خرید گیاه آپارتمانی با تضمین کیفیت و ارسال رایگان

معرفی 26 تا از محبوب ترین گل ها و گیاهان آپارتمانی که به خانه شما زیبایی می‌بخشند

زمان مطالعه: 14 دقیقه

وجود گل ها و گیاهان در خانه نه تنها در دکوراسیون، بلکه در پویایی و سرزندگی آن نیز موثر خواهند بود؛ این موجودات دوست‌داشتنی تکه‌ای از طبیعت هستند و ضمن القای حس طراوت و تازگی به محیط خانه، هر بار تماشایشان روح‌تان را جلا داده و تازه می‌کند. در نتیجه می‌توان با توجه به زندگی‌های امروز که اغلب آپارتمانی است، وجود گل و گیاه در هر خانه‌ای را ضروری دانست تا با وجود آن‌ها زندگی‌تان زیباتر شده و هر بار که دل‌تان هوای طبیعت کرد و فرصت طبیعت گردی نداشتید بتوانید با تماشای آن‌ها حس بودن در طبیعت را تجربه کنید.
با توجه به این مورد پر طرفدار بودن گیاهان آپارتمانی، تصمیم گرفتیم در این مطلب از وبلاگ گُل‌سِتان کمی بیشتر شما را با مشخصات محبوب ترین گل ها و گیاهان آپارتمانی آشنا کرده و 15 مورد از آن‌ها را به شما معرفی کنیم. تا اگر تصمیم به خرید گل و گیاه گرفته‌اید انتخاب آسان‌تری داشته باشید و یک یا چندین گل زیبا را به آپارتمان خود بیاورید. با گُل‌سِتان همراه باشید.

گُل‌سِتان | گل فروشی آنلاین | سفارش آنلاین گل | گیاه آپارتمانی

فهرست مطالب:


محبوب ترین گل ها و گیاهان آپارتمانی چه مشخصاتی دارند؟

مواردی که در ادامه به شما معرفی می کنیم نه تنها ویژگی‌های مناسب ترین گیاهان آپارتمانی بلکه عواملی موثر در تبدیل یک گیاه به محبوب ترین گیاه آپارتمانی نیزخواهند بود؛ چراکه برخی از ویژگی‌ها مثل شرایط نگهداری آسان یک گیاه آن را به گزینه‌ای محبوب در بین خریداران گل و گیاه تبدیل می‌کند. در نتیجه دانستن مشخصات مناسب‌ترین گیاهان آپارتمانی به شما کمک می‌کند تا چنانچه از لیست محبوب ترین گل ها گیاهان آپارتمانی که در ادامه به شما معرفی می‌کنیم، هیچ کدام مورد پسند‌تان نبود، بتوانید با مراجعه به بازار گل و گیاه به انتخاب مناسبی برسید. برخی از مواردی که یک گیاه را به گیاهی مناسب برای خانه تبدیل می‌کنند، به شرح زیراند:

مطلب پیشنهادی: انواع گیاه آپارتمانی با عکس (فهرست الفبایی گیاهان خانگی)

1. نیاز به نگهداری کم

محبوب ترین گیاهان اپارتمانی نیاز به نگهداری کمی دارند و این موضوع خود دلیلی بر قرارگیری برخی از گیاهان آپارتمانی در این دسته‌بندی شده است.

2. شلخته نبودن

مشخصه دوم مناسب ترین گیاهان آپارتمانی شلخته نبودن آن‌هاست. یک گیاهان آپارتمانی قرار است داخل خانه باشند بنابراین نباید گیاهی شلخته باشند که مدام برگ‌هایش می‌ریزد یا پوسته‌ای شل داشته باشد که اطرافش را کثیف کند، مناسب نیست؛ چراکه تمیز کردن اطراف آن کاری طاقت فرسا خواهد بود.

3. کوچک بودن

یک گیاه مناسب باید گیاهی باشد که کوچک باشد و فضایی غیرمعمول نخواهد؛ چراکه آپارتمان‌ها معمولا فضایی محدود و کوچک دارند بنابراین گیاهی که فضای زیادی را برای زندگی می‌خواهد می‌تواند تبدیل به مشکلی اساسی شود و مناسب نیست.

4. عمر طولانی

طبیعتا هیچ کسی دوست ندارد، هزینه‌ای که برای خرید گیاه می‌کند، کوتاه مدت باشد و گیاه ظرف مدت کوتاهی از بین برود، در نتیجه می‌توان گفت که از دیگر مشخصات مناسب ترین گیاهان آپارتمانی عمر طولانی آن‌هاست.

فیکوس الاستیکای شرابی در گلدان طلایی
978,000 تومان
مانسترا غول پیکر
19,000,000 تومان
فیکوس بلک در گلدان مواد آلی سفید
827,000 تومان
لوتوس سه تایی
679,000 تومان
زامیفولیا بلک سه قلاف
645,000 تومان

1. بگونیا رکس

رنگ‌های بگونیا رکس می‌تواند نگاه شما به گیاهان خانگی را تغییر دهد. برگ‌های این گیاه با رنگ‌های رقصان صورتی که با سایه‌ای از بنفش و سبز مخلوط شده‌اند بیشتر شبیه به یک شیشه رنگی هستند تا برگ گیاه؛ بگونیا رکس به نور، آب و کوددهی متوسط و میانه نیاز دارد.

گیاه بگونیا رکس
گیاه بگونیا رکس

2. ارکیده شاپرکی، از جمله زیباترین و محبوب ترین گیاهان اپارتمانی

ارکیده جز محبوب‌ترین گل های آپارتمانی و گیاهی چشم‌نواز است که همه جا حتی در آپارتمان هم گل می‌دهد. ، گل ارکیده می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌ها برای آپارتمان‌ها با فضا کم باشد. بزرگترین تفاوت بین نگهداری از ارکیده و سایر گیاهان این است که این گیاه را نباید در خاک معمولی نگهداری کنید، بلکه باید خاک مخصوص ارکیده برای آن خریداری کنید تا ریشه‌های گیاه بتواند گردش هوای خوبی داشته باشد.
ارکیده شاپرکی همان دمایی را دوست دارد که انسان‌ها دوست دارند یعنی حدود 15 درجه، اما بهتر است شب‌های خنک‌تری را برای گیاه فراهم کنید تا تحریک به دادن گل شود. اگر قصد خرید ارکیده دارید می‌توانید روی گُل‌سِتان حساب کرده و ارکیده خود را در کمترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.

3. فیلودندرون، محبوب ترین گیاهان آپارتمانی با قیمتی ارزان

فیلودندرون جز محبوب ترین گیاهان آپارتمانی با قیمتی ارزان و در دسترس و بسیار مناسب برای آپارتمان‌هاست. برگ‌های بزرگ، سبز و قلبی شکل این گیاه می‌تواند زیبایی خود را به رخ هر بیننده‌ای بکشد. این گیاه را می‌توانید در سبدهای آویزان قرار داد تا مانند یک آبشار به پایین بریزد.
فیلودندرون انتخاب خوبی برای افراد مشغول است زیرا مراقبت کمی می‌خواهد. یک آبیاری هفتگی و نوری غیر مستقیم می‌تواند این گیاه را سال‌ها زنده نگه دارد.

گیاه فیلودندرون
فیلودندرون

4. گندمی

گاهی گیاهان چیزی بیشتر از زیبایی بصری هستند و می‌توانند ما را به خاطرات گذشته ببرند. گندمی زمانی گیاهی محبوبی بود که تقریبا هر خانه‌ای پیدا می‌شد. امروزه نیز این گیاه از جمله محبوب ترین گیاهان آپارتمانی است، زیرا نگهداری از آن آسان است و مناسب فضای آپارتمان است؛ گیاهی با توانایی تصفیه هوا، خود تکثیری، نیاز به نور کم و نور غیر مستقیم!
این گیاه برای افرادی که اولین بار است می‌خواهند یک گیاه خانگی داشته باشند بسیار مناسب است؛ چراکه هر زمان نیاز به آب داشته باشد در ظاهر خود نمایان می‌کند. همچنین گندمی گیاهی غیر سمی و برای کسانی که کودک یا حیوان خانگی دارند ایمن است. گندمی آب زیادی نمی‌خواهد، با شرایط نوری مختلفی سازگار است (حتی نور لامپ) و می‌تواند به‌راحتی در هر فضای کوچکی زندگی کند.

5. گیاه یشم

گیاه یشم بین علاقمندان به ساکولنت‌ها از محبوب ترین گیاهان آپارتمانی به‌شمار می‌رود. برگ‌های گوشتی این گیاه روی ساقه‌ای نیمه چوبی رشد کرده و با تعداد زیادشان، گیاه را شبیه به یک بونسای می‌کنند. اگر می‌خواهید یشم را در خانه داشته باشید آن را در محلی نورگیر قرار بدهید و زمانی خاک گیاه خشک شد به آن آب بدهید تا گیاهتان مدت‌ها کنارتان باشد و از آن لذت ببرید.

گیاه یشم
گیاه یشم از خانواده کراسولا

6. فیکوس لیراتا

یکی از اشتباهات طراحی در فضاهای کوچک این است که همیشه با چیزهای کوچک تزیین می‌شوند، اما باید بدانید که یک گیاه خانگی بزرگ مانند فیکوس لیراتا می‌تواند تبدیل به مرکز ثقل در آپارتمان شما شود. امروزه فیکوس لیراتا تبدیل به یکی از محبوب ترین گیاهان برای طراحی فضای داخلی آپارتمان ها منازل شده است و طراحان جهانی از آن استفاده می‌کنند. این گیاه همیشه جلوی چشم شما خواهد بود و می‌تواند نقطه قوت آپارتمان شما شود، اما برای اینکه برگ‌های بزرگ و زیبای گیاه همیشه سالم بمانند باید کمی بیشتر مراقب آن باشید؛ برای اینکار گیاه را فضایی نورگیر قرار داده و با آبیاری متوسط آن را خوشحال نگه دارید.

7. تیلاندسیا، از جمله محبوب ترین گیاهان آپارتمانی هوازی

اگر قبلا به‌خاطر گربه فضول خود نتوانسته‌اید یک گیاه خانگی را نگه دارید، تیلاندسیا را امتحان کنید. یکی از مزیت‌های این گیاه این است که نیازی به خاک ندارد و می‌توانید آن را در هر شکل از گلدانی نگهداری کنید چه یک لیوان شیشه‌ای باشد و چه تنگ آب؛ درواقع تیلاندسیا جز گیاهان هوازی است. مزیت دیگر این گیاه این است که می‌تواند کمک زیادی به افزایش رطوبت و تصفیه هوای داخل خانه بکند. درست است که تیلاندسیا نیازی به خاک ندارد اما کماکان یک موجود زنده است که نیاز به نور و مراقبت دارد. در نتیجه نباید آن را در نقطه‌ای تاریک قرار دهید.

گیاه هوازی تیلاندسیا از جمله محبوب ترین گیاهان آپارتمانی
گیاه هوازی تیلاندسیا

8. پاپیتال

پیچک معمولی یا پایپتال یکی از گیاهان سرسخت و مناسب نگهداری در آپارتمان و در عین حال جز محبوب ترین گیاهان آپارتمانی است. این گیاه می‌تواند دماهای مختلف را تحمل کند، با شرایط نوری مختلف سازگار شود و از رطوبت یا خشکی خاک آسیب نبیند. برگ‌های تیره و دندانه‌دار پاپیتال می‌توانند زیبایی خاصی به فضای آپارتمان شما بدهند و دکوراسیون خانه‌تان را دگرگون کنند. پایپتال گونه‌های مختلفی دارد؛ به‌طوری‌که برخی گونه‌های آن سفید یا زرد و برخی دیگر کوچک یا بزرگ هستند. کافی است سلیقه خود را در نظر بگیرید و نوع دلخواه خود را انتخاب کنید.

9. سرخس آشیانه

سرخس‌ها گیاهانی هستند که به رطوبت بالایی نیاز دارند، چیزی که در آپارتمان‌ها به راحتی پیدا نمی‌شود، اما سرخس آشیانه از این قاعده مستثنی است و می‌تواند در شرایط کم نور و با رطوبت متوسط به‌خوبی رشد کند. در نتیجه این موضوع این گیاه را به یکی از محبوب ترین گیاهان آپارتمانی تبدیل کرده است. برگ‌های چرمی این گیاه با سایر سرخس‌ها تفاوت دارد، اما کماکان زیبا و چشم‌گیر هستند. این گیاه به خاکی متخلخل نیاز دارد تا ریشه‌های آن جریان هوای خوبی را در اطراف خود داشته باشند.

گیاه سرخس آشیانه
سرخس آشیانه

10. زاموفیلیا، از محبوب ترین گیاهان آپارتمانی که به نور کمی نیاز دارد

زاموفیلیا گیاهی اصالتا آفریقایی است و رشد آهسته‌ای دارد. این گیاه می‌تواند در شرایط نوری مختلف زنده بماند حتی نور چراغ‌های فلورسنت و همین مساله نگهداری آن‌را در آپارتمان‌های کم نور راحت‌تر می‌کند. زاموفیلیا نسبت به خاک نیز وسواس ندارد و می‌تواند شرایط مختلف را تحمل کند اما ترجیح می‌دهد در خاکی تقریبا خشک زندگی کند و رطوبت زیادی در خاکش نباشد.

فیکوس الاستیکای شرابی در گلدان طلایی
978,000 تومان
مانسترا غول پیکر
19,000,000 تومان
فیکوس بلک در گلدان مواد آلی سفید
827,000 تومان
لوتوس سه تایی
679,000 تومان
زامیفولیا بلک سه قلاف
645,000 تومان

11. کاکتوس کریسمس، یکی از زیباترین و محبوب ترین گیاهان آپارتمانی

این گیاه زیبا درصورتی که شرایط مناسبی داشته باشد در زمستان گل داده و همین موضوع دلیل نامگذاری آن به این نام است. اگر دوست دارید می‌توانید این گیاه را با نام اشلومبرگرا یا کاکتوس تعطیلات نیز صدا کنید. برخلاف سایر کاکتوس‌ها این گیاه به یک آفتاب شدید و کامل و یا هوایی خشک نیاز ندارد؛ کاکتوس کریسمس در جنگل‌های بارانی رشد می‌کند، بنابراین به محیطی مرطوب و نوری کم نیاز دارد. در نتیجه می‌توانید این گیاه را در حمام یا آشپزخانه‌ای نورگیر قرار دهید تا هم از نور طبیعی لذت ببرد و هم رطوبت مورد نیازش تامین شود.

12. پتوس

پتوس یکی از بهترین و محبوب ترین گیاهان آپارتمانی است که برای افراد پر مشغله مناسب است. پتوس را می‌توانید در هر اتاقی قرار دهید و جالب است بدانید که می‌تواند فضای اتاق را از مواد سمی موجود در فرش‌ها یا موکت‌ها خالی کند. برخی از انواع پتوس می‌توانند در آب نگهداری شوند، اما در مجموع بهتر است این گیاه در گلدان خاک نگهداری شود.

گیاه پتوس از جمله بهترین گیاهان آپارتمانی
گیاه پتوس

13. آلوئه ورا

این گیاه نه تنها یکی از محبوب ترین گیاهان آپارتمانی است، بلکه می‌تواند هوای اطراف خود را تصفیه کرده و استفاده‌های درمانی نیز داشته باشد؛ به‌طوری‌که از این گیاه می‌توانید در درمان سوختگی یا آسیب‌های پوستی استفاده کنید.
آلوئه ورا به مکانی نورگیر با نور غیر مستقیم نیاز دارد و مراقبت زیادی نمی‌خواهد. هر سه هفته یک‌بار آبیاری برای این گیاه کفایت می‌کند.

14. دراسنا

این گیاه نه‌تنها هوا را تصفیه می‌کند بلکه می‌تواند در شب سطح اکسیژن محیط اطراف خود را نیز افزایش دهد. این مساله دراسنا را گیاهی عالی برای اتاق خواب می‌کند، زیرا افزایش سطح اکسیژن می‌تواند به خواب بهتر شما کمک کند. دراسنا یکی از انتخاب‌های خوب برای کسانی است که برای اولین بار قصد نگهداری از یک گیاه را دارند، در واقع این گیاه به ماهی یک‌بار آبیاری نیاز دارد. نگهداری از این گیاه به‌حدی آسان است که شاید شما فراموش کنید که باید از آن مراقبت کنید.

مطلب پیشنهادی: معرفی انواع و روش نگهداری گیاه دراسنا (Dracaena Lisa Cane) و بررسی مشکلات آن

گیاه دراسنا
دراسنا

15. مارانتا

نقش‌های قرمز رنگ برگ‌های این گیاه یکی از دلایل محبوبیت آن است. ظاهر خاص مارانتا باعث می‌شود که زیبایی خاصی به آپارتمان شما بدهد. این گیاه به نوری غیر مستقیم و آبیاری کم نیاز دارد و ترجیح می‌دهد در محیطی مرطوب با خاکی مرطوب زندگی کند.

16. برگ عبایی

برگ عبایی گیاهی کاملا مقاوم است و می‌تواند زینت بخش گوشه‌های تاریک آپارتمان شما باشد. برگ عبایی بازه دمایی هفت الی 27 درجه را تحمل کرده و به آبیاری کمی نیاز دارد. این گیاه مستعد ابتلا به پوسیدگی ریشه است بنابراین اجازه دهید بین هر نوبت آبیاری، خاک آن خشک شود.

معرفی گیاه برگ عبایی
گیاه برگ عبایی

17. ساکولنت‌ها، محبوب ترین و جان سخت‌ترین گل ها و گیاهان آپارتمانی

ساکولنت‌ها جز محبوب ترین و جان سخت‌ترین گل ها و گیاهان آپارتمانی هستند. حدود 40 گونه مختلف ساکولنت وجود دارد که هر کدام زیبایی خاص خود را دارند. این گیاهان رنگ‌های مختلفی مانند سبز، بنفش، قرمز یا آبی دارند.
ساکولنت‌ها یکی از بهترین انتخاب‌های برای نگهداری گیاه در آپارتمان هستند زیرا اندازه کوچکی دارند، آب زیادی نمی‌خواهند و ظاهر خاص خود را دارند.

18. کاکتوس

کاکتوس‌ها در واقع گونه‌ای ساکولنت هستند که خودشان انواع مختلفی دارند. این گیاهان می‌تواند محیطی خشم و گرم را تحمل کنند و آب کمی نیاز دارند. شاید به شنیدن نام کاکتوس یاد گیاهان بزرگ و تیغ‌داری بی‌افتیم که در صحرا رشد می‌کنند اما این گیاهان انواع مختلفی دارند که انداره‌ای کوچک دارند و مناسب نگهداری در آپارتمان هستند. برخی کاکتوس‌ها می‌توانند گل‌های زیبایی در رنگ‌های صورتی، سفید یا زرد بدهند و فضای خانه را رنگارنگ کنند.

خدمات باغبانی در محل، اعزام سریع باغبان گل و گیاه | گُل‌سِتان
زامیفولیا 9 قلاف سبز با گلدان مواد آلی
1,365,000 تومان
سانسوریا کراواتی امریکن با گلدان مواد آلی
812,000 تومان
زامیفولیا بلک 9 قلاف در گلدان مواد آلی استوانه بلند
1,611,000 تومان
دراسنا کامپکت با گلدان مواد آلی
523,000 تومان
سانسوریا سبز با گلدان مواد آلی مخروطی
774,000 تومان

19. بنفشه آفریقایی

بنفشه آفریقایی از جمله محبوب ترین گل های آپارتمانی است که با گل‌های رنگی زیبای خود، خانه شما را رنگارنگ می‌کند. بنفشه آفریقایی در دمای معمولی اتاق زنده می‌ماند و می‌تواند به‌راحتی در هر نقطه‌ای از خانه جا شود و فضای زیادی را اشغال نکند. این گیاه به آبیاری کمی نیاز داشته و هفته‌ای یک‌بار آبیاری برای آن کافی است.

گل بنفشه آفریقایی از جمله زیباترین و محبوب ترین گیاهان آپارتمانی
بنفشه آفریقایی

20. نخل خیزران، از محبوب ترین گیاهان آپارتمانی با خاصیت پاکسازی هوا

نخل خیزران می‌تواند عناصر سمی مانند بِنزِن و فرمالدهید را از هوای محیط پاک می‌کند. این گیاه به نوری غیر مستقیم و خاکی مرطوب نیاز دارد. برای جلوگیری از خراب شدن گیاه در فواصل بین آبیاری سعی کنید اجازه دهید که خاک گیاه کمی خشک شود و همچنین اجازه ندهید که گیاه در آب خارج شده در گلدان باقی بماند و سینی زیر گلدان را تخلیه کنید.

21. نخل راپیس

این گیاه را می‌توانید داخل سرویس بهداشتی خود نگهداری کنید. شاید خیلی علاقه‌ای به نگهداری گلدان در حمام یا سرویس‌های بهدلشتی نداشته باشید، اما باید بدانید که نخل راپیس می‌تواند آمونیا را از هوای اطراف خود تصفیه کنید. آمونیا عنصری است در اکثر شوینده‌های سرویس‌های بهداشتی یافت می‌شود. نخل راپیس هوایی مرطوب و نوری غیرمستقیم را دوست دارد بنابراین از بودن در این مکان‌ها لذت می‌برد. این گیاه رشد آهسته‌ای دارد و می‌تواند تا 4 متر رشد کند، بنابراین هرازگاهی به هرس کردن نیاز پیدا می‌کند.

گیاه نخل راپیس
نخل راپیس

22. فیکوس بنجامین

فیکوس بنجامین از جمله محبوب ترین گیاهان آپارتمانی است که نگهداری از آن کمی سخت و نیاز به مراقبت بیشتری دارد. فیکوس بنجامین در واقع یک درخت کوچک است که می‌تواند فضای زیادی را اشغال کند و حس بودن در طبیعت را به بیننده بدهد. فیکوس بنجامین نیز می‌تواند سموم موجود در هوا مانند فرمالدهید را تصفیه کند و حتی بوی رنگ و تینر را به خود جذب کند و آن‌را کاهش دهد.
این گیاه در محیطی نورگیر ولی با نور غیر مستقیم زنده می‌ماند و اگر دمای هوای به زیر 15 درجه سانتی گراد برسد آسیب می‌بیند. همچنین اگر در معرض نور مستقیم خورشید قرار یگیرد دچار سوختگی برگ‌ها خواهد شد.

23. آگلونما، از محبوب ترین گیاهان آپارتمانی که مناسب نگهداری در محیط‌های مرطوب است

آگلونما نیز مثل نخل راپیس گیاهی مناسب نگهداری در حمام یا سرویس بهداشتی است، زیرا گیاهی رطوبت دوست است. البته این به این معنی نیست که نمی‌توانید از آن در سایر اتاق‌های خانه‌تان نگهداری کنید. در واقع این گیاه را می‌توانید در هر اتاقی قرار دهید، اما اگر محیط اطرافش خشک باشد لازم است محیطرا توسط یک اسپری آب مرطوب کنید تا از قهوه‌ای شدن برگ‌های جلوگیری شود. این گیاه نیز به تصفیه هوای خانه کمک می‌کند، اما در عین حال برای حیوانات خانگی سمی است و خوردن آن می‌تواند به آن‌ها آسیب بزند.

آگلونما، از محبوب ترین گیاهان آپارتمانی
گیاه آگلونما

24. گل چمچه‌ای

یکی دیگر از محبوب ترین گل ها و گیاهان آپارتمانی گل چمچه‌ای است. نگهداری از این گیاه آسان است و می‌تواند در محیط‌های کم‌نور زنده بماند. این گیاه به تصفیه سموم معلق در هوا کمک می‌کند و می‌تواند بنزن و فرمالدهید را از هوا پاک کند. برای مراقبت از این گیاه کافی است آن را از نور مستقیم خورشید دور نگه دارید و در هر بار آبیاری آن را سیراب کنید.

25. سرخس برگ شمشیری

سرخس برگ شمشیری به مثابه یک دستگاه بخور طبیعی است. بهترین محل نگهداری برای این گیاه محیطی با نور فیلتر شده و مرطوب است. سرخس برگ شمشیری می‌تواند باعث افزایش سطح رطوبت در اطراف خود شود و آلودگی‌های هوا را کاهش دهد.

گیاه سرخس برگ شمشیری
سرخس برگ شمشیری

26. سبزیجات

به عنوان آخرین مورد از لیست محبوب ترین گل ها و گیاهان آپارتمانی سبزیجات مد نظر است. گیاهانی مانند اسطوخودوس، نعنا، ریحان یا مرزنگوش بسیار مناسب نگهداری در کنار پنجره آپارتمان هستند. این گیاهان عطر خوبی از خود منتشر می‌کنند که می‌توانند اشتهای شما را باز کنند و می‌توانید از این گیاهان در آشپزی و درست کردن غذاهایی خوشمزه استفاده کنید.

در این مطلب سعی کردیم هر آنچه در مورد مشخصات محبوب ترین گل ها و گیاهان آپارتمانی لازم است بدانید را برای شما تشریح کنیم، چنانچه مطلبی ناگفته مانده است و یا پرسشی در ذهن شماست که نیاز به مشاوره تخصصی روی گیاه خود دارید، می‌توانید سوالات خود را از طریق ارتباط با مشاوره ارزان گل و گیاه گُل‌سِتان مطرح نمایید. کارشناسان باتجربه گیاه‌پزشکی ما آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند. گیاه پزشکان مشکل شما را بررسی می‌کنند و در صورت نیاز غذای گیاه (کود)، سم و سایر ملزومات گیاه را برای شما ارسال خواهند کرد. ضمن اینکه اگر زمان یا تخصص کافی برای رسیدگی به گیاه خود را ندارید، می توانید از خدمات سریع باغبانی در محل گُل‌سِتان (اعزام باغبان و گیاه پزشک به محل شما) استفاده کنید تا متخصصین ما با ابزار مورد نیاز شما در محل شما حضور یابند و خدماتی مانند تشخیص بیماری، علت عدم رشد، تعویض خاک و گلدان، سم پاشی، کوددهی و یا حتی کاشت و … را به شما ارائه دهند.

خرید گیاه و گل آپارتمانی آنلاین - تحویل رایگان 4ساعته | گُل‌سِتان
مانسترا غول پیکر
19,000,000 تومان
فیکوس بلک در گلدان مواد آلی سفید
827,000 تومان
زامیفولیا بلک 9 قلاف در گلدان مواد آلی استوانه بلند
1,611,000 تومان
سانسوریا ابلق با گلدان مواد آلی استوانه مشکی
996,000 تومان
سانسوریا سبز با گلدان مواد آلی مخروطی
774,000 تومان
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.