خرید گیاه آپارتمانی با تضمین کیفیت و ارسال رایگان

معرفی اپلیکیشن تشخیص گیاه از روی عکس (PICURETHIS)

زمان مطالعه: 7 دقیقه

به تشخیص گُل‌سِتان، این اپلیکیشن برای افراد بالای 13 سال مناسب است.
کافی است از گیاه خود عکس بگیرید و با کمک این منبع خوب و قوی، هر چه را که در مورد ان لازم است بدانید و یاد بگیرید.
این اپلیکیشن در دسته برنامه‌های آموزشی است و مناسب برای آیفون، آیپاد و آیپد میباشد و نصب آن رایگان است.
این برنامه به شما کمک میکند تا هنگام خرید گیاهان آپارتمانی ، از روی عکس آن ، نام گیاه را بدانید با توجه به شرایط محیط منزل ، گیاه مناسب را تهیه کنید.
برنامه گذار این اپلیکیشن Common Sense یک سازمان غیرانتفاعی است. دانلود و عضویت شما در این برنامه به آن کمک می‌کند تا مستقل و بدون تبلیغ باقی بماند.
از آنجایی که در میان نرم افزارهای ایرانی، نرم افزار شناسایی گل و گیاه فارسی کاملی وجود ندارد، ما راه دیگری برای تشخیص انواع گیاهان آپارتمانی از روی عکس هم به شما پیشنهاد می کنید وارد صفحه عکس انواع گیاه آپارتمانی شوید و گیاه خود را از روی عکس تشخیص دهید و روش نگهداری آن را مطالعه نمایید. ما تلاش کرده‌ایم برای گل شناسی با تصویر مرجع نسبتا کاملی برای شما فراهم کنیم.
برای معرفی اپلیکیشن تشخیص گیاه از روی عکس با گُل‌سِتان همراه باشید.

گُل‌سِتان | گل فروشی آنلاین | سفارش آنلاین گل | گیاه آپارتمانی

راهنمای والدین جهت شناخت محتویات برنامه

ارزش آموزشی : A+ 

کاربران از طریق این برنامه اطلاعات ارزشمندی در حوزه گیاهان به دست می‌آورند. در این برنامه اطلاعات کافی شامل معرفی و نگهداری بیش از  10.000 نوع گونه مختلف گیاهی وجود دارد؛ مثل گل‌ها، درخت‌ها، درختچه‌ها، گیاهان دارویی و خوراکی، علف‌ها و … .

راحتی استفاده

کار کردن با نسخه رایگان این برنامه تشخیص گیاه با عکس آسان است. کافی است از گیاه خود عکس بگیرید، گیاه شبیه به آن را انتخاب کنید و توضیحات آن را مطالعه کنید. اما برای کودکان، یافتن و کارکردن با سایر امکانات رایگان برنامه دشوار خواهد بود.

اعتبار کاربران

کاربرانی که از نسخه رایگان استفاده می‌کنند، فقط به تعداد کمی از گیاهان دسترسی دارند. اما می‌توان با تماشای تبلیغ، بارگذاری تصاویر در فیسبوک و یا به اشتراک گذاری آن‌ها از طریق ایمیل و پیامک اعتبار بیشتری جهت استفاده از برنامه به دست آورد.

نکاتی که لازم است والدین بدانند

پدر و مادرهای عزیز، همانطور که می‌دانید این برنامه مخصوص تشخیص گیاهان از طریق عکس است. یعنی کاربران باید تصاویری واقعی از گل و یا گیاه خود بگیرند و آن را در اختیار برنامه بگذارند تا نوع آن تشخیص داده شود.
این برنامه، دایره المعارف گیاهان است؛ به طوری که اطلاعات کامل در مورد بیش از 10.000 نوع گونه مختلف گیاهی در آن وجود دارد. در واقع، کاربران می‌توانند اطلاعات کافی در مورد گونه‌های مختلف گیاهی مانند درخت‌ها، درختچه‌ها، گل‌ها و بوته‌ها به دست بیاورند.

در نسخه رایگان این برنامه شناسایی گل با عکس، برای به دست آوردن اعتبار بیشتر (اعتباری که تشخیص گونه‌های بیشتری از گیاهان را برای شما فراهم می‌کند)، لازم است کارهای مختلفی انجام دهید. مثلا تبلیغ تماشا کنید، به حساب کاربری دیگری وارد شوید و یا تصاویر مورد نظر را در فیسبوک خود به اشتراک بگذارید. به همین دلیل لازم است اگر این برنامه گیاه شناسی را برای فرزند خود نصب می‌کنید، دقت و مراقبت کافی را در مورد حریم شخصی او به خرج دهید.
بخش “حریم شخصی” برنامه تشخیص گل آنلاین را مطالعه کنید تا متوجه شوید چه اطلاعاتی از دستگاه شما توسط برنامه ذخیره شده و از آن‌ها چگونه استفاده می‌شود. توجه داشته باشید که محتوای “حریم خصوصی” و “شرح خدمات” مرتبا تغییر می‌کند.

این برنامه را برای کودکان خود نصب کرده اید؟

اگر این برنامه را برای فرزند خود نصب کرده اید، خواهش می‌کنیم تجربیات خود را در این زمینه در بخش نظرات با سایر والدین به اشتراک بگذارید. آیا این نرم افزار گیاه شناسی برای کودک شما مفید بود؟
توانستید گیاهان بیشتری را به او آموز دهید؟
او توانست به تنهایی ( و بدون کمک مستقیم شما) با این اپلیکیشن گل و گیاه کار کند؟

معرفی اپلیکیشن تشخیص گیاه

این برنامه دقیقا در مورد چیست؟

PICURETHIS-PLANT IDENTIFIER  یک دایره المعارف دیجیتال است که گیاهان مختلف را تشخیص می‌دهد. مانند گل‌ها، درخت‌ها، ساکولنت‌ها، کاکتوس‌ها، قارچ‌ها، گیاهان خوراکی، درختچه‌ها و علف‌ها.

حدود 10.000 نوع گونه مختلف از گیاهان در این برنامه وجود دارد. بعد از اینکه به برنامه اجازه دادید تا به دوربین و گالری گوشی دسترسی داشته باشد، یک گل و یا گیاه پیدا کنید، آن را به خوبی در کادر دوربین قرار دهید و یک عکس ساده از او بگیرید. بعد از چند ثانیه، برنامه گیاه شما را تشخیص می‌دهد و موارد دیگری که به گیاه شبیه هستند را هم نشان می‌دهد.

توضیحاتی که برنامه پیکچر دیس در مورد گیاه ارائه می‌دهد شامل حقایق جالب، دسته بندی علمی، نماد و معنی است. اطلاعات نگهداری شامل دشواری نگهداری از گیاه، فصل مناسب برای کاشت، نیازهای خاک، دفعات آبیاری و سایر موارد مهم است. نسخه رایگان شامل تعدادی اعتبار رایگان و اولیه است که اجازه می‌دهد تا از تعداد کمی از گیاهان عکسبرداری کنید. کاربران می‌توانند حساب کاربری خود را با پرداخت هزینه عضویت، به اعتبار بدون محدودیت تغییر دهند.

 می‌توان از بخش رایگان تشخیص گیاه با عکس انلاین هم به خوبی استفاده کرد. می‌توانید تصاویری که از گیاهان خود می‌گیرید را در تالار بحث و گفت و گوی برنامه (فروم) به اشتراک بگذارید و با سایر کاربران برنامه در مورد آنها گفت و گو کنید.

آیا این برنامه مفید است؟

خب، این روزها برنامه‌هایی برای تشخیص گیاهان روز به روز در حال بیشتر شدن است! اما این برنامه واقعا عالی است.
PICTURETHIS-PLANTIdentifier اطلاعات زیاد و مفیدی در مورد گیاهان در اختیار کاربران قرار می‌دهد، اطلاعاتی که در عین آموزنده بودن واقعا کاربردی هم هستند. بزرگسالان و حتی کودکانی که به علم، گیاهان و باغبانی علاقه دارند قطعا از کار کردن با این برنامه لذت می‌برند.
اما متاسفانه همانطور که قبلا توضیح دادیم، چون در نسخه رایگان برنامه برای کسب اعتبار بیشتر لازم است کارهایی به صورت آنلاین انجام شود، بهتر است هنگام استفاده از این نرم افزار گل شناسی خودتان هم در کنار فرزندتان باشید. علاوه بر این‌ها یک انجمن هم در داخل اپلیکیشن هست، جایی که کاربران می‌توانند تصاویر گیاهان را ببینند، لایک کنند و یا نظری در مورد آنها بنویسند.


در واقع به این شکل فرصتی برای برقراری ارتباط با افراد دیگری که به گیاهان علاقه مند هستند ایجاد می‌شود. اگر می‌خواهید به همه گیاهان دسترسی داشته باشید و هر تعداد عکسی که دوست دارید از گیاهان مختلف بگیرید، باید در برنامه عضو شوید و حق عضویت پرداخت کنید
به همین دلیل شاید خیلی‌ها تمایلی برای استفاده از آن نداشته باشند. اما اگر در هر حال عاشق گیاهان هستید و برایتان مهم نیست که برنامه نتواند گیاه خاصی را شناسایی کند، می‌توانید به خوبی از آن استفاده کنید و اطلاعات خوبی در مورد سایر گیاهان بدست بیاورید.

خدمات باغبانی در محل، اعزام سریع باغبان گل و گیاه | گُل‌سِتان

با کودکانتان در این باره صحبت کنید

  • خانواده‌ها می‌توانند با کودکان در مورد چگونگی فعالیت این برنامه صحبت کنند. برای آن‌ها توضیح دهید که با کمک آن می‌توانند گیاهان و گلهای حیاط، کوچه و خیابان را بشناسند. تا به حال شده که لازم باشد برای پاسخ دادن به سوالات کودک کنجکاوتان نام گل‌های حاشیه پیاده رو را بدانید؟
    و یا تا به حال شده که بخواهید در مورد گیاهان صحبت کنید اما اطلاعات کافی در مورد آنها نداشته باشید؟
    از این به بعد از این نرم افزار شناسایی گل و گیاه استفاده کنید و دانش کودکتان را هم افزایش دهید.
  • به آن‌ها یاد بدهید که اپلیکیشن‌ها چگونه کسب درآمد می‌کنند. بگویید ما تبلیغ‌ها را می‌بینیم، اما چرا باید یک برنامه به پخش تبلیغ نیاز داشته باشد و یا از ما بخواهد در یک حساب کاربری دیگری وارد شویم؟ چگونه می‌شود اپلیکیشن ها بدون نیاز به هزینه کار ‌کنند؟
  • با کمک اپلیکیشن پیکچر دیس، زمانی را برای حضور در طبیعت اختصاص دهید. تصور کنید به یک سفر تفریحی رفته اید و در طول آن، گیاهانی را که در مسیر می‌بینید تشخیص می‌دهید و اطلاعات مختصری از آن به کودک خود یاد می‌دهید. به این طریق تمام اعضای خانواده دانش بیشتری در مورد گیاهان به دست می‌آورند.
    مثلا به آن‌ها بگویید آیا این گیاهان در حیاط خانه شما هم رشد می‌کنند؟ آیا می‌توانید آن‌ها را در گلدان بکارید و در اتاق خود نگه دارید؟ می‌توان آن‌ها را لمس کرد یا سمی هستند؟ دانستن این اطلاعات برای همه بسیار مفید و کاربردی است.
    امیدواریم معرفی برنامه تشخیص گیاهان Picture This برایتان مفید واقع شود.

اطلاعات دقیق برنامه

دستگاه‌‌های مجاز : iPhone , iPad , iPod Touch

دسته بندی : آموزشی

موضوع برنامه: علم، زیست شناسی، اکوسیسیتم و طبیعت، چرخه حیات، گیاهان

دسته سرگرمی: باغبانی

مهارت‌های مورد نیاز : مهارتهای تکونولوژی( استفاده و اجرا کردن نرم افزار )

هزینه نصب : استفاده اولیه از آن رایگان است.

هزینه عضویت : نسخه ساده رایگان است. نسخه پیشرفته : ماهیانه 1.99$ ، و یا سالیانه 19.99$

تاریخ انتشار : 13 سپتامبر 2017

ناشر : Glority LLC

نسخه : 1.16

حداقل نسخه نرم افزار مورد نیاز : Ios 10.0 و جدیدتر

آخرین به روزرسانی برنامه : 6 فوریه 2020

(اپلیکیشن گیاه شناسی برای ios طراحی شده و فعلا نسخه اندروید ندارد.)

خرید گیاه و گل آپارتمانی آنلاین - تحویل رایگان 4ساعته | گُل‌سِتان
۶ نظرات
  1. سارا می گوید

    سلام ممنون برای توضیحاتتون؛
    ولی واقعا تکرار بیش از حد و الکی و طولانی شدن متن بی‌خود و روی اعصاب بود.

  2. خسروحبیبی می گوید

    خوب بود

  3. حميدرضا نصرتي می گوید

    خوب بود

  4. حميدرضا نصرتي می گوید

    خوب بود مرسی

  5. ریحانه می گوید

    میشه منو راهنمایی کنید چجوری این برنامه رو فارسی کنم؟ انگلیسی بلد نیستم و ب این برنامه احتیاج دارم

    1. مشاوره گل و گیاه گُل‌سِتان می گوید

      دوست گُل‌سِتانی سلام
      این برنامه یک اپلیکیشن خارجی هست و قابلیت فارسی کردن ندارد

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.