خرید گیاه آپارتمانی با تضمین کیفیت و ارسال رایگان

ارزان ترین گلها و گیاهان موجود در بازار ایران

زمان مطالعه: 3 دقیقه

حتما برای شما هم پیش آماده که می خواهید یک هدیه ارزان به خودتان بدهید! و یا دوست دارید هر هفته برای خودتان یک دسته گل و یا یک گیاه آپارتمانی بخرید، ما در این مطلب ارزان ترین گلهای گل فروشی های ایران و روش تهیه گل و گیاه ارزان را به شما معرفی می کنیم تا مستقیما سراغ گل ارزان بروید و چند نکته هم در رابطه با روش خرید گیاه ارزان به شما پیشنهاد می کنیم.

گُل‌سِتان | گل فروشی آنلاین | سفارش آنلاین گل | گیاه آپارتمانی

ارزان‌ترین گل‌های شاخه بریده در ایران کدامند؟

آلسترومریا

گل زیبا و ماندگار آلسترومریا همیشه در طول سال با قیمت مناسب موجود است و رنگ‌های دل‌فریبی مثل قرمز، صورتی، نارنجی و بنفش و به صورت دو رنگ و چندرنگ‌ هم وجوددارد. پیشنهاد می‌کنیم این گل را به صورت نیمه باز بخرید تا در عرض چند روز شکفته‌شده و اتاق‌تان را پر از شکوه و زیبایی کنند. یک دسته‌گل رنگارنگ از آلسترومریا یک هدیه‌ی عالی برای کسی است که دوستش‌دارید.

میخک

میخک گل دوست‌داشتنی و زیبایی است که رنگ‌های متنوعی مثل صورتی، لیمویی، بنفش، قرمز و سفید دارد و به صورت دورنگ (ابلق) هم وجوددارد. این گل زیبا ماندگاری بالایی دارد و می‌تواند مدت زیادی در آب شاداب بماند. هم‌چنین یکی از بهترین گل‌های مکمل برای دسته‌گل‌ و سبدگل‌ است. میخک یکی از گل‌هایی است که در همه‌ی فصل‌ها ارزان است و اگر دوست‌دارید همیشه روی میز کارتان یا منزل‌تان گلدانی پر از گل تازه داشته‌باشید، میخک را انتخاب‌کنید.

ژربرا

ژربرا از گلهای ساقه کوتاه است که رنگ‌های شاد و چشم‌نوازی دارد. یک دسته‌ گل ژربرا با رنگ‌های زیبای نارنجی و قرمز آتشین را روی میز پذیرایی‌تان بگذارید و از زیبایی و شکوهش لذت ببرید.

چند نکته برای خرید گیاه ارزان

اگر به گل و گیاه علاقه‌دارید، همیشه لازم نیست که هزینه زیادی بابت آن بدهید. روش‌های هوشمندانه‌ای وجود‌دارد که بتوانید گیاهان دلخواه‌تان را در کنار خودتان داشته‌باشید. در ادامه چند روش ساده برای خرید گیاه آپارتمانی ارزان را شرح می‌دهیم:

گیاهان‌تان را با دوستان‌تان مبادله کنید

یکی از روش‌های جالب و سرگرم‌کننده برای زیادکردن تنوع و مقدار گیاهان‌تان این است که چند قلمه از گیاهان را از آشنایان یا دوستان‌تان بگیرید و درگلدان بکارید، در مقابل شما هم چند قلمه از گیاهان ‌تان به آن‌ها بدهید.

سانسوریا ابلق کراواتی پر غلاف ارتفاع45
502,000 تومان
قاشقی بلک در گلدان فلزی
433,000 تومان
پتوس ابلق در گلدان آویز
517,000 تومان
گیاه سانسوریا سبز پرغلاف
459,000 تومان
گیاه آگلونما متوسط
512,000 تومان

گیاهان کوچک بخرید

گیاهان با اندازه‌ی کوچک همیشه ارزان‌تر از گیاهان بزرگ هستند. پس با قیمتی کم‌تر گیاه دلخواه‌تان را بخرید و با مراقبت از آن، پرورش‌دهید. اما حتما مطلبی که در مقاله ۱۰ نکته مهم که قبل از خرید گیاهان آپارتمانی باید بدانید را مد نظر قرار دهید.

خدمات باغبانی در محل، اعزام سریع باغبان گل و گیاه | گُل‌سِتان

به جای خرید گیاهانی با عمر یک ساله و یا فصلی، گیاهانی با عمر چند ساله بخرید

گیاهانی که عمر کم‌تر از یک‌سال دارند، بعد از مدتی از بین می‌روند وتمام زحمات و هزینه‌هایتان از بین‌می‌رود اما گیاهان چندساله مدت بسیار طولانی در کنار شما می‌مانند و هر سال به زیبایی‌شان اضافه می‌شود. هم‌چنین لذت بزرگ‌کردن یک گیاه هم می تواند تجربه‌ی جالبی برای شما باشد.

بذر گیاه بخرید

یکی از روش‌های صرفه‌جویی در هزینه‌ها، خرید بذر به جای خود گیاه است. رشد و پرورش بذر زمان‌برتر است اما اگر علاقه و حوصله داشته‌باشید، می‌توانید با ارزان ترین روش، گیاهان زیبایی مثل کاکتوس و ساکولنت‌ها را پرورش بدهید.

حالا که با روش تهیه گل و گیاه ارزان آشنا شده‌اید، می توانید همین امروز برای داشتن خانه ای پر از گل و گیاه اقدام کنید.

سخن آخر

در این مطلب سعی کردیم ارزان‌ترین گل‌ها و گیاهان در بازار ایران را به شما معرفی کنیم، چنانچه مطلبی ناگفته مانده است و یا پرسشی در ذهن شماست که نیاز به مشاوره تخصصی روی گیاه خود دارید، می‌توانید سوالات خود را از طریق ارتباط با کلینیک گیاه پزشکی گُل‌سِتان مطرح نمایید. کارشناسان باتجربه گیاه‌پزشکی ما آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند. گیاه پزشکان مشکل شما را بررسی می‌کنند و در صورت نیاز غذای گیاه (کود)، سم و سایر ملزومات گیاه را برای شما ارسال خواهند کرد. ضمن اینکه اگر زمان یا تخصص کافی برای رسیدگی به گیاه خود را ندارید یا به دنبال شماره تلفن گیاه پزشک برای رفع مشکلات گیاهان خود هستید، می توانید از سرویس گیاه پزشکی و باغبانی گُل‌سِتان (اعزام باغبان و گیاه پزشک به محل شما) استفاده کنید تا متخصصین ما با ابزار مورد نیاز شما در محل شما حضور یابند و خدماتی مانند تشخیص بیماری، علت عدم رشد، تعویض خاک و گلدان، سم پاشی، کوددهی و یا حتی کاشت و … را به شما ارائه دهند.

خرید گیاه و گل آپارتمانی آنلاین - تحویل رایگان 4ساعته | گُل‌سِتان
1 نظر
  1. اسماعیل می گوید

    سلام ببخشید اگر هزینه در زمان تحویل گرفتن بر اخت شود عالیه تاخیال ما هم راحت باشه

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.