ارسال فوری گل، هدیه و کارت پستال با ارسال 4 ساعته

10 پیشنهاد متفاوت برای خنداندن پدر در روز پدر

زمان مطالعه: 4 دقیقه

روز پدر فرصت خوبی برای قدردانی از زحمات پدران‌مان است اما اگر از خرید هدیه های تکراری خسته شده اید، می توانید کمی خلاقیت  به خرج دهید و با همکاری اعضای خانواده، پدرتان را غافلگیر و خوشحال کنید. در فهرست زیر نمونه فعالیت های متفاوت‌تری را آورده ایم که می توانید از آن‌ها ایده بگیرید و یک روز به یادماندنی را برای پدرتان بسازید.
مطلب مرتبط: بهترین هدیه برای روز مادر

گُل‌سِتان | گل فروشی آنلاین | سفارش آنلاین گل | گیاه آپارتمانی
  • برای پدرتان هدیه‌ای بخرید که مورد علاقه ی اوست و یا مدت‌هاست که می خواهد برای خودش بخرد. هدیه‌ای انتخب کنید که برایش کاربردی و قابل استفاده باشد مثل کیف دستی یا کیف پول، حوله حمام، ست کراوات یا پاپیون به رنگ سال و کمربند به یا گوشی موبایل و تبلت.
  • به پدرتان یک روز مرخصی از انجام کارهای خانه بدهید. پدرها خوشحال می شوند که یک روز وظایف همیشگی خود را کنار بگذارند و به جایش به فعالیت های دلخواهشان برسند، فعالیت هایی که شاید هیچ‌وقت، وقت انجام آن را پیدا نمی کرده‌اند. وظیفه‌های او را بین اعضای خانواده تقسیم کنید و بگذارید پدرتان این روز را به هر شکلی که دوست دارد، بگذراند.
  • اتومبیل پدرتان را به کارواش ببرید. این پیشنهاد برای پدرهایی است که سرشان شلوغ است و وقت نمی کنند اتومبیل‌شان را تمیز کنند. آن‌ها حتما از این هدیه غافلگیر می شوند. می توانید از سرویس های کارواش در محل که در تهران زیاد هم هستند استفاده کنید.
  • یک مهمانی کوچک همراه با نزدیکان‌تان تدارک ببینید. غذا و کیک مورد علاقه‌‌ی پدرتان را تهیه کرده و خانه را با شمع و گل تزیین کنید. می توانید همه ی پدرهای فامیل را دور هم جمع کنید و به آن‌ها هدیه دهید. این‌طوری مهمانی متفاوتی را ترتیب داده اید که پدرهای حاضر در جمع هیچ وقت فراموش نخواهند کرد.
  • اگر پدرتان اهل سفر یا طبیعت است، یک برنامه‌ی سفر یا طبیعت‌گردی برایش تدارک ببینید.
  • عکس های قشنگ‌تان با پدرتان را روی لیوان، تی‌شرت یا تقویم چاپ کنید و به او هدیه دهید. این هدیه‌ای شخصی و فقط مخصوص پدرتان است و حتما برای او خیلی ارزشمند خواهد بود و همیشه با او خواهد ماند.

  • بگذارید پدرتان بفهمد چه احساسی نسبت به او دارید و چه بهتر که به صورت جمله هایی زیبا نوشته شوند. هرکدام از اعضای خانواده روی تکه‌های کوچک کاغذ احساساتشان نسبت به پدر بنویسند، سپس آن‌ها را به سلیقه ی خودتان در یک جعبه بریزید، تزیین کنید و به پدرتان هدیه دهید. حتما لبخند را روی صورت پدرتان خواهید دید.
  • می‌توانید پدرتان را به رستوران دلخواهش دعوت کنید یا یک سبد از خوراکی‌های مورد علاقه اش را به او هدیه دهید. هم‌چنین می توانید صبحانه ای مفصل از خوراکی های مورد علاقه‌اش را برایش تدارک ببینید. آقایان از هدیه های خوراکی استقبال می کنند و این روز را هرگز از یاد نمی برند.بگذارید روز متفاوتی را تجربه کنند.
  • اگر پدرتان به فیلم و موسیقی خاصی علاقه دارد، مجموعه‌ای از فیلم های مورد علاقه‌اش را روی مموری به او هدیه دهید، مجموعه ای از آهنگ‌های خواننده‌ی مورد علاقه‌اش را برای او جمع آوری کنید یا بلیط کنسرتی که دوست دارد را برایش بخرید.
  • و آخرین پیشنهاد این است که در این روز حداقل به مدت یک ساعت گوشی های موبایل‌تان را کنار بگذارید و از پدرتان بخواهید برایتان حرف بزند. از خاطرات و آرزوهایش بپرسید و بگذارید ساعتی با شما درد و دل کند. گوش شنوای پدرتان باشید. بهتر است شما هم در مورد برنامه ها و اهداف آینده‌تان با او صحبت کنید و نظرش را بپرسید. با این کار پدرتان خوشحال می شود و می داند که نظر او چقدر برای شما اهمیت دارد.

مطلب مرتبط:۱۱ گیاه گلدانی مناسب برای محل کار (گل‌های مقاوم برای محیط کار)

حرف پایانی

در این مطلب 10 راه برای خنداندن پدرها در روز پدر را برای شما بیان کردیم، چنانچه مطلبی ناگفته مانده است و یا پرسشی در ذهن شماست که نیاز به مشاوره تخصصی روی گیاه خود دارید، می‌توانید سوالات خود را از طریق ارتباط با مشاوره گیاه پزشکی گُل‌سِتان مطرح نمایید. کارشناسان باتجربه گیاه‌پزشکی ما آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند. گیاه پزشکان مشکل شما را بررسی می‌کنند و در صورت نیاز غذای گیاه (کود)، سم و سایر ملزومات گیاه را برای شما ارسال خواهند کرد. ضمن اینکه اگر زمان یا تخصص کافی برای رسیدگی به گیاه خود را ندارید، می توانید از خدمات باغبانی و نیز خدمات فضای سبز گُل‌سِتان (اعزام باغبان و گیاه پزشک به محل شما) استفاده کنید تا متخصصین ما با ابزار مورد نیاز شما در محل شما حضور یابند و خدماتی مانند تشخیص بیماری، علت عدم رشد، تعویض خاک و گلدان، سم پاشی، کوددهی و یا حتی کاشت و … را به شما ارائه دهند.

خرید گیاه و گل آپارتمانی آنلاین - تحویل رایگان 4ساعته | گُل‌سِتان

رز جاودان مهرسا پایه قرمز
679,000 تومان
باکس رز جاودان موزیکال Q&Q
2,399,000 تومان
باکس رز جاودان موزیکال ملودی
994,000 تومان
رز جاودان موزیکال لاولی
994,000 تومان
خانواده تدی
660,000 تومان
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.