ارسال فوری گل، هدیه و کارت پستال با ارسال 4 ساعته

رنگ سال ۲۰۱۹ (۱۳۹۸) چیست و علت انتخاب آن؟

زمان مطالعه: 4 دقیقه

شرکت پنتون رنگ سال 2019 را رنگ مرجانی زنده یا صورتی مرجانی اعلام کرد. قطعا تا کنون هم متوجه شده‌اید که رنگ سال 2020 چه رنگی است؟ بله رنگ آب کلاسیک . اما در مقاله می خواهیم در رابطه با رنگ سال 2019 صحبت کنیم.

بیشتر از بیست سال است که شرکت پنتون رنگ‌های هر سال میلادی را معرفی می کند و به طور مستقیم بر صنعت مد، لوازم منزل، صنعت گرافیک و بسته بندی تاثیر می گذارد.

این شرکت به طور تخصصی در مورد رنگ‌ها و تاثیرات آن‌ها فعالیت می کند و کار مشاوره‌ی تخصصی رنگ ها را برای شرکت‌ها به عهده دارد. این شرکت بعد از تجزیه و تحلیل دقیق کارشناسان ودر نظر گرفتن تاثیرات جهانی، رنگ سال را انتخاب می کند.

گُل‌سِتان | گل فروشی آنلاین | سفارش آنلاین گل | گیاه آپارتمانی

درواقع این کارشناسان به تاثیر آن رنگ بر تمامی زمینه های زندگی افراد و حتی رویدادهای مهم آن سال، توجه می کنند.

رنگ صورتی مرجانی با ته رنگ نارنجی و طلایی با کد رنگ fa۷۲۶۸ # ، پیام آور شادی، تفکر مثبت، سرزندگی و تحرک است.

این انتخاب شرکت پنتون رنگ گرمی از ترکیب نارنجی و صورتی است که یادآور مرجان‌های کف اقیانوس‌ها و رنگ تند غروب آفتاب است.

مرجان‌های کف اقیانوس نماد سرسختی و زیبایی هستند و یکی از دلایل انتخاب این رنگ، تلنگری برای توجه به آلودگی اکوسیستم اقیانوس ها و زنده ماندن مرجان‌ها در آب است چون بیشتر مرجان‌ها به دلیل گرم شدن آب اقیانو‌س‌ها درحال از بین رفتن هستند. ( گزارش سایت CNN)

رنگ سال سوشیال مدیاها و طراحی محصول
رنگ سال پیشنهادی سوشیال مدیاها و طراحی محصول

استفاده از رنگ صورتی مرجانی در صنایع مختلف

امسال رنگ صورتی مرجانی را بیش تر از قبل درصنعت دکوراسیون داخلی، طراحی مد و لباس، طراحی دیجیتال وگرافیک، رسانه‌های اجتماعی و حتی بسته بندی محصولات لوازم آرایشی بهداشتی خواهید دید.

رنگ صورتی مرجانی در کنار رنگ های خنثی زیباست و با رنگ های گرم مانند زرد هم بسیار چشمگیر می‌شود و حتی مقدار کمی از آن در لباس، اکسسوری یا دکوراسیون به خوبی خودش را نشان می دهد.

می توانید تنا‌‌ژهای تیره و روشن این رنگ را در لباس ها و زیورآلات خود یا دکوراسیون منزل تان استفاده کنید.

طراحان دکوراسیون هم ازاین رنگ در کنار رنگ های دیگربه خوبی استفاده کرده اند. در تصاویر زیر تعدادی از وسایل منزل مانند مبلمان، قاب عکس یا پرده ها به این رنگ هستند و با رنگ های دیگر مانند سورمه ای، آبی، گلبهی، طوسی و سفید به زیبایی ترکیب شده اند.

رنگ سال فشن، محصولات زیبایی
رنگ سال فشن، محصولات زیبایی

در صنعت زیبایی و آرایشی از رنگ صورتی مرجانی برای رنگ های پالت رژگونه ، پالت سایه یا رژ لب استفاده می شود و با بیشتر رنگ پوست‌ها متناسب است.

‌چه گل هایی به رنگ صورتی مرجانی یا رنگ سال هستند؟

تعداد گل‌هایی که به رنگ صورتی مرجانی‌اند، کم نیست. با کمی دقت در طیف رنگی گل‌ها می توانیم گل های صورتی مرجانی را در طبیعت پیدا کنیم. قطعا هدیه گرفتن یک باکس گل یا دسته گل به رنگ سال توسط فردی که رنگ سال را می داند می تواند بسیار خیره کننده و دل انگیز باشد.
گل آلاله
گل آلسترومریا
گل پیونی (صد تومانی)
گل رز
گل ژربرا
گل لاله
گل لیلیوم نارنجی
گل کوکب
گل گلایل

از آن جایی که رنگ صورتی مرجانی ترکیبی از رنگ های هلویی و صورتی است، کاربرد زیادی درزمینه ی گل آرایی دارد و در هر فصلی می توانیم از آن استفاده کنیم.

یکی از موارد خوب استفاده از این رنگ در دسته گل عروس است و اگر گل دارای این رنگ با گل و برگ مناسب و طراحی خوب همراه شود، می تواند به زیبایی تمام بدرخشد.

مطلب مرتبط: آشنایی با نمونه‌های پرطرفدار دسته گل عروس

سخن آخر

در این مطلب سعی کردیم رنگ سال 2019 (1398) و دلیل انتخاب آن را برای شما بیان کنیم، چنانچه مطلبی ناگفته مانده است و یا پرسشی در ذهن شماست یا اگر نیاز به مشاوره تخصصی روی گیاه خود دارید، می‌توانید سوالات خود را از طریق ارتباط با کلینیک گل و گیاه گُل‌سِتان مطرح نمایید. کارشناسان باتجربه گیاه‌پزشکی ما آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند. گیاه پزشکان مشکل شما را بررسی می‌کنند و در صورت نیاز غذای گیاه (کود)، سم و سایر ملزومات گیاه را برای شما ارسال خواهند کرد. ضمن اینکه اگر زمان یا تخصص کافی برای رسیدگی به گیاه خود را ندارید، می توانید از خدمات رسیدگی گیاهان در گُل‌سِتان (اعزام باغبان و گیاه پزشک به محل شما) استفاده کنید تا متخصصین ما با ابزار مورد نیاز شما در محل شما حضور یابند و خدماتی مانند تشخیص بیماری، علت عدم رشد، تعویض خاک و گلدان، سم پاشی، کوددهی و یا حتی کاشت و … را به شما ارائه دهند.

خرید گیاه و گل آپارتمانی آنلاین - تحویل رایگان 4ساعته | گُل‌سِتان
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.