ارسال فوری گل، هدیه و کارت پستال با ارسال 4 ساعته

ایده‌هایی جذاب و متفاوت برای هدیه روز مهندس

زمان مطالعه: 7 دقیقه

“هنر بدون مهندسی فقط رویاست و مهندسی بدون هنر فقط محاسبات است” این نقل قولی از استیون کی رابرتز مهندس و نویسنده مشهور آمریکایی است. از همین جمله می‌توان ارزش مهندسی را دریافت کرد. روز مهندس فرصتی برای تشکر از کسانی است که زندگی ما را راحت‌تر کرده‌اند. تقریبا در اطراف همه ما حداقل یک مهندس وجود دارد. مهندسی که به نحوی یکی از عزیزان ما محسوب می‌شود. این روز فرصت خوبی است تا بتوانید از او قدردانی و او را خوشحال کنید، اما خب خرید هدیه روز مهندس کمی سخت است، تصمیم‌گیری درباره اینکه عزیز ما چه چیزی را دوست دارد و چه چیزی نیاز او است کار سختی است. ازاین‌رو در این مطلب از گل فروشی آنلاین تهران یعنی گُل‌سِتان قصد داریم در مورد هدیه های روز مهندس ایده‌هایی را با توجه به شخصیت مهندسین مختلف به شما معرفی کنیم تا به کمک آن‌های بتوانید هدیه روز مهندس را راحت‌تر انتخاب کنید. بنابراین اگر در انتخاب هدیه روز مهندس دچار تردید هستید، ادامه این مطلب را از دست ندهید.

فهرست هدیه های روز مهندس :


هدیه روز مهندس برای یک پدر مهندس

اگر عزیزی که برای او هدیه می‌خرید هم پدر شما باشد و هم مهندس دوست داشتنی زندگی‌تان، باید به سراغ هدیه هایی بروید که هم مناسب پدر شما باشد، هم مناسب روز مهندس ؛ چیزهایی مثل یک کروات با نقشی زیبا، یک خودکار خاص، ماگی با چاپ اختصاصی که احساس شما را به او بگوید، قاب عکسی همراه با عکس خانوادگی، ابزارهایی که دوست دارد، یک گیاه مناسب برای محل کارش یا چیزهایی شبیه به این.

برای جذاب شدن هدیه نیز می‌توانید هدیه خود را با یک یا چند گل داوودی قرمز تزئین کنید. داوودی گلی محکم و سرسخت است و با آن رنگ قرمز جذابش می‌تواند نمادی از مردانگی و در عین حال عشق باشد؛ دقیقا همان معنای پدر، مردانگی و عشق!

مطلب پیشنهادی: همه آنچه درباره انتخاب هدیه مناسب باید درنظر داشته باشید

کراوات ، هدیه روز مهندس برای یک پدر مهندس
کراوات مردانه


هدیه‌های مناسب برای یک مادر مهندس

وقتی زنی هم مادر باشد و هم یک مهندس، حتما سرمشغولی‌ها و گرفتاری‌هایی بیشتری هم دارد. مدیریت کردن کارهای خانه که معمولا بر گردن مادران است و رسیدگی به کارهای مهندسی واقعا انرژی زیادی طلب می‌کند. ازاین‌رو برای مادران مهندس به‌عنوان هدیه روز مهندس می‌توانید به‌سراغ چیزهایی مثل ماساژور برای رفع خستگی‌ها، یک نوبت ماساژ، کیف دستی خوب، گردبندی که طراحی خاصی داشته باشد یا با تصویری از خانواده تزئین شده باشد، یک گیاه سرسبز و زیبا برای اتاق خواب و ایده‌هایی از این قبیل که قدردان مراقبت و تعهد او باشد.

آنتوریوم قرمز در گلدان فلزی استوانه
1,077,000 تومان
آنتوریوم صورتی با گلدان فلزی مخروطی
740,000 تومان
گیاه بنت قنسول با گلدان طوسی
491,000 تومان
آنتوریوم قرمز با گلدان فلزی مخروطی
726,000 تومان
ارکیده سفید زرد با گلدان مواد آلی
1,391,000 تومان

هدیه یا هدیه های روز مهندس برای مادر شما جذاب‌تر نیز خواهد شد، اگر هدیه خود را با یک گل ارکیده صورتی نیز تزئین کنید. گلی که نمادی از زنانگی، لطافت و در عین حال مقاومت و پایداری است.

بیشتر مطالعه کنید: جذاب‌ترین گل های روز مهندس کدام‌اند؟


هدیه های روز مهندس برای یک همسر مهندس

اگر می‌خواهید پارتنر یا شریک زندگی خود را در روز مهندس خوشحال کنید، باید به‌سراغ هدیه ای بروید که هم علاقه و عشق خودتان را به او نشان دهید و هم مهندس بودن او را جشن بگیرید. دراین‌باره هدیه های زیادی وجود دارد که ترکیبی از عشق، علاقه و منطق را در خود دارند.

حتما اولین هدیه‌ای که به ذهنتان می‌آید خرید گل رز است. این انتخاب خوبی است، اما پیشنهاد می‌کنیم سراغ رز جاودان بروید که علاوه‌بر ابراز عشق و احساس، به‌خاطر انجام یک سری فرآیندهای مهندسی هم ماندگاری بالاتر و هم ظاهری خاص‌تر و جذاب‌تر دارند.

رز جاودان مهرسا پایه قرمز
679,000 تومان
باکس رز جاودان موزیکال Q&Q
2,399,000 تومان
باکس رز جاودان موزیکال ملودی
994,000 تومان
رز جاودان موزیکال لاولی
994,000 تومان
رز جاودان زرینه
589,000 تومان

علاوه‌براین موارد چیزهای دیگری مثل یک قرار شام عاشقانه، یک تی‌شرت یا لباسی با طراحی خاص یا اگر بودجه شما اجازه می‌داد جواهرآلات و اکسسوری‌هایی که شکل و ظاهری یکتا‌تر داشته باشند و شبیه نماد‌های مهندسی باشد نیز می‌توانند ایده‌های خوبی برای هدیه روز مهندس باشند.

مطلب پیشنهادی: معرفی 33 ایده ناب برای داشتن یک سالگرد ازدواج متفاوت

دسته گل رز هدیه خوب روز مهندس برای همسر مهندس
دسته گل رز


هدیه‌های مناسب برای فرزند مهندس

شاید شما پدر یا مادری باشید که می‌خواهید فرزند مهندس خود را در این روز خوشحال کنید. ممکن است او هنوز دانشجوی مهندسی باشد یا شاید هم فارغ‌التحصیل شده و اصلا مشغول زندگی خودش باشد، درهرحال او در یک جای راه مهندسی ایستاده و روز مهندس بهانه خوبی برای خوشحال کردن او و یادآوری اینکه هنر مهندسی‌اش را گرامی می‌دارید است.

برای خرید هدیه برای فرزند مهندس خود، اگر او در حال تحصیل است یا تازه فارغ‌التحصیل شده می‌توانید سراغ چیزهایی مثل یک هارد دیسک اکسترنال، نرم افزارهای آموزشی، ماشین حساب مهندسی یا کتابی انگیزشی باشید تا هم برای او قابل استفاده باشد و هم بتواند در ادامه مسیر به او انگیزه بدهد.

اما برای فرزندی که مستقل است می‌توانید یک لباس جذاب، ابزاری که نیاز دارد، یک کیف دستی خوب، خودکار یا روان‌نویسی خاص یا حتی یک گیاه خانگی جذاب هدیه بگیرید، تا هر زمان به آن نگاه کرد به یاد شما بیفتد. اگر هدیه خود را با یک رز زرد رنگ یا آزالیا نیز تزئین کنید، ارزش هدیه شما و جذابیت آن نیز چند برابر خواهد شد، با خرید گل رز رزد یا آزالیا و تقدیم کردن آن همراه با هدیه روز مهندس به فرزندتان، درواقع به او می‌گویید که هم مراقب او هستید و از او می‌خواهید که به‌خاطر شما مراقب خودش باشد و خودش را دوست داشته باشد.

بیشتر مطالعه کنید: هدیه مناسب برای مشاغل مختلف


هدیه های روز مهندس برای یک همکار مهندس

همیشه که قرار نیست روابط عاشقانه، خانوادگی یا احساسی در جریان باشد. گاهی قرار روز مهندس را به همکارتان تبریک بگویید، همکاری که شخصیتی ارزشمند داشته و برایش ارزش زیادی قائل هستید. در این صورت برای انتخاب هدیه باید کمی بیشتر حواس‌تان جمع باشد، به‌عبارتی هدیه روز مهندس برای یک همکار مهندس درعین جذاب بودن چیزی باشند که پیامی اشتباه را نرساند و برداشت نادرستی از آن نشود. مثلا سراغ خرید یک دسته گل رز قرمز برای همکار خود نروید، چراکه ممکن است باعث سوتفاهم شده و معنای دیگری را منتقل کند. به‌این‌شکل احتمالا همکار شما که خوشحال نمی‌شود هیچ، باعث بهم خوردن ارتباط شما نیز خواهد شد.

در عوض یک دسته گل از داوودی‌های زرد، به‌تنهایی یا همراه یک ست رومیزی اداری، دفترچه‌ای زیبا که قرارهای روزمره‌اش را بنویسد یا حتی چیزهایی که به سلامتی و راحتی او در زمان کار کمک کند مثل پشتی صندلی یا گردن، هدیه های مناسبی برای روز مهندس همکار شما بوده و باعث سوتفاهم نیز نخواهند شد، چراکه داوودی زرد رنگ به معنای دوستی و رفاقت است، نه یک دوستی از جنش عاشقانه، بلکه یک دوستی صمیمانه و حرفه‌ای! سایر هدیه‌ها نیز همین‌طور، نشانی از عشق و دوست داشتن در آن‌ها نیست.

مطلب پیشنهادی: با اهمیت گل ها در مراسم‌های خاص بیشتر آشنا شوید

ست اداری ، از جمله هدیه های روز مهندس برای یک همکار مهندس
یک ست اداری زیبا

امیدواریم این مطلب برای شما مفید واقع شده باشد، چنانچه شما هم برای هدیه های روز مهندس ایده‌ای دارید، آن را از طریق بخش نظرات با ما و سایر کاربران نیز درمیان بگذارید. ضمن اینکه اگر در طول خواندن مطلب سوالی به ذهن‌تان رسیده و جواب آن را پیدا نکرده یا نیاز به مشاوره دارید برای خرید گل و گیاه دارید نیز، می‌توانید از طریق بخش نظرات آن را با کارشناسان گُل‌سِتان درمیان بگذارید تا در اسرع وقت به آن پاسخ دهند.

دسته گل روشنک
611,000 تومان
رز جاودان مهرسا پایه قرمز
679,000 تومان
باکس رز جاودان موزیکال Q&Q
2,399,000 تومان
باکس رز جاودان موزیکال ملودی
994,000 تومان
رز جاودان موزیکال لاولی
994,000 تومان


سوالات پرتکرار شما در مورد هدیه روز مهندس

برای روز مهندس چه هدیه ای بخریم؟

هدیه های مختلفی برای روز مهندس وجود دارد که می‌توانید بخرید، از لوازم مهندسی گرفته تا لباس، گل، خودکار و مواردی از این قبیل همگی هدیه های مناسب برای روز مهندس هستند. پیشنهاد ما این است که اگر می‌خواهید هدیه شما خاص باشد، هدیه‌ای با توجه به روحیه شخص هدیه گیرنده بخرید.

روز مهندس چه روزی است؟

این روز در تقویم ایران مصادف با پنجم اسفند است که به یاد یکی از بزرگ‌ترین دانشمندان و مهندسان ایران یعنی خواجه نصیرالدین طوسی گرامی داشته می‌شود.

آیا خرید گل در روز مهندس برای همکار درست است؟

به هرکسی می‌توان گل هدیه داد، تنها چیزی که باید به آن توجه کنید این است که هر گل معنای خاصی دارد. ازاین‌رو برای هدیه دادن گل به همکار نباید سراغ گل‌هایی که معنایی غیر از یک آشنایی ساده را القا می‌کنند بروید، مثلا خرید گل رز قرمز برای همکار انتخاب مناسبی نیست و می‌تواند باعث سوتفاهم شود، درعوض گل داوودی زرد یا مثلا گل میخک انتخاب‌های خوبی هستند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.