ارسال فوری گل، هدیه و کارت پستال با ارسال 4 ساعته

معرفی بهترین هدیه های روز مادر با توجه به روحیات مادر شما

زمان مطالعه: 13 دقیقه

مادر، کلمه‌ای که بیش از چند حرف در کنار یکدیگر است و مفهومی عمیق در پشت آن است. نه اشتباه نکنید. قرار نیست که کلیشه‌ای شویم و جملات قصاری بنویسیم که ارزش و جایگاه مادر را نشان دهیم. برای هر کسی مادر، مفهومی متفاوت و خاص است. این مفهوم آن‌قدر عمیق است که نمی‌شود آن را به‌راحتی تعریف و ستایش کرد، اما چیزی که می‌دانیم این است که مادر بودن یک نقش است. نقشی مهم و عمیق که ممکن است در زندگی افراد مختلف به گردن کسان دیگری باشد. شاید هیچ‌وقت نشود از زحمات کسی که نقش مادر را برای ما داشته قدردانی کنیم اما حداقل می‌توانیم به او نشان دهیم که به او توجه می‌کنیم و یادمان است که او چقدر دوست داشتنی است. یکی از بهترین کارها به این منظور خرید هدیه روز مادر است. روزی که کاملا متعلق به مادران است و می‌تواند بهانه‌ای برای قدردانی از مادر باشد. ازاین‌رو در این مطلب از وبلاگ سرویس سفارش گل گُل‌سِتان با معرفی هدیه های مناسب روز مادر همراه شما خواهیم بود. در این مطلب هدیه های روز مادر را براساس روحیات مادران دسته‌بندی کرده و در انتهای مطلب نیز هدیه هایی برای سلامت مادران معرفی کرده‌ایم تا هدیه از کلیشه‌ها دور شده و متفاوت از قبل باشد. دسته‌بندی ما منطبق با علایق و دغدغه‌های مادران است. تا با این کار انتخاب دقیق‌تر و راحت‌تری داشته باشید. پس با ما همراه باشید.

گُل‌سِتان | گل فروشی آنلاین | سفارش آنلاین گل | گیاه آپارتمانی

فهرست مطالب:


هدیه های روز مادر برای مادران به روز

بعضی مادرها با وجود تمام گرفتاری‌ها و سر مشغولی‌ها سعی می‌کنند از زندگی مدرن و به روز عقب نمانند. آن‌ها دوست دارند با تکنولوژی و امکانات روز پیش بروند و از آن لذت می‌برند. برای این دسته از مادران هدیه‌های زیر انتخاب‌هایی عالی هستند:

رز جاودان مهرسا پایه قرمز
679,000 تومان
باکس رز جاودان موزیکال Q&Q
2,399,000 تومان
باکس رز جاودان موزیکال ملودی
994,000 تومان
رز جاودان موزیکال لاولی
994,000 تومان
خانواده تدی
660,000 تومان

1. تلفن همراه، یک هدیه هوشمندانه و البته ضروری برای روز مادر

یکی از انتخاب‌های خوب برای هدیه روز مادر یک موبایل خوب و به روز است. به‌این‌منظور موبایلی انتخاب کنید که هم مقاومت خوبی داشته باشد و هم کار کردن با آن آسان باشد. معمولا مادرها دیگر فرصت یادگیری و کلنجار رفتن با چیزی پیچیده را ندارند.

تلفن همراه ، یک هدیه هوشمندانه و البته ضروری برای روز مادر
تلفن همراه

2. پوشیدنی‌های هوشمند

چیزهایی مثل ساعت‌های هوشمند یا دستبندهای سلامتی هم انتخاب بسیار خوبی برای هدیه روز مادر هستند. این پوشیدنی‌ها هم زندگی را ساده‌تر می‌کنند و هم می‌توانند وضعیت سلامت مادر شما را مرتب چک کنند و راهکارهایی برای سالم‌تر بودن به او بدهند؛ تا هم خیال خودش و هم شما راحت‌تر باشد.

مطلب پیشنهادی: 20 ایده‌ ناب برای سورپرایز مادرتان در روز مادر

3. وسایل خانه هوشمند

یکی دیگر از هدیه های روز که می‌تواند یک مادر مدرن را خوشحال کنند وسایل خانه هوشمند است. چیزهایی مثل کنترل دمای محیط، کنترل رشد گیاهان و بسیاری چیزهای دیگر که زندگی را راحت‌تر می‌کند.

علاوه بر این‌ها می‌توانید به سراغ چیزهای دیگری مثل قاب گوشی، هندزفری، دوربین عکاسی یا چیزهایی شبیه به این موارد هم بروید، چراکه همگی مناسب مادران مدرن هستند.

پریز و اسپیکر هوشمند
پریز و اسپیکر هوشمند برای خانه


برای مادران شیک پوش

برخی مادرها دوست دارند به ظاهر خودشان توجه بیشتری کنند. آن‌ها دوست دارند همیشه ظاهری آراسته و زیبا داشته باشند و این آراستگی حس خوب و رضایت بخشی برای آن‌ها دارد؛ هدیه های مناسب روز مادر برای این دسته از مادران بیشتر پوشیدنی هستند:

1. لوازم آرایشی

یکی از انتخاب‌های خوب که تقریبا هرکسی را راضی می‌کند لوازم آرایشی است. تنوع بالا و برند‌های مختلف لوازم آرایش می‌تواند هر مادر شیک پوشی را خوشحال کند. حُسن این انتخاب آن است که دست شما در انتخاب و قیمت باز است و هر سلیقه‌ای را با هر بودجه‌ای راضی می‌کند.

2. پوشاک، هدیه فوق العاده ارزشمند روز مادر برای مادران شیک پوش

برای یک آدم شیک پوش چه چیزی بهتر از لباسی زیبا و جذاب که بتواند زیبایی خود را به رخ بکشد؟ به‌این‌منظور می‌توانید سراغ لباس‌های فصلی، خانگی یا حتی لباس‌های شب رفت و با توجه به سلیقه او لباسی را انتخاب و مادرتان را خوشحال کنید. البته که چیزهای دیگری مثل کیف یا کفش هم می‌تواند انتخاب‌های خوبی برای هدیه روز مادر باشند.

پوشاک زنانه ، هدیه فوق العاده ارزشمند روز مادر برای مادران شیک پوش
لباس زنانه

3. زیور آلات

برای انتخاب هدیه روز مادر برای مادران شیک پوش می‌توانید به سراغ زیور آلات و جواهرات هم بروید. از بدلیجات زیبا و رنگارنگ گرفته تا نقره و طلا. این دیگر بستگی به بودجه و شرایط شما دارد که به سراغ چه چیزی بروید، اما مطمئن باشید تقریبا همه مادرها از داشتن زیورآلات زیبا لذت می‌برند، ضمن اینکه زیورآلات تا مدت‌ها همراه مادرتان خواهد بود و با هر بار نگاه کردن به آن یاد شما خواهد افتاد.

علاوه‌بر مواردی که گفتیم چیزهایی دیگری مثل کیف لوازم آرایش، عطر و ادوکلن، نوبت یک آرایشگاه، نوبت خدمات زیبایی مثل مانیکور و شبیه این هم می‌توانند در همین دسته قرار بگیرد و برای مادران شیک پوش خوشحال‌کننده و جذاب باشند.

بیشتر مطالعه کنید: معرفی 33 ایده ناب برای داشتن یک سالگرد ازدواج متفاوت


هدیه های روز مادر برای مادران سنتی

عده‌ای دیگر از مادران هستند که ترجیح می‌دهند روش‌های سنتی و اصیل خود را حفظ کنند. آن‌ها دوست دارن کارها را به‌روش قدیمی خود انجام دهند و با این کار حس اصالت و پیوند با گذشته خود را حفظ می‌کنند. برای این دسته از مادرها انتخاب هدیه روز مادر کمی متفاوت خواهد بود.

دسته گل روشنک
611,000 تومان
رز جاودان مهرسا پایه قرمز
679,000 تومان
باکس رز جاودان موزیکال Q&Q
2,399,000 تومان
رز جاودان موزیکال لاولی
994,000 تومان
خانواده تدی
660,000 تومان

1. وسائل آنتیک، هدیه فوق‌العاده روز مادر برای یادآوری خاطرات گذشته

خریدن چیزهای آنتیک و قدیمی می‌تواند باعث شود خاطرات گذشته مادرتان زنده شود و دوباره حس کند که در نوجوانی خودش قرار دارد. این وسائل هم می‌تواند جلوه‌ای زیبا به خانه بدهد و هم او را به گذشته شیرینش ببرد.

هدیه های مناسب روز مادر
مادری در حال سوپرایز شدن توسط بچه هایش

2. آلبوم عکس

عکس‌ها همیشه بهترین قصه‌گوهای زندگی ما بوده‌اند. برای یک مادر سنتی چه چیزی بهتر است یک آلبوم عکس؟ چراکه او عاشق سنت و روزگاران قدیم خودش است و احتمالا عکس‌های زیادی هم دارد. برای چنین مادری می‌توانید یک آلبوم شیک و زیبا از عکس‌هایی درست کنید تمام عزیزان او در آن باشد. مخصوصا امروزه که دیگر همه چیز دیجیتالی شده، داشتن یک آلبوم عکس واقعی می‌تواند حس خیلی خوبی را به او منتقل کند.

مطلب پیشنهادی: آیا می‌دانید معنی هر رنگ از رنگ های گل رز چیست؟

3. دورهمی خانوادگی

چه چیزی بهتر از تجدید دیدار و دور هم بودن می‌تواند باعث نشان دادن حس تعلق و پیوندها باشد؟ یک دورهمی خانوادگی و کنار هم بودن باعث می‌شود مادر شما دوباره تازه شود و از دیدن خانواده‌اش لذت ببرد، اما فراموش نکنید که این هدیه شما به مادرتان است و او باید مهمان باشد نه میزبان. پس سعی کنید تا جای ممکن در این روز از او قدردانی کنید و این دورهمی خانوادگی تبدیل به کاری اضافه برای او نشود.

یک دورهمی خانوادگی
دورهمی خانوادگی


برای مادران ماجراجو

معمولا وقتی کسی درگیر نقش مادرانه می‌شود دیگر ماجراجویی و گشت و گذار را فراموش می‌کند، اما خب برخی از مادران هم هستند که هنوز به این کار علاقه دارند یا شاید حتی آن را انجام هم می‌دهند.

بهترین هدیه های مناسب روز مادر برای این دسته از مادران شامل موارد زیر می‌شود:

1. وسائل تفریحی

اگر مادرتان اهل ماجراجویی و تفریح است، برای هدیه روز مادر به او می‌توانید سراغ وسایلی بروید که در گشت و گذار و تفریح استفاده کند. چیزهایی مثل وسایل کمپ زدن، چادر مسافرتی، فلاسک و چیزهایی شبیه به این تا گشت و گذاری آسان‌تر و جذاب‌تر داشته باشد.

2. کفش و کوله پشتی، یک هدیه مناسب روز مادر برای مادران کوهنورد

اگر مادر شما اهل کوهنوردی باشد می‌توانید برای او یک کوله پشتی یا کفش استاندارد کوهنوردی یا هر دو آن‌ها باهم را به‌عنوان هدیه روز مادر خریداری کنید. چیزهایی که می‌تواند تجربه او از کوهنوردی را به‌طورکامل عوض کند و صد البته که سلامت او را نیز تضمین کند.

بیشتر مطالعه کنید: همه آنچه درباره انتخاب هدیه مناسب باید درنظر داشته باشید

خدمات باغبانی در محل، اعزام سریع باغبان گل و گیاه | گُل‌سِتان

3. تورهای گردشگری، هدیه ای عالی و سراسر هیجان برای روز مادر

برای یک مادر ماجراجو حتما که هدیه روز مادر نباید یک وسیله باشد. می‌توانید به‌عنوان هدیه روز مادر ، مادر ماجراجویتان را به یک سفر تفریحی و تور گردشگری در جایی خاص ببرید. به‌این‌منظور با توجه به علایق و محدودیت‌های مادرتان یک سفر مناسب را انتخاب کنید و او را به یک گردش دلچسب ببرید. با این کار برای او یک خاطره زیبا خواهید ساخت.

تفریح و گردش با خانواده
خانواده ای در گردش تفریح


هدیه های مناسب روز مادر برای مادران عاشق طبیعت

برخی مادرها عاشق سرسبزی و طبیعت هستند. علاوه بر آن حس مراقبت و نگهداری را نیز در خود دارند. آن‌ها این حس را نه‌تنها برای فرزندشان بلکه برای هرچیزی دیگری هم خرج می‌کنند. اگر مادر شما هم حال و هوایی این چنینی دارد، مواردی که در ادامه معرفی می‌کنیم، انتخاب‌هایی عالی برای او هستند.

دسته گل روشنک
611,000 تومان
رز جاودان مهرسا پایه قرمز
679,000 تومان
باکس رز جاودان موزیکال Q&Q
2,399,000 تومان
باکس رز جاودان موزیکال ملودی
994,000 تومان
رز جاودان موزیکال لاولی
994,000 تومان

1. گیاهان خانگی، هدیه ای از جنس طبیعت برای روز مادر

یکی از بهترین هدیه های روز مادر برای عاشقان طبیعت، گیاهان خانگی هستند. موجودات زیبا و زنده‌ای که نیاز به مراقبت و نگهداری دارند و منطبق با حس مادرانه نیز هستند؛ درواقع گیاهان مثل یک کودک زندگی خود را آغاز می‌کنند، رشد می‌کنند و بالغ می‌شوند. علاوه بر آن می‌توانند فواید زیادی را نیز با خود به خانه بیاورند. مثلا هوا را تصفیه کنند و حتی باعث کاهش استرس نیز شوند.

بیشتر مطالعه کنید: گل و گیاه مناسب هدیه روز مادر

2. رز جاودان

خرید رز جاودان یک انتخاب فوق‌العاده برای روز مادر است، زیرا هم گلی زیبا و چشم‌گیر را به خانه می‌آورید و هم خیالتان راحت است که می‌تواند یک یادگاری طولانی و ماندگار باشد. رزهای جاودان در شکل‌ها و طرح‌های مختلفی هستند که می‌توانند هر خانه‌ای را زیبا کنند و نماینده‌ای بی دردسر از طبیعت بی‌دردسر در خانه شما باشند.

عکس یک رز جاودان زیبای قرمز
رز جاودان قرمز

3. دسته گل، سبد گل یا باکس گل

به‌عنوان هدیه روز مادر خرید باکس گل ، دسته گل یا سبد گل هم انتخاب خوبی است. گل‌ها علاوه بر زیبایی و رنگ‌های جذابشان می‌توانند حرف هم بزنند. هر گلی و هر رنگ از گلی می‌تواند معنی و مفهومی متفاوت داشته باشد. عشق، دوستی، وفاداری، خلوص و بسیاری مفهوم‌های دیگر که گل‌ها می‌توانند به مخاطب بگویند. پس اگر دوست دارید، عشق و محبت را در پس لطافت و زیبایی به مادرتان هدیه کنید، قطعا خرید باکس گل یا سبد و دسته گل یک انتخاب عالی برای شماست.


برای مادران عاشق آشپزی

ممکن است آشپزی کردن یک کار روزمره و تکراری به نظر بیاید اما باور کنید برخی از مادران آشپزی را نه برای روزمرگی، بلکه برای تفریح و دوست داشتن انجام می‌دهند. خب چرا برای هدیه روز مادر چیزی برای مادرتان نگیرید که این کار را برای او لذت بخش‌تر هم بکند؟

1. وسایل آشپزخانه، هدیه معنادار روز مادر برای مادران عاشق آشپزی

شاید اینطور به‌نظر بیاید که این هدیه برای خانه است نه مادر، اما باید گفت که وقتی صحبت از یک مادر عاشق آشپزی است آن وقت این هدیه معنی پیدا می‌کند. ابزارهای آشپزخانه خوب می‌توانند کار آشپزی را راحت‌تر کنند و لذت بیشتری را برای مادرتان در آشپزی رقم بزنند. این ابزار می‌تواند ابزارهای برقی و گازی یا حتی ابزارهای ساده و دستی باشند که کار را راحت‌تر کنند.

وسایل آشپزخانه ، هدیه معنادار روز مادر برای مادران عاشق آشپزی
وسایل آشپزخانه

2. گیاهان خوراکی

این هدیه از هدیه های روز مادر یک تیر و دو نشان است، هم یک گیاه سرسبز و زیبا را به او هدیه می‌دهید و هم به او کمک می‌کنید تا از مواد اولیه تازه و خوشمزه استفاده کنند. برای خرید این دسته از گیاهان می‌توانید سراغ گیاهانی مثل نعنا، ریحان، تربچه و چیزهایی ازاین‌قبیل بروید که هم نگهداری آسانی دارند و هم می‌توانند در آشپزی مورد استفاده قرار بگیرند.

مطلب پیشنهادی: 10 گل خوراکی برای تزیین غذا و گل آرایی دسر

3. کتاب آشپزی

ریسک این انتخاب با خودتان است. ممکن است با این انتخاب او را ناراحت کنید و ناخواسته به او بگویید که نیاز به عوض شدن دارد یا او را به دنیای جدیدی از طمع‌ها و مزه‌های مختلف وارد کنید. پس قبل از خرید کتاب آشپزی با توجه به روحیات مادرتان ببینید، او از یک کتاب آشپزی خوشحال می‌شود یا ناراحت، اگر ذره‌ای فکر می‌کنید باعث ناراحتی او خواهید شد قید این کار را بزنید. درغیراینصورت یک کتاب آشپزی می‌تواند دریچه‌ای باشد برای ورود به سرزمینی جدید و کشف نشده برای مادر شما

کتاب آشپزی انگلیسی
کتاب آشپزی


هدیه های مناسب روز مادر برای سلامت مادران

این دسته از هدیه های روز مادر مناسب هر مادری با هر حال و هوایی است. پس می‌توانید آن‌ها را به‌تنهایی یا در کنار سایر هدیه های روز مادر خریداری و به مادرتان هدیه بدهید.

مانسترا غول پیکر
19,000,000 تومان
سانسوریا کراواتی امریکن با گلدان مواد آلی
812,000 تومان
آگلونما با گلدان مواد آلی
787,000 تومان
سانسوریا ابلق با گلدان مواد آلی استوانه مشکی
996,000 تومان
سانسوریا سبز با گلدان مواد آلی مخروطی
774,000 تومان

1. ماساژور، هدیه عالی روز مادر برای رفع خستگی و درد

ماساژورها یکی از انتخاب‌هایی عالی برای رفع خستگی و درد هستند. انواع مختلفی از این ابزارها وجود دارد که می‌تواند با توجه به نیاز مادرتان به او کمک و حال او را خوب کند. البته یک جلسه ماساژ هم می‌تواند ایده خوبی باشد؛ اینکه یک فرد حرفه‌ای و وارد به رفع خستگی‌ها و گرفتگی‌ها کمک کند هدیه خوبی خواهد شد، نظر شما چیست؟

2. وسایل ورزشی

یکی دیگر از چیزهایی که به سلامتی کمک زیادی می‌کند، ورزش است، اما آیا ورزش بدون وسایل ورزشی هم می‌شود، بله اما چندان جذاب نیست! ازاین‌رو چه خوب است که با خرید وسایل ورزشی مادرتان را به ورزش راغب‌تر از قبل کنید و به این شکل به سلامتی او کمک کنید. به‌این‌منطور وسایل زیادی وجود دارند که می‌توانید به‌عنوان هدیه روز مادر تهیه کنید تا او با اشتیاق ورزش کنید. مثلا توپ لاغری، کش‌های ورزشی، لباس ورزشی و… البته واضح است باید وسیله‌ای بگیرید که با توجه به محدودیت‌ها و وصعیت جسمانی او کاربردی و قابل استفاده باشد.

بیشتر مطالعه کنید: راهنمای انتخاب گل رز برای روز ولنتاین

وسایل ورزشی در یک قاب
وسایل ورزشی

3. وسائل طبی، هدیه های از جنس سلامتی کامل برای روز مادر

ابزارهای مختلفی وجود دارد که نسخه طبی آن‌ها می‌تواند زندگی سالم‌تری را مهیا کند؛ چیزهایی مثل کفش طبی، تشک طبی، بالشت طبی و مواردی ازاین قبیل. البته این ابزارها معمولا قیمتی بالاتر از نسخه معمولی دارند، اما خب وقتی قرار است سال‌های از دست رفته سلامتی مادرمان را جبران کنیم پس حتما ارزشش را دارد.

علاوه‌بر هدیه‌هایی که گفتیم یک نوبت اسپا، اشتراک یک باشگاه، وسایل کمکی و خیلی چیزهای دیگر هم می‌توانند در این دسته قرار بگیرند.

حرف پایانی

در این مطلب سعی کردیم لیستی از بهترین هدایای روز مادر با توجه به روحیات مادر شما را معرفی کنیم، چنانچه مطلبی ناگفته مانده است و یا پرسشی در ذهن شماست که نیاز به مشاوره تخصصی روی گیاه خود دارید، می‌توانید سوالات خود را از طریق ارتباط با مشاوره اینترنتی گل و گیاه گُل‌سِتان مطرح نمایید. کارشناسان باتجربه گیاه‌پزشکی ما آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند. گیاه پزشکان مشکل شما را بررسی می‌کنند و در صورت نیاز غذای گیاه (کود)، سم و سایر ملزومات گیاه را برای شما ارسال خواهند کرد. ضمن اینکه اگر زمان یا تخصص کافی برای رسیدگی به گیاه خود را ندارید، می توانید از خدمات باغبانی در تهران گُل‌سِتان (اعزام باغبان و گیاه پزشک به محل شما) استفاده کنید تا متخصصین ما با ابزار مورد نیاز شما در محل شما حضور یابند و خدماتی مانند تشخیص بیماری، علت عدم رشد، تعویض خاک و گلدان، سم پاشی، کوددهی و یا حتی کاشت و … را به شما ارائه دهند.

خرید گیاه و گل آپارتمانی آنلاین - تحویل رایگان 4ساعته | گُل‌سِتان

رز جاودان مهرسا
659,000 تومان
مانسترا غول پیکر
19,000,000 تومان
باکس بهگل
1,168,000 تومان
زامیفولیا بلک 6 قلاف در گلدان مواد آلی استوانه
1,146,000 تومان
پاچیرا پنج تنه ارتفاع50
698,000 تومان

سوالات پرتکرار شما در مورد هدیه روز مادر

چطور هدیه روز مادر را انتخاب کنیم؟

سعی کنید دغدغه‌ها و ارزش‌های او را بشناسید و با توجه به این موارد چیزی را انتخاب کنید که برای او مفهوم داشته باشد. زیبایی یک هدیه به ارزش مادی آن نیست، بلکه یک هدیه زمانی با ارزش می‌شود که نشان دهد شما مادرتان را شناخته‌اید و به خواسته او احترام گذاشته‌اید.

برای هدیه روز مادر جه رنگ گلی مناسب است؟

اگر می‌خواهید در روز مادر عشق خود را به مادرتان نشان دهید، از گل‌های قرمز و مخصوصا رز قرمز استفاده کنید. برای نشان دادن دوستی و وفاداری خود به او نیز می‌توانید از رنگ زرد استفاده کنید. علاوه‌بر این‌ها ارکیده نیز هدیه ای مناسب است. این گل نمادی از زنانگی است و می‌توانید با هدیه دادن آن، از زنانگی و مادرانگی مادرتان قدردانی کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.