ارسال فوری گل، هدیه و کارت پستال با ارسال 4 ساعته

معرفی 15 تا از محبوب ترین گل ها و گیاهان روز مرد

زمان مطالعه: 10 دقیقه

همه عاشق این هستند که از سمت عزیزان خود گل دریافت کنند، بدون شک مردان نیز از این قاعده مستثنا نیستند. ما به طور سنتی، معمولا گل را فقط برای خانم‌ها در نظر می‌گیریم، اما چرا سنت شکنی نکرده و این بار برای مردان عزیز زندگی خود گل نفرستیم؟ گل‌ها به زیبایی هر چه تمام‌تر تمامی احساسات شما را مانند عشق، تحسین و تبریک منتقل کرده و حسی بی‌نظیر در وجود گیرنده خود رقم می‌زنند. در دنیای گل‌ها و گیاهان، تنوع بسیار زیادی وجود دارد و شما می‌توانید به‌سادگی بهترین گیاه یا گل را برای دیگران انتخاب کنید. البته وقتی نوبت به خرید گل روز مرد برای آقایان می‌رسد، شاید فکر کنید انتخاب‌های محدودی پیش روی شماست. اما در حقیقت، همه افراد فارغ از جنسیت و سن خود می‌توانند از هر گلی لذت ببرند. اگر گل مورد علاقه پدر، همسر، برادر یا دوست خود را می‌شناسید، همان را برایش تهیه کنید. اما اگر خیلی نمی‌دانید که چه گلی برای یک آقا مناسب‌تر است، در ادامه مطلب همراه گل فروشی گُل‌سِتان باشید تا با محبوب‌ترین گل های روز مرد آشنا شوید! در این مطلب ضمن معرفی گل های روز مرد در مورد نکات کلیدی در انتخاب گل برای آقایان نیز برای شما خواهیم گفت.

گُل‌سِتان | گل فروشی آنلاین | سفارش آنلاین گل | گیاه آپارتمانی

فهرست مطالب:


نکات کلیدی در انتخاب گل برای روز مرد

شناخت بهترین گل برای یک مرد کمی دشوار به نظر می‌رسد. برای آسان کردن این انتخاب، چند نکته ساده، اما مهم را برایتان شرح می‌دهیم تا شما را به سمت درست‌ترین انتخاب راهی کند:

  • جسورانه انتخاب کنید: هنگام خرید گل برای یک مرد، به سراغ رنگ‌های قوی و پررنگ مثل قرمز تیره، بنفش یا حتی نارنجی و زرد بروید، اما تا حد امکان، از انتخاب رنگ‌های پاستلی مثل صورتی بپرهیزید. درمقابل از رنگ‌های خنثی مثل سفید نیز استفاده کنید.
  • اشکال واضح و گوشه دار مناسب‌تر هستند: محبوب‌ترین گل‌ها در نظر اغلب آقایان، گل‌هایی هستند که ساختار گلبرگ آن‌ها قوی و مشخص است.
  • به رایحه فکر کنید: بعضی از گل‌ها عطری قوی و تند دارند، مثل میخک‌ها. این نکته نیز می‌تواند کمک کننده باشد.
دسته گل روشنک
611,000 تومان
رز جاودان مهرسا پایه قرمز
679,000 تومان
باکس رز جاودان موزیکال Q&Q
2,399,000 تومان
باکس رز جاودان موزیکال ملودی
994,000 تومان
رز جاودان موزیکال لاولی
994,000 تومان


محبوب ترین گل های روز مرد

1. ساکولنت‌ها

هیچ هدیه‌ای مثل یک ساکولنت سالم و باطراوت نمی‌تواند احساس سرزندگی را در افراد بیدار کند. این گیاهان جذاب، دشمن فضای خالی هستند و در نهایت ظرافت و تازگی می‌توانند هر محیطی را پر کنند. یک ساکولنت زیبا می‌تواند محیطی آرام و بدون استرس ایجاد کند.

این گیاه برای هدیه دادن به پدر، برادر و شریک زندگی بسیار مناسب است. تنوع شکل و ظاهر در دنیای ساکولنت‌ها بسیار زیاد و جذاب است؛ به همین دلیل برای هر مردی در هر سن ایده‌آل خواهد بود. از سبز تا قرمز در ساکولنت‌ها یافت می‌شود. از همه مهم‌تر، نگهداری از ساکولنت بسیار آسان است. پس دیگر نگران هیچ چیز نباشید!

مطلب پیشنهادی: بهترین هدیه های روز مرد متناسب با شخصیت مرد زندگی تان

چندین ساکولنت با گلدان سفالی در یک قاب
پچندین ساکولنت با گلدان سفالی

2. آنتوریوم، یک گل زیبا و خاص برای روز مرد

آنتوریوم بسیار جذاب و پررنگ است و برگ‌های آن در خودنمایی بی‌رقیب هستند. ترکیب سبز درخشان برگ‌ها در کنار گل قرمز رنگ، نشان می‌دهد که آنتوریوم متعلق به جنسیت خاصی نیست. اگر گیرنده گل به سپری کردن تعطیلات خود در مناطق گرمسیری علاقه‌مند است، این گل یادآور خوبی برای او خواهد بود، چراکه آنتوریوم در بین گل های روز مرد از جمله گل‌هایی است که به مناطق گرمسیری تعلق دارد.

3. آفتابگردان

خرید دسته گل آفتاب گردان، هدیه‌ای عالی برای نشان دادن توجه و محبت است. این گل در طول روز از نور خورشید بهره برده و در شب خود را به سمت شرق متمایل می‌کند. خوبی دسته گل آفتابگردان در این است که نگهداری از آن نیز آسان است و با کمی رسیدگی می‌توانید برای مدت قابل توجهی از زیبایی این گل غرق در لذت شوید.

دسته گل روشنک
611,000 تومان

حتی اگر نوع کاشته شده آفتابگردن را هدیه می‌دهید نیز، خیالتان راحت باشد! آفتاب گردان در هر نوع خاکی به رشد خود ادامه داده و بسیار مقاوم است، فقط کافی است در معرض نور مستقیم خورشید قرار بگیرد. گل‌های بزرگ، جذاب و خوش رنگ آفتاب گردان آن را به بخشی چشمگیر در دکوراسیون منازل تبدیل می‌کند.

بیشتر مطالعه کنید: معرفی 11 تا از بهترین گل های مناسب روز پدر

گل آفتاب گردان یک انتخاب جذاب برای روز مرد
زگل آفتاب گردان

4. لاله

لاله از جمله گل های روز مرد است که برای مردان در تمامی سنین مناسب است. این گل خوش رنگ و فنجان مانند، مثل جواهری در دنیای شرق است. لاله اولین گیاهی است که در دل آخرین برف‌های زمستانی نفوذ کرده و رشد می‌کند، به‌همین‌علت نماد بهار و آغاز چرخه جدیدی در زندگی است. اگر قصد هدیه دادن گل لاله به‌عنوان گل روز مرد را دارید، درنظر داشته باشید لاله زرد نشانگر شادمانی و افکار مثبت، رنگ بنفش آن نماد اصالت و لاله قرمز نیز سمبل عشق بی‌نقص است.

5. بن سای

شاید بد نباشد که از دنیای دسته و سبد گل بیرون بیایید و یک بن سای جذاب را به آقایان هدیه دهید. درخت بن سای، یک شاهکار مینیاتوری است که تا چندین سال می‌تواند به رشد عالی خود ادامه دهد.

تراریوم بونسای جینسینگ بسته
653,000 تومان
تراریوم بونسای دارک
670,000 تومان

6. ارکیده، زیباترین و خاص‌ترین گل روز مرد

ارکیده یک گل باستانی است که در رنگ‌ها و مدل‌های گوناگون عرضه می‌شود. ظاهر دلچسب و آرامش بخش این گل، آن را به یک ازبین‌برنده استرس تبدیل کرده است. به همین دلیل ارکیده برای آقایان با مشاغل سخت و حرفه‌ای بسیار مناسب است.

خدمات باغبانی در محل، اعزام سریع باغبان گل و گیاه | گُل‌سِتان

جالب است بدانید که بر اساس تحقیقی که اخیرا در مجله روانشناسی محیطی چاپ شده است، گل ارکیده می‌تواند تمرکز و حافظه را تا 20 درصد افزایش دهد! رنگ‌های تیره‌تر این گل برای پدر، برادر، همسر، همکار و دوست بسیار مناسب است. بااین‌حال اگر از انتخاب رنگ خاصی مطمئن نیستید، سراغ خرید گل ارکیده سفید بروید. ارکیده سفید برای هر فردی مناسب است.

بیشتر مطالعه کنید: لیستی از بهترین هدیه های روز پدر

گل ارکیده ، زیباترین و خاص ترین گل روز مرد
گل ارکیده زرد

7. زنبق، از جمله گل های معطر روز مرد

رایحه زنبق بخش مهمی از عطرهای مردانه را تشکیل می‌دهد. به دلیل ظاهر مرتب و کم حجم خود، این گل می‌تواند به بخشی خاص در دکوراسیون منزل و محل کار آقایان تبدیل شود. زنبق همیشه عطر تازگی و طراوت دارد و نماد اعتماد و افتخار است.

8. گازمانیا

این بروملیاد مقاوم اما زیبا، حساس نیست و می‌تواند در هر محیطی زندگی کند. برگ‌های گل‌مانند آن می‌توانند تا چندین هفته بدون نیاز به رسیدگی خاصی باقی بمانند. به عبارت دیگر، گازمانیا برای هدیه دادن به مردی که خیلی اهل نگهداری از گیاهان نیست مناسب خواهد بود.

بیشتر مطالعه کنید: لیستی از بهترین هدیه های روز پدر

گل گازمانیا
گازمانیا

9. بامبو، گل شانس روز مرد

در فرهنگ چینی، بامبو یکی از چهار گیاه مناسب برای آقایان است (همراه با ارکیده، داوودی و شکوفه آلوی چینی). این گیاه نماد استقامت و اصالت است و غالبا برای گرامیداشت افراد بزرگ و محترم خانواده (مثل پدر و پدر بزرگ) هدیه داده می‌شود. چینی‌ها معتقدند که بامبو شانس و خوش بختی را برای صاحب خود به ارمغان می‌آورد. خوشبختانه نگهداری از این گیاه زیبا آسان است و مردی که آن را هدیه می‌گیرد می‌توانید به‌سادگی از طراوت و سبزی آن لذت ببرد.

10. دیفن باخیا

گیاهی زیبا با تاثیر گذاری بالا! دیفن باخیا دارای برگ‌های بزرگی است و شکننده به نظر می‌رسد. رنگ سبز- کرم برگ‌ها تضاد چشم‌نوازی ایجاد کرده و طرح متفاوتی به آن بخشیده است. نگهداری از این گیاه دشوار نیست و عمر طولانی دارد. پس اگر می‌خواهید گل جذاب و متفاوتی برای روز مرد به مرد زندگی خود هدیه دهید، دیفن باخیا را انتخاب کنید.

بیشتر مطالعه کنید: با 12 تا از گیاهان پهن برگ آپارتمانی محبوب آشنا شوید

گیاه آپارتمانی دیفن باخیا
دیفن باخیا

11. داوودی

گل داوودی قرمز، رنگی تند و جالب توجه دارد؛ به همین علت برای هدیه دادن به آقایان کاملا مناسب است. شکل مشخص و برجسته گل‌ها نیز حسی مردانه و قدرتمند به آقایان القا می‌کند. به علاوه، داوودی نماد دوستی و سلامتی است.

12. گل استرلیتزیا یا پرنده بهشتی، نماد عشق و اهمیت دادن

اگر بین گل های روز مرد که تا به اینجا معرفی کردیم، هیچ‌کدام نظرتان را جلب نکرد، پیشنهاد می‌کنیم توجه مرد زندگی خود را با یک استرلیتزیای جذاب جلب کنید! این گل‌های گرمسیری به دلیل زیبایی و رنگ بنفش شکوفه‌های مخروطی مانند خود از شهرت زیادی برخوردارند.

خانواده تدی
660,000 تومان
باکس بهگل
1,168,000 تومان

بدون شک، این گل از گل های روز مرد انتخابی برای خاص پسندان است. استرلیتزیا نماد عشق و اهمیت دادن است. این گیاه منحصربه‌فرد نگهداری نسبتا سختی داشته و برای لذت بردن از زیبای گل‌هایش، باید به‌خوبی از آن مراقبت کنید.

مطلب پیشنهادی: با بیش از 12 مورد از گیاهان گلدار بیشتر آشنا شوید

گل استرلیتزیا یا پرنده بهشتی ، از جمله گل های مناسب برای هدیه روز مرد
گل استرلیتزیا یا پرنده بهشتی

13. گل ژربرا، انتخابی شادی‌بخش برای روز مرد

گل ژربرا انتخابی هوشمندانه برای شادی بخشیدن به آقایان در روز مرد است. این گل به لطف داشتن گل‌های قائم و سرحال، همیشه باعث خوشحالی و شادمانی افراد می‌شود. ژربرا در رنگ‌های زرد تیره، نارنجی، صورتی، بنفش و قرمز تیره یافت می‌شود.

14. هورتانسیا یا ادریسی

ادریسی سفید همیشه انتخابی مناسب برای هدیه دادن به آقایان است. رنگ خنثی و ظاهر جذاب، این گل کلاسیک را به بخش اصلی بسیاری از دسته گل‌ها تبدیل کرده است. هدیه دادن هورتانسیا به یک مرد، به او می‌گوید که احساسات قلبی و قدردانی خود را ابراز کرده‌اید!

بیشتر مطالعه کنید: ۱۵ ایده ناب برای سورپرایزکردن پدرتان در روز پدر

گل هورتانسیا یا ادریسی سفید
هورتانسیا یا ادریسی سفید

15. رز قرمز، عاشقانه‌ترین گل روز مرد

چه کسی رز قرمز دوست ندارد؟ قطعا هیچ‌کس! رزهای قرمز جذاب فقط برای خانم‌ها مناسب نیستند، بلکه مردان نیز به این گل علاقه دارند. هدیه دادن یک دسته گل رز قرمز به مرد محبوب زندگی شما می‌گوید که چقدر دوستش دارید. رز قرمز فارغ از زمان بوده و نماد همیشگی عشق است. پس اگر مرد مورد علاقه شما از سلیقه‌ کلاسیک برخوردار است، رز قرمز برای او بسیار دلگرم کننده خواهد بود. گفتیم که رز نماد عشق و محبت است، پس تنها به همسر و شریک زندگی محدود نمی‌شود. پدر، برادر و حتی یک دوست صمیمی نیز می‌توانند از زیبایی این گل بهره‌مند شوند!

گل‌ها مانند آرام بخش عمل کرده و در وجود انسان یک حس عمیق ارتباط با طبیعت ایجاد می‌کنند. این ویژگی سبب شده تا در زندگی‌های مدرن امروزی، وجود یک دسته گل در محیط به امری ضروری تبدیل شود. تمامی گل‌ها زیبا بوده و برای هدیه دادن مناسب هستند. فراموش نکنید که آقایان نیز زیبایی را تحسین کرده و از طبیعت جذاب گلها لذت می‌برند. پس گل دادن به مردها را فراموش نکنید!

سخن آخر

در این مطلب سعی کردیم 15 تا از محبوب‌ترین گل‌ها و گیاهان مناسب روز مرد را به شما معرفی کنیم، چنانچه مطلبی ناگفته مانده است و یا پرسشی در ذهن شماست که نیاز به مشاوره تخصصی روی گیاه خود دارید، می‌توانید سوالات خود را از طریق ارتباط با گیاه پزشک گُل‌سِتان مطرح نمایید. کارشناسان باتجربه گیاه‌پزشکی ما آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند. گیاه پزشکان مشکل شما را بررسی می‌کنند و در صورت نیاز غذای گیاه (کود)، سم و سایر ملزومات گیاه را برای شما ارسال خواهند کرد. ضمن اینکه اگر زمان یا تخصص کافی برای رسیدگی به گیاه خود را ندارید، می توانید از سرویس‌های موجود در لیست خدمات باغبانی گُل‌سِتان (اعزام باغبان و گیاه پزشک به محل شما) استفاده کنید تا متخصصین ما با ابزار مورد نیاز شما در محل شما حضور یابند و خدماتی مانند تشخیص بیماری، علت عدم رشد، تعویض خاک و گلدان، سم پاشی، کوددهی و یا حتی کاشت و … را به شما ارائه دهند.

خرید گیاه و گل آپارتمانی آنلاین - تحویل رایگان 4ساعته | گُل‌سِتان

فیکوس الاستیکای شرابی در گلدان طلایی
978,000 تومان
مانسترا غول پیکر
19,000,000 تومان
فیکوس بلک در گلدان مواد آلی سفید
827,000 تومان
لوتوس سه تایی
679,000 تومان
زامیفولیا بلک سه قلاف
645,000 تومان
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.