خرید انواع دسته،سبد و باکس گل با ارسال فوری

راهنمای انتخاب گل رز برای روز ولنتاین

زمان مطالعه: 5 دقیقه

ما در گُل‌سِتان معتقدیم : “هدیه دادن گل رز در روز ولنتاین، یک ایده کلاسیک و همیشه پیروز است. اما قبل از آن باید مطمئن شوید که رنگ مناسبی را انتخاب کرده اید. رنگی که احساسات درونی شما را به درستی نشان دهد و پیام شما را به خوبی منتقل کند.”

گُل‌سِتان | گل فروشی آنلاین | سفارش آنلاین گل | گیاه آپارتمانی

گل رز قرمز اولین انتخاب همه ما برای بیان عشق و گفتن “عاشقت هستم” است. به همین دلیل، این گل زیبا محبوب‌ترین و پرکاربردترین گل در روز ولنتاین است. خوشبختانه، برای اکثر حس‌ها و عواطف مختلف، رنگ قرمز یک انتخاب عالی است! اما بهتر است امسال، فراتر از این روش همیشگی عمل کنید و به رنگ‌های دیگری جز قرمز هم فکر کنید. در ادامه این مطلب شما را با معانی هر کدام از رنگ‌های گل رز آشنا خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

رزهای رنگارنگ به ما چه می‌گویند؟

قرمز: “عاشقتم!”

گل رز قرمز در واقع گلی کاملا عاشقانه برای روز ولنتاین است. هیچ گلی مانند گل رز قرمز پیام عشق را منتقل نمی‌کند. قرمز نماد عشق، زیبایی، شوق، احترام، رابطه عاشقانه و حتی تبریک گفتن یک اتفاق مثبت است. شما هم می تواند با خرید دسته گل رز عشق خود را سورپرایز کنید.

رز قرمز

سفید: “تو برای من تک و بی‌نظیر هستی”

در حالی که اکثر مردم رز قرمز را برای ولنتاین انتخاب می‌کنند، شما امسال عشق خود را با دادن رزهای سفید غافلگیر کنید! این رزهای سفید زیبا نشانگر عشق حقیقی، خلوص، معصومیت، احترام متقابل، فروتنی، جوانی و جذابیت هستند.

صورتی: “سپاسگزارم”

اگر قصد دارید یک گل رز در روز ولنتاین به دوست صمیمی خود هدیه بدهید، این گل بسیار مناسب است. رز صورتی بیانگر تشویق، زیبایی، خوشحالی واقعی، تحسین، قدردانی و خوش‌رفتار بودن است.

رز صورتی

زرد: “ما دوستان خوبی برای هم هستیم و تو برای من مهم هستی”

اگر دوست دارید گل رز که در به عنوان هدیه ولنتاین تقدیم کنید، هم یادآور دوستی و هم مهم بودن طرف مقابلتان باشد. گل رز انتخاب فوق‌العاده‌ایست. زرد به معنی لذت، خوشحالی، دوستی، ذوق و شروعی تازه بوده و گزینه مناسبی برای استقبال کردن یا یادآوری خاطرات خوب گذشته هم است.

زرد به همراه قرمز: “دارم عاشقت می‌شم!”

اگر به‌تازگی احساس کرده‌اید که عاشق فردی شده‌اید و قصد دارید گل رز در روز ولنتاین به او هدیه بدهید. گل رز رزد به همراه قرمز گزینه‌ای فوق‌العاده است. این رزهای خوش‌رنگ که در کنار هم شبیه آسمان غروب هستند، به فرد جدید زندگی شما می‌گویند که شما چیزی فراتر از یک رابطه دوستانه معمولی با او می‌خواهید. یا به عبارت دیگر، عاشق او شده‌اید!

باکس گل رز

نارنجی: “من تو را در زندگی‌ام می‌خواهم”

نارنجی به گیرنده خود می‌گوید که شما اشتیاق و علاقه زیادی به او دارید. این رنگ نشانه‌ی آرزو، اشتیاق و شیفتگی است.

سفید به همراه قرمز: “ما دقیقا نیمه گم‌شده هم هستیم”

اگر می‌خواهید در روز ولنتاین با یک دست گل رز به عشق خود بگویید “ما دقیقا نیمه گم‌شده هم هستیم.”؛ برای او یک دسته از گل‌های رز قرمز و سفید بفرستید و به این طریق در روز ولنتاین عالی بودن حضورتان در کنار یکدیگر را جشن بگیرید.

دسته گل رز

گلبهی (هلویی) : “بیا این ولنتاین را به یک روز فراموش نشدنی تبدیل کنیم!”

اگر می‌خواهید بگویید : “بیا تا همیشه با هم باشیم”، یک دسته گل رز گلبهی در روز ولنتاین به عشقتان هدیه دهید؛ رز گلبهی، بهترین گل برای گفتن این حرف است! رز گلبهی یا همان رز هلویی نماد صمیمیت و رابطه نزدیک زوج‌هاست.

اگر هیچکدام از این رزها نمی‌توانند به درستی احساسات شما را بازگو کنند یا طبق سلیقه شما نیستند، لازم نیست حتما خود را فقط به گل رز محدود کنید. می‌توانید گل‌های دیگر را هم با رز ترکیب کنید.

مثلا ترکیب رز با لاله، میخک و یا لیلیوم هم بسیار زیباست و ولنتاین شما را بسیار جذاب‌تر می‌کند. اگر می‌خواهید خاص‌تر عمل کنید، می‌توانید همراه با گل شکلات یا یک هدیه نیز تهیه کنید. پس در ولنتاین امسال، مطمئن شوید که با انتخاب درست گل و رنگ صحیح آن، احساسات درونی خود را به درستی به عزیزان خود منتقل می‌کنید. این روز زیبا را از دست ندهید و به دوستان و افراد ارزشمند زندگی خود بگویید که آن‌ها را دوست دارید و قدردان حضور و خوبی‌های آن‌ها هستید.

رز جاودان مهرسا پایه قرمز
694,000 تومان
باکس رز جاودان موزیکال Q&Q
2,414,000 تومان
رز جاودان موزیکال کوپه
961,000 تومان
رز جاودان موزیکال لیدیا
1,107,000 تومان
رز جاودان موزیکال لاولی
1,107,000 تومان

از آنجا که ولنتاین نزدیک است ما در گُل‌سِتان سعی کرده‌ایم با آماده‌سازی گل رز قرمز دست شما را برای انتخاب بازتر کرده و انتخاب‌های بیشتری پیش روی شما قرار دهیم.

ما محصول مورد نظر شما را به همراه یک کارت پستال رایگان برای شما ارسال خواهیم کرد. شما می‌توانید متن کارت پستال را نیز خودتان مشخص کرده و همراه محصول مورد نظرتان هدایای بیشتری از جمله عروسک یا جعبه شکلات نیز سفارش دهید.

مطلب مرتبط: ۳۵ ایده ناب برای سوپرایز عشقتان در روز ولنتاین

رز جاودان مهرسا پایه قرمز
694,000 تومان
باکس رز جاودان موزیکال Q&Q
2,414,000 تومان
رز جاودان موزیکال کوپه
961,000 تومان
رز جاودان موزیکال لیدیا
1,107,000 تومان
رز جاودان موزیکال لاولی
1,107,000 تومان

سخن آخر

در این مطلب سعی کردیم نحوه انتخاب گل رز برای روز ولنتاین را برای شما توضیح دهیم، چنانچه مطلبی ناگفته مانده است و یا پرسشی در ذهن شماست که نیاز به مشاوره تخصصی روی گیاه خود دارید، می‌توانید سوالات خود را از طریق ارتباط با مشاوره گل و گیاه گُل‌سِتان مطرح نمایید. کارشناسان باتجربه گیاه‌پزشکی ما آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند. گیاه پزشکان مشکل شما را بررسی می‌کنند و در صورت نیاز غذای گیاه (کود)، سم و سایر ملزومات گیاه را برای شما ارسال خواهند کرد. ضمن اینکه اگر زمان یا تخصص کافی برای رسیدگی به گیاه خود را ندارید، می توانید از سرویس باغبان سیار تهران گُل‌سِتان (اعزام باغبان و گیاه پزشک به محل شما) استفاده کنید تا متخصصین ما با ابزار مورد نیاز شما در محل شما حضور یابند و خدماتی مانند تشخیص بیماری، علت عدم رشد، تعویض خاک و گلدان، سم پاشی، کوددهی و یا حتی کاشت و … را به شما ارائه دهند.

خرید گیاه و گل آپارتمانی آنلاین - تحویل رایگان 4ساعته | گُل‌سِتان
1 نظر
  1. اشلی می گوید

    زیباتر ولطیفترین احساس را گل دارا میباشد

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.