ارسال فوری گل، هدیه و کارت پستال با ارسال 4 ساعته

ایده هایی برای انتخاب هدیه ی روز مادر

زمان مطالعه: 3 دقیقه

روز مادر بهانه‌ای است که از زحمات ماد‌‌رمان قدردانی کنیم و به او بگوییم که دوستش داریم. اما چطور می‌توانیم این کار را به بهترین شکل انجام دهیم تا او خوشحال شود؟ در این مقاله چند ایده را مطرح کردیم تا به کمک آن بتوانید هدیه‌ی مناسبی را برای مادرتان انتخاب کرده و قلب او را پر از شادی کنید.
اگر می خواهید مادرتان خیلی خوشحال شود، لازم نیست که هدیه تان خیلی گران باشد،‌ فقط کافی است که از ته قلبتان و با عشق این هدیه را انتخاب و تهیه کنید.

هدیه ای را انتخاب کنید که باب میل او باشد. به هرحال روز مادر روز اوست. شاید بهترین کار این باشد که قبلا از او در مورد کا‌رهای مورد علاقه اش سوال کنید و ببینید به چه چیزهایی علاقه دارد. راه دیگر این است که در فعالیت های روزانه ی مادرتان  دقیق شوید و کارهای مورد علاقه اش را دنبال کنید. حالا می توانید هدیه ای مناسب تر برایش انتخاب کنید. مثلا اگر مادرتان اهل ورزش است، احتمالا خرید یک ست لباس یا کفش ورزشی او را خوشحال می کند. اگر به آشپزی علاقه دارد، کتاب آشپزی انتخاب خوبی است. اگر عاشق گل و گیاه است، یک گلدان زیبا او را خوشحال می کند.

مطلب مرتبط: 20 ایده‌ ناب برای سورپرایز مادرتان در روز مادر

رز جاودان مهرسا پایه قرمز
694,000 تومان
باکس رز جاودان موزیکال Q&Q
2,414,000 تومان
رز جاودان موزیکال کوپه
961,000 تومان
رز جاودان موزیکال لیدیا
1,107,000 تومان
رز جاودان موزیکال لاولی
1,107,000 تومان
  • بهترین هدیه ای که می توانید به مادرتان بدهید، وقتی است که در کنارش می گذرانید. از او بخواهید که تصمیم بگیرد روزتان را چگونه با هم بگذرانید. می‌توانید با هم به رستوران یا سفر یک روزه بروید. در این روز از مادرتان بخواهید که از خاطراتش برایتان تعریف کند. سعی کنید شنونده‌ی خوبی برای حرف‌هایش باشید.
  • مناسب ترین هدیه‌ها، شخصی ترین آن هاست. آیا می‌توانید هدیه ای فقط مخصوص او درست کنید یا سفارش دهید؟ برای این کار کافی است کمی خلاقیت داشته باشید. مثلا می توانید یکی از عکس‌های زیبای خودتان و مادرتان را روی لباس، ماگ یا گلدان چاپ کنید یا آن  را در قابی زیبا بگذارید و به مادرتان هدیه دهید. می توانید از افراد خانواده بخواهید که جلوی دوربین از مادرتان تشکر کنند، فیلم ها را به هم بچسبانید و یک کلیپ زیبا تهیه کنید و برای مادرتان بفرستید یا می توانید کیک مورد علاقه‌ی او را بپزید یا دسته گل مورد علاقه‌ی مادرتان را سفارش دهید. و با خواندن مطلب گل و گیاه مناسب هدیه روز مادر میتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید
  • نوبت آرایشگاه یا ماساژ برای او بگیرید تا مدتی را به دور از دغدغه های روزمره استراحت کند و به خودش برسد.
  • بلیط سفر، کنسرت یا سینما برای مادرتان هم ایده ی خوبی است که می توانید در روز مادر به او هدیه کنید.
  • می توانید برای او هدیه ای را بخرید که او همیشه می خواسته برای خودش بخرد یا نیاز داشته است.
  • اگر کودکی در میان خانواده دارید، از او بخواهید که یک نقاشی یا کاردستی به عنوان هدیه برای مادر یا مادربزرگش درست کند و به او هدیه دهد.
  • اگر محل زندگی مادرتان از شما فاصله دارد حتما با تماس تلفنی یا تماس تصویری با او صحبت کنید و این روز را به او تبریک بگویید.

مطمئن باشید هرکاری که برای خوشحالی مادرتان انجام دهید و هر هدیه ای که برای او بخرید، برای او ارزشمند است و او را خوشحال می کند اما چیزی که این هدیه ها را خاص تر و زیباتر می کند این است که کارت تبریک زیبایی را به سلیقه ی خودتان درست کنید و متنی را به انتخاب خودتان در آن بنویسید. بگذارید مادرتان بفهمد چقدر دوستش دارید و از او ممنونید. 

شما می توانید از روش های خنداندن پدر هم برای مادرتان استفاده کنید.

در ادامه به چند نمونه متن زیبا اشاره می‌کنیم که می‌توانید از آن‌ها برای نوشتن کارت تبریک روز مادر ایده بگیرید:


مادرم بهاری، وقتی می‌آیی گل از گلم می شکفد.

دوستت دارم مامان.

مادری دارم بهتر از برگ درخت …

این یه هدیه کوچیک برای جبران دریای مهربونیاته.

خیلی دوستت دارم و بخاطر همه چی ممنونم.

امیدوارم همیشه سلامتی و شادیتو رو ببینم و صدای خنده هاتو بشنوم.

برای مهربونترین مادر دنیا

من و بابا عاشقانه دوستت داریم. روز مادر مبارک

مامان جون و بابی جون دوستون داریم.

مادر عزیزتر از جانم عاشقانه دوستت دارم.

مامان عزیزم دوستت دارم و با داشتنت دلشادم.

مامان گلم ، روزت مبارک.

مامان خانم جان؛ روز مادر مبارک!

خیلی می بوسمت.

مهم نیست در چه سنی باشم،‌ هر زمان چیز جدیدی یاد میگیرم دلم میخواهد فریاد بزنم :مامان بیا نگاه کن.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.