ارسال فوری گل، هدیه و کارت پستال با ارسال 4 ساعته

35 ایده ناب برای سوپرایز عشقتان در روز ولنتاین

زمان مطالعه: 20 دقیقه

دیگر زمان زیادی تا ولنتاین باقی نمانده است. به زودی قفسه‌های فروشگاه‌ها پر از قلب‌های قرمز، بسته‌های شکلات قلبی، عروسک‌های خرسی و گل‌های صورتی و قرمز خواهد شد. درست است که باید در تمام طول سال به همدیگر عشق بورزیم و آن را به روز خاصی محدود نکنیم، اما وجود روز خاصی برای “عشق ورزیدن” بهانه خوبی است تا با هدایای زیبا ، گل‌های خوش رنگ و برنامه‌های رومانتیک ساعاتی را با هم بگذرانیم. به‌خصوص در این روزهای سخت و پرشتاب، وجود چنین روزی تنوع خوبی است.

اگر دنبال ایده‌های جالب برای این روز هستید، ما در این مطلب 35 تا از بهترین‌ ایده های روز ولنتاین را جمع آوری کرده‌ایم. این ایده ها در شش بخش برای شما آماده شده‌اند، توصیه می‌کنیم این روز مهم را دست کم نگیرید، همه خانم‌ها به این روز بسیار اهمیت می‌دهند! پس با ما همراه باشید.

گُل‌سِتان | گل فروشی آنلاین | سفارش آنلاین گل | گیاه آپارتمانی

بخش اول؛ ایده‌های سورپرایزی لحظه آخری!

همانطور که می‌دانید روز عشق برای خانم‌ها بسیار بسیار مهم است. اما گاهی اوقات ممکن است مناسبت‌ها را فراموش کنید یا فرصتی برای آماده شدن برای آن‌ها پیدا نکنید؛ به همین دلیل در بخش اول از ایده های روز ولنتاین می‌خواهیم ایده های لحظه آخری را برای شما شرح دهیم. به این شکل اگر لحظه های آخر است که متوجه روز ولنتاین شده اید، بدون اتلاف وقت یک ایده مناسب پیدا کرده و دست به کار می‌شوید. ما در کنار شما هستیم و به شما کمک می‌کنیم. این ایده‌های سورپرایزی که در ادامه ذکر می‌کنیم هم عالی هستند و هم همانقدر عاشقانه‌اند که عشقتان هرگز متوجه نخواهد شد که شما دقیقه آخر آن را آماده کرده‌اید!

مطلب مرتبط: انواع پیام انگلیسی روز ولنتاین با ترجمه فارسی

ایده های لحظه آخری ولنتاین

1. به اجرای هنرجویی و یا غیررسمی موسیقی بروید

اولین ایده از ایده های لحظه آخری روز ولنتاین این است که اگر زمانی برای تهیه بلیط یک کنسرت بزرگ و رسمی ندارید، عشقتان را به یک اجرای کوچک موسیقی ببرید. خیلی از کافه‌ها اجرای موسیقی دارند و می‌توانید سری به آن‌ها بزنید.

2. سفارش و ارسال گل در همان روز

اگر امروز دقیقا ولنتاین است ولی شما هیچ هدیه‌ای تهیه نکرده اید،هنوز هم فرصت هست! می‌توانید با یک دسته گل زیبا یا یک گلدان آپارتمانی سبز و باطراوت، روز عشقتان را بسازید. گل‌های تازه را برای او سفارش دهید و به محل کار یا منزلش بفرستید. فراموش نکنید که یک یادداشت و یا پیام عاشقانه هم همراه آن بفرستید!

شما می‌توانید این کار را به ما بسپارید وقت کافی است، از طریق لینک زیر گلدان یا دسته گل مورد نظر خود را انتخاب کرده، سپس متن عاشقانه ای که می‌خواهید برای عشقتان بنویسید را وارد کرده و مابقی کار را به ما بسپارید.

رز جاودان مهرسا پایه قرمز
694,000 تومان
باکس رز جاودان موزیکال Q&Q
2,414,000 تومان
رز جاودان موزیکال کوپه
961,000 تومان
رز جاودان موزیکال لیدیا
1,107,000 تومان
رز جاودان موزیکال لاولی
1,107,000 تومان

مطلب مرتبط: نکاتی در مورد خرید فوق‌العاده‌ترین هدیه‌ی ولنتاین و تاریخچه‌ی این روز

3. او را به خرید ببرید

اگر فرصت نکردید که برای او هدیه بخرید، او را با یک پیشنهاد خرید در فروشگاه و مال مورد علاقه‌اش غافلگیر کنید. به او نشان دهید که تمایل دارید زمان بیشتری در کنار هم بگذرانید، در طول خرید صبور باشید و به او کمک کنید تا چیزی که واقعا دوست دارد را  انتخاب کند.

این ایده بسیار هوشمندانه است! چون تمام زحمات هدیه خریدن را به طرز نامحسوسی به خودش محول می‌کنید و در عین حال نگرانی این را ندارید که آن را نپسندد.

4. به موزه و یا گالری هنری بروید

اگر او عاشق هنر و یا اشیاء آنتیک و قدیمی است، یک موزه و یا گالری انتخاب لحظه آخری بسیار خوبی است. اکثر موزه‌ها به رزرو نیاز ندارند و می‌توانید در تمام ساعات باز بودن به آنجا بروید. در طول حضورتان توجه کنید که او به چه چیزی بیشتر علاقه نشان می‌دهد و اگر آن شیء قابل خریدن بود، آن را به عنوان یک هدیه به یادماندنی برای ولنتاین بخرید و به او تقدیم کنید.

5. بلیط برنامه ای که در آینده رخ می‌دهد را به او هدیه دهید

برای خرید بلیط اکثر برنامه‌ها و کنسرت‌ها نیازی نیست که حضورا مراجعه کنید. پس اگر زمان زیادی هم ندارید می‌توانید از این ایده استفاده کنید و به صورت آنلاین بلیط بخرید. بلیط کنسرت مورد علاقه او که در روزهای آینده برگزار می‌شود را تهیه کنید، در پاکت قرار دهید و او را به این شکل غافلگیر کنید. خوبی این ایده این است که شوق آن تا روز اجرای برنامه ادامه دارد و در نهایت هم یک برنامه شاد و دوست داشتنی پیش روی هردوی شماست.

6. به پیکنیک بروید

به عنوان آخرین ایده از ایده های لحظه آخری روز ولنتاین پیکینک رفتن را به شما پیشنهاد می‌کنیم. در طول مسیر به خرید بروید و از قبل چیزی آماده نکنید. امروزه همه چیز برای داشتن یک پیکنیک کوچک در فروشگاه‌ها به فروش می‌رسد و نیازی نیست به دردسر بیفتید. فقط کافی است تصمیم بگیرید و حرکت کنید. اگر زمان آنقدر محدود است که نمی‌توانید در پیکنیک غذایی درست کنید، از یک رستوران غذا بخرید و آن را در طبیعت بخورید!

ظرف غذا

بخش دوم؛ چگونه عشقتان را در خارج از خانه غافلگیر کنید؟

از ایده های لحظه آخری روز ولنتاین که بگذریم نوبت به ایده هایی می‌رسد که باید برای آن‌ها از چند روز قبل برنامه‌ریزی کنید. اگر هنوز فرصت زیادی تا روز ولنتاین دارید پس پیشنهاد می‌کنیم در ادامه 29 ایده باقی مانده نیز همراه گُل‌سِتان باشد.

در دومین بخش از ایده های روز ولنتاین قرار است عشق شما قطعا تحت تاثیر یک برنامه سورپرایزی در خارج از خانه قرار بگیرد. برای این کار، ایده‌های مختلفی وجود دارند که شما می‌توانید طبق سلیقه‌ی دوست خود بهترین آن‌ها را انتخاب کنید. مثلا می‌توانید او برای رفتن به یک جای خوب دعوت کرده اما محل مورد نظرتان را به او نگویید، بعد نزدیک محل مورد نظر که رسیدید چشم‌های او را ببندید و چشم بسته او را به آنجا ببرید! در این صورت او هیچ ایده‌ای در مورد سورپرایز و مکانی که به آنجا می‌روید نخواهد داشت. البته همانطور که گفتیم باید عمق رابطه و شخصیت او را هم در نظر بگیرید. فراموش نکنید که حتما رستوران، کافه یا مکان ایده‌آل خود را از قبل رزرو کنید تا همه چیز طبق برنامه پیش برود.

مطلب مرتبط: راهنمای انتخاب گل رز برای روز ولنتاین

خدمات باغبانی در محل، اعزام سریع باغبان گل و گیاه | گُل‌سِتان

7. یک ماجراجویی ترتیب دهید

اولین ایده از ایده های روز ولنتاین در این بخش، برنامه‌ریزی برای یک ماجراجویی است. اگر محبوب شما علاقه زیادی به کوه نوردی، ماجراجویی و طبیعت گردی دارد؛ این روز زمان خوبی است تا برنامه‌ای مطابق با سلیقه او بریزید. با هم به طبیعت بروید و مکان‌های بکر و دست نخورده‌ی طبیعت زیبای خدا را کشف کنید! با توجه به وضعیت آب و هوا در آن روز، می‌توانید برنامه‌های متنوعی را عملی کنید.

مثلا می‌توانید اسکی، قایق سواری، تله کابین، تله سی‌یژ و بالن سواری را هم امتحان کنید. یک هدیه متناسب با این موقعیت هم می‌تواند بسیار جذاب باشد. مثلا یک گزینه از لیست نیازهای او را انتخاب کنید و به عنوان هدیه ولنتاین برای او بخرید. مثل کیسه خواب، بطری عایق، لباس کوه نوردی و … .

8. روز کارهای عجیب و جدید!

برای داشتن یک روز شاد و متفاوت، به سراغ برنامه‌های عجیب و متنوع بروید. مثلا با هم اسکیت سواری کنید. یک دوچرخه سواری ولنتاینی هم ایده خوبی است! برای شام به رستورانی که تا به حال نرفته اید بروید و یا برای تماشای فیلم محبوبتان به سینما بروید. اگر با هم زندگی می‌کنید، برنامه بگذارید که جدا از هم آماده شوید و هر دو راس یک ساعت مشخص در درب ورودی قرار بگذارید، برای او یک دسته گل رز بخرید و همانجا به او تقدیم کنید و برای سپری کردن یک ولنتاین عاشقانه به بیرون بروید.

می‌توانید با هم میلک شیک و سیب زمینی سرخ کرده درست کنید و بعدازظهر را در خانه و در حال تماشای فیلم محبوبتان سپری کنید. مهم این است که از کنار هم بودن لذت ببرید.

9. امتحان خوراکی‌های خوشمزه

همه ما به یک خوراکی خاص علاقه بیشتری داریم. علایق او را بررسی کنید و خوراکی محبوبش را پیدا کنید. بعد با هم به فروشگاه‌ و مغازه مخصوص آن خوراکی بروید و طعم‌های جدید آن را در کنار هم امتحان کنید. مثلا اگر او به بستنی علاقه‌مند است، به یک بستنی فروشی بزرگ رفته و از تمام طعم‌ها سفارش دهید.

قطعا او از روبرو شدن با انبوهی از خوراکی محبوبش خوشحال خواهد شد! طعم‌های مختلف را امتحان کنید و در آخر، طعمی که او بیشتر دوست داشت را خریداری کنید و به عنوان کادوی ولنتاین به او هدیه دهید!

10. او را به کنسرت و یا برنامه ورزشی مورد علاقه‌اش دعوت کنید

اگر گروه موسیقی و یا تیم ورزشی مورد علاقه‌اش در روزهای نزدیک ولنتاین برنامه‌ای دارند، او را با دو بلیط از آن برنامه سورپرایز کنید. اگر هم برنامه در شهرهای اطراف برگزار می‌شد، می‌توانید به این بهانه یک سفر کوتاه ترتیب دهید و چرخی هم در آن شهر بزنید. در این صورت فراموش نکنید که هتل و یا محل اقامت خود را از قبل رزرو کنید. او قطعا از تماشای کنسرت، تئاتر یا بازی مورد علاقه‌اش خوشحال خواهد شد. مهم‌تر اینکه از توجه شما به خودش لذت می‌برد و احساس شیرین دوست داشتن را تجربه می‌کند.

11. با هم به یک کلاس یا کارگاه آموزشی کوتاه بروید

از ایده‌های جالب روز ولنتاین این است که این روز را در کنار هم و در حال یادگیری یک مهارت جدید سپری کنید. کلاس‌های مختلفی وجود دارند که می‌توانید طبق سلیقه او مناسب‌ترین را انتخاب کنید؛ کلاس‌هایی مثل آشپزی، شیرینی پزی، نقاشی، مجسمه سازی، رقص و … . اگر کارگاه باب میل هر دو شما باشد، یک تفریح جدید برای شما خواهد بود تا باقی اوقات را هم با هنری که یادگرفته‌اید سپری کنید.

مثلا اگر هردوی شما علاقه‌مند به نقاشی هستید، می‌توانید پس از حضور در یک کارگاه یک روزه نقاشی برای هم تصاویر زیبایی را بکشید و به هم هدیه کنید.

آسپزی با همسر

12. یک شب رویایی و باشکوه همراه با موسیقی

برای داشتن یک شب خاطره انگیز و عاشقانه، می‌توانید به یک کنسرت موسیقی کلاسیک بروید. هر شب کنسرت‌های مختلفی در سطح شهر در حال اجرا هستند. این بار به یک کنسرت صرفا موسیقی بروید و از قطعات زیبا و نغمه‌های سازهای متفاوت لذت ببرید. طبق سلیقه او سبک موسیقی را انتخاب کنید. موسیقی سنتی ایرانی، کلاسیک و حتی اپرا. همه این موسیقی‌ها زیبا هستند. هیچ چیز مثل یک اجرای زنده موسیقی حال انسان را خوب نمی‌کند.

13. زمانی را در خارج از شهر سپری کنید

آخر هفته را همراه با عشقتان و در خارج از شهر بگذرانید. مکان‌های جدید را کشف کنید  و چند روزی در استان خودتان توریست باشید! اگر هنوز رابطه‌تان در مرحله‌ای نیست که بخواهید با هم به سفر چندروزه بروید، یک سفر یک روزه در نزدیکی شهر هم بسیار جذاب و مفرح است.

14. اولین دیدارتان را تداعی کنید

اگر مدت زیادی است که با هم هستید، بازسازی اولین دیدارتان راه جالب و عاشقانه‌ای برای جشن گرفتن ولنتاین است. قطعا اولین دیدار برای همه بسیار مهم و خاطره انگیز است و هردو شما از این یادآوری مجدد خوشحال خواهید شد. علاوه بر این، اگر مدت‌هاست در فکر خواستگاری کردن از عشقتان هستید، این راه شرایط برای اینکار فراهم می‌کند. تا در یک شب به یادماندنی و عاشقانه این درخواست مهم را مطرح کنید.

بخش سوم؛ چگونه یک ولنتاین عاشقانه و غافلگیر کننده در خانه داشته باشید؟

در سومین بخش از ایده های روز ولنتاین خواهید دید نیاز نیست حتما برای داشتن ولنتاینی شاد و عاشقانه به خارج از خانه بروید. می‌توانید با برنامه‌هایی زیبا و به یادماندنی این روز را در خانه و در محیطی صمیمی در کنار هم جشن بگیرید. علاوه بر این، نیازی به رزرو کردن و این مشکلات هم نیست و می‌توانید هر زمان که خواستید جشن را آغاز کنید!

15. در فضایی عاشقانه به استقبال او بروید

یکی از ایده های فوق العاده برای روز ولنتاین این است که سورپرایز را از همان لحظه‌ای که عشق شما وارد خانه می‌شود آغاز کنید! زمین را با گل‌ها، شمع، شکلات و نامه‌های عاشقانه تزیین کنید. می‌توانید این مسیر را به سمت هدیه و یا سورپرایز بعدی بچینید تا او با دنبال کردن گلها به هدیه بعدی برسد. برای زیباتر کردن فضا از نورهای رنگی، شمعها و یک موسیقی عاشقانه کمک بگیرید. او قطعا غرق در لذت خواهد شد.

16. یک اسپای خانگی برای هدیه ولنتاین!

این ولنتاین، حضور در یک اسپای خانگی را به عشقتان هدیه دهید. حمام را با شمع، گل و صابون‌های خوش‌بو پر کنید. با یک ماساژ شروع کنید و تنش‌ها و خستگی کار را از بدن او خارج کنید. یک ماسک خانگی هم برای او درست کنید و به این طریق به سلامت پوست او هم رسیدگی کنید. می‌توانید کمی خوراکی هم آماده کنید. مثل شکلات، نوشیدنی، میوه‌های فصل و … .

قلب صورتی

17. با کمک هم، یک اثر هنری ساده خلق کنید

برای این کار نیاز نیست که یک هنرمند حرفه‌ای باشید، کافی است لوازم مورد نیاز را تهیه کنید و طبق سلیقه و خلاقیت درونی خودتان شروع کنید. مثلا می‌توانید در کنار هم نقاشی کنید. تنقلات خوشمزه را فراموش نکنید، به هر حال خلاقیت بدون اسنک‌های خوشمزه ایجاد نمی‌شود!

اگر هیچ ایده‌ای ندارید، از آموزش‌های آنلاین کمک بگیرید. فیلم‌های آموزشی را نگاه کنید و طبق آنها عمل کنید. البته بهتر است که این بار سخت نگیرید و هرچه در ذهنتان هست انجام دهید. هدف این نیست که یک کار هنری فاخر و اصولی درست کنید، فقط می‌خواهید یک یادگاری شیرین برای ولنتاین در کنار هم بسازید. با خنده و خوشحالی در کنار هم نقاشی کنید و جدیت را کنار بگذارید. نتیجه نهایی را در یک نقطه از خانه قرار دهید تا همیشه با یادآوری آن لبخند بزنید. (نقاشی فقط یک مثال بود. حتی می‌توانید در کنار هم اوریگامی و کاردستی‌های ابتدایی هم درست کنید)

18. فیلم و فیلم!

یکی دیگر از ایده های روز ولنتاین این است که اگر اهل تماشای فیلم هستید با عشقتان فیلم ببینید. برای این شب، با خلاقیت خود خانه را به یک سینمای کوچک تبدیل کنید. یک پروژکتور اجاره کنید و آن شب فیلم را در ابعاد بزرگتر روی یک دیوار سفید و یا پرده خانه تماشا کنید. تعداد زیادی بالش، پتو، شمع و صدالبته خوراکی را فراموش نکنید! تنقلات موردعلاقه او را آماده کنید. پاپ کرن هم بخش ثابت تمام فیلم دیدن‌هاست. فیلم را شروع کنید و لذت ببرید!

19. یک مهمانی رقص دونفره برگزار کنید

اگر او عاشق رقصیدن است، قطعا از چنین برنامه‌ای خوشحال خواهد شد. توجه داشته باشید که رقصیدن برای همه لذت بخش نیست. پس مطمئن شوید که او از این کار استقبال می‌کند و بعد این ایده را عملی کنید. یک لیست خوب از آهنگ‌های مختلف درست کنید. سعی کنید آهنگهایی با ریتم‌ها و سبک‌های مختلف در این لیست داشته باشید. در نهایت برای تبدیل کردن این شب به یک شب رومانتیک، رقص تانگو و آرام دونفره را فراموش نکنید!

بخش چهارم؛ چگونه با ایده‌هایی اقتصادی‌تر ولنتاین خاطره انگیزی داشته باشید؟

اگر عشقتان دوست ندارد که خیلی برای این روز هزینه کنید، یا اگر در روزهای آغازین یک رابطه هستید، یک هدیه کم هزینه‌ یکی از بهترین ایده های روز ولنتاین برای شماست. این راه‌های ساده اما عاشقانه را بررسی کنید و بابت ثابت ماندن حساب بانکیتان نفس راحتی بکشید!

لیوان عاشقانه

20. یک کاردستی زیبا درست کنید

اولین ایده از ایده های اقتصادی روز ولنتاین این است که یک کاردستی درست کنید. هدیه‌ای که خودتان درست کرده باشید، بسیار ارزشمند و بامعناست. علاوه بر این می‌توانید آن را دقیقا مطابق با سلیقه عشقتان هماهنگ کنید. مثلا می‌توانید یک لیوان ساده را طبق سلیقه او نقاشی و طراحی کنید یا روی یک تی‌شرت ساده، یک جمله عاشقانه بنویسید.

21. یک دفترچه خاطرات یا یک نامه دست نویس درست کنید

عکس‌های دونفره‌تان را چاپ کنید، در یک دفتر زیبا بچسبانید و جملات عاشقانه و یا خاطرات مشترکتان را هم در آن بنویسید. اگر نویسنده خوبی هستید، یک نامه عاشقانه برای او بنویسید. حتی می‌توانید از احساساتتان کمک بگیرید و شعری زیبا در وصف او خلق کنید. اگر نوشتن نامه کمی برایتان سخت است، روی چندتکه کاغذ ویژگی‌ها و نقاط مثبت و دوست داشتنی عشقتان را بنویسید. این کاغذها را در یک بطری بریزید و با شکلات و کاغذ رنگی آن را پر کنید. در این حالت هر کدام از آن کاغذها با پیام عاشقانه اش، برای او مانند هدیه‌ای ارزشمند است و از خواندن هر کدام بسیار لذت می‌برد.

22. در کنار هم به انجام امور خیریه بپردازید

اگر عشق شما درگیر امور خیریه و اجتماعی است، این روز فرصت مناسبی است تا با همراهی او نشان دهید که به این حس مهربانی و انسان دوستانه او افتخار می‌کنید و به کارهایش احترام می‌گذارید. مثلا اگر او عاشق حیوانات است، لازم نیست حتما برای او یک حیوان خانگی بخرید تا خوشحالش کنید. او را به یک روز کار داوطلبانه در یک پانسیون حیوانات دعوت کنید و در کنار هم به علایق او بپردازید. گاهی اوقات، بهترین هدیه‌‌ای که می‌توانید به عزیزی بدهید، زمان شماست. با این اوصاف، چه چیزی بهتر از سپری کردن لحظاتی در کنار هم؟ بخصوص اگر این زمان صرف امور خیریه شود.

23. در جست و جوی هدیه!

پنهان کردن هدیه ولنتاین یکی از ایده های خلاقانه و در عین حال اقتصادی برای روز ولنتاین است؛ چرا که این در این ایده ارزش هدیه مهم نیست همین که حین یافتن آن می‌خندید و لحظاتی شاد خواهید داشت با ارزش است و عشق شما نیز از آن خوشحال خواهد شد. برای به کار بستن این ایده مثلا می‌توانید تعداد زیادی شکلات در نقاط مختلف خانه پنهان کنید و با علامت‌هایی او را به سمت پیدا کردن آن‌ها راهنمایی کنید. همانطور که گفتیم هدیه می‌تواند شکلات، نامه‌های عاشقانه و یا تعدادی هدیه کوچک باشد.

هدیه های لوکس

 24. از عکس‌های به یادماندنی و زیبایتان کمک بگیرید

هدایایی که احساسات خانم‌ها را درگیر کند و با علاقه و توجه درست شده باشد، برای آن‌ها بسیار ارزشمند است. تعدادی عکس زیبا را انتخاب کنید، آن‌ها را به همراه یک موسیقی عاشقانه ترکیب کنید و در قالب یک فیلم به او هدیه دهید. این در واقع نسخه دیجیتال همان دفترچه خاطرات است! اگر عکس‌های زیادی در کنار هم دارید، حتما این فیلم را تهیه کنید. تماشای آن برای هر دوی شما لذت بخش خواهد بود.

25. یک کارت پستال اختصاصی درست کنید

یکی دیگر از ایده های اقتصادی و البته باحال روز ولنتاین درست کردن یک کارت پستال است. اگر می‌خواهید برای ولنتاین یک کارت پستال تهیه کنید، توصیه می‌کنیم که آن را خودتان درست کنید. یک جمله عاشقانه روی آن بنویسید و داخل کارت را هم با جملات و خاطرات عاشقانه پر کنید. حتما برای او بنویسید که چرا عاشق او هستید، خانم‌ها از خواندن این جملات لذت می‌برند. اگر هیچ هدیه‌ای برای ولنتاین نخریده اید، می‌توانید روی همین کارت حساب کنید. البته باید کمی بیشتر روی آن زمان بگذارید و با کاردستی‌های ساده آن را خاص‌تر کنید.

26. دستیار مخصوص او باشید!

وقتی او خانه نیست، زمان آن است که این ایده را اجرایی کنید! کارهایی که مدت‌هاست می‌خواهد انجام بدهد اما فرصتی پیدا نمی‌کند را برای او انجام دهید. مثلا خانه را تمیز کنید، لباس‌های شسته شده را جابه‌جا کنید، خریدهای عقب افتاده را انجام دهید، ماشین او را به تعمیرگاه ببرید و … . وقتی او به منزل برگردد، بسیار خوشحال خواهد شد و بابت سبک شدن کارهایش از شما تشکر خواهد کرد. در نهایت می‌توانید هدیه خود را روی تخت بگذارید و یا روی میز آشپزخانه را با خوراکی‌های محبوبش پر کنید.

بخش پنجم؛ چگونه عشقتان را با غذاهای خوش‌طعم در روز ولنتاین سورپرایز کنید؟

در پنجمین بخش از ایده های روز ولنتاین قرار است عشقتان را با غذاهای خوش طعم سوپرایز کنید. فرقی نمی‌کند که او عاشق غذاهای ایرانی است یا از خوردن غذاهای ملل مختلف لذت می‌برد. در هر صورت، غذا یک راه تضمین شده برای ورود به قلب خانم‌هاست! این ایده‌های غذایی برای ولنتاین شامل تمام سلیقه‌ها می‌شوند و می‌توانید از آن‌ها کمک بگیرید :

میوه آرایی

27. صبحانه را در تختش سرو کنید

عشقتان را با یک سینی خوشمزه از خوراکی‌های قلبی شکل در اول صبح غافلگیر کنید. پنکیک و یا تخم‌مرغ را به صورت قلبی طبخ کنید و میوه‌ها را به شکل قلب برش بزنید. برای این کار از قالب‌های قلبی استفاده کنید. رنگ قرمز را در تزیین و انتخاب موادغذایی فراموش نکنید. یک اسموتی و نوشیدنی قرمز هم در کنار صبحانه قرار دهید. برای زیباتر کردن این سینی، از یک گلدان کوچک که با گل‌های صورتی و قرمز پر شده است کمک بگیرید.

28. یک سورپرایز شیرین!

اگر عشق شما عاشق شیرینی است، یکی از ایده های روز ولنتاین این است که دست به کار شوید و یک سوپرایرز شیرین برای او آماده کنید! مثلا کوکی‌ها و کلوچه‌های موردعلاقه‌اش را به شکل قلب بپزید. اگر می‌خواهید رنگ قرمز داشته باشند، می‌توانید از رنگ‌های خوراکی قرمز استفاده کنید. می‌توانید یک جعبه قلبی شکل بخرید و شیرینی‌ها و دسرهای مورد علاقه اش را در آن جعبه قرار دهید. اگر زمان کافی برای تدارک این هدایا ندارید، می‌توانید یک دسته گل سفارش دهید و همراه آن یک جعبه شکلات هم برای عشقتان ارسال کنید.

شیرینی های عاشقانه

29. یک قرار عاشقانه به صرف شام

ایده کلاسیک و همیشگی ولنتاین، یعنی قرار شام، همواره انتخابی عالی است. خیلی از رستوران‌ها برای این شب خاص، برنامه‌های مخصوصی دارند و حتی منوی خاصی را سرو می‌کنند. یکی از این رستوران‌ها را انتخاب کنید و برای یک شب رویایی رزرو کنید. ما همواره بر رزرو میز در روز ولنتاین تاکید می‌کنیم، چون در این روز رستوران‌ها بسیار شلوغ خواهند بود. قطعا دوست ندارید که ساعتها منتظر بمانید و یا نتوانید در مکان مورد نظرتان میزی خالی پیدا کنید.

30. شامی رومانتیک، در خانه‌ای عاشقانه!

وقت آن است که مهارت خود را در آشپزی به او نشان دهید و یک شام خوشمزه بپزید. برای این شب بخصوص، حتما پیش‌غذا و دسر را هم درست کنید. تمرکز خود را روی غذای اصلی بگذارید و برای پیش‌غذا یک غذای سبک درست کنید. می‌توانید غذای موردعلاقه او را بپزید، اما پیشنهاد می‌کنیم که او را واقعا سورپرایز کنید! از خانواده‌اش در مورد دوران کودکی او سوال کنید و ببینید او در آن دوران به چه غذایی خیلی علاقه داشته است. اگر این غذا را درست کنید، هم او را غافلگیر کرده اید و هم، به دوران کودکی برده اید!

31. ناهار را به محل کارش ببرید

آماده اید تا با یکی از جذاب ترین ایده های روز ولنتاین آشنا شوید؛ اگر جواب مثبت است باید بگوییم وقتی او سرکار است، با یک ناهار خوشمزه و یک دسته گل زیبا به دیدارش بروید و زمان ناهار را در کنار او باشید. در پایان و هنگام خداحافظی، به او بگویید که بی صبرانه منتظرید تا کار او تمام شود و به خانه بیاید. اگر زمان کافی برای این کار ندارید، یک دسته گل و غذای محبوبش را سفارش دهید و در محل کارش برایش بفرستید. این هدیه شیرین در وسط روز، انرژی او را برای انجام کارهایش و بازگشت به خانه چندبرابر خواهد کرد.

این روزها به لطف اپلیکیشن‌های سفارش آنلاین غذا، این کار بسیار راحت شده است. غذای موردعلاقه اش را برایش سفارش دهید و بگویید به یاد شما آن را نوش جان کند!

بخش ششم؛ چگونه عشقتان را از راه دور غافلگیر کنید؟

دور بودن از همدیگر اصلا آسان نیست. اما شما قلب‌هایتان را در کنار هم دارید و با عشق و محبت، می‌توانید این دوری فیزیکی را فراموش کنید. حتی اگر عشق شما در شهر و یا کشور دیگری زندگی می‌کند هم می‌توانید او را برای ولنتاین غافلگیر کنید، درست انگار که کنار هم هستید. در بخش آخر از مطلب ایده های ناب برای روز ولنتاین به ایده‌هایی می‌پردازیم که برای غافلگیری عشقتان از راه دور طراحی شده‌اند.

32. یک بسته مخصوص و رویایی!

ممکن است قبلا چنین‌بسته ای را برای عزیزانتان فرستاده باشید، اما داستان این بسته در روز ولنتاین فرق می‌کند. علاوه بر اینکه هدیه اصلی را در این بسته می‌گذارید، می‌توانید بسته را با چیزهای جانبی هم پر کنید. مثلا یک جعبه با سایز بزرگ بردارید و داخل آن را با بادکنک‌های رنگی پرکنید و هدیه خود را در میان آن‌ها بگذارید. اگر هدیه‌ خاصی به ذهنتان نمی‌رسد، برای هر یک از حواس پنجگانه او یک هدیه کوچک بخرید.

33. با هم تماس تصویری برقرار کنید

هیچ چیزی بهتر از دیدن معشوق نیست! مقداری غذا آماده کنید، تعدادی شمع روشن کنید و تماس تصویری بگیرید. سعی کنید تا جایی که ممکن است این تماس را واقعی برگزار کنید، یعنی انگار درست کنار هم هستید. پس لباس‌ زیبا بپوشید و از دوری حرفی نزنید. اگر هدیه‌تان به دستش رسیده است، بگویید آن را جلوی شما باز کند تا واکنشش را ببینید. می‌توانید کل شب را با هم صحبت کنید و حتی یک فیلم را هر دو با هم ببینید!

تماس ویدیویی

34. یک سفارش مخصوص!

یکی از ایده های جذاب روز ولنتاین که می توانید به کمک آن عشقتان را از راه دور خوشحال کنید این است که؛روز او را با یک دسته گل زیبا و رویایی بسازید. برای اینکار لازم نیست که حتما در شهر او باشید. مثلا اگر عشق شما در تهران است، می‌توانید این کار را به ما بسپارید. کافی است آدرس او را بدانید و گل محبوبش را سفارش دهید!

اگر قصد دارید برای او گل سفارش دهید، معنی خاص هر گل را پیدا کنید تا یک گل خاص‌تر برای بیان دلتنگی خود انتخاب کنید.

35. بزرگترین سورپرایز، دیدار اوست!

به عنوان آخرین ایده از بخش ششم و 35 ایده ناب روز ولنتاین باید بگوییم اگر از عشقتان دور هستید بدون شک بهترین هدیه ای که می‌توانید به عشقتان دهید، این است که به دیدار او بروید و زمانی را در کنار هم سپری کنید. می‌توانید به خانه او بروید و یا یک قرار عاشقانه را در رستوران ترتیب دهید. برای اینکار باید حتما با دوستان و یا خانواده او هماهنگ شوید تا همه چیز درست و طبق برنامه پیش برود. ممکن است این هماهنگی‌ها کمی زمان بر باشد، اما قطعا به چشم‌های درخشان و نگاه عاشقانه او می‌ارزد!

توصیه مهم

باید بگوییم این نکته را فراموش نکنید که علایق عشق‌تان را در نظر بگیرید، هدایای قبلی را هم به ذهن بیاورید تا هدیه تکراری نخرید. نکته مهم بعدی، عمق رابطه شماست و اینکه چه مدت است که با هم هستید، میزان صمیمیت و شناخت شما از هم بسیار مهم است.

اگر هنوز هم هدیه مناسبی پیدا نکردید و زمان زیادی هم ندارید، این مسئولیت مهم را به گل‌ستان واگذار کنید! گل‌ها و گیاهان فروشگاه را بررسی کنید و مناسب‌ترین آن‌ها را سفارش دهید تا در کمترین زمان به دست عشقتان برسد.

برای هدیه خود استرس نداشته باشید، شما بهتر از هر کسی او را می‌شناسید و  ایده‌ای که به نظر شما برای او مناسب است، قطعا او را خوشحال خواهد کرد.

حرف آخر

در این مطلب سعی کردیم 35 ایده ناب برای سوپرایز کردن عشقتان در روز ولنتاین را برای شما تشریح کنیم، چنانچه مطلبی ناگفته مانده است و یا پرسشی در ذهن شماست یا اگر نیاز به مشاوره تخصصی روی گیاه خود دارید، می‌توانید سوالات خود را از طریق ارتباط با مشاوره تخصصی گل و گیاه گُل‌سِتان مطرح نمایید. کارشناسان باتجربه گیاه‌پزشکی ما آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند. گیاه پزشکان مشکل شما را بررسی می‌کنند و در صورت نیاز غذای گیاه (کود)، سم و سایر ملزومات گیاه را برای شما ارسال خواهند کرد. ضمن اینکه اگر زمان یا تخصص کافی برای رسیدگی به گیاه خود را ندارید، می توانید از سرویس باغبانی گُل‌سِتان (اعزام باغبان و گیاه پزشک به محل شما) استفاده کنید تا متخصصین ما با ابزار مورد نیاز شما در محل شما حضور یابند و خدماتی مانند تشخیص بیماری، علت عدم رشد، تعویض خاک و گلدان، سم پاشی، کوددهی و یا حتی کاشت و … را به شما ارائه دهند.

خرید گیاه و گل آپارتمانی آنلاین - تحویل رایگان 4ساعته | گُل‌سِتان
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.