خرید انواع دسته،سبد و باکس گل با ارسال فوری

چطور گل رز ارزان بخریم؟

زمان مطالعه: 5 دقیقه

خرید گل یک کار لذت بخش است. وقتی که به گل‌فروشی می‌روید و از میان آن همه گل رنگارنگ چند گل خاص را انتخاب می‌کنید، بسیار لذت می‌برید اما از طرفی خرید گل و قیمت آن می‌تواند استرس‌آور هم باشد. در این مقاله که اختصاص به گل رز دارد،‌ می‌خواهیم چند راهکار برای خرید گل رز ارزان را به شما معرفی کنیم . گل رز یکی از محبوب‌ترین و گران‌ترین گل‌های دنیاست؛ اما با روش‌های زیر می‌توانید گل‌های رز تخفیف خورده را با بودجه‌ی کم‌تر خریداری کنید و از زیبایی‌شان لذت ببرید.  

گُل‌سِتان | گل فروشی آنلاین | سفارش آنلاین گل | گیاه آپارتمانی

زمان‌های که درخواست زیادی برای خرید گل رز وجود ندارد می‌توانید گل رز ازان بخرید

اولین راهکار برای خرید گل رز ارزان این است که زمانی درخواست زیادی برای گل رز نیست،‌ رز بخرید.  به عبارتی اگر در مناسبت‌های خاص مثل ولنتاین، روز زن یا روز مادر، روز معلم  یا قبل از ماه محرم و صفر  که عروسی‌ها و جشن‌ها زیاد است، گل رز بخرید، به احتمال زیاد باید دوبرابر قیمت اصلی، پول بدهید. 

هم‌چنین در ایران معمولا در فصل پاییز و زمستان و مخصوصا ماه بهمن، قیمت گل رز بالا می‌رود و اگر به دنبال رز ارزان هستید، همیشه در فصل بهار و تابستان مخصوصا ماه مرداد خرید کنید.

یک نکته مهم‌

رز قرمز معمولا از سایر رنگ‌ها گران‌‌تر است. پس اگر رنگ قرمز  برایتان زیاد مهم نیست،‌ رنگ‌های دیگر رز را انتخاب کنید.

گل های رز

به دنبال گلفروشی‌های اینترنتی باشید که گل رز را به قیمت عمده می‌فروشند

اکنون می‌پرسید از کجا گل ارزان بخریم ؟ شما به راحتی می‌توانید گل‌فروشی‌هایی را در اینترنت پیدا کنید که رز را به قیمت ارزان و عمده می فروشند. در گل فروشی‌های آنلاین تعداد زیادی گل را می‌توانید به قیمت ارزان خرید کنید. البته لازم است قبل از خرید چند نکته را در نظر بگیرید:

  1. هر سایت را به دقت بررسی کنید و میزان رضایت مشتری‌هایشان را دریابید.
  2. به دنبال سایت‌های گل‌فروشی آنلاینی باشید که بدون واسطه گل را از پرورش‌دهنده می‌خرند و گل با کیفیت بالاتر را با قیمت کم‌تر به دست شما می‌رسانند.
  3. حتما از سایت‌های معتبر و با نام و نشان مشخص خرید کنید تا دچار کلاه‌برداری نشوید.
  4. به دنبال تضمین‌هایی باشید که آن گل فروشی آنلاین در ازای خرید به شما می‌دهد. با این روش می‌توانید در صورت عدم رضایت از کیفیت گل‌ها، آن‌ها را عوض کنید.
  5. حتما هزینه‌ی حمل و نقل گل را به مقصدتان را بپرسید؛ چون در خیلی از فروشگاه‌های آنلاین هزینه ی حمل و نقل از قیمت گل جدا در نظر گرفته می‌شود.
سانسوریا ابلق کراواتی پر غلاف ارتفاع45
502,000 تومان
قاشقی بلک در گلدان فلزی
433,000 تومان
پتوس ابلق در گلدان آویز
517,000 تومان
گیاه سانسوریا سبز پرغلاف
459,000 تومان
گیاه آگلونما متوسط
512,000 تومان

اگر به تعداد زیادی گل رز با قیمت ارزان نیاز دارید، به  فروشگاه‌ها و گل‌فروشی‌های بزرگ سر بزنید

یکی دیگر از راهکارهای خرید گل رز ارزان رفتن به گل‌فروشی‌‌های بزرگ است. بضی از فروشگاه‌های بزرگ و زنجیره‌ای یا سوپرمارکت‌ها روزانه تعدادی گل می‌فروشند که گاهی تخفیف می‌خورند. این گل‌ها بدون تزیین هستند و در تعداد متوسط ۱۰ تا ۱۲ شاخه فروخته می‌شوند. قیمت این گل‌ها در حالت تخفیف خورده کم‌تر از قیمت بازار است. شما می‌توانید چند دسته گل رنگارنگ انتخاب کنید و در خانه به سلیقه‌ی خودتان با هم ترکیب کنید.

بعضی از گلفروشی‌های بزرگ هم قسمتی دارند که دسته‌گل‌های آماده را به قیمت ارزان به شما می فروشند. شما می‌توانید از این دسته‌گل‌ها انتخاب کنید.

در بازار میوه تره بار دولتی هم می‌توانید دکه‌های گل‌فروشی را پیدا کنید

این بازارها در هر محله‌ی شهر تهران وجود داشته و وابسته به شهرداری هستند. در این بازارها معمولا دکه‌ای برای فروش ارزانترین گل طبیعی وجود دارد که گل‌ها را به صورت شاخه‌ای یا چندتایی و بدون دیزاین می فروشند. قیمت گل در این بازارها معمولا کم‌تر از گل‌فروشی‌هاست و اگر تخفیف خورده باشند، قیمتشان کم‌تر هم خواهد بود. بنابراین برای تهیه گل رز ارزان در تهران می‌توانید به این بازارها مراجعه کنید.

دکه گل و گیاه

بازار گل را فراموش نکنید

آخرین راهکار برای خرید گل رز ارزان رفتن به بازار گل و گیاه است. در بازار گل و گیاه می‌توانید تعداد متوسط یا عمده گل رز را به راحتی و با قیمت پایین‌تر بخرید. البته برای رفتن به بازار برای تهیه گل های ارزان برای گل آرایی در نظر داشته باشید، بیش‌تر بازارهای گل دور از مرکز شهر هستند و حتما نیاز به وسیله‌ی حمل و نقل برای آوردن گل‌ها دارید. پس هزینه‌ی رفت و آمد را هم در نظر بگیرید. این بازارها از صبح زود تا ظهر باز هستند و گل‌های خود را می فروشند. اگر صبح زود بروید گل‌های با کیفیت‌تر و متنوع تر و اگر نزدیک ظهر بروید، گل های ارزان ‌تر و کم تنوع‌تر را پیدا می‌کنید. در سطح تهران بازار گل محلاتی و بازار گل امام‌رضا از معروف‌ترین بازارهای توزیع گل و گیاه در تهران هستند که می‌توانید گل طبیعی ارزان تهیه کنید..

حرف آخر

در این مطلب سعی کردیم درمورد اینکه چطور گل رز ارزان بخریم توضیحات کاملی برای شما بیان کنیم، چنانچه مطلبی ناگفته مانده است و یا پرسشی در ذهن شماست که نیاز به مشاوره تخصصی روی گیاه خود دارید، می‌توانید سوالات خود را از طریق ارتباط با اورژانس گل و گیاه گُل‌سِتان مطرح نمایید. کارشناسان باتجربه گیاه‌پزشکی ما آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند. گیاه پزشکان مشکل شما را بررسی می‌کنند و در صورت نیاز غذای گیاه (کود)، سم و سایر ملزومات گیاه را برای شما ارسال خواهند کرد. ضمن اینکه اگر زمان یا تخصص کافی برای رسیدگی به گیاه خود را ندارید، می توانید از خدمات باغبانی سیار گُل‌سِتان (اعزام باغبان و گیاه پزشک به محل شما) استفاده کنید تا متخصصین ما با ابزار مورد نیاز شما در محل شما حضور یابند و خدماتی مانند تشخیص بیماری، علت عدم رشد، تعویض خاک و گلدان، سم پاشی، کوددهی و یا حتی کاشت و … را به شما ارائه دهند.

خرید گیاه و گل آپارتمانی آنلاین - تحویل رایگان 4ساعته | گُل‌سِتان
۲ نظرات
  1. سهیلا فرهادی می گوید

    از راهنمایی بسیار عالی شما سپاسگذارم ممنون از گوگل

    1. مشاور گل و گیاه گُل سِتان می گوید

      سلام وقت بخیر . ممنون از لطف شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.