ارسال فوری گل، هدیه و کارت پستال با ارسال 4 ساعته

معرفی بهترین گل های روز زن

زمان مطالعه: 9 دقیقه

روز زن! بله درست است روزی که قرار است زنانگی و زن بودن تقدیر شود. روزی که قرار است از عشق، احساسات، دوستی، قدرت یا حتی بخشیده شدن حرف زده یا گرامی داشته شود. این روز می‌تواند فرصت خوبی برای بیان احساسات پنهان، تجدید احساسات قدیمی یا شروعی تازه و مجدد باشد. برای اینکار یک مقدمه نیاز است و چه چیزی بهتر از خرید گل تا مقدمه و هدیه‌ای باشد برای روز زن و خوشحالی زن زندگی‌تان! ازاین‌رو در این مطلب می‌خواهیم با هم به سراغ معرفی گیاهان و گل های مناسب روز زن رفته و آن‌ها را بسته به احساسی که می‌خواهد به زن زندگی‌تان بدهید به شما معرفی خواهیم کرد تا اگر قصد خرید گل روز زن دارید بتوانید بهترین و زیباترین گل را با توجه به احساسی که می‌خواهید در پس لطافت گل‌ها به زن زندگی‌تان منتقل کنید را انتخاب کنید، اگر دوست دارید امسال روز زن را متفاوت از سال‌های گذشته و با گل‌های زیبا برای عشق‌تان جشن بگیرید، ادامه این مطلب از سرویس سفارش انلاین گل گُل‌سِتان را از دست ندهید.

گُل‌سِتان | گل فروشی آنلاین | سفارش آنلاین گل | گیاه آپارتمانی

فهرست مطالب:

یک نکته قبل از شروع مطلب

دانستن این موضوع که هر گل و گیاهی می‌تواند مفهوم و معنی خاصی داشته باشد بسیار مهم است. اگر به این مساله توجه نکنید ممکن است پیامی اشتباه را به شخصی مهم بفرستید. مثلا فکر کنید به یک همکار حرفه‌ای و ارزشمند به‌صورت اشتباه پیام عشق بفرستید! برای همین بهتر است قبل از انتخاب هدیه، درباره معانی و کارکرد‌های هرکدام بدانید تا انتخابی آگاهانه برای هدیه روز زن داشته باشید.

ولن ۲
1,408,000 تومان
خانواده تدی
660,000 تومان
باکس میکی لاو
1,307,000 تومان
باکس دلبند
494,000 تومان


گل های مناسب روز زن برای ابراز عشق و علاقه

ممکن است در روز زن بخواهید کسی را که عاشق او هستید، خوشحال کنید. یا شاید حتی بخواهید به‌صورت غیرمستقیم و مخفیانه این کار را بکنید. در این صورت برای نشان دادن عشق و علاقه انتخاب‌های خوبی دارید. یکی از کلاسیک‌ترین انتخاب‌ها، خرید گل رز قرمز است. گلی که همیشه نشانه‌ای از عشقی آتشین بوده است.

علاوه بر رز می‌توانید سراغ اسطوخودوس هم بروید؛ گلی زیبا و معطر که نمادی از کشش و عشق است. پامچال، میخک قرمز و لاله سرخ هم همگی نمادی از عشق هستند و برای نشان دادن عشق در روز زن انتخاب‌های خوبی خواهند بود. پیشنهاد ما این است که اگر دوست دارید گل روز زن شما گلی سراسر عشق باشد، یک دسته گل رز بزرگ یا دسته گلی ترکیبی از همه گل های روز زن مناسب برای ابزار عشق بخرید.

مطلب پیشنهادی: معرفی 33 ایده ناب برای داشتن یک سالگرد ازدواج متفاوت

گل های مناسب روز زن برای ابراز عشق و علاقه
رز قرمز


گل های مناسب برای انتقال حس دوستی

همیشه که پای عشق در میان نیست. گاهی می‌خواهید به کسی بگویید که دوستی بین ما مهم‌ترین چیز است و می‌خواهید قدردان این دوستی و رفاقت باشید. برای انتخاب گل روز زن به‌عنوان نشانه‌ای از دوستی گزینه‌های زیادی دارید. البته که اینجا هم گل رز نقش پررنگی دارد ولی نه قرمز آن. رز زرد رنگ نشانه‌ای از دوستی و رفاقت است و می‌گوید که این دوستی را قدر می‌دانید.

انتخاب بعدی شما می‌تواند بسیاری از گل‌های زرد رنگ دیگر باشد؛ مثل آفتاب‌گردان، نرگس زرد یا گل آهار زرد که همگی نشانه‌هایی از دوستی هستند. علاوه‌بر گل ها گیاهان مناسب روز زن هم می‌توانید هدیه بدهید؛ به‌این‌منظئر پیله‌‌آی پرپشت نیز نماینده‌ای مناسب از بخش گیاهان خانگی است. اصلا اسم دیگر پیله‌‌آی پرپشت، گیاه دوستی است و می‌تواند انتخابی ماندگار برای دوستی شما باشد.


گل های مناسب روز زن برای انتقال حس قدرت

روز زن یکی از بهترین روزها برای گرامیداشت قدرت زنان است. قدرتی که شاید خیلی وقت‌ها نادیده گرفته می‌شود و کسی به این استقامت و بردباری توجهی نمی‌کند. یکی از بهترین گل های روز زن برای این منظور گلایول است؛ گلی زیبا و خوشبو که نشانی از استقامت و قدرت است. نام انگلیسی این گل (Gladiolus) از کلمه‌ای لاتین به معنای شمشیر گرفته شده است که خودش گویای معنی آن یعنی قدرت است.

علاوه‌بر گلایول خرید کاکتوس و گل کاکتوس نیز انتخاب درستی است. گل کاکتوس گیاهی مقاوم و قوی است که در سخت‌ترین شرایط رشد می‌کند و با گل‌های زیبا ترکیبی از قدرت و زیبایی را می‌سازد. نخل پروانه و سانسوریا نیز انتخاب‌های خوبی هستند. این گیاهان با شکل شمشیری خود نشانه‌ای از قدرت و مبارزه هستند.

بیشتر مطالعه کنید: با ساکولنت ها و کاکتوس های مقاوم برای پرورش در خانه بیشتر آشنا شوید

 گل های مناسب روز زن برای انتقال حس قدرت
گل گلایول


گل های شانس

همیشه که نباید هدیه شما نشانه‌ای از احساسات شما به زن زندگی‌تان باشد. این هدیه می‌تواند نشانه‌ای از آرزوهای خوب شما برای عزیزتان باشد. به‌این‌منظور ادریسی، آزالیا و شمعدانی گل های مناسبی هستند. این دسته از گل های روز زن نمادی از شانس و موفقیت در زندگی هستند و به گیرنده می‌گویند که آرزوهای خوبی برای او می‌کنید.

سانسوریا ابلق کراواتی پر غلاف ارتفاع45
502,000 تومان
قاشقی بلک در گلدان فلزی
433,000 تومان
پتوس ابلق در گلدان آویز
517,000 تومان
گیاه سانسوریا سبز پرغلاف
459,000 تومان
گیاه آگلونما متوسط
512,000 تومان

ناگفته نماند که در این بخش گیاهان خانگی نقش پر رنگ‌تری دارند. گیاهانی که در فرهنگ ذن کلید ورود شانس و موفقیت به زندگی هستند. از جمله این گیاهان می‌توان به لاکی بامبو، درخت پول و گیاه یشم اشاره کرد. اصلا اسم این گیاهان خودش گویای همه چیز است و نیازی به معرفی و شناخت ندارند. هر سه این گیاهان نمادی از شانس، موفقیت، رفاه و ثروت هستند.


گل های مناسب روز زن برای انتقال حس زنانگی

در کلیشه‌ها همیشه زنانگی با زیبایی و طراوت پیوند می‌خورد. خیلی‌ها چنین کلیشه‌ای را نمی‌پسندد، اما خب برخی هم دوست دارند حداقل برای خودشان این ارتباط را حفظ کنند و زنانگی را به این صورت تحسین کنند. به‌این‌منظور یکی از بهترین گل های روز زن که نشانه‌ای از زنانگی است و برای تحسین آن انتخاب می‌شود، ارکیده است. گلی که همیشه نشانه‌ای از احساسات و لطافت‌های زنانه بوده است. در واقع ارکیده شاید زن‌ترین گل دنیا باشد!

انتخاب بعدی می‌تواند نرگس باشد. یکی از اولین گل‌های بهاری و نمادی از زییایی و تحسین. اصلا افسانه‌ها این گل را به زیبایی و دوست داشتن خود مرتبط می‌کنند. آفتابگردان و شمعدانی که هر دو گل‌هایی آفتاب دوست هستند هم می‌توانند نشانه‌ای از زنانگی و تحسین زیبایی باشند.

مطلب پیشنهادی: معرفی بهترین هدیه های روز مادر با توجه به روحیات مادر شما

گل ارکیده


گل های مناسب برای زنده کردن خاطره‌ها

ممکن است شما با زنی که می‌خواهید برای او گل روز زن بگیرید عزیزی مشترک را از دست داده باشید که می‌خواهید جای خالی او را گرامی بدارید. برای این کار یکی از بهترین انتخاب‌ها شقایق یا همان لاله داغ‌دار است. گلی برای گرامیداشت جای خالی یک عزیز مشترک. یکی دیگر از گزینه‌های خوب، گل فراموشم مکن است. گیاهی با گل‌هایی کوچک و آبی رنگ که هم زیباست و هم با اسمش می‌گوید که این خاطرات مشترک ‌چه‌قدر برای شما اهمیت دارد.

رزماری نیز در بخش گیاهان خانگی انتخاب مناسبی است. گیاهی که به تقویت حافظه مشهور است و با زبان گیاهان می‌گوید این خاطرات و حافظه چه‌قدر مهم هستند و نباید فراموش شوند. با خرید گل مناسب روز زن برای زنده کردن خاطرات مشترک با زن زندگی‌تان به او می‌گویید که همه جوره دوستش دارید و همه احوالات و خاطراتش برایتان مهم است.


گل های مناسب برای ابراز بخشش و جبران گذشته

اما آخرین بخش ما مناسب کسانی است که می‌خواهند گذشته‌ای را جبران کنند. کسانی که برای بخشیده شدن به دنبال بهانه و روز مناسبی هستند. اگر شما نیز جز این دسته از افراد هستید، پس چه روزی بهتر از روز زن که می‌توانید هم زن زندگی‌تان را خوشحال کنید، هم این هدیه ابراز شرمندگی و طلب بخشش شما باشد. به عقیده ما در گُل‌سِتان اولین و بهترین انتخابتان باید لاله سفید باشد. این گل نمادی از جمله “مرا ببخش” است. این گل ظاهر زیبای خود به احتمال زیاد مقاومت عزیز شما را شکسته و باعث می‌شود که بخشیده شوید.

علاوه‌بر لاله سفید ارکیده سفید نیز انتخابی مناسب و درواقع یک تیر و دو نشان است؛ با خرید گل ارکیده هم از زنانگی او تقدیر و تشکر کرده و هم خواسته‌اید که بخشیده شوید. گفتنی است رز سفید، ادریسی آبی/بنفش و شمعدانی سفید نیز انتخاب‌هایی مناسبی هستند و در صورتی که به‌هردلیلی نتوانستید لاله یا ارکیده تهیه کنید می‌توانید سراغ این گل‌ها بروید.

بیشتر مطالعه کنید: آیا می‌دانید معنی هر رنگ از رنگ های گل رز چیست؟

گل های مناسب برای ابراز بخشش و جبران گذشته
گل لاله سفید

حرف آخر

در این مطلب سعی کردیم با توجه به حسی که می‌خواهید منتقل کنید، بهترین گیاهان و گل های روز زن را به شما معرفی کنیم، چنانچه مطلبی ناگفته مانده است و یا پرسشی در ذهن شماست که نیاز به مشاوره تخصصی روی گیاه خود دارید، می‌توانید سوالات خود را از طریق تماس با گیاه پزشک گُل‌سِتان مطرح نمایید. کارشناسان باتجربه گیاه‌پزشکی ما آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند. گیاه پزشکان مشکل شما را بررسی می‌کنند و در صورت نیاز غذای گیاه (کود)، سم و سایر ملزومات گیاه را برای شما ارسال خواهند کرد. ضمن اینکه اگر زمان یا تخصص کافی برای رسیدگی به گیاه خود را ندارید، می توانید از خدمات باغبانی در محل گُل‌سِتان (اعزام باغبان و گیاه پزشک به محل شما) استفاده کنید تا متخصصین ما با ابزار مورد نیاز شما در محل شما حضور یابند و خدماتی مانند تشخیص بیماری، علت عدم رشد، تعویض خاک و گلدان، سم پاشی، کوددهی و یا حتی کاشت و … را به شما ارائه دهند.

رز جاودان مهرسا پایه قرمز
694,000 تومان
باکس رز جاودان موزیکال Q&Q
2,414,000 تومان
رز جاودان موزیکال کوپه
961,000 تومان
رز جاودان موزیکال لیدیا
1,107,000 تومان
رز جاودان موزیکال لاولی
1,107,000 تومان
خرید گیاه و گل آپارتمانی آنلاین - تحویل رایگان 4ساعته | گُل‌سِتان


سوالات پرتکرار شما در مورد گل های مناسب روز زن

گل نماد روز زن چه گلی است؟

میموسا، گفتنی است که این گل در سال 1946 توسط اتحادیه زنان ایتالیا به‌عنوان نمادی از زنان انتخاب شد. این گل نمادی از قدرت است که در عین حال احساسات و عواطف را نیز در خود دارد. ضمن اینکه رنگ زرد این گل نمادی از شادی و سرخوشی است.

چه گل هایی برای هدیه روز زن مناسب هستند؟

هر گلی نشانه و نمادی را ارائه می‌کند و می‌تواند با توجه به معنی که دنبال آن هستید برای روز زن مناسب باشد، اما بهتر است برای خرید گل روز زن سراغ ژربرا، شمعدانی، آفتاب‌گردان، نرگس، لاله و مخصوصا ارکیده و رز بروید.

آیا می‌توان گل‌های مختلف را برای هدیه روز زن ترکیب کرد؟

صد در صد بله. اگر می‌خواهید پیام‌های مختلفی را برای زن زندگی‌تان بفرستید می‌توانید این کار را با ترکیب گل‌های مختلف با معانی مختلف انجام دهید. مثلا ترکیبی از ارکیده، رز قرمز و گلایول به زن زندگی‌تان می‌‌گوید که هم عاشق او هستید و هم قدرت و زنانگی او را تحسین می‌کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.