ارسال فوری گل، هدیه و کارت پستال با ارسال 4 ساعته

معرفی 26 تا از بهترین هدیه های روز زن

زمان مطالعه: 14 دقیقه

بدون شک، زنان زندگی شما لایق بهترین‌ها هستند، بااین‌حال وقتی نوبت به انتخاب هدیه روز زن می‌رسد، کار کمی دشوار می‌شود؛ زیرا پیدا کردن هدیه‌ای که برای همسر، مادر، دوست، خواهر یا دختر شما به‌قدر کافی مناسب باشد، آسان به نظر نمی‌رسد. به‌همین‌دلیل است که ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم! در این مطلب، بهترین هدیه های روز زن را به شما خواهیم گفت. اگر برای خرید هدیه روز زن مردد هستید و نمی‌دانید باید چه هدیه‌ای بخرید، تا انتهای این مطلب با فروشگاه گل و گیاه گُل‌سِتان همراه باشید و انتخاب خود را با این لیست نهایی کنید.

گُل‌سِتان | گل فروشی آنلاین | سفارش آنلاین گل | گیاه آپارتمانی

قبل از اینکه به سراغ هدایا برویم، بهتر است چند نکته را با هم مرور کنیم. هدیه‌ای که انتخاب می‌کنید باید مورد علاقه فرد گیرنده باشد، نه صرفا مورد علاقه شما! بنابراین همواره سلیقه طرف مقابل را در اولویت قرار دهید. حتی اگر چیزی از سلیقه و علایق گیرنده هدیه نمی‌دانید، می‌توانید از او بپرسید که دوست دارد چه چیزی را به‌عنوان هدیه از سوی شما دریافت کند یا به چه اقلامی نیاز دارد؛ سپس با هدیه دادن همان مواردی که او نیاز دارد، او را خوشحال کنید. فراموش نکنید که گران‌تر بودن هدیه به معنای بهتر بودن آن نیست، طوری‌که بعضی از اوقات یک هدیه ساده می‌تواند به مراتب خوشحالی و رضایت بیشتری را نسبت به یک هدیه گران‌قیمت به همراه داشته باشد.

لیست هدیه های مناسب روز زن :

  1. یک قرار صرف غذا در رستوران مورد علاقه او، یک هدیه متفاوت برای روز زن
  2. یادداشتی برای قدردانی، هدیه‌ای خاص حاوی عشق و محبت خالص
  3. دسته گل
  4. یک سفر کوتاه
  5. وقت اسپا
  6. لوازم آرایشی، یک هدیه خوب و باب میل برای روز زن
  7. ماگ
  8. دستگاه ماساژور خانگی، هدیه روز زن برای سلامتی و رفع خستگی زن زندگی‌تان
  9. کتاب
  10. شکلات، هدیه شیرین روز زن
  11. کیف و کفش
  12. سشوار، بابلیس و سایر دستگاه‌های حالت دهی به مو
  13. ساعت، هدیه روز زن برای شیک پوشان
  14. لوازم تکنولوژی
  15. مت، کتانی و لوازم ورزشی
  16. بالش طبی، هدیه ای از جنس سلامتی برای روز زن
  17. کرم و محصولات رسیدگی پوستی
  18. تابلوی عکس
  19. گیاهان آپارتمانی، هدیه طبیعت برای روز زن
  20. یک تابلوی هنری
  21. عطر
  22. 22. لباس
  23. جواهرات و زیورآلات، هدیه های لوکس و لاکچری روز زن
  24. دستکش چرمی
  25. صنایع دستی
  26. لوازم منزل، آخرین گزینه لیست هدیه های روز زن


1. یک قرار صرف غذا در رستوران مورد علاقه او، یک هدیه متفاوت برای روز زن

در زندگی پرمشغله امروزی، گاهی اوقات فراموش می‌کنیم تا زمان کافی با مادر، خواهر و حتی همسر خود سپری کنیم. در این روز ویژه یعنی روز زن، بهترین وقت است تا هدیه ای متفاوت برای روز زن درنظر گرفته و ساعاتی را فارغ از هیاهوی دنیای بیرون با هم به صرف غذایی لذیذ بپردازید و گفت‌وگویی لذت بخش داشته باشید. پس برای روز زن وقت را تلف نکرده و با او تماس بگیرید و او را به رستوران مورد علاقه‌اش دعوت کنید. بهتر است میز خود را از قبل رزرو کنید.

بیشتر مطالعه کنید: گل و گیاه مناسب هدیه روز مادر

 رستوران مورد علاقه او ، یک هدیه متفاوت برای روز زن
یک قرار زن و شوهری در رستوران


2. یادداشتی برای قدردانی، هدیه‌ای خاص حاوی عشق و محبت خالص

از او تشکر کنید، اما نه با کلام! این بار سراغ یک کاغذ و قلم بروید و احساسات خود را مکتوب کنید. به زنی که قرار است هدیه روز زن خود را به او بدهید بگویید که چقدر از داشتن او در زندگی خود خوشحالید و قدردان زحماتش هستید.

ولن ۲
1,408,000 تومان
خانواده تدی
660,000 تومان
باکس میکی لاو
1,307,000 تومان
باکس دلبند
494,000 تومان

اگر خجالتی هستید، این روش برای بروز احساسات درونی شما فوق‌العاده خواهد بود. مطمئن باشید که زن زندگی‌تان از خواندن این نامه بسیار خوشحال خواهد شد. فقط یادتان باشد که از متن‌های آماده استفاده نکنید و با احساسات خود پیش بروید.


3. دسته گل، هدیه روز زن لحظه آخری، اما سراسر عشق و احساس

گاهی اوقات فرصت کافی برای خرید هدیه روز زن وجود ندارد. در این موقع، به سراغ یک هدیه لحظه آخری اما بسیار ارزشمند یعنی گل‌ها بروید! دسته گل‌های زیبا، دنیایی از احساسات را منتقل می‌کنند. هر رنگ از گل‌ها می‌تواند یک مفهوم بخصوص را بیان کرده و در ترکیب با سایر رنگ‌ها، به یک نامه عاشقانه طبیعی تبدیل شود!

اگر از عزیزان خود دور هستید و می‌خواهید آن‌ها را خوشحال کنید، به صورت آنلاین یک دسته گل زیبا برایشان سفارش دهید و بفرستید. لحظه دیدن و بوییدن گل، لحظه شکوفایی جوانه عشق و دلگرمی است. 

مطلب پیشنهادی: آموزش مرحله به مرحله درست کردن یک دسته گل رز زیبا

دسته گل ، هدیه روز زن لحظه آخری، اما سراسر عشق و احساس
دسته گل

4. یک سفر کوتاه

به ما اعتماد کنید، یکی از چیزهایی که همسر شما واقعا به آن نیاز دارد یک سفر است! پس روز زن را غنیمت شمرده و به‌عنوان هدیه روز زن یک سفر کوتاه را برای آخر هفته برنامه‌ریزی کنید. با توجه به سلیقه و موقعیت جغرافیایی خود، چند روز را به استراحت و تفریح اختصاص دهید. در طبیعت وقت بگذرانید و با هم قدم بزنید.


5. وقت اسپا

چه کسی از نشستن، استراحت و یک ماساژ عالی لذت نمی‌برد؟! اسپا، یکی از بهترین روش‌ها برای زدودن استرس‌ و بازیابی اعصاب است. چه خوب است که به‌عنوان هدیه یا یکی از هدیه های روز زن برای زن زندگی‌تان یک نوبت ماساژ بگیرید و ساعاتی دور از تنش را به او هدیه کنید.

بیشتر مطالعه کنید: معرفی بهترین هدیه های روز مادر با توجه به روحیات مادر شما

عکسی درباره اسپا
اسپا


6. لوازم آرایشی، یک هدیه خوب و باب میل برای روز زن

بسیاری از خانم‌ها به لوازم آرایشی علاقه زیادی دارند. ازاین‌رو خرید لوازم آرایشی می‌تواند یک هدیه خوب برای روز زن باشد؛ بااین‌حال شاید خرید این لوازم برای شما کمی گیج‌کننده باشد، به‌همین‌دلیل پیشنهاد می‌کنیم تا از چند روز قبل، روتین آرایشی او را زیر نظر بگیرید! آیتمی را که بیش از همه استفاده می‌کند انتخاب کرده و مجدد آن را با همان برند خریداری کنید.

می‌توانید به لیست پینترست او نیز سری بزنید و ببینید آیا در آنجا ردی از برند محبوب او پیدا می‌کنید یا خیر! البته ناگفته نماند که بسیاری از فروشگاه‌های لوازم آرایشی، افراد راهنما دارند که می‌توانند با پرسیدن چند سوال ساده، به شما در این امر کمک کنند.


7. ماگ

اگر مادر، همسر یا خواهر شما اهل چای و قهوه است، قطعا از گرفتن یک ماگ زیبا بسیار خوشحال خواهد شد. به‌این‌منظور می‌توانید از طرح‌های خلاقانه استفاده کرده یا عکس دو نفری خود را روی یک ماگ چاپ کنید. خوشبختانه ماگ از آن دسته از کالاهاست که تنوع نقش و رنگ زیادی دارد و دست‌تان در انتخاب باز است.


8. دستگاه ماساژور خانگی، هدیه روز زن برای سلامتی و رفع خستگی زن زندگی‌تان

اضطراب، نگرانی و تنش بخش‌های جدانشدنی از زندگی مدرن هستند. ازطرفی مراجعه هر روزه برای دریافت ماساژ نیز امکان‌پذیر نیست، پس چه چیزی بهتر از یک دستگاه ماساژور خانگی؟ این دستگاه‌ها انواع مختلفی دارند که می‌توانید با توجه به بودجه و نوع کارکرد، بهترین مورد را برای هدیه دادن تهیه کنید. بهتر است دستگاه وزن زیادی نداشته و سبک باشد. همچنین به تعداد سری‌ها و طول سیم آن نیز توجه کنید.

بیشتر مطالعه کنید: معرفی 26 تا از بهترین هدیه های روز زن

صندلی ماساژور خانگی ، هدیه روز زن برای سلامتی و رفع خستگی زن زندگی‌تان
صندلی ماساژور خانگی


9. کتاب

بسیاری از خانم‌ها اهل کتابخوانی هستند و تعامل بسیار خوبی با دنیای نوشته برقرار می‌کنند. انواع کتب شعر، داستان، رمان، روانشناسی، اقتصادی، اجتماعی و … در کتاب فروشی‌ها موجوداند که می‌توانید یک یا تعدادی را برای او خریداری کنید.

در این مورد نیز باید سلیقه زن زندگی‌تان را در اولویت قرار دهید. اگر قبلا در این مورد با هم صحبت نکرده‌اید، نام چند کتاب مورد علاقه او را بپرسید یا کتاب‌هایی را که خوانده است در ذهن داشته باشید و به کتاب‌فروشی بروید؛ در کتاب فروشی‌ها افراد زیادی برای راهنمایی شما حاضر هستند. کافی است نام این کتاب‌ها را به آن‌ها بگویید تا با توجه به دانش و تجربه خود، بهترین مورد را به شما پیشنهاد کنند.


10. شکلات، هدیه شیرین روز زن

شکلات‌ها، همیشه انتخاب خوبی برای هدیه دادن حتی در روز زن هستند، به‌خصوص اگر زن زندگی‌‌تان عاشق شکلات باشد. طعم شیرین آن‌ها، شیرینی این مناسبت را دوچندان کرده و هورمون شادی را در درون عشق‌تان بیدار می‌کند.

باکس میکی لاو
1,307,000 تومان

برای خرید شکلات برای چنین مناسبت مهمی، بهتر است شکلات‌هایی با بسته‌بندی شیک طرح‌های قلبی را انتخاب کنید. شکلات‌های دست ساز، حس نوستالژیکی را منتقل می‌کنند. برای سلامت بیشتر هم، به سراغ شکلات‌های تلخ بروید.

یک جعبه شکلات قلبی
شکلات قلبی

11. کیف و کفش

کیف و کفش از جمله هدایایی هستند که همیشه مورد استقبال خانم‌ها قرار می‌گیرند. پس به فروشگاه برند مورد علاقه او مراجعه کنید و به‌عنوان هدیه روز زن برای او کیف و کفش بخرید؛ موقع انتخاب کیف درنظر داشته باشید که اگر او وسایل زیادی را با خود حمل می‌کند، یک کیف بزرگ و جادار برای او انتخاب کنید تا پاسخگوی نیازش باشد.

بیشتر مطالعه کنید: 35 ایده ناب برای سوپرایز عشقتان در روز ولنتاین


12. سشوار، بابلیس و سایر دستگاه‌های حالت دهی به مو

آرایش و مرتب بودن مو، تقریبا برای همه خانم‌ها مهم است. همین موضوع می‌توانید ایده یک هدیه خوب برای روز زن را به شما بدهد. به‌این‌منظور می‌توانید وسیله‌ای که زن زندگی‌تان برای مراقبت از موهایش به آن نیاز دارد به او هدیه بدهید.

فقط در این مورد دقت کافی داشته باشید، اگر او اهل استفاده از این موارد نیست، از خرید آن‌ها صرف نظر کنید. تنها هنگامی لوازم آرایشی را به فردی هدیه دهید که خودش اهل استفاده از آن‌ها باشد؛ درغیراین‌صورت پیامی متفاوت به او داده خواهد شد.

عکس سشوار
سشوار


13. ساعت، هدیه روز زن برای شیک پوشان

ساعت، یکی از المان‌های خوش پوشی است. هر فردی که به شیک بودن اهمیت می‌دهد، بدون شک از هدیه گرفتن ساعت بسیار خوشحال خواهد شد. ضمن اینکه اهمیت زمان و واقف بودن به آن نیز خود دلیل اصلی استفاده از ساعت هستند. اگر همسر شما عاشق اکسسوری است با توجه به استایل و سلیقه او، یک ساعت برای او به‌عنوان هدیه بخرید.

مطلب پیشنهادی: 20 ایده‌ ناب برای سورپرایز مادرتان در روز مادر


14. لوازم تکنولوژی

امروزه، تمامی افراد فارغ از اینکه مقتضای شغل‌شان است یا خیر در حال استفاده از تکنولوژی‌های مختلف هستند. ازاین‌رو یک ایده خوب برای هدیه روز زن لوازم تکنولوژی هستند. یک ساعت هوشمند، هنذفری بی‌سیم، تبلت یا حتی کیف لپ تاپ می‌توانند هدیه های بسیار کاربردی و هوشمندانه برای روز زن باشند.

خدمات باغبانی در محل، اعزام سریع باغبان گل و گیاه | گُل‌سِتان

15. مت، کتانی و لوازم ورزشی

ورزش، سلامتی و تناسب اندام یکی از مهم‌ترین اولویت‌های داشتن یک زندگی متعادل است. اگر مادر، همسر یا خواهر شما نیز به این موضوع اهمیت داده و اهل ورزش کردن است، می‌توانید این موارد را برای هدیه دادن درنظر بگیرید. آیا مدتی است که از داشتن یک دوچرخه صحبت می‌کند؟ اگر جواب بله است پس بهترین وقت برای خرید آن فرا رسیده است!

لوازم ورزشی برای ورزش در خانه
لوازم ورزشی


16. بالش طبی، هدیه ای از جنس سلامتی برای روز زن

خواب خوب و آرام، از بزرگترین موهبت‌های زندگی است. خیلی از اوقات، نداشتن یک بالش مناسب می‌تواند منجربه کاهش کیفیت خواب شده و روزی کم انرژی را برای فرد در پیش داشته باشد. به‌این‌منظور بهتر است روبالشی ابریشمی تهیه کنید، زیرا ابریشم بهترین الیاف برای حفظ سلامت مو است.

بیشتر مطالعه کنید: معرفی بهترین گل های روز زن


17. کرم و محصولات رسیدگی به پوست

دنیای نگهداری از پوست، دنیایی وسیع و بی‌پایان است و سلامت و طراوت پوست صورت و بدن نیز برای خانم‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است. زن‌ها دوست دارند تا همیشه بی‌نقص به‌نظر برسند و ازاین‌رو هیچ‌گاه رسیدگی به خود را فراموش نمی‌کنند.

رز جاودان مهرسا پایه قرمز
694,000 تومان
باکس رز جاودان موزیکال Q&Q
2,414,000 تومان
رز جاودان موزیکال کوپه
961,000 تومان
رز جاودان موزیکال لیدیا
1,107,000 تومان
رز جاودان موزیکال لاولی
1,107,000 تومان

باتوجه به همین موضوع کرم‌، سرم، لوسیون و سایر محصولات مراقبت پوستی می‌توانند هدایای خوبی برای یک خانم باشند. علاوه‌براین موارد اگر قصد صرف هزینه بیشتر برای خرید هدیه روز زن دارید دستگاه‌هایی مثل دستگاه شست‌و‌شوی صورت برقی، رولرهای یخی، سنگ‌های درمانی و وسایلی از این قبیل نیز انتخاب‌هایی عالی برای مراقب از پوست هستند و می‌توانید آن‌ها را خریداری کنید.

کرم و محصولات رسیدگی به پوست
محصولات رسیدگی به پوست


18. تابلوی عکس

در ذهن هر دوی شما، یک روز بخصوص ثبت شده است. روزی که به‌طور خاص شاد بوده‌اید و خاطرات آن را فراموش نکرده‌اید. حال با چاپ کردن یکی از بهترین عکس‌های آن روز، می‌توانید این حس خوب را برای همیشه زنده نگهدارید و یادآوری شیرینی داشته باشید. حقیقتا این تابلوی عکس هدیه ای متفاوت و خاص برای روز زن خواهد بود.

مطلب پیشنهادی: ایده هایی برای انتخاب هدیه ی روز مادر


19. گیاهان آپارتمانی، هدیه طبیعت برای روز زن

گیاهان همیشه با تازگی، طراوت و پویایی همراه هستند. یک گیاه می‌تواند علاوه بر تغییر جو محیط، هوا را تصفیه کرده و بهره‌وری و روحیه زن زندگی‌تان را بهبود ببخشد. تحقیقات فراوانی اثبات کرده‌اند که وجود یک گیاه در خانه و محل کار، بهره‌وری و انگیزه افراد را افزایش می‌دهد.

فیکوس الاستیکای شرابی در گلدان طلایی
978,000 تومان
مانسترا غول پیکر
19,000,000 تومان
فیکوس بلک در گلدان مواد آلی سفید
827,000 تومان
لوتوس سه تایی
679,000 تومان
زامیفولیا بلک سه قلاف
645,000 تومان

پس چه چیزی بهتر از یک گیاه زیبا برای هدیه روز زن! اگر قصد خرید گل و گیاه آپارتمانی به‌عنوان روز زن را دارید حتما به میزان وقتی که زن زندگی‌تان دارد توجه کنید و گیاهی متناسب با وقت و مهارت او در رسیدگی به گیاهان تهیه کنید. مثلا اگر او زمان زیادی برای رسیدگی به گیاهان ندارد، به‌جای رفتن به سراغ گل‌هایی مثل ارکیده، به سراغ کاکتوس‌ها و ساکولنت‌ها بروید. همراه گیاه یا گیاهان آپارتمانی که می‌خرید نیز یک کارت تبریک با جمله‌ای محبت‌آمیز را فراموش نکنید!

گیاهان آپارتمانی ، هدیه طبیعت برای روز زن
چند کاکتوس درکنار هم

20. یک تابلوی هنری

بسیاری از تابلوهای هنری، مفاهیم ارزشمندی را منتقل می‌کنند؛ مفاهیمی همچون عشق، محبت، رسیدگی و… . می‌توانید با انتخاب یک تابلوی نقاشی یا گرافیکی، این مفاهیم را به مادر، همسر یا خواهر خود منتقل کنید و به‌این‌شکل به او بگویید که همه جوره حواستان به اوست.

بیشتر مطالعه کنید: 45 ایده فوق العاده برای خلق روز دختری متفاوت


21. عطر

انتخاب عطر مناسب، کاملا به سلیقه زن زندگی‌ان مرتبط است و یک عطر خوش و منطبق با سلیقه او می‌تواند قاعده بازی را به کلی عوض  و او را حسابی سوپرایز کند! اگر قصد خرید عطر به‌عنوان هدیه یا یکی از هدیه های روز زن را دارید، مثل لوازم آرایشی یا کتاب بهتر است عطرهای مورد علاقه و مصرفی زن زندگی‌تان را مد نطر قرار دهید و منطبق با آن خرید کنید تا او حسابی از این کار لذت ببرد.

عطرهای زنانه
چند عطر زنانه در یک قاب


22. لباس

هر خانمی با هر میزان لباس، معتقد است که لباس کافی برای پوشیدن ندارد! پس یک لباس زیبا، همیشه مورد استقبال قرار می‌گیرد. ازاین‌رو با توجه به بودجه خود و نیاز زن زندگی‌تان، می‌توانید سراغ لباس‌های مجلسی، کژوال، روزمره و راحتی مناسب هر فصل بروید.

برای مثال در فصل زمستان، هودی‌های گرم و پشمی مورد نیاز هستند. در تابستان نیز پیراهن‌های خنک و خوش رنگ؛ ازطرفی روسری‌ و شال نیز از دیگر آیتم‌های پرمصرف هستند که فصل خاصی ندارند و می‌توانید آن‌ها را به‌عنوان هدیه روز زن خریداری کنید. خوبی لباس در این است که تنوع آن به‌شدت بالاست و با هر بودجه‌ای می‌توانید آن را تهیه کنید.

مطلب پیشنهادی: پیام های انگلیسی و فارسی ویژه روز ولنتاین


23. جواهرات و زیورآلات، هدیه های لوکس و لاکچری روز زن

طلا و جواهر، از دیرباز جزو محبوب‌ترین هدایا برای خانم‌ها بوده است. سنگ‌های قیمتی مثل برلیان، طلا و نقره مورد پسند بسیاری از خانم‌ها هستند و تقریبا همه خانم‌ها از هدیه گرفتن آن‌ها لذت خواهند برد. برای خرید این موارد، دقت کنید که کدام یک بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد. مثلا، بعضی از خانم‌ها اهل گوشواره نیستند و در عوض، همیشه انگشتر به دست دارند. در این مورد، بودجه حرف اول را می‌زند، پس اگر به هر دلیل بودجه کمی برای خرید زیورآلات دارید، نقره و استیل را انتخاب کنید.

رز جاودان مهرسا پایه قرمز
694,000 تومان
باکس رز جاودان موزیکال Q&Q
2,414,000 تومان
رز جاودان موزیکال لاولی
1,107,000 تومان
ولن ۲
1,408,000 تومان
خانواده تدی
660,000 تومان


24. دستکش چرمی

دستکش چرمی، یک هدیه لوکس و جذاب است و از آنجایی که امسال روز زن در فصل زمستان است، دستکش چرمی یک هدیه شیک و کاربردی خواهد بود.

دستکش های چرمی ، هدیه های لوکس برای روز زن
دستکش های چرمی


25. صنایع دستی

صنایع دستی مثل یک گلیم زیبا، تابلوی قلم کاری، گلدان مینا کاری شده و حتی یک کوسن تزئین شده نیز می‌توانند هدایایی بسیار مناسب و هنری برای روز باشند. اگر بانوی شما هنرمند است و به این حوزه علاقه‌مند است، به‌احتمال زیاد صنایع دستی حسابی او را خوشحال می‌کنند. مثلا زیور آلات سوزن دوزی شده، ضمن شیک بودن خود، جلوه بسیار خاصی دارند و می‌توانند انتخابی درجه یک برای هنرمندان باشند.

بیشتر مطالعه کنید: راهنمای انتخاب گل رز برای روز ولنتاین


26. لوازم منزل، آخرین گزینه لیست هدیه های روز زن

گرچه بهتر است در روز زن از خرید لوازم خانه خودداری کنید، اما اگر همسر، مادر یا خواهر شما به این لوازم علاقه یا نیاز فراوانی دارد، می‌توانید این موارد را به‌عنوان هدیه روز زن برای او در نظر بگیرید.

ظروف درب‌دار پیرکس، مخلوط کن (برای تهیه اسموتی و نوشیدنی)، سرویس قاشق چنگال، ظروف دکوری و مواردی ازاین‌قبیل از سری انتخاب‌های مناسب برای این‌منظور هستند. برای مثال اگر همسر، مادر یا خواهر شما عاشق شیرینی‌پزی است از گرفتن قالب‌های مخصوص و همزن حسابی خوشحال خواهد شد!

لوازم منزل ، آخرین گزینه لیست هدیه های روز زن
لوازم منزل

و اما این را نیز باید گفت که این سلیقه و نیازهای هر فرد است که هدیه مناسب را تعیین می‌کند. اگر هیچ سررشته‌ای در خرید هدیه روز زن ندارید، یک راه ساده به شما پیشنهاد می‌کنیم، زن زندگی خود را که مادر، همسر یا خواهرتان است را به یک فروشگاه ببرید و اگر از چیزیی خوشش آمد، برای او خریداری کنید. به همین سادگی!

یادتان باشد که هیچ محدودیت و قانونی برای هدیه وجود ندارد، تنها حس محبت و قدردانی که در بستر هدیه دادن جاری است حائز اهمیت است. پس جمله “دوستت دارم” را نیز موقع هدیه دادن فراموش نکنید و به عزیزان خود بگویید که چقدر آن‌ها را دوست دارید.

حرف آخر

در این مطلب سعی کردیم لیستی از بهترین هدایای روز زن را برای شما تشریح کنیم، چنانچه مطلبی ناگفته مانده است و یا پرسشی در ذهن شماست که نیاز به مشاوره تخصصی روی گیاه خود دارید، می‌توانید سوالات خود را از طریق ارتباط با مشاوره گیاه پزشکی گُل‌سِتان مطرح نمایید. کارشناسان باتجربه گیاه‌پزشکی ما آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند. گیاه پزشکان مشکل شما را بررسی می‌کنند و در صورت نیاز غذای گیاه (کود)، سم و سایر ملزومات گیاه را برای شما ارسال خواهند کرد. ضمن اینکه اگر زمان یا تخصص کافی برای رسیدگی به گیاه خود را ندارید، می توانید از خدمات باغبانی در منزل گُل‌سِتان (اعزام باغبان و گیاه پزشک به محل شما) استفاده کنید تا متخصصین ما با ابزار مورد نیاز شما در محل شما حضور یابند و خدماتی مانند تشخیص بیماری، علت عدم رشد، تعویض خاک و گلدان، سم پاشی، کوددهی و یا حتی کاشت و … را به شما ارائه دهند.

خرید گیاه و گل آپارتمانی آنلاین - تحویل رایگان 4ساعته | گُل‌سِتان

رز جاودان مهرسا پایه قرمز
694,000 تومان
باکس رز جاودان موزیکال Q&Q
2,414,000 تومان
رز جاودان موزیکال کوپه
961,000 تومان
رز جاودان موزیکال لیدیا
1,107,000 تومان
رز جاودان موزیکال لاولی
1,107,000 تومان
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.