ارسال فوری گل، هدیه و کارت پستال با ارسال 4 ساعته

بهترین هدیه های روز مرد متناسب با شخصیت مرد زندگی تان

زمان مطالعه: 8 دقیقه

معمولا هدیه خریدن برای مردان کار واقعا سختی است. اکثر مردها هیچ ایده‌ای برای اینکه چه چیزی نیاز دارند یا چه چیزی می‌خواهند، ندارند. به‌طوری‌که وقتی از آن‌ها بپرسیم چه می‌خواهی معمولا جواب این است که یا نمی‌دانیم یا هیچ! همین کار خریدن هدیه روز مرد را واقعا دشوار می‌کند. اگر شما هم با چنین مشکلی روبرو هستید یا اصلا به دنبال ایده‌ای برای خرید هدیه روز مرد هستید، ادامه این مطلب از سرویس فروش گل گُل‌سِتان را از دست ندهید. در این مطلب قرار است با هم هدیه های مناسب روز مرد به‌گونه‌ای متفاوت و بر اساس شخصیت و کاراکتر آن‌ها به شما معرفی کنیم. پس با ما همراه باشید.

گُل‌سِتان | گل فروشی آنلاین | سفارش آنلاین گل | گیاه آپارتمانی

فهرست مطالب:


هدیه های روز مرد برای مردی که عاشق آشپزی و غذاست

اگر مرد زندگی شما به غذای خود اهمیت می‌دهد، عاشق آشپزی است یا اصلا غذا را دوست دارد می‌توانید هدیه‌های مناسب و بامزه زیادی را برایش انتخاب کنید. تازه این هدیه شما می‌تواند به نفع خودتان هم باشد و باعث شود که او یک وعده غذای خوشمزه و دلپذیر را برای شما آماده کند. با این کار هم او خوشحال شده و هم شما به یک غذای عالی می‌رسید. به عبارت دیگر هم فال و هم تماشا! هدیه های روز مرد برای مردی که عاشق غذاست می‌تواند یک روغن خاص و نایاب، ابزارهای آشپزی، یک سس منحصر به‌فرد، ست آشپزی یا حتی یک قرار خوب در رستورانی با کیفیت که شاید همیشه نتوان تجربه کرد باشد.

بیشتر مطالعه کنید: معرفی 11 تا از بهترین گل های مناسب روز پدر

یک وعده غذا در رستوران یک هدیه متفاوت برای روز مرد
یک وعده غذا در رستوران


هدیه برای مردی که هیچ‌وقت برای خودش لباس نمی‌خرد

این یکی را حتما در یکی از نزدیکان خود دیده‌اید؛ برخی مردها اصلا دلشان نمی‌خواهد برای خود لباس بخرند. آن‌ها ترجیح می‌دهند همان لباس‌های قدیمی خود را بپوشند، اما چیز جدیدی نخرند. شما برای هدیه روز مرد می‌توانید کاری کنید که این سنت خود را بشکند؛ برای او لباسی خوب و با توجه به سبک پوشش خودش بخرید. با این کار او مجبور می‌شود از لباس جدید استفاده کند، زیرا این هدیه‌ای است که از عزیزش به او رسیده و نمی‌تواند آن را رد کند.

رز جاودان مهرسا پایه قرمز
679,000 تومان
باکس رز جاودان موزیکال Q&Q
2,399,000 تومان
باکس رز جاودان موزیکال ملودی
994,000 تومان
رز جاودان موزیکال لاولی
994,000 تومان
خانواده تدی
660,000 تومان

به‌این‌منظور چیزهایی مثل یک کمربند باکیفیت، پیراهن یا تی‌شرتی جذاب که به رنگ پوستش بیاید، کفشی مناسب و استاندارد یا هر چیز دیگری که فکر می‌کنید باید هرچه زودتر نو شود، می‌توانند انتخاب‌های عالی باشند.


هدیه های مناسب روز مرد برای مردی که عاشق کارش است

عده‌ای از مردها هستند که کار و شغلشان برایشان بسیار مهم است. آن‌ها سخت کار می‌کنند و حتی گاهی این سخت کار کردن باعث می‌شود آسیب‌هایی ببینند یا دچار مشکلاتی شوند. برای این دسته از مردان برای هدیه روز مرد باید هدیه‌ای گرفت که ساعات کاری را برایش لذت بخش‌تر کند؛ در واقع وسایل و ابزاری که باعث افزایش حس خوب و سلامت او شود. چیزهایی مثل یک بالش طبی برای صندلی کارش، ست لوازم اداری، خودکار خاص و جذاب، کیف دستی یا مثلا اگر اهل مطالعه است، کتابی درباره شغل و مسیر شغلی او.

مطلب پیشنهادی: معرفی 26 تا از بهترین هدیه های روز زن

ست لوازم اداری یک هدیه جالب روز مرد برای مردان عاشق کا
ست لوازم اداری


هدیه مناسب برای مردان ورزشکار

برای مردان ورزشکار ورزش و رفتن به باشگاه جز جدانشدنی زندگی‌شان است. فرقی نمی‌کند ورزش را برای تفریح دنبال می‌کنند یا به‌صورت حرفه‌ای، در هر صورت ورزش جزئی از زندگی‌شان است. پس چرا برای هدیه روز مرد چیزی نگیرید که لذت ورزش کردن برای او دو چندان کند؟

وقتی شما هدیه‌ای در این زمینه می‌گیرید به او نشان می‌دهید که چقدر احساسات و علایقش را فهمیده‌اید. هدیه های روز مرد برای مردان ورزشکار می‌تواند شامل کیت لباس تیم مورد علاقه‌شان، یک وسیله ورزشی، یک نوبت ماساژ برای رفع خستگی‌ها، ساک ورزشی، لباس ورزشی و چیزهایی از این قبیل باشد.


هدیه های مناسب روز مرد برای مردان طبیعت دوست

برخلاف چیزی که تصور می‌شود بسیاری از مردان هم عاشق گل و گیاه هستند. آن‌ها دوست دارند تکه‌ای از طبیعت را در محل زندگی یا کار خود داشته باشد، از آن مراقبت کنند و رشد و نمو آن را به چشم خود ببینند. برای این مردان سبز هم گزینه‌های زیاد وجود دارد که می‌توانید به عنوان هدیه روز مرد تهیه کنید. به‌این‌منظور یک گزینه عالی خرید گیاهان آپارتمانی است، منتها بهتر است سراغ چیزی بروید که نگهداری و مراقبت دائم نخواهد چون شاید او وقت کافی را برای مراقبت از آن نداشته باشد.

فیکوس الاستیکای شرابی در گلدان طلایی
978,000 تومان
مانسترا غول پیکر
19,000,000 تومان
فیکوس بلک در گلدان مواد آلی سفید
827,000 تومان
لوتوس سه تایی
679,000 تومان
زامیفولیا بلک سه قلاف
645,000 تومان

برای مثال می‌توانید یک گلدان کاکتوس زیبا برای او بخرید، البته علاوه‌بر گیاهان آپارتمان، رز جاودان هم انتخاب‌هایی بسیار عالی هستند. این رزها هم نیاز به نگهداری خاصی ندارند و هم طراحی خاص و چشمگیری دارند که باعث می‌شود یک هدیه فوق‌العاده و البته خاص باشند.

گل و گیاه یک هدیه مناسب برای عاشقان طبیعت
گل و گیاه


هدیه برای مردان عاشق سفر

بعضی از مردها دوست دارند همیشه در سفر، کمپ کردن یا گشت و گذار باشند. حتی اگر نتوانند به شهرها و مسافت‌های دور بروند سعی می‌کنند در کوتاه مدت به دشت و کوهی در نزدیکی خود بروند. این مسافرت کردن و گشت و گذار نیاز به ملزوماتی دارد که مقصد را لذت بخش‌تر کند. همین موضوع خود ایده هدیه های مناسب روز مرد برای این دست مردان را به شما می‌دهد. برای این عده از مردان می‌توانید سراغ این بخش ماجراجوی شخصیت آن‌ها رفته و چیزهایی مثل یک کفش استاندارد پیاده‌روی، کوله پشتی با کیفیت، عصای مناسب صعود، فلاسک، چادر برای کمپ، کیسه خواب و چیزهایی از این قبیل رفته و سفر را برای او حسابی لذت‌بخش کنید. حتی یک بار همسفر شدن با او هم می‌تواند هدیه‌ای خاص و جالب باشد.

بیشتر مطالعه کنید: معرفی 11 تا از بهترین گل های مناسب روز پدر


هدیه برای مردان اهل گیم

باور کنید که بازی کردن فقط برای بچه‌ها نیست. گیم و گیمر بودن چیزی است که می‌توان در هر سنی آن را تجربه کرد. اصلا بعضی بازی‌ها فقط برای بزرگسالان طراحی شده و هیچ بچه‌ای از آن لذت نمی‌برد. اگر مرد زندگی شما هم جز مردان عاشق گیم و اهل بازی کردن است، برای هدیه روز مرد دستتان حسابی باز است.

برای این دسته از مردان می‌توانید سراغ بازی محبوب او رفته یا هدیه‌ای به او هدیه بدهید که لذت بازی را برای او بیشتر کند؛ مثلا یک آیتم پولی بازی محبوبش، صندلی گیمینگ، دسته بازی، کارت هدیه یا حتی اگر می‌خواهید هزینه بیشتری کنید یک کنسول جدید به او هدیه بدهید. اصلا اگر خودتان هم چند دستی را با او در این روز بازی کنید تجربه جالبی را برایش رقم می‌زنید و شک نکنید این هدیه‌ای ماندگار برای او خواهد بود.

مطلب پیشنهادی: 35 ایده ناب برای سوپرایز عشقتان در روز ولنتاین

یک میز گیمینگ جذاب
میز گیمینگ جذاب


هدیه های مناسب روز مرد برای مردان اهل هنر

اگر مردی که برایش هدیه می‌گیرید هنرمند است یا به هنر خاصی علاقه دارد، باید بگوییم دست‌تان برای خرید هدیه روز مرد حسابی باز است؛ دنیای هنر در هر شاخه‌ای که باشد آنقدر بزرگ است که انتخاب‌های فراوانی خواهید داشت. فقط کافی است او را بشناسید و ببینید چه سبک و شاخه‌ای را دوست دارد. به‌این‌منظور یک آلبوم موسیقی، بلیط تئاتر مورد علاقه‌‌اش، کتابی از نویسنده محبوبش، یک ساز جدید، تابلوی نقاشی و هزاران هدیه دیگر در سبک و سیاق و علاقه محبوب‌تان انتخاب‌هایی عالی هستند.

بیشتر مطالعه کنید: 10 پیشنهاد متفاوت برای خنداندن پدر در روز پدر

مسلما این لیست را می‌توان خیلی بیشتر ادامه داد، اما ما سعی کردیم کوتاه و درعین‌حال جامع ایده‌هایی عالی برای هدیه روز مرد را به شما بگوییم تا بدانید با چه معیارهایی هدیه خود را تهیه کنید تا روزی خاطره‌انگیز و عالی برای مرد زندگی‌تان بسازید.

حرف پایانی

در این مطلب سعی کردیم بهترین هدایا برای روز مرد متناسب با شخصیت مرد زندگی‌تان را برای شما معرفی کنیم، چنانچه مطلبی ناگفته مانده است و یا پرسشی در ذهن شماست که نیاز به مشاوره تخصصی روی گیاه خود دارید، می‌توانید سوالات خود را از طریق ارتباط با کلینیک گیاه پزشکی گُل‌سِتان مطرح نمایید. کارشناسان باتجربه گیاه‌پزشکی ما آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند. گیاه پزشکان مشکل شما را بررسی می‌کنند و در صورت نیاز غذای گیاه (کود)، سم و سایر ملزومات گیاه را برای شما ارسال خواهند کرد. ضمن اینکه اگر زمان یا تخصص کافی برای رسیدگی به گیاه خود را ندارید، می توانید از خدمات کاشت گل و گیاه گُل‌سِتان (اعزام باغبان و گیاه پزشک به محل شما) استفاده کنید تا متخصصین ما با ابزار مورد نیاز شما در محل شما حضور یابند و خدماتی مانند تشخیص بیماری، علت عدم رشد، تعویض خاک و گلدان، سم پاشی، کوددهی و یا حتی کاشت و … را به شما ارائه دهند.

خرید گیاه و گل آپارتمانی آنلاین - تحویل رایگان 4ساعته | گُل‌سِتان

دسته گل روشنک
611,000 تومان
رز جاودان مهرسا پایه قرمز
679,000 تومان
باکس رز جاودان موزیکال Q&Q
2,399,000 تومان
باکس رز جاودان موزیکال ملودی
994,000 تومان
رز جاودان موزیکال لاولی
994,000 تومان


سوالات پرتکرار شما در مورد انتخاب هدیه روز مرد

کدام هدیه ها برای روز مرد مناسب هستند؟

برای هدیه روز مرد انتخاب‌های زیادی پیش رویتان قرار دارد، از خرید یک ست ورزشی گرفته تا لباس جدید، کتاب، رفتن به یک سفر دلچسب، وسایل گیمینگ و… فقط کافی است بدانید مرد زندگی‌تان به چه چیزی علاقه‌مند است و چه شخصیتی دارد.

چطور برای روز مرد هدیه مناسب بخریم؟

برای اینکار بهتر است هدیه خود را با توجه به شخصیت و علایق او تهیه کنید. اینکه چه چیزی برایش مهم است، چه مسیری را دوست دارد و چه کاراکتری دارد. همه این‌ها به شما کمک می‌کند تا هدیه‌ای عالی را برای او خریداری کنید.

گل های مناسب روز مرد چه گل های هستند؟

انتخاب‌های زیادی برای این بخش وجود دارد. ارکیده سفید، داوودی، رز قرمز، ساکولنت و بسیاری انتخاب‌های دیگر، اما یکی از بهترین انتخاب‌ها رز جاودان است که هم طراحی و بسته‌بندی شکیلی دارد و هم نیاز به نگهداری ندارد.

1 نظر
  1. ناشناس می گوید

    پیشنهاداتون خیلی خوب و جذاب بود ممنون

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.