شما در گل فروشی ها به دنبال خرید گل هستید یا در یک سایت‌ خرید کادو و هدیه به دنیال انتخاب یک هدیه، یکی از راهکارهای خوب برای انتخاب برترین سایت ارائه دهنده خدمات یا کالا، مطالعه نظر خریداران قبلی است و هیچ توضیحاتی نمی تونه معتبرتر از نظرات مشتریان در رابطه با یک سرویس یا یک محصول باشد.

bouquets review

برای اینکه بتونید از یک محصولی یا شرکت اطلاعات صادقانه تر کسب کنید، بهترین راه مطالعه نظرات خریداران قبلی هست.

مثلا در سایت دیجی کالا یکی از محصولات را انتخاب کردید که فروشنده محصول اطلاعات خوبی از آن محصول در اختیار شما گذاشته است و محصول را یک محصول شگفت انگیز می داند، اما وقتی به قیمت نظر مشتریان می‌رویم می‌بینیم که نه تنها این یک محصول با کیفیت نیست بلکه مشتریان که خرید کرده‌اند از خرید خود بسیار ناراضی بوده‌اند. البته که دیجی کالا با توجه به تیم کنترل کیفیت فروشنداگان را از فیلترهای مختلفی عبور می دهد و کالاهای نامرغوب در این سیستم به ندرت وارد می شود اما به هر حال ممکن است این اتفاق رخ دهد و در چین مواقعی بهترین راهنما نظرات مشتریان است.

از چه روش‌هایی نظرات خریداران قبلی را پیدا کنیم؟
– مطالعه قسمت نظرات زیر هر محصول ساده‌ترین راه ممکن است.
اما روش‌های بهتری نیز برای بررسی نظرات خریداران قبلی وجود دارد، یکی از این روش‌ها پیدا کردن آن شرکت یا کسب و کار در نقشه گوگل و مطالعه نظرات مشتریان در رابطه با خدمات یا محصولات آن فروشگاه یا شرکت یا وب سایت می باشد.این احتمال هم وجود دارد که آن شرکت یا فروشنده در نقشه گوگل تعریف نشده باشد که می تواند احتمال معتبر نبودن آن شرکت را بالا ببرد، معمولا کسب و کارهای معتبر از معرفی خود در مکانهایی که کابران می توانند نظر و امتیاز خود را در رابطه با آنها بدهند عبایی ندارند.


راه دیگری هم وجود دارد، سایت‌هایی هستند که مخصوص نوشتن نظردر رابطه با کسب و کارها می باشند مانند Tripadvisor که بیشتر برای نوشتن نظر در رابطه با رستوران ها، هتل‌ها و کسب و کارهایی از این قبل کاربرد دارد و سایت‌هایی مانند Trustpilot برای بررسی سایر کسب و کارها می باشد و برای برخی کسب و کارها در آنجا توسط مشتریانشان نظراتی نوشته شده است که می تواند به انتخاب شما کمک کند.

iranian florist trustpilot review

اهمیت دادن به مشتری با مواردی مثل پشتبانی خوب، پاسخگویی به موقع، پیگیری منظم، خرید راحت از سایت و نوشتن مطالب خوب نمایان می شود، ما در گُل سِتان با توجه به مدت فعالیتمان به این افتخار می کنیم که در این مدت، مطالبی که توسط تیم تولید محتوای گُل سِتان تولید شده در بسیاری از سایت‌ها مورد استفاده قرار گرفته است. همیشه سعی ما بر این بوده تا مطالبی جدید که در وب فارسی کمتر وجود دارد را تولید کنیم.

یکی از سایت های قدیمی و خوب انگلیسی زبان در زمینه نقد و بررسی گل فروشی های دنیا سایت
Flower delivery reviews می باشد که به تازگی گل فروشی های ایرانی را معرفی کرده است که برای ارسال گل به ایران گل ستان را معرفی نموده است.
برای بررسی سرویس ها و امکانت گل فروشی های مختلف در ایران و دنیا می توانید به این سایت
Flower delivery reviews هم سر بزنید.

داشتن نماد اعتماد از وزارت بازرگانی در سایت های ایرانی یکی دیگر از راه های بررسی معتبر رودن سایت می باشد. چرا که فروشگاه‌های دارای نماد اعتماد همه احراز هویت شده اند و مکان و راه های ارتباطی معتبر دارند.
نماد اعتماد هم درجه بندی های خود را دارد قطعا داشتن نماد اعتماد با 2 ستاره معتبرتر از نماد اعتماد یک ستاره یا بی ستاره می باشد. برای کنترل نماد اعتماد سایت ها بیاد به پایین ترین قسمت وب سایت یعنی فوتر سایت بروید معمولا نماد اعتماد در صورت وجود آنجا قرار گرفته است.
برای مثال برای دیدن نماد اعتماد گلفروشی اینترنتی گُل سِتان می تواند به پایین همین صفحه بروید. گل ستان نماد اعتماد دو ستاره دارد.

تمامی مواردی که مطرح شد می تواند برای انتخاب بهتر شما کمک کند اما باز ممکن است پس ازاستفاده شما از سرویس ها یا خرید کالاهای آن کسب و کار نظر شما متفاوت باشد. پس بهتر است با دقت انتخاب کنید. پیشنهاد می کنیم که شما هم نظرات خود را در ابطه با کسب و کارها منتشر کنید تفاوتی ندارن چه رستوران، چه گل فروشی چه شرکت خدمات منزل و یا … تا به سایر خریداران در انتخاب بهتر کمک کنید.

شما هم اگر تجربه هایی در زمینه انتخاب محصول های باکیفیت و یا بی کفیت دارید لطفا در قسمت نظرات با بقیه کاربران درمیان بگذارید.

حرف آخر

در این مطلب سعی کردیم در مورد نحوه انتخاب محصولات معتبر و با کیفیت از طریق مطالعه نظرات کاربران و نیز وضعیت گُل‌سِتان در Flower delivery reviews برای شما توضیحاتی بیان کنیم، چنانچه مطلبی ناگفته مانده است و یا پرسشی در ذهن شماست که نیاز به مشاوره تخصصی روی گیاه خود دارید، می‌توانید سوالات خود را از طریق ارتباط با اورژانس گل و گیاه گُل‌سِتان مطرح نمایید. کارشناسان باتجربه گیاه‌پزشکی ما آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند. گیاه پزشکان مشکل شما را بررسی می‌کنند و در صورت نیاز غذای گیاه (کود)، سم و سایر ملزومات گیاه را برای شما ارسال خواهند کرد. ضمن اینکه اگر زمان یا تخصص کافی برای رسیدگی به گیاه خود را ندارید، می توانید از خدمات باغبانی منازل در تهران ارائه شده توسط گُل‌سِتان (اعزام باغبان و گیاه پزشک به محل شما) استفاده کنید تا متخصصین ما با ابزار مورد نیاز شما در محل شما حضور یابند و خدماتی مانند تشخیص بیماری، علت عدم رشد، تعویض خاک و گلدان، سم پاشی، کوددهی و یا حتی کاشت و … را به شما ارائه دهند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.