ارسال فوری گل، هدیه و کارت پستال با ارسال 4 ساعته

20 ایده‌ ناب برای سورپرایز مادرتان در روز مادر

زمان مطالعه: 7 دقیقه

روز مادر یکی از مهم‌ترین روزها در فرهنگ ایرانی و جهان بوده و فرصت بسیار خوبی است که از زحمات مادران عزیزمان در زندگی قدردانی کنیم. جدای از خرید هدیه و کیک، راه‌های زیادی برای بیان این قدردانی و اهمیت وجود دارد، اما خیلی‌ها نمی‌دانند دقیقا در آن روز چگونه می‌توانند هدیه خاص برای روز مادرمادرشان تهیه و تدارکت ببینید. در این مقاله 20 ایده‌ عالی و ناب برای سورپرایز کردن مادرتان در روز را پیشنهادکرده‌ایم  که هرکدام از آن‌ها می‌تواند خاطره‌ی شیرین و هیجان‌انگیزی از روز مادر را در ذهن او باقی بگذارد. کافیست از قبل برای این کار‌ها کمی وقت بگذارید و تدارک ببینید تا روز مادر بتوانید حسابی مادرتان را سورپرایز و خوشحال کنید.

گُل‌سِتان | گل فروشی آنلاین | سفارش آنلاین گل | گیاه آپارتمانی

1. گل رز برایش بخرید

اولین ایده برای روز مادر خرید گل رز است، به‌خصوص رنگ قرمز آن؛ فرقی نمی‌کند یک شاخه گل رز باشد، یک دسته گل رز یا یک باکس گل رز در هر حال هر سه هدایایی عالی بوده و عشق شما به مادرتان را به‌خوبی ابراز می‌کنند. اگر می‌خواهید کم هزینه باشد باید سراغ خرید یک یا چند شاخه گل رز بروید.

سوپرایز مادر با گل رز
رز جاودان مهرسا پایه قرمز
694,000 تومان
باکس رز جاودان موزیکال Q&Q
2,414,000 تومان
رز جاودان موزیکال لاولی
1,107,000 تومان
ولن ۲
1,408,000 تومان
خانواده تدی
660,000 تومان

2. فیلم یا سریال مورد علاقه مادرتان را تهیه کنید

مادرتان اهل فیلم است؟ اگر پاسخ بله است پس فرصت را از دست نداده و فیلم یا سریال مورد علاقه‌‌اش را خریداری یا دانلود کنید و با هم به تماشا آن بنشینید. چه قدر خوب است که خوراکی‌های مورد علاقه‌اش را نیز آماده کنید و کنار استراحت‌کردن، از دیدن سریال لذت ببرید.

3. در یک کارگاه سفالگری ثبت‌نام کنید

 او را در یک کارگاه یک روزه‌ سفال‌گری ثبت نام کنید تا با دستانش هنر زیبایی خلق کند. مهم نیست که مادرتان چه‌قدر مهارت سفالگری دارد، فقط فرصتی برای کشف خلاقیت مادرتان بگذارید و به دنبال لذت بردن او باشید.  

کارگاه سفالگری

4. به فروشگاه مورد علاقه مادرتان بروید

با هم به فروشگاه‌های مورد علاقه‌اش بروید تا هدیه روز مادر را خودش انتخاب کند. این هدیه می‌تواند لباس، لوازم آرایشی بهداشتی یا زیورآلات باشد. مهم این است که دقیقا همان‌چیزی را می‌خرید که او دوست دارد.

مطلب مرتبط : گل و گیاه مناسب هدیه روز مادر

5. با مادرتان در یک فعالیت خیریه شرکت کنید

یکی از ایده های متفاوت برای روز مادر این است که با هم به صورت داوطلبانه در یک فعالیت خیریه شرکت کنید. کار مورد علاقه‌ی هردویتان را پیدا کنید و یک روز با یک‌دیگر به صورت داوطلبانه به کمک کردن به نیازمندان سپری کنید.

انجام کار خیر

6. از قبل برایش وقت آرایشگاه بگیرید

او را به سالن زیبایی که دوست دارد، ببرید تا یک روز را بدون دغدغه در سالن زیبایی سپری کند و کارهای زیبایی و بهداشتی مورد علاقه‌اش را انجام دهد.

7. او را در یک دوره کلاس نقاشی ثبت‌نام کنید

اگر مادرتان نقاشی را دوست دارد، بگذارید تا با هنر مورد علاقه‌اش وقت بگذراند و آثار هنری زیبایی را خلق کند.

کلاس نقاشی

8. با هم دکوراسیون خانه را تغییر دهید

کاغذدیواری جدید برای خانه تهیه کنید و آن را بچسبانید یا اتاق خواب را به سلیقه‌ی مادرتان رنگ بزنید. می‌توانید جای مبل‌ها را عوض کنید و چهره‌ی جدید به خانه‌تان بدهید.

9. یک روز را به بازدید از موزه‌ها اختصاص دهید

شال و کلاه کنید و با هم به موزه‌ها بروید و یک روز را به دیدن آثار باستانی بگذرانید.

10. با هم در یک کارگاه آشپزی اسم بنویسید

آشپزی می‌تواند یک تفریح خوب برای گذراندن وقت در کنار مادرتان در روز مادر باشد. می‌توانید روش پختن یک غذای جدید یاد بگیرید و لحظاتی را به تفریح بگذارنید.

کارگاه آشپزی

11. یک ورزش جدید را با هم امتحان کنید

یک ایده شاد و مفرح برای روز مادر که به سلامتی شما نیز کمک می‌کند این است که، یک ورزش جدید را امتحان کنید. چه بهتر که این ورزش مفرح باشد و ساعتی را در کنار هم به شادی بگذرانید. با این کار هم  استرس‌ها و خستگی‌ها را از بدن‌تان دور کرده‌اید هم فرصتی برای آشنایی با مهارت جدید  و پیدا کردن دوستان تازه فراهم کرده‌اید.

12. یک شب را در دل طبیعت بگذرانید

یک سفر کوتاه به اطراف محل زندگی‌تان داشته باشید، چادر مسافرتی و کیسه خواب را بردارید و به دل طبیعت بزنید. مطمئن باشید مادرتان خاطره‌ی یک شب خوابیدن زیر آسمان پرستاره را فراموش نخواهدکرد.

13. کلاس گل‌آرایی ثبت نام کنید

همانطور که خرید گل و هدیه دادن آن به مادرتان او را خوشحال می‌کند، یک کارگاه گل آرایی چند ساعته نیز می‌تواند حال خوب را به مادرتان و شما هدیه کند. بودن در کنار گل‌ها و طبیعت و عطر خوش گل‌ها تا ابد در ذهن مادرتان می‌ماند.

کلاس گل آرایی

14. مادرتان را به دورهمی عصرانه در منزل‌تان دعوت کنید

هر‌ هنری دارید رو کنید و خوراکی‌های مورد علاقه‌اش را برای عصرانه تدارک ببینید. دوستانش را دعوت کنید تا در کنار یک‌دیگر اوقات خوشی را بگذرانند.

15.او را به عتیقه فروشی ببرید

 آیا مادرتان علاقه‌مند به اشیای قدیمی و عتیقه‌جات است؟ ‌او را به مغازه‌های عتیقه‌فروشی ببرید تا ساعتی در میان این گنجینه‌های باستانی بگردد و لذت ببرد. جمعه‌بازار و بازارهای هفتگی و محلی هم جای خوبی برای گشتن و وقت گذراندن میان وسایل قدیمی است.

16. صبحانه  یا عصرانه در رختخواب را فراموش نکنید

هیچ چیز به اندازه‌ی یک صبحانه‌ یا عصرانه‌ی مفصل بعد از یک خواب دلچسب در روز مادر، مادرتان را سورپرایز نمی‌کند. بنابراین به‌عنوان یک ایده خوشمزه برای روز مادر خوراکی‌ها و نوشیدنی های مورد علاقه‌ی مادرتان را آماده کنید، با دیزاینی زیبا در سینی بچینید و برایش ببرید. اما یادتان باشد بعد از پایان کار، آشپزخانه را تمیز کنید تا کار خوبتان کامل شود.

یک صبحانه عالی در رختخواب

‍17. وقتی برای گردش دو یا چند نفره و چند ساعته در هوای آزاد درنظر بگیرید

این گردش می‌تواند یک کوهنوردی سبک، پیاده روی در فضای سبز یا دوچرخه سواری در پیست باشد. با این گردش و تفریح، به مادرتان فرصتی می‌دهید که از کار روزانه و یک‌نواخت رها شود و به تفریح بپردازد. 

18. مادرتان را به رستوران ببرید

روز مادر روز مرخصی گرفتن از آشپزی در آشپزخانه است، پس آشپزی را تعطیل کنید و مادرتان را برای صرف صبحانه، ناهار یا شام به رستوران مورد علاقه‌اش دعوت کنید.

خوردن غذا در رستوران

19. با هم باغبانی کنید

چه قدر خوب است که به مادرتان که اهل گل و گیاه است، کمک کنید تا گلدان‌هایش را تمیز و مرتب کند، گلدان‌های قدیمی را عوض کند یا اگر نیاز به سم‌پاشی یا کوددهی دارند،‌ به کمکش آن ها را انجام دهید.

20. در تور یک روزه‌ی عکاسی ثبت نام کنید

آخرین ایده برای روز مادر این است که اگر مادرتان به عکاسی علاقه‌مند است، چه هدیه‌ای بهتر از یک تور یک‌روزه‌ی عکاسی است؟ در این تور فرصتی برای یادگیری، تفریح و عکاسی از جاهای مورد علاقه‌اش را به او هدیه دهید.  

دوربین عکاسی

به عنوان آخرین نیز مجددا یادآوری می‌کنیم برای عملی کردم هر کدام از ایده هایی که در این مطلب به آن اشاره کردیم؛ حتما از چند روز قبل از روز مادر برنامه‌ریزی کنید تا همه چیز به بهترین شکل ممکن پیش برود. باوجوداین اگر به هر دلیلی فرصت عملی کردن هیچ کدام از هدیه خاص برای روز مادر که در بالا ذکر شد را ندارید و در تهران زندگی می‌کنید جای نگرانی نیست، به صفحه خرید هدیه ویژه روز مادر گُل‌سِتان رفته یک یا چندتا از آن‌ها را انتخاب کنید و مابقی کار را به ما بسپارید. ما سفارش شما را به‌موقع و همراه با یک کارت پستال رایگان زیبا، ویژه روز مادر و البته با متن دلخواهتان تقدیم مادرتان خواهیم کرد.

خرید گیاه و گل آپارتمانی آنلاین - تحویل رایگان 4ساعته | گُل‌سِتان
۱۳ نظرات
  1. ناشناس می گوید

    خیلی خوب بو د

    1. مرینا می گوید

      خیلی خوب بود

  2. نمیتونم بگم می گوید

    خیلی خوب بود ممنون

    1. مشاور گل و گیاه گُل سِتان می گوید

      سلام دوست عزیز گُل‌سِتان، وقتتون بخیر
      ممنون برای وقتی که گذاشتید و مطالعه کردید

  3. ناشناس می گوید

    عاللیییییی

  4. نانشناس می گوید

    عالی

  5. REYHANA می گوید

    سلام
    ممنون خیلی خوب بود
    من همه این کارهای که نوشتید رو خوندم و انجام دادم

  6. REYHANA می گوید

    واقعا ایده های خیلی خوبیه من برای مادرم تمام این کارها را انجام دادم.

  7. Melina می گوید

    سلام به کسایی که که این مطلب رو نوشتن برای روز مادر آقا جاننن اینجا آمریکا لسانجلس که نیستش باغبانی؟؟؟. کدوم باغ؟😂 رستوران؟کرونا؟!😂
    صبحانه در تخت خواب؟؟ ما تو تشک می خوابیم😂
    یک شب تو طبیعتتتت؟؟؟؟. فردا صبحش تو دل آقا گرگه ایم😂

    1. مشاوره گل و گیاه گُل‌سِتان می گوید

      دوست گُل‌سِتانی سلام
      این کارها ساده ترین کارهایی هست که می تونید به روش خودتون انجامش بدین
      فرقی نمی کنه صبحانه تو تخت باشه و یا روی تشک، مهم انجام دادن کار با توجه به امکانات زندگی خودتون هست.
      هر جا هستین موفق باشید

  8. سبا می گوید

    خیلی ایده های جذابی بود من امتحان کردم واقعا شد

    1. مشاوره گل و گیاه گُل‌سِتان می گوید

      دوست گُل‌سِتانی سلام
      خیلی خوشحالیم که بلاگ های گُل‌سِتان رو برای مطالعه انتخاب کردید
      ممنون از انتقال حس خوبتون به ما.

  9. کد پیشواز همراه اول می گوید

    یه سریاشو که نمیشه انجام داد ولی میشه بهشون گل هدیه داد یا میشه یه گردش دونفره یا چندنفره انجام داد که به نظرم خیلی خوش میگذره

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.