خرید انواع دسته،سبد و باکس گل با ارسال فوری

گل رز جاودان چیست؟ (معرفی با عکس، روش نگهداری و روش ساخت)

زمان مطالعه: 15 دقیقه

معرفی گل رز جاودان

شاید برای شما هم سوال پیش آمده باشد که گل رز جاودان چیست؟ شاید شما را هم به یاد گل رز جاودان دیو و دلبر می اندازد!
گل رز جاودان یا رز مومیایی یا رز ماندگار پدیده ی جدیدی است که با ظهور آن می‌توانیم ادعا کنیم که دوران پژمرده شدن گل‌های طبیعی و عمر کوتاهشان گذشته است و می‌توانیم گل‌های طبیعی شاخه بریده را به مدت طولانی و بدون نیاز به مراقبت خاصی در محل زندگی‌مان نگه داری کنیم.
رزهای جاویدان در صورت مراقبت کافی، می‌توانند بدون آب، خاک و نور بیش از یک سال زنده بمانند و با گذشت زمان زیبایی و شادابی شان را از دست نمی‌دهند. عطر گل‌ها هم نهایتا دو تا سه هفته دوام دارد. همچنین این گل گرده تولید نمی‌کند و آلرژی زا نیست. قطعا به خاطر ماندگار شدن این هدیه می‌تونه به یکی از انتخاب‌های هدیه دهنده تبدیل بشه و به زودی باید منتظر دسته گل‌های ماندگار هم باشید چرا که در همین لحظه هم به تعداد محدود در تهران موجود شده است.خرید گل رز جاودان از گُل سِتان امکان پذیر می‌باشد، ما این گلهای زیبا را در کمتر از 3 ساعت در محل مورد نظر شما تحویل خواهیم داد، در صورت تمایل می‌توانید از این محصولات زیبا دیدن کنید.

گُل‌سِتان | گل فروشی آنلاین | سفارش آنلاین گل | گیاه آپارتمانی

گل‌های رز جاودان شکل کاملا طبیعی دارند و به شکل گل های تازه با گلبرگ های نرم و ظریف هستند. این گل ها امروزه به صورت شاخه ای و همراه با برگ و در رنگ های مختلف (حتی به صورت دورنگ یا رنگین کمانی) و یا به شکل قلبی تولید می‌شوند.

روش نگهداری رز جاودان

گل رز جاودان با بسته بندی‌های متفاوت و در تعداد مختلف برای مناسبت‌هایی مثل هدیه ی مراسم عروسی، خواستگاری، تولد، سالگرد ازدواج، هدیه روز ولنتاین و هدیه به همکاران و مدیران مناسب است.

مدت زیادی از ورود این گل های جاودان به ایران نگذشته است (حدود یک سال) و مرکز اصلی تولید آن، کشور اکوادور در آمریکای جنوبی است که بیش تر از نود درصد تولیدات رز جاودان در دنیا منحصر به این کشور است. برند Amor از این کشور با کیفیت ترین نوع رز جاویدان را تولید می کند که با ایران هم همکاری تجاری داشته و به کشور ما گل وارد می‌کند. این شرکت به تازگی گل آفتابگردان  جاویدان هم در رنگ‌های مختلف و در کنار گل‌های رز جاویدان به فروش می‌رساند.                                                           

کشورهای دیگری هم شروع به تولید و فروش عمده گل رز جاودان کرده اند و پیش بینی می‌کنند که چند سال آینده فروش این گل ها بیش تر از قبل شده و مردم از آن ها استقبال بیش تری کنند. یکی از این کشورها کره ی جنوبی است که با فناوری ساخت گل های جاویدان توانسته گل های دیگری مثل گل میخک جاودان ، گل پیونی جاودان ، گل لیلیوم جاودان ، گل قیفی  و داوودی ماندگار را با عمر طولانی و بدون نیاز به شرایط نگهداری خاص،  تولید کند. لازم به ذکر است که فرآیند ساخت این گل‌های رز جاودان در کشور ما هم صورت می‌گیرد. اما با تفاوت های اندکی از مدل های وارداتی.

روش نگهداری رز جاودان

  • این گل اغلب در باکس شیشه ای قرار می‌گیرد پس موقع جا به جایی دقت لازم را داشته باشید. گل رز را از باکس شیشه ای جدا نکنید و هیچ چیزی روی آن نگذارید.
  • از لمس گل ها خودداری کنید تا مواد روی گلبرگ ها به مرور زمان از بین نرود و تا گلها زودتر خراب شود و مراقب باشید که به گل ها فشار وارد نشود و ضربه نخورند.
  • به گل‌ها آب ندهید. در واقع این رزهای جاودان نیازی به آبیاری ندارند. همچنین آب را روی آن اسپری نکنید.
  • دما و میزان رطوبت هوا خیلی مهم هستند و بر کیفیت رز جاودان تاثیر مستقیم دارند پس رز جاودان را در رطوبت هوای زیاد نگه ندارید. بهترین میزان رطوبت برای این گل، پنجاه درصد است.
  • آن ها را در دمای محیط نگه داری کنید و در مقابل گرمای شدید قرار ندهید.
  •  نور مستقیم خورشید باعث پژمرده شدن و ازبین رفتن گل می‌شود، پس آن را مقابل نور مستقیم خورشید نگذارید.
  • گل را به دور از مواد شیمیایی مانند رنگ و رزین نگه داری کنید.
  • گرد و غبار باعث کوتاه شدن عمر آن می شود پس تا حد امکان در باکس را بسته نگه دارید و اگر گرد و غبار روی گل نشست، آن را به آرامی و با فشار هوای کم گردگیری کنید.
انواع گل رز جاودان
رز جاودان مهرسا پایه قرمز
694,000 تومان
باکس رز جاودان موزیکال Q&Q
2,414,000 تومان
رز جاودان موزیکال کوپه
961,000 تومان
رز جاودان موزیکال لیدیا
1,107,000 تومان
رز جاودان موزیکال لاولی
1,107,000 تومان

روش ساخت رز جاودان

ساخت  گل رز جاودان به تجهیزات پیشرفته  نیاز دارد و نمی‌توانیم به سادگی آن را در خانه درست کنیم. این فرآیند کمی پیچیده است اما برای آشنایی بیشتر شما خلاصه ای از آن را در ادامه ی مطلب آورده‌ایم.
فرآیند ساخت هر گل رز جاویدان حدود یک هفته طول می‌کشد و برای ساخت آن از گل مقاوم، عالی  و اصلاح شده‌ی رز استفاده می‌شود. وقتی که رزها به اندازه‌ کافی شکفته شدند، از شاخه جدا شده و به کارخانه برده می‌شوند تا با گذراندن مراحل  خاصی، رنگ و تازگی آن حفظ گردد.

  • مرحله ی اول گرفتن رطوبت گل است که آن را در ماده ای ترکیبی و دارای اتانول قرار می‌دهند. در این حالت رنگ گل هم از بین می‌رود و گل به رنگ سفید درمی آید.
  • در مرحله ی دوم با قرار دادن گل در ماده ای دارای گلیسرین، رنگ و مواد مخصوص، گل ها به رنگ دلخواه درمی آیند و فرآیند لازم برای زیاد کردن ماندگاری آن هم صورت می‌گیرد.
  • در مرحله ی سوم برگ و گلبرگ ها بررسی می‌شوند  و در نهایت گل‌هایی به مرحله ی توزیع در بازار می‌رسند که از نظر رنگ و شادابی و سالم بودن گلبرگ ها بدون نقص هستند.
  • در مرحله ی آخر،  گل ها در باکس‌های شیشه ای با ساقه و یا در جعبه های کوچک بدون ساقه قرار می‌گیرند. جنس این باکس ها اکثرا از پیرکس است و طوری طراحی شده اند که گل را در مقابل گرد و خاک، ضربه، جریان هوای گرم و سرد و رطوبت محافظت کنند. شکل باکس ها متنوع است و تعداد متفاوتی گل می تواند در آن ها قرار بگیرد.  لازم به ذکر است که با گل رز جاودان گل سر، دسته گل عروس تابلو دیواری و …هم  درست می‌کنند.

انواع رنگ گل رز جاودان

گل رز جاودان در کشورها با رنگ‌های متفاوتی تولید و عرضه بازار می‌شود. یکی از شناخته ترین شده برندها در دنیا برند رزآمور Roseamor می‌باشد

واقعا عمر گل رز جاودان چند سال است؟

این گل شرایط مراقبتی آسانی دارد؛ اگر شرایط نگه داری این گل مناسب باشد، معمولا تا دوسال زنده می‌مانند و می‌توان آن را حداکثر تا سه سال نگه داری کرد. البته که مدل‌های ایرانی عمر کوتاه تری نسبت به نوع وارداتی درجه یک این گل دارد.

همانطور که در مطلب معنی انواع گل رز و تاریخچه آن گفته‌ایم بهتر از است قبل از هدیه دادن همه چیز را در رابطه با گل رز بدانید.

رز جاودان
گل رز جاودان قرمز با ساقه

در این مطلب سعی کردیم همه آنچه در مورد گل رز جاودان لازم است بدانید را برای شما تشریح کنیم، چنانچه مطلبی ناگفته مانده است و یا پرسشی در ذهن شماست که نیاز به مشاوره تخصصی روی گیاه خود دارید، می‌توانید سوالات خود را از طریق ارتباط با مشاوره آنلاین گیاه گُل‌سِتان مطرح نمایید. کارشناسان باتجربه گیاه‌پزشکی ما آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند. گیاه پزشکان مشکل شما را بررسی می‌کنند و در صورت نیاز غذای گیاه (کود)، سم و سایر ملزومات گیاه را برای شما ارسال خواهند کرد. ضمن اینکه اگر زمان یا تخصص کافی برای رسیدگی به گیاه خود را ندارید، می توانید از خدمات ارزان قیمت باغبانی گُل‌سِتان (اعزام باغبان و گیاه پزشک به محل شما) استفاده کنید تا متخصصین ما با ابزار مورد نیاز شما در محل شما حضور یابند و خدماتی مانند تشخیص بیماری، علت عدم رشد، تعویض خاک و گلدان، سم پاشی، کوددهی و یا حتی کاشت و … را به شما ارائه دهند.

خرید گیاه و گل آپارتمانی آنلاین - تحویل رایگان 4ساعته | گُل‌سِتان

ممکن است سوالات دیگری در رابطه گل جاودان داشته باشید که ما به آنها پاسخ داده ایم:

رمز نگهداری از زر جاودان چیست؟

1- رزهای خود را در داخل خانه نگهدارید.
مشکلات مختلفی در فضای خارجی منزل وجود دارند که می‌توانند به شکل چشمگیری سبب کاهش عمر و ماندگاری رزهای جاودان شوند. عواملی مانند گرد و غبار، رطوبت، باد، تغییرات دمایی و نور از جمله خطرات تهدید آمیز برای این گل به شمار می‌روند. به همین علت، بهترین راه برای نگهداری از این گل این است که همواره آن را در داخل خانه قرار دهید.
2- رزها را در مکان خشک و خنک قرار دهید.
همواره در هر خانه‌ای، مکان‌های مشخصی قرار دارند که در مقایسه با سایر نقاط، هوا در آنجا مرطوب‌تر است؛ مانند حمام و آشپزخانه. بدون شک چنین نقاطی هرگز برای نگهداری از رز جاودان مناسب نخواهند بود.
رطوبت بالای هوا می‌تواند طول عمر رز جاودان را کاهش دهد. از آنجایی که این رزهای شیک از عناصر طبیعی تشکیل شده‌اند، باید از قرار دادن آنها در شرایطی که منجر به کاهش زیبایی آنها می‌شوند اجتناب کنید.
3- رزها را تحت تابش مستقیم خورشید قرار ندهید.
به مدد روش‌های نوین و خلاقانه تکنولوژی، این رزها به خوبی خشک شده‌اند تا رنگ و شکل خود را برای مدت طولانی‌تری حفظ کنند. پس توجه داشته باشید که قرار دادن آنها در معرض نور مستقیم خورشید، می‌توانند سبب رنگ پریدگی و شکستن گل برگ‌ها شود.
4- از هرگونه تماسی با آب پرهیز کنید.
با اینکه این رزها ظاهر و جلوه‌ای درست مانند رزهای طبیعی دارند، اما نباید هیچگونه تماسی با آب داشته باشند. آب سبب از بین رفتن فرآیند مخصوص خشک کردن آنها شده و با از بین بردن عناصر به کار رفته شده، سبب تخریب شکل و کاهش ماندگاری رزهای جاودان می‌شود. پس نتیجه می‌گیریم که هرگز نباید رزهای شیک خود را آبیاری کنید!
5- از فشردن، خرد کردن و یا تا کردن گل برگ‌ها بپرهیزید.
فراموش نکنید که با اینکه این رزها تحت فرآیندهای بخصوصی قرار گرفته‌اند، اما هنوز هم گل طبیعی به شمار می‌روند. به عبارت دیگر، ماهیت آنها تغییری نکرده است.پس اگر گل‌برگ‌های آن را خرد کنید، فشار داده و یا روی هم تا کنید، سبب شکستن و پژمردگی آنها خواهید شد؛ دقیقا مانند هر گل طبیعی دیگر!
6- برای غبار روبی، از یک جریان خشک و خنک باد استفاده کنید.
آخرین و شاید کلیدی‌ترین رمز نگهداری از این گل‌ها، این است که آنها را همواره تمیز نگه دارید. عمر متوسط رز جاودان بین 5-3 سال است، و در این مدت قطعا گرد و خاک مهمان ناخوانده گلبرگ‌ها خواهد شد. بهترین روش برای تمیز کردن رز جاودان این است که از یک جریان خشک و خنک باد کمک بگیرید. از سشوار خود استفاده کرده و ماهی یک بار غبارهای موجود را بزدایید.

چه تفاوتی بین رز جاودان و رز خشک شده وجود دارد؟

روند جاودان کردن رز در مقایسه با فرآیند خشک کردن آن کاملا متفاوت است.
برای خشک کردن گل، روش اصلی این است که گل را برای چند روز به صورت برعکس آویزان کرده و صبر کنید تا گلبرگ‌ها و ساقه آب خود را از دست بدهند. بعد از چند روز یا گاهی چند هفته، رز کاملا خشک خواهد شد. نتیجه این کار یک دسته گل رز خشک شده است که رنگ زیبای خود را از دست داده و به راحتی می‌شکند.
رزهای جاودان ما از ابریشم یا هیچ پارچه دیگری ساخته نشده است. شاید از دور کمی شبیه به گل‌های مصنوعی به نظر برسند، اما وقتی به آن نزدیک شوید سریعا متوجه طبیعی بودن آن خواهید شد. برای آماده سازی یک گل جاودان باکیفیت، باید آن را در اوج زیبایی خود از شاخه جدا کرد. سپس گل شاخه بریده را در مخلوطی از گلیسیرین و سایر عناصر طبیعی قرار داد. این عمل رطوبت را به گیاه بازگردانده و شیره از دست رفته را از گلبرگ‌ها تا ساقه تامین می‌کند. پس از چند روز، فرآیند به خوبی انجام شده و یک رز جاودان ساخته شده است: رزی که نرم و انعطاف پذیر است و کاملا تازه و طبیعی به نظر می‌رسد.
برای دستیابیی به رنگ‌های متفاوتی که شاهد آن هستید، بلافاصله پس از اتمام روند جاودان سازی گل‌ها رنگ آمیزی می‌شوند. اینگونه است که رزهای جاودان رنگارنگ پدید می‌آیند!
تفاوت بعدی در مدت زمان ماندگاری است؛ تفاوتی که قابل چشم پوشی نیست. از آنجایی که رز خشک شده تمام آب خود را از دست داده است طول عمر زیادی ندارد و به علت خشکی، گلبرگ‌های آن بسیار شکننده هستند. البته اگر گل خشک را در مکانی امن قرار دهید، می‌تواند برای چندین ماه دوام بیاورد. اما اگر ناگهان به آنها ضربه‌ای وارد شود و یا جابه‌جا شوند، دیگر خبری از دسته گل نخواهد بود!
اما رزهای جاودان برای مدت زمان بسیار بیشتری زیبایی خود را حفظ می‌کنند. اگر رز جاودان را در گلدان یا روی قفسه بگذارید، می‌توانید بین 1 الی 3 سال از شکوه و چشم نوازی آن لذت ببرید. اگر رز جاودان را در جعبه مخصوص و حفاظت شده نگهداری کنید، طول عمر آن از 3 سال هم بیشتر می‌شود.
خبر خوب این است که رز جاودان تنها به گلدان و جعبه محدود نمی‌شود. این گلها برای دکوراسیون خانه، گل آرایی و همه پروژه‌های هنری که به نوعی با گل و کارهای دستی آمیخته هستند مناسب است.
اگر به دنبال راهی متفاوت برای بزرگداشت یک رویداد هستید، یا دوست دارید این بار چیزی داشته باشید که برای سال‌ها از آن لذت ببرید، رزهای جاودان باشکوه برای شما کاملا مناسب هستند.

برتری رز جاودان نسبت به گل طبیعی چیست؟

روند جاودان سازی و حفظ رزها ماندگاری ظاهر، طراوت و تازگی گل را تضمین کرده و در عین حال آن را از هرگونه نگهداری بی‌نیاز می‌کند. برخلاف یک دسته گل رز معمولی، رز جاودان اصلا نیازی به توجه و رسیدگی ندارد.
رز جاودان انقلابی در دنیای گل‌هاست! این گل‌ها از آب و تعویض مداوم گلدان بی‌نیاز بوده و دچار پژمردگی و ریزش گلبرگ‌ها نیز نخواهند شد. رزهای جاودان ما علاوه بر داشتن ظاهری طبیعی و باطراوت، دارای عطر رز نیز هستند! در طی روند جاودان سازی، عطر طبیعی گل از بین می‌رود؛ به همین دلیل پس از پایان این روند کمی عطر طبیعی رز به آنها اضافه می‌کنیم تا در نهایت یک رز جاودان همه چیز تمام به دست شما برسد.
با افتخار اعلام می‌کنیم که رزهای جاودان ما کاملا طبیعت دوست بوده و در طی ساخت آنها از مواد شیمیایی استفاده نشده است. این رزها از نظر بیولوژیکی مطمئن شناخته شده‌اند و هیچگونه خطری برای کودکان و حیوانات نیز نخواهند داشت.

آیا می‌توان رز جاودان را در گلدان قرار داد؟


برای اینکه از سلامت طولانی مدت رز جاودان مطمئن شوید، بهتر است از قرار دادن آن در گلدان صرف نظر کنید. در واقع بهترین راه برای نگهداری از رز جاودان این است که آن را از جعبه اصلی خود خارج نکنید. اگر دوست دارید ظاهری شیشه‌ای داشته باشید، گل‌های جاودان ما در بسته بندی‌های شیشه‌ای ارائه می‌شوند. فراموش نکنید که این رزها به رسیدگی خاصی نیاز نداشته و هرگز به هرس کردن نیازی نخواهند داشت. آنها را در جعبه خود رها کنید، فقط مواظب باشید که نور خورشید به آنها نتابد و آب نیز به هیچ وجه بر روی گلها نریزد. در صورت لزوم فقط کافی است به آرامی با جریان باد خنک، گلبرگ‌ها را تمیز کنید. پس در کل نیازی به خارج کردن گلها نخواهید داشت.

آیا رز جاودان معنی خاصی داشته و مفهوم متفاوتی را منتقل می‌کند؟


در بسیاری از فرهنگ‌ها و مردم زیادی در طول تاریخ، گل رز همیشه نماد عشق، اشتیاق و توجه بوده است. با این وجود هر رنگ از رز معنی خاصی داشته و می‌تواند برای هدیه دادن به دوست، خانواده و افراد موردعلاقه مناسب باشد؛ به این علت که پیام متفاوتی را به هر کدام از آنها می‌رساند.
رزهای جاودان جذاب ما هم رزهای کاملا طبیعی و واقعی هستند. آنها برای چندین سال زینت بخش محیط خواهند بود. با هدیه دادن این گل به عزیزانتان، آنها را برای چندین سال خوشحال خواهید کرد، نه فقط چند روز.
البته برای ما رز جاودان بسیار بیشتر از یک گل باکلاس است. رز جاودان نمادی برای تعهد ما به محیط زیست، پرورش دهندگان گل رز و خانواده‌‌ی بزرگ باغبانان است. با خریدن گل‌های جاودانی که چندین سال باقی می‌مانند، به کاهش تولید کربن در پروسه تولید نامحدود گل‌ها کمک می‌کنید.

معنی هر رنگ از رز جاودان چیست؟

رز جاودان قرمز- عشق
بهترین راه برای ابراز عشق و علاقه به معشوق چیست؟ رز جاودان قرمز یک یادآور عالی برای عشق، لحظات عاشقانه و احساسات ناب است.
رز جاودان نارنجی- تشویق
رز جاودان نارنجی، حمایت و تایید را بروز می‌دهد. هدیه دادن این رنگ گل، راهی مناسب برای بیان آرزوی موفقیت به فردی است که در آستانه تصمیمات مهم زندگی خود قرار گرفته است. این رز برای مدت طولانی لذت و تشویق شما را یادآور خواهد بود.
رز جاودان صورتی- تحسین
این رز، به خوبی می‌تواند تشکر و قدردانی شما را به گیرنده منتقل کند. یک نماد همیشگی است و به گیرنده می‌گوید که شما چقدر برای او ارزش قائل هستید و او را تحسین می‌کنید.
رز جاودان زرد- دوستی
بدون شک هدیه دادن گل‌ها، لبخند را بر لبان هر دو طرف نقش می‌زند. رز جاودان زرد برای سال‌ها لبخند و شادمانی را به زندگی می‌آورد و نمادی برای ارزشمند بودن دوستی شماست.
رز جاودان سفید- خلوص و پاکی
این رز، حقیقتا تداعی‌گر این جمله است: به فکرت هستم!
رنگ سفید بیانگر پاکی است و بر بسیاری از مفاهیم مشابه دلالت دارد. مثلا برای فردی که به خانه جدیدی رفته است نیز مناسب است، زیرا نماد یک آغاز تازه نیز هست. یک نشانه کوچک محبت برای دوست یا گلی برای آرزوی سلامتی هنگام عیادت نیز هست. رز سفید بهترین آرزوها را برای میزبان می‌خواهد.

چگونه می‌توان از رز جاودان در دکوراسیون داخلی استفاده کرد؟


این گل‌های جذاب می‌توانند جلوه‌های بسیار زیبایی در خانه و محل کار شما رقم بزنند. می‌دانیم که رز جاودان ضمن داشتن ظاهر یک گل تازه، به نگهداری خاصی نیز نیاز ندارد. پس بهترین انتخاب است تا برای مدت طولانی از داشتن گل‌های تازه و همیشگی لذت ببرید! ما چند پیشنهاد برای استفاده از این گل‌ها در دکوراسیون داخلی منزل برای شما داریم:
عالی برای مهمانان: قرار دادن رز جاودان جعبه‌ای در راهرو ورودی
چه استقبالی از این بهتر که وقتی مهمانان وارد منزل شما می‌شوند، یک جعبه رز طبیعی در اولین نگاه دلربایی کند؟ رزهای جاودان جعبه‌ای ما برای قرار دادن بر روی میزهای کوچک بسیار مناسب هستند و می‌توانند رنگ و لعاب دیگری به بخش ورودی منزل شما ببخشند. می‌توانید با قرار دادن رزهای جعبه‌ای تکی، ظرافت محیط را بهبود ببخشید و یا با جعبه‌های چندتایی رز، تمام توجهات را به این گل‌های شیک جلب کنید.
صبح بخیر!: رز جاودان در کنار تخت
چه کسی دوست ندارد که پس از خاموش کردن پرزحمت آلارم صبحگاهی، کمی زیبایی نگاهش را به دنیا تغییر دهد؟ دیدن رزها در آغاز روز، بهترین راه برای این است که روز خود را با انرژی مثبت آغاز کنید. می‌توانید کمی زرق و برق هم به این ترکیب اضافه کنید. مثلا آن را بر روی جعبه جواهرات خود قرار دهید یا با اکلیل و روبان‌های طلایی جعبه را طبق سلیقه خود تزئین کنید. در شب، با دیدن جلوه زیبا و همیشه تازه رزها به خواب بروید و تنش‌های روز را از ذهن خود دور کنید.
همراهی برای میز قهوه شما
با اضافه کردن یک جعبه رز جاودان، احساسی تازه در خانواده خود ایجاد کنید. دوست دارید آغازگر یک مکالمه گرم و صمیمی باشید؟ رز جاودان می‌تواند بهانه بسیار خوبی برای شروع یک صحبت طولانی باشد. رنگی را انتخاب کنید که بیشتر به محیط منزل شما می‌آید و می‌تواند هماهنگی یا تضاد جالب‌تری ایجاد کند. جعبه متوسط رز جاودان برای میزهای عصرانه مناسب‌تر است.
ظرافت و زیبایی را به آشپزخانه یا اتاق ناهارخوری خود اضافه کنید
گاهی اوقات یک شیء دکوراتیو ساده می‌تواند به کلی حال و هوای صرف غذا را عوض کند. یک جعبه رز جاودان که بر روی میز غذاخوری یا در آشپزخانه قرار گرفته است، موجی از عشق و محبت را در فضا جاری می‌کند. جعبه‌های متوسط خیلی بزرگ نیستند و برای قرار گرفتن بر روی میزهای بزرگ غذاخوری ایده‌آل هستند.
چرا فقط خانه؟ رز جاودان در محیط کار نیز نیاز است!
آیا تا به حال پیش آمده که در حین کار، با خود بگویید ای کاش تنوع و خلاقیت بیشتری در ذهنم وجود داشت؟ خبر خوب اینجاست: مدت‌هاست که گل‌ها به عنوان افزایش دهندگان خلاقیت و انرژی در کنار ما هستند! رز جاودان را بر روی میزکار خود بگذارید تا ایده‌های خلاقانه بهتری به ذهنتان برسد.
همچنین اگر در یک ساختمان کار می‌کنید، رز جاودان می‌تواند راه خوبی برای استقبال کردن از مراجعین و همکاران شما باشد و اتاق کار شما را بسیار زیباتر کند؛ چون همانطور که می‌دانید این گل به نور و رسیدگی نیازی ندارد!

۱۵ نظرات
  1. شیوا می گوید

    اطلاعات خوب بود و زیباکار میکنند. موفق باشید

    1. گل‌ستان می گوید

      ممنون از شما خانم شیوا خوشحالیم که مفید بوده (:

  2. فاطمه می گوید

    خیلی عالی ممنون

  3. اتانول چند درصد و چند روز یا چند ساعت در ظرف اتانول باشد لطفا راهنمایی کنید منو می گوید

    من دانشجو هستم و این پروژه رو دست گرفتم من روی گل رز تو ی باغچه کار میکردم تا قبل از این که متن شما رو بینم و توانسته ام تا یک ماه این گل رو با این شرایط نگه دارم لطفا راهنماییم کنید
    با تشکر

    1. elahe می گوید

      سلام عزیزم دقیقا این مشکل منم هست لطفا اگه به نتیجه رسیدین به بنده هم اطلاع بدین

  4. خانم احمدی می گوید

    سلام. ممنون از مطالب مفید شما.
    من یه سوالی داشتم…
    بعداز اینکه عمر گل تموم شد چه اتفاقی براش می افته؟
    منظورم اینکه بعداز تموم شدن عمر گل جاودان، بازم میشه ازش نگهداری کرد یا نه؟

    1. مشاور گل و گیاه گُل سِتان می گوید

      سلام وقت بخیر
      سلامت باشید
      بله می شود نگه داری کرد

  5. مجتبی افضلی می گوید

    با عرض سلام و احترام و خداقوت.
    اگر بخواهیم وارداین عرصه تولیدی شویم شما می توانید با ما درتولید و فروش همکاری نمایید؟؟؟؟؟؟
    سپاسگزارم بزرگواران .

    1. گل‌ستان می گوید

      درود بر شما و سپاس
      لطفا در پایین سایت golsetan.com در قسمت “تامین کنندگان ما” اطلاعات خودتون رو ارسال بفرمایید.

  6. فاطمه می گوید

    سلام خدمت شمامن از پارافین برای جاودان سازی استفاده کردم اماپارافین روی گل مشخصه وظاهر زیبایی نداره میشه راهنمایی کنیدممنونم

    1. مشاور گل و گیاه گُل سِتان می گوید

      سلام دوست عزیز وقتتون بخیر
      استفاده از پارافین در گل ها معمول هست
      باید درصد و نوع پارافین مصرفی شما معین شود
      سپاس

  7. آ می گوید

    سلام
    چون رطوبت براش خوب نیست نمى تونیم تو مناطق شمالى ایران نگهشون داریم؟

    1. مشاور گل و گیاه گُل‌سِتان می گوید

      سلام دوست عزیز گُل‌سِتان، وقتتون بخیر
      بله

  8. شهاب می گوید

    سلام گلهای شما چه برندیه؟ آمور؟

    1. مشاوره گل و گیاه گُل‌سِتان می گوید

      دوست گُل‌سِتانی سلام
      گُل‌سِتان نمایندگی رز های جاودان روبینا رز و گیتی باکس هستش

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.