ارسال فوری گل، هدیه و کارت پستال با ارسال 4 ساعته

۱۵ ایده ناب برای سورپرایزکردن پدرتان در روز پدر

زمان مطالعه: 9 دقیقه

روز پدر نزدیک است و می‌دانیم که بیشترتان در فکر این هستید که یک هدیه‌ی خاص برای پدرتان تدارک ببینید.  بعضی‌ از شما در فکر خریدن هدیه‌های گران هستید و بعضی هنوز هم ایده خاصی برای هدیه روز پدر ندارید.
در واقع راه‌های زیادی هست تا پدرتان را سورپرایز کنید و احساس خاص بودن به او بدهید. برای مثال خرید یک شاخه گل رز ! شاید ساده به‌نظر برسد اما هدیه‌ای فوق‌العاده‌ست که نه تنها عشق و محبت شما به پدرتان بلکه حس خاص بودن را به او منتقل خواهد کرد.

در این مقاله  می‌خواهیم چند ایده‌ی جالب برای سورپرایزکردن پدرتان را به شما معرفی ‌کنیم. شما می‌توانید یک یا چندتا از مناسب‌ترین ایده‌ها را انتخاب کنید و امسال هم لبخند را به لب پدرتان بیاورید. فقط یادتان باشد که بیش‌تر این پیشنهادها باید از چند روز قبل آماده‌شوند تابتوانند پدرتان را در روز پدر سورپرایز کنند. 

گُل‌سِتان | گل فروشی آنلاین | سفارش آنلاین گل | گیاه آپارتمانی

1. به پدرتان یک روز مرخصی از کارهای منزل بدهید

اولین و یکی از ساده‌ترین ایده ها برای روز پدر که اتفاقا کم هزینه هم هست این است که بار مسئولیت‌های همیشگی را از دوشش بردارید و بگذارید کارهای مورد علاقه‌اش را که تا به حال نتوانسته به آن بپردازد، انجام دهد.
بنابراین برای محقق کردن این ایده وظیفه‌های پدر را بین خود و خواهر بردارهای خود تقسیم کنید و بگذارید که پدرتان در این روز با خیال راحت تفریح و استراحت کند. اگر دوست دارد در خانه بماند، با او مثل پادشاه رفتار کنید. برایش صبحانه را در رختخواب ببرید و در انجام امور روزانه‌اش به او کمک کنید. بگذارید که روز پدر یک روز خاطره‌انگیز برای پدرتان شود.

تصویر یک مرد

2. خاص‌ترین خاطرات‌تان با پدرتان را دوباره بازسازی کنید!‌

هر بچه‌ای احتمالا در طول زندگی‌اش عکس‌های جالب با پدرش دارد. با پدرتان عکس‌های قدیمی‌ را مرور کنید و یکی از جالب‌ترین عکس‌ها را انتخاب کنید و آن را بازسازی کنید. قراردادن این دوتا عکس در کنار هم بسیار جالب خواهد بود.

3. یک سفر کوتاه هیجان‌انگیز برای پدرتان تدارک ببینید

یک ایده جالب برای روز پدر این است که او را به یک سفر کوتاه هیجان انگیز ببرید. اگر پدرتان اهل سفر و ماجراجویی است، چه هدیه‌ای از این بهتر که او را به یک سفر تازه دعوت کنید. اگر نه، یک کوهنوردی یک روزه، پیکنیک ساده در پارک جنگلی یا سفری به کنار دریا برایش تدارک ببینید.
مهم این است که مکان‌هایی که انتخاب می‌کنید موردعلاقه‌ی پدرتان باشد. ‌هم‌چنین می‌توانید او را در یک تور تفریحی یک یا چند روزه نیز ثبت‌نام یا خودتان در شهری دیگر اقامتگاهی را از قبل رزرو کنید و او را به تور تفریحی ببرید.

برنامه ریزی برای یک سفر

4. کوپن روز پدر برایش درست کرده و آن روز را برایش خاطره‌انگیز کنید

چندتکه کاغذ و مداد رنگی  و ماژیک بردارید و یک دفتر کوپن بامزه برای پدرتان درست کنید. در هر برگه‌ی کوپن یک کار شیرین و خاطره‌انگیز که پدرتان دوست دارد، بنویسید و به سلیقه‌ی خودتان نقاشی و طراحی‌اش کنید. حالا این دفتر کوپن را به پدرتان بدهید تا هر مرتبه یکی از کوپن‌ها را انتخاب کند و به شما بدهد و شما در مقابل، کار مورد نظرش را انجام دهید. مطمئن باشید با این مراقبت‌ها روز پدر را برای پدرعزیزتان خاطره‌انگیز می‌کنید.

ایده‌های زیادی برای نوشتن کوپن وجود دارد برای مثال شستن ماشین پدر، خرید روزانه، درست‌کردن صبحانه‌ی مورد علاقه‌ی پدر، ماساژ، بوسه بر گونه‌ی پدر و تماشای فوتبال به همراه پدر

5. سرگرمی مورد علاقه‌ی پدرتان را به او هدیه دهید

اگر پدرتان ورزش خاصی را دوست دارد، یک دست لباس ورزشی یا ابزارهای آن ورزش برایش هدیه‌ای عالی است. اگر عاشق گل و گیاه است، خرید گیاه آپارتمانی یک سوپرایز ویژه برای اوست. اگر اهل مطالعه و نوشتن است، کتاب‌های مورد علاقه‌اش یا دفتر و قلمی زیبا برایش تهیه کنید. خلاصه اینکه سرگرمی مورد علاقه‌اش را پیدا کنید و با خریدن هدیه‌‌ای مرتبط با آن پدرتان را تشویق کنید که به سرگرمی‌هایش بیش‌تر از قبل توجه کند.

آماده کردن یک هدیه

6. حرف‌ دلتان را برایش بنویسید

یک ایده عاشقانه برای روز پدر که هیچ هزینه ای هم برای شما ندارد این است که، روی یک تکه کاغذ چند جمله‌‌ی محبت‌آمیز و الهام‌بخش برای پدرتان بنویسید. سپس با سلیقه‌ی خودتان آن را نقاشی کنید یا با کاغذرنگی و مقوا کاردستی درست کنید. می‌توانید عکس‌های خاطره‌انگیزی با پدرتان گرفته‌اید را نیز کنار جملات بچسبانید و آن‌ها به در و دیوار اتاق خوابش بچسبانید.
وقتی که پدرتان بیدار می‌شود، اولین چیزهایی که می‌بیند جملات الهام‌بخش و پر از محبت شماست. چه هدیه‌ای بهتر از این که حرف‌های دلتان را با این دیزاین زیبا به پدرتان هدیه کنید تا روزش را با شادی شروع کند.

7. مهمانی سورپرایزی بگیرید

اگر پدرتان سورپرایزشدن را دوست دارد، وقتش رسیده که با یک مهمانی پرخاطره، او را شگفت‌زده کنید. این مهمانان می‌توانند از اعضای خانواده، بستگان یا دوستان خانوادگی‌تان باشند. مهمانی را طوری تدارک ببینید که پدرتان دوست دارد. اگر مدت زیادی است که از دوستان قدیمی‌اش بی‌خبر مانده، آن‌ها را دعوت کنید. برای مهمان‌ها سرگرمی خاصی مثل فوتبال‌دستی یا بازی‌های قدیمی تدارک ببینید و همه را خوشحال کنید.

سوپرایز پدر

8. با هم به تماشای آلبوم عکس‌ها بنشینید

آلبوم‌های قدیمی را بیرون آورده و خاطرات زیبایتان را با پدرتان مرور کنید. فیلم عروسی‌اش را با هم تماشا کنید و بگذارید پدرتان از خاطرات قدیمی برایتان تعریف کند. مطمئن باشید که خاطرات زیادی برای پدرتان زنده می‌شود. پس او را برای لحظاتی از زمان حال به زمان گذشته‌ ببرید. شاید او با مرور خاطرات قطره‌اشکی به چشمش بیاید یا لبخند بزند یا برای لحظاتی در خاطرات غرق شود. هرچه باشد، این کار شما فرصت خوبی‌است که احساسات و یادگارهایش را با شما در جشن روز پدر درمیان بگذارد.

9. یک نامه به او بنویسید و هرچه حرف نگفته‌ دارید، در روز پدر به او بگویید

برای روز پدر چی درست کنم؟ سوال همیشگی ما در آستانه روز پدر است. یکی از آسان‌ترین راه‌ها برای این‌که احساس خاص‌بودن را به پدرتان بدهید، نوشتن یک نامه‌ی زیبا است. این ایده برای روز پدر شباهت زیادی با ایده ششم دارد، با این تفاوت که در آن خبری از تزیین نیست، بلکه زیبایی این ایده جملاتیست که شما می‌نویسید. بنابراین اگر هیچ‌وقت  فرصتی پیش نیامده که احساساتتان را با او در میان بگذارید، روز پدر یکی از بهترین روز‌ها برای تهیه نامه و نقاشی برای روز پدر است. از صمیم قلب صحبت کنید و به پدرتان بگویید چقدر دوستش دارید و برایش چقدر ارزش قائل هستید. به او بگویید که چه‌قدر برایتان مهم است. بگویید چه‌قدر خوشحالید که او پدرشماست. این نامه مطمئنا در قلب و جان پدرتان نفوذ خواهد کرد و همیشه‌ آن را برای خودش نگه‌خواهد داشت.

نوشتن نامه

10. یک فعالیت دونفره انجام دهید

یکی از سرگرمی‌هایی که بیش‌تر پدرها دوست دارند، بازی کامپیوتری است. وقت بگذارید و با هم بازی کنید. فوتبال یا یک بازی هیجان‌انگیز انتخاب کنید و با پدرتان رقابت کنید. بازی‌های ساده‌ی دیگر مثل منچ و مارپله، پانتومیم و بازی‌های فکری دیگر هم بسیار لذت بخش هستند. با اعضای خانواده گوشی‌ها را کنار بگذارید و ساعتی  را به بازی بگذرانید. اگر پدرتان اهل آشپزی است ولی هیچ وقت فرصت نمی‌کند که به علاقه‌مندی‌هایش برسد، فرصتی برایش فراهم کنید تا در کنار هم آشپزی کنید. مثلا با هم پیتزا درست کنید و از گذراندن وقت با یکدیگر لذت ببرید.

11. هدیه‌های شخصی با اسم خودش برایش تهیه‌ کنید

از جمله ایده هایی برای هدیه روز پدر تهیه هدیه‌های شخصی است. امروزه می‌توانید به راحتی متن دلخواه‌تان را روی هدیه‌هایتان چاپ کنید. مثلا می‌توانید تی‌شرتی با اسم خودش یا یک جمله‌ی بامزه برایش تهیه کنید. ماگ یا فنجانی با عکس خودتان و پدرتان سفارش دهید. هرچیزی مثل روبالشی، کوسن، کاور گوشی و … با تصویر و جمله‌ی دلخواه می‌توانند هدیه‌ی جالبی برای پدر شما باشند. هدیه‌های شخصی احساس خاص بودن را به پدرتان می‌دهند.

هدیه سفارشی

12. یک کیک بامزه با تم روز پدر سفارش دهید یا بپزید.

کیک‌ها فقط به روز تولد محدود نمی‌شوند، شما می‌توانید به‌عنوان یک ایده باحال و ناب برای روز پدر، یک کیک درست کرده یا از بیرون سفارش دهید. اگر کیک را خودتان درست می‌کنید پس چه بهتر که کیک را طوری تزیین کنید که برای پدرتان هیجان‌انگیز باشد. این کیک می‌تواند تزیینی متناسب با شغل پدرتان یا تم مردانه داشته‌باشد. اگر پدرتان به جزییات توجه می‌کند، از خمیر فوندانت برای تزیین کیک استفاده کنید چون تنوع رنگ و شکل زیادی دارد و می‌توانید شکل‌های ظریف و زیبا را درآورید. پدرتان از تلاش شما خوشحال خواهد شد و این تزیینات بامزه را فراموش نخواهد کرد.

13. در روز پدر عکاسی حرفه‌ای داشته‌باشید

می‌توانید از یک عکاس بخواهید که در روز پدر و لحظه جشن گرفتن این روز در خانه‌تان حضور داشته و بهترین لحظات حضور شما و پدرتان کنار یکدیگر را ثبت کند. عکس‌هایی با ژست‌های طبیعی و با کیفیت، یادگاری خوبی برای پدرتان هستند. می‌توانید آن‌ها را چاپ کنید و به دیوار بزنید یا به پدرتان هدیه دهید.

اگر دنبال عکس‌های متفاوت‌تر هستید،  جشن‌تان را در فضای باز و طبیعت برگزار کنید تا عکس‌هایتان به یادماندنی‌تر و خاص‌تر شوند.

عکس خانوادگی

14. غذاهای مورد علاقه‌اش را دوست کنید

از چند روز قبل فهرستی از غذاهای مورد علاقه‌ی پدرتان تهیه کنید و در روز پدر هرسه وعده‌ی غذایی را مطابق میل پدرتان درست کنید. در جزییات دقت کنید و دسر و نوشیدنی‌های مورد علاقه‌ی پدرتان را سر سفره بیاورید. شک نکنید این یکی از سورپرایزهایی است که پدرتان همیشه دوست خواهد داشت و از آن یاد خواهد کرد.

15. سبد هدیه سورپرایزی درست کنید

به‌عنوان آخرین ایده برای روز پدر قصد داریم ایده‌ای را معرفی کنید که با عملی کردن آن پدرتان همیشه آن را به‌یاد خواهد داشت.


دوست دارید هدیه‌ای برای پدرتان تهیه کنید که همیشه در ذهنش باقی بماند؟ اگر جواب بله است پس یک سبد بزرگ بخرید و هر‌چیزی که پدرتان دوست دارد یا به آن نیاز دارد در آن بچینید. این هدیه‌ها می‌توانند وسیله‌های شخصی بامزه مثل جاسوییچی، حوله یا لباس باشند یا خوراکی‌های کوچک و بزرگی که پدرتان دوست دارد مثل شکلات یا لواشک. این سبد را تزیین کنید و در روز پدر به او هدیه دهید تا لذت هیجان‌ و شگفتی را در چشمان پدرتان ببینید.

سبد هدیه

امیدواریم ایده‌هایی که در این مطلب گفته شد برای شما مفید واقع شده باشند. باوجوداین اگر هیچکدام از ایده‌های فوق برای شما کاربردی نبود می‌توانید سری به صفحه خرید گل روز پدر گُل‌سِتان زده و یکی را انتخاب کنید. ما محصولی انتخاب شما را در اسرع وقت، همراه با یک کارت پستال رایگان که متن آن را شما تعیین می‌کنید و در محل مورد نظرتان به شما یا گیرنده‌ای که مشخص می‌کنید، تحویل خواهیم داد.

خرید گیاه و گل آپارتمانی آنلاین - تحویل رایگان 4ساعته | گُل‌سِتان
۲۳ نظرات
  1. ماهنی می گوید

    عالی

    1. رضوانی خو می گوید

      خیلی به من کمک کرد و عالی بود

      1. یسنا می گوید

        بهترین‌

  2. هنرمند می گوید

    عالی

  3. مهدی خوشمرام می گوید

    خوب

  4. ناشناس می گوید

    عالی بود

  5. عسل می گوید

    عالی

  6. رستا می گوید

    ایده های خوبی بود به کار میومد ممنون از سایت خوبتون ✳

    1. خوب بود می گوید

      خوب بود

  7. M می گوید

    واقعا که عالیه من که لذت بردم شما رو نمیدونم

  8. s می گوید

    تقریبا عالی

  9. نازگل می گوید

    عالی بودچندموردش خیلی بدردم میخوره
    وحتماانجام میدم

    1. مشاور گل و گیاه گُل‌سِتان می گوید

      سلام دوست عزیز گُل‌سِتان، وقتتون بخیر
      ممنون از همراهی شما

  10. ناشناس می گوید

    اخرین ایده خیلی خوب بود بقیش عالی

    1. مشاور گل و گیاه گُل‌سِتان می گوید

      سلام دوست عزیز گُل‌سِتان، وقتتون بخیر
      ممنون از همراهی شما

  11. فطرس می گوید

    خیلی ایده هاتون جالب و خاص بودن
    ممنون
    شما هم با این ایدههاتون باما شریک میشید در شاد کردن پدر هامون

    1. مشاور گل و گیاه گُل‌سِتان می گوید

      سلام دوست عزیز گُل‌سِتان، وقتتون بخیر
      ممنون از لطف و همراهی شما

  12. ریحانه می گوید

    عالی بود امشب شب ۶ اسفند است و روز پدر است من امشب می خواهم پدرم را خوشحال کنم الان پدرم سر کار است

    1. مشاور گل و گیاه گُل‌سِتان می گوید

      سلام دوست عزیز گُل‌سِتان، وقتتون بخیر
      بسیار عالی
      چشم انجام وضیفه میشود

  13. ناشناس می گوید

    ممنون

  14. ناشناس می گوید

    اره خیلی خوب بود ولی یه کم سخته

    1. مشاور گل و گیاه گُل‌سِتان می گوید

      سلام دوست عزیز گُل‌سِتان، وقتتون بخیر
      با گل ستان می توانید به راحت ترین شکل عزیزان خود را سوپرایز کنید

  15. پروانه می گوید

    عالی بود ممنون از شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.