ارسال فوری گل، هدیه و کارت پستال با ارسال 4 ساعته

45 ایده فوق العاده برای خلق روز دختری متفاوت برای دختر زندگی‌تان

زمان مطالعه: 21 دقیقه

دختر یعنی لبخند خدا به پدر و مادر، دختر یعنی ظرافت و زیبایی، دختر یعنی جلوه جمال خداوند که حضورش در خانه شادی‌بخش است و فضا لبریز از عشق و احساس می‌کند. روز دختر بهانه‌ایست تا از دختر یا دختران زندگی‌تان تشکر کرده و به آن‌ها بگویید چه‌قدر وجودشان برایتان عزیز است و از آن خوشحال هستید و چه عالی که این تشکر و قدردانی را با یک ایده جالب همراه کرده و برای آن سنگ تمام بگذارید. به‌این‌منظور در این مطلب از وبلاگ گُل‌سِتان 45 ایده ناب و بی‌نظیر برای روز دختر برایتان آماده کرده‌ایم تا بسته به سلیقه دختر یا دختران زندگی‌تان یک یا چندتا از آن‌ها را به‌عنوان هدیه روز دختر انتخاب کرده و به آن‌ها تقدیم کنید. پس اگر دوست دارید امسال روز دختری متفاوت برای دختر زندگی‌تان رقم بزنید، تا آخر با این مطلب از وبلاگ گل فروشی آنلاین گل‌سِتان همراه باشید.

گُل‌سِتان | گل فروشی آنلاین | سفارش آنلاین گل | گیاه آپارتمانی

فهرست ایده‌ها:



ایده اول؛ خرید جواهرات یک ایده لوکس برای روز دختر

تقریبا هر دختری جواهرات را دوست دارد. هدیه دادن تکه‌ای جواهر به او باعث می‌شود که برق خوشی و لذت را در چشمان او ببینید. انواع مختلفی از جواهرات در اندازه‌ها و شکل‌های مختلف وجود دارد که می‌توانید به‌راحتی از بین آن‌ها مطابق با سلیقه او جواهراتی را تهیه کنید. انتخاب‌های شما تقریبا نامحدود است و می‌توانید با توجه به بودجه خود مدل‌های زیادی را در نظر بگیرید. در انتخاب و خرید جواهرات سعی کنید جواهری را انتخاب کنید که کاربردی باشد و بتواند روزهای زیادی از آن استفاده کند تا همیشه به یاد شما باشد.

خرید جواهرات یک ایده لوکس برای روز دختر
جواهر


ایده دوم؛ کیف یا جعبه لوازم آرایش

بسیاری از دخترها لوازم آرایش مختلفی دارند و مرتب کردن آن‌ها کار سختی است. در نتیجه یک جعبه یا کیف لوازم آرایش زیبا که بتواند این دغدغه را برطرف کند ایده و هدیه‌ای عالی برای روز دختر است. با انتخاب این هدیه مطمئن می‌شوید که او بسیاری از اوقات به یاد شما می‌افتد؛ چراکه برای هر بار آرایش کردن به سراغ هدیه شما می‌رود. سعی کنید جعبه یا کیفی انتخاب کنید که علاوه بر جا دار بودن زیبا و قابل حمل باشد. بهتر است جیب‌ها یا قسمت‌های داخلی زیادی داشته باشد تا بتوان ابزارهای زیادی را درون آن گذاشت، چون ممکن است علاوه بر لوازم آرایش چیزهایی مثل کلید، موبایل یا کارت‌های بانکی نیز درون آن قرار بگیرد.


ایده سوم؛ عینک آفتابی یک ایده و هدیه ای کاربردی برای روز دختر

یکی از ایده های خرید هدیه کاربردی برای روز دختر عینک آفتابی است. با این هدیه به او می‌گویید که علاوه بر زیبایی به سلامت او نیز اهمیت می‌دهید. بهتر است عینکی انتخاب کنید که پلاریزه باشد و اشعه‌های UV را فیلتر کند. در کنار این عینک آفتابی می‌توانید یک کیف زیبا نیز برای عینک او تهیه کنید تا بتواند به‌راحتی آن را حمل کند و نگران شکسته شدن آن نباشد.

ایده سوم؛ عینک آفتابی یک ایده و هدیه ای کاربردی برای روز دختر
عینک آفتابی


ایده چهارم؛ ساعت مچی

یکی از انتخاب‌های خوب برای هدیه روز دختر ساعت مچی است. ساعت‌های مچی با بند چرمی جلوه‌ای کلاسیک و رسمی دارند یا می‌توانید ساعت‌هایی با طراحی مدرن‌تر و اسپرت‌تر را انتخاب کنید، این کاملا بستگی به سلقیه او دارد. در هر صورت ساعت مچی می‌تواند یک هدیه عالیه و ماندگار باشد.


ایده پنجم؛ کیف لوازم آرایش ضد آب

این ایده روز دختر خیلی شبیه ایده دوم است؛ بااین‌تفاوت که کاربردی‌تر است. پس اگر می‌خواهید یک کیف لوازم آرایش به‌عنوان هدیه روز دختر بخرید، کیف لوازم آرایش ضد آب انتخابی عالی است. این کیف‌ها بسیار کاربردی هستند و دختر زندگی شما می‌تواند بدون هیچ دغدعه‌ای آن را با خود به هرجایی ببرد و نگران خراب شدن لوازم داخل آن نباشد؛ ضمن اینکه همه لوازمش نیز مرتب و در دسترسش باشد.

کیف لوازم آرایش
کیف لوازم آرایش ضد آب


ایده ششم؛ ست لوازم آرایش، هدیه ای دوست داشتنی برای روز دختر

یکی از هدیه‌هایی که اکثر دخترها دوست دارند ست لوازم آرایش است. این لوازم می‌تواند مبتدی یا حرفه‌ای باشد و این بستگی به کسی دارد که برای او هدیه می‌گیرید. این ست‌ها در مارک‌ها و مدل‌های مختلفی وجود دارد، اما فارق از برند مسلما همه آن‌ها برای بسیاری از دخترها دوست داشتنی و کاربردی است. این ست می‌تواند شامل لاک ناخن، براش، سایه چشم، مداد و بسیاری ابزار و وسایل دیگر باشد.


ایده هفتم؛ ست لاک ناخن

بسیاری از دخترها دوست دارند که ناخن‌هایی همیشه مرتب و طراحی شده داشته باشند تا جلوه زیباتری به آن بدهند. ست لاک ناخن می‌تواند برای بسیاری از دخترها یک هدیه عالی باشد و کار آن‌ها را بسیار ساده‌تر کند. بنابراین اگر دختری که قرار است برای او هدیه بخرید، شخصی با روحیاتی یاد شده است، شک نکنید یک هدیه عالی برای روز دختر برای او ست لاک ناخن است؛ این ست می‌تواند شامل چند رنگ زیبا از لاک‌های مختلف و ابزارهایی برای طراحی و سلامت ناخن باشد.

ست لاک ناخن ، یک ایده عالی برای خرید هدیه روز دختر
ست لاک ناخن


ایده هشتم؛ رز جاودان هدیه ای جادوان و ماندگار برای روز دختر

خیلی از دخترها عاشق هدیه گرفتن گل‌ها هستند مخصوصا گل رز که گلی کلاسیک و همیشه زیبا است، اما همان‌طور که می‌دانید گل زیباست ولی عمر آن کوتاه است. در نتیجه خیلی زود از بین می‌رود، اما با هدیه دادن یک رز جاودان می‌توانید این مشکل را حل کنید. این رزها می‌توانند برای سال‌ها در کنار او بمانند. گل‌های رز جاودان معمولا در جعبه‌های شکیل و زیبا راهی بازار شده و ازاین‌رو فوق‌العاده چشم‌نوازند.

اگر قصد خرید رز جاودان برای هدیه روز دختر را دارید و در تهران زندگی می‌کنید، می‌توانید روی گُل‌سِتان حساب کرده و از بین رزهای جاودان و رنگ‌های موجود رز مورد نظرتان را سفارش و در کمترین زمان ممکن درب منزل همراه با کارت پستال رایگان تحویل بگیرید.

رز جاودان مهرسا پایه قرمز
694,000 تومان
باکس رز جاودان موزیکال Q&Q
2,414,000 تومان
رز جاودان موزیکال کوپه
961,000 تومان
رز جاودان موزیکال لیدیا
1,107,000 تومان
رز جاودان موزیکال لاولی
1,107,000 تومان


ایده نهم؛ ست لوازم حمام، هدیه ای از جنس شادابی و طراوت

مسلما هر انسانی دوست دارد که همیشه تمیز و شاداب باشد و دخترها نیز از این قاعده مستثنی نیستند. یک ست زیبای وسایل حمام می‌تواند هر دختری را خوشحال کند و ابزارهایی بسیار کاربردی به او هدیه دهد تا بتواند با انگیزه بیشتری از حمام و حس تازگی آن لذت ببرد.

ست لوازم حمام ، هدیه ای از جنس شادابی و طراوت
ست حمام


ایده دهم؛ دفتر برنامه‌ریزی یا پلَنِر

اگر می‌خواهید برای روز دختر هدیه‌ای بخرید که کاربردی باشد و نظم را به زندگی او وارد کنید می‌توانید یک دفتر برنامه‌ریزی برای او تهیه کنید. این دفترها برای دخترانی که به دنبال برنامه‌ریزی دقیق زندگی خود هستند بسیار کاربردی است و باعث می‌شود که دیگر هیچ چیزی را از قلم نیندازند. پِلَنِرها در طرح‌ها و اندازه‌های مختلفی در بازار موجود هستند که می‌توانید مطابق سلیقه دختر زندگی‌تان یکی را انتخاب و به‌عنوان هدیه روز دختر به او تقدیم کنید.


ایده یازدهم؛ عود دود کن

اگر دختری که برای او هدیه می‌خرید اهل دود کردن عود و خوشبو کردن فضای اطرافش باشد، پس چه ایده ای بهتر از خرید یک عود دود کن زیبا برای روز دختر؟ این ابزار برای قرار داد عود درون آن طراحی شده تا هم جلوه زیباتری به محیط داده و هم از ریختن خاکسترهای عود در اطرافش و کثیفی محیط جلوگیری کند. علاوه‌بر عود دود کن می‌توانید چیزهایی مثل اسانس‌سوز یا اسپند دود کن نیز برای او بگیرید تا هدیه شما کامل‌تر شده و او را خوشحال‌تر کنید. با خرید عود دود کن علاوه بر دادن هدیه به او، خودتان نیز می‌توانید از عطر و بوی آن لذت ببرید.

عود دود کن یا جاعودی ، یک هدیه خوب برای روز دختر
عود دود کن


ایده دوازدهم؛ کیف پول کوچک

اکثر دخترها مجبور هستند کیف‌های دوشی بزرگی با خود حمل کنند و یکی از مشکلات این کیف‌ها گم شدن وسایل کوچک درون آن است. اینجا است که نقش کیف پول کوچک مهم می‌شود. کیف‌های کوچک داخل کیف دوشی قرار گرفته و می‌توانند وسایل کوچکی مثل سکه، بلیط، جواهرات یا چیزهایی شبیه به آن را درون خود جا دهند. به این ترتیب با هدیه دادن یک کیف کوچک به دختری که قصد دارید در روز دختر به او هدیه بدهید، نگرانی او درباره وسائل کوچکش را برطرف کرده و حسابی خوشحالش می‌کنید.


ایده سیزدهم؛ کیف مدارک

این روزها همه افراد مجبورند مدارک زیادی را با خود حمل کنند مثل کارت شناسایی، گواهینامه، مدارک خودرو، کارت‌های اعتباری یا چیزهایی شبیه به این؛ اگر می‌خواهید برای هدیه روز دختر چیزی بگیرید که مشکل حمل این مدارک را برای او حل کند پس به سراغ کیف مدارک بروید و طرح و رنگی را انتخاب کنید که او دوست داشته و با ظاهرش همخوانی دارد.


ایده چهاردهم؛ هدیه دادن کیف برای روز دختر

همگی قبول داریم که اکثر دخترها چه بخواهند و چه نخواهند مجبور به حمل کیف‌های دوشی یا دستی هستند تا بتوانند ابزار و وسائل خود و حتی دیگران را درون آن قرار بدهند. پس ایده خوبی است برای روز دختر یک کیف عالی با جنسی خوب و طراحی ارگونومیک برای او تهیه کرد تا هم او را خوشحال کنید و هم از سلامت بدن او محافظت کنید. در انتخاب یک کیف خوب ضمن ارگونومیک بودن آن به ظرفیت بالای و سبک و قابل حمل بودن آن نیز توجه داشته باشید.

خرید کیف دخترانه یک ایده خوب برای روز دختر
کیف دخترانه


ایده پانزدهم؛ لباس

هر کسی عاشق لباس است حتی اگر عاشق آن هم نباشد به آن نیاز خواهد داشت. پس چرا برای هدیه روز دختر به سراغ تهیه لباس نروید؟ لباس‌ها می‌توانند نشان‌دهنده نوع شخصیت و کاراکتر آدم‌ها باشد بنابراین بهتر است لباسی انتخاب کنید که با شخصیت و تیپ او همخوانی داشته باشد، نه با سلیقه خودتان. با توجه به نوع رابطه شما با او می‌توانید لباس‌های مختلفی را در نظر بگیرید و در کنار هدیه دادن لباس، احساسات خود را نیز به او ابراز کنید.

خدمات باغبانی در محل، اعزام سریع باغبان گل و گیاه | گُل‌سِتان


ایده شانزدهم؛ پاپوش

یکی دیگر از هدیه های خوب و کاربردی برای روز دختر پاپوش‌ها هستند. این دست از پوشینه‌ها برای استفاده درون خانه طراحی شده‌اند تا دخترانی و حتی مردانی که دوست ندارند یا نمی‌توانند پا روی سنگ یا فرش درون خانه بگذارند از آن استفاده کنند. پاپوش‌ها در شکل‌ها و رنگ‌های مختلفی وجود دارند؛ از پاپوش‌‌های ساده گرفته تا پاپوش‌های عروسکی جذاب که می‌توانید مطابق با سلیقه او یک یا حتی چند جفتش را برای او بخرید؛ بعد از انتخاب پاپوشی مطابق با سلیقه دختر یا دختران زندگی‌تان راحتی و اندازه آن را نیز درنظر بگیرید.


ایده هفدهم؛ خرید قاب محافظ گوشی برای روز دختر

امروزه موبایل‌ها گجت‌هایی جدا نشدنی و ضروری محسوب می‌شوند و قیمت‌های بالای آن‌ها باعث شده تا نیاز به مراقبت بیشتری داشته باشند. چطور است که به‌عنوان یک ایده عالی و کاربردی برای روز دختر یک قاب تلفن همراه تهیه کنید تا هم او را خوشحال کنید و هم از ابزار ضروری او مراقبت کنید؟

قاب‌های تلفن همراه طرح‌ها و شکل‌های بسیار زیادی دارند و امکان سفارش طرح اختصاصی و چاپ آن رو آن‌ها نیز وجود دارد. در نتیجه دستتان باز است تا یک قاب محافظ بی‌نظیر با طرح و رنگی کاملا منطبق با سلیقه دختری که قصد دارید برای او قاب تلفن همراه بخرید، خریداری کنید.

قاب محافظ گوشی ؛ یک ایده برای خرید هدیه روز دختر
قاب محافظ گوشی


ایده هجدهم؛ عطر و ادوکلن، هدیه ای ماندگار برای روز دختر

عطر و ادوکلن در طول تاریخ همیشه یکی از بهترین هدیه‌ها بوده‌اند. این دست از محصولات برای روز دختر نیز هدیه‌ای بی‌نظیر و عالی به‌شمار رفته و هر بار استفاده از آن یاد خاطر شما و حس شیرین هدیه گرفتن عطر را تداعی می‌کند. ضمن اینکه معمولا بیشتر عطرها بسته‌بندی شکیلی نیز داشته و خیال شما را بابت ظاهر هدیه‌تان راحت می‌کند.

در خرید عطر حتما به روش‌های غیر مستقیم یا حتی مستقیم از سلیقه دختری که قصد دارید برای او عطر و ادوکلن بخرید باخبر شوید تا عطر یا ادوکلنی که برای او می‌خرید او را حسابی خوشحال کرده و برایش بلااستفاده نباشد.


ایده نوزدهم؛ خرید یک خودکار زیبا

اگر دختری که برای او هدیه روز دختر می‌گیرید اهل نوشتن است پس بهتر است به سراغ خرید یک خودکار زیبا به‌عنوان هدیه روز دختر برای او بروید. خودکارهای خاص زیادی وجود دارند که می‌توانید به با توجه به سلیقه و شخصیت او یکی را برای خرید و هدیه دادن انتخاب کنید. این هدیه یک هدیه کاربردی و بادوام است و باعث می‌شود تا او هربار به سراغ نوشتن می‌رود به یاد شما بیفتد.

تصویر یک خودکار زیبا
خودکار


ایده بیستم؛ هدیه دست‌ساز

اگر احساس می‌کنید خلاقیت و وقت ساخت یک هدیه دست‌ساز را دارید معطل نکنید و آن را انجام دهید. یک هدیه دست‌ساز مثل جواهر، ابزارهای دکوری یا حتی لباس برای روز دختر می‌تواند ذوق و احساسات شما را به او نشان دهد و بگوید که چقدر برای شما مهم است که با دست خودتان چیزی را از ابتدا خلق کردید.


ایده بیستم و یکم؛ خرید لوازم آشپزخانه برای روز دختر

برخی از دخترها به آشپزی علاقه زیادی دارند و از هدیه گرفتن ابزار و لوازم آشپزخانه یا آشپزی حسابی لذت می‌برند. یک ست چاقوی آشپزخانه جدید، ابزارهای کاربردی یا حتی لوازم برقی مربوط به آشپزی می‌تواند او را نه تنها حسابی خوشحال کند، بلکه کار او را هم راحت‌تر کند تا بتواند با لذت بیشتری به آشپزی بپردازد.

خرید لوازم آشپزخانه یک هدیه خوب برای روز دختر
لوازم آشپزخانه


ایده بیست و دوم؛ کتاب

یکی از ایده ها و هدیه‌های خوب برای روز دختر کتاب است. با توجه به سن و شخصیت او می‌توانید از بین هزاران کتاب موجود در بازار یک یا چند کتاب به‌عنوان هدیه برای او خریده و در روز دختر به او تقدیم کنید. کتاب‌هایی در باب زنان موفق، کتاب‌های کودکان، انگیزشی، داستانی و بسیاری موضوعات دیگر که هر کدام بسته به سلیقه او می‌توانند هدیه‌ای عالی برای او باشند.


ایده بیست و سوم؛ قاب عکس

خرید قاب عکس می‌تواند یک ایده ساده و در عین حال خوب برای روز دختر باشد. قابی زیبا که او بتواند عکس دلخواهش را درون آن قرار بدهد، سال‌ها آن را تماشا کند و هر با هر بار تماشای آن یاد شما بیفتد. اگر قصد خرید قاب عکس را دارید به فضای در دسترس او در اتاقش توجه کنید و قابی خریداری کنید که ظاهر و اندازه‌ای مناسب فضای در دسترس او داشته باشد تا او بتواند به‌راحتی از آن استفاده کند.

تصویر یک قاب عکس
قاب عکس


ایده بیست و چهارم؛ خرید گیاه خانگی یا آپارتمانی برای روز دختر

خیلی از دخترها دوست دارند تا حس مراقبت و نگهداری را تجربه کنند و دنبال فرصتی برای تجربه کردن آن هستند. برای این دسته از دخترها هدیه دادن یک یا چند گیاه آپارتمانی انتخابی عالیست، به‌خصوص اگر عاشق گل و گیاه باشند؛ چراکه هم آنچه دوست دارند هدیه گرفته و هم گیاه فرصت تجربه حس مراقبت و نگهداری را در اختیارشان قرار خواهد داد.

در هنگام خرید گیاهان و گلهای آپارتمانی درنظر داشته باشید که گیاهی را انتخاب کنید که متناسب با توانایی او در نگهداری از آن باشد؛ برای مثال اگر هنوز تجربه‌ای در نگهداری از گیاه ندارد، گیاهی را برای او انتخاب کنید که نگهداری از آن آسان باشد. به‌این‌منظور می‌توانید با کارشناسان فروشگاه آنلاین گل و گیاه گُل‌‌سِتان صحبت کرده و اگر ساکن تهران هستید نیز برای خرید اینترنتی گیاه و تحویل آن درب منزل‌تان نیز روی گُل‌‌سِتان حساب کنید.

ضمن اینکه یادتان باشد حتما در موقع خرید به سمی بودن یا نبودن گیاه برای انسان نیز توجه داشته و اگر دختر زندگیتان دچار آلرژی هست سراغ گیاهانی بروید که باعث ایجاد آلرژی نمی‌شوند.

رز جاودان مهرسا پایه قرمز
694,000 تومان
باکس رز جاودان موزیکال Q&Q
2,414,000 تومان
رز جاودان موزیکال لاولی
1,107,000 تومان
ولن ۲
1,408,000 تومان
خانواده تدی
660,000 تومان


ایده بیست و پنجم؛ خرید لباس با طرح اختصاصی

این روزها خوشبختانه امکان سفارش بیشتر لباس‌ها با طرح اختصاصی وجود دارد و می‌توانید بیشتر لباس‌های خود را با طرح اختصاصی خود بخرید. براین‌اساس هدیه دادن یک تی‌شرت یا لباس دیگری که طراحی اختصاصی با سلیقه او را داشته باشد می‌تواند ایده و هدیه ای خلاقانه برای روز دختر باشد.


ایده بیست و ششم؛ آلبوم عکس

عکس‌ها می‌توانند هزاران کلمه را منتقل کنند بدون اینکه چیزی بگویند. امروزه با وجود عکس‌های دیجیتال دیگر کمتر کسی به سراغ چاپ کردن عکس‌ها می‌رود، بااین‌حال چطور است که برای این روز دختر یک آلبوم عکس زیبا از خاطرات و احساساتی که با او دارید را چاپ کنید تا او بتواند همیشه با ورق زدن آن به یاد شما بیفتد؟

آلبوم عکس از تصاویر کودکی
آلبوم عکس


ایده بیست و هفتم؛ مهمان کردن دختر زندگی‌تان به یک غذای لذیذ

همیشه که نباید هدیه یک چیز ماندگار و طولانی مدت باشد. گاهی یک لحظه خوب و فوق‌العاده می‌تواند برای سال‌ها در خاطر افراد بماند. پس چطور است که به‌عنوان یک ایده باحال و جذاب در روز دختر او را به صرف یک غذای لذیذ مهمان کنید؛ غذایی که توسط خود شما آماده شده یا در رستورانی که او عاشق آن است سرو شده باشد.


ایده بیست و هشتم؛ رزرو خدمات یک هدیه متفاوت برای روز دختر

می‌توانید روز دختر را با هدیه‌ای متفاوت تبدیل به روزی پر از احساس آرامش و خوشی کنید. برای این‌کار لازم است تا برای او یکی خدمات رفاهی مانند ماساژ، اسپا یا چیزهایی شبیه به این را رزرو کنید. با این کار باعث می‌شوید که او یک روز را در آرامش و خوشی سپری کند و تا مدت‌ها طعم شادی و خوشی آن زیر زبانش باقی بماند.


ایده بیست و نهم؛ خرید ست لوازم استخر یا وسایل اسپا

بعضی از دخترها مرتبا به سالن اسپا یا استخر می‌روند؛ ازاین‌رو اگر دختری که قرار است برای او هدیه بخرید، دختری با چنین روحیات است، می‌توانید برای او ست لوازم استخر یا اسپا تهیه کنید تا انگیزه بیشتری برای رفتن به سالن اسپا پیدا کرده و لذت بیشتری را تجربه کند.


ایده سی‌ام؛ کفش، از جمله محبوب‌ترین هدایای برای روز دختر

یکی از محبوب‌ترین چیزها برای اکثر دخترها کفش است. کفش یکی از پوشیدنی‌های مهم برای بسیاری از افراد است و البته تاثیر مستقیمی بر سلامت جسمی افراد نیز دارد. برای هدیه روز دختر می‌توانید یک کفش با طراحی استاندارد و ارگونومیک و مناسب برای او بگیرید تا هم از ظاهر جدیدش لذت ببرد و هم طی راه رفتن پاهای او خسته نشده و آسیبی به آن‌ها وارد نشود.


ایده سی و یکم؛ شمع معطر

یکی از هدیه‌های خوب برای روز دختر شمع‌های معطر هستند. این شمع‌ها پس از سوختن عطری دلنواز از خود منتشر کرده و فضای اطراف خود را عالی می‌کنند. طرح‌ها و عطرهای بسیار زیادی از این شمع‌ها موجود است و می‌توانید مطابق سلیقه او یک یا چندتا از این شمع‌ها را هدیه بخرید.

ایده خرید شمع معطر به عنوان هدیه ای برای روز دختر
شمع معطر


ایده سی و دوم؛ جوراب

وقتی اسم جوراب می‌آید همه به یاد روز مرد می‌افتند اما بهتر است بدانید که جوراب یکی از هدیه‌های زیبا برای روز دختر نیز می‌تواند باشد. هزاران مدل و رنگ جوراب وجود دارد؛ از جوراب‌های تابه‌تا گرفته تا جوراب‌های گل‌گلی و عروسکی که اتفاقا خیلی از دخترها عاشق آن‌ها هستند. برای خرید جوراب به‌عنوان هدیه روز دختر تنها کاری که باید بکنید فهمیدن سلیقه او و انتخاب یک جوراب عالی برای اوست.


ایده سی و سوم؛ خرید وسایل ورزش، ثبت‌نام در باشگاه یا بردن او برای تماشای بازی تیم مورد علاقه‌اش

اگر دختر زندگی‌تان ورزشکار است چه ایده ای برای روز دختر جذاب‌تر از این ایده؟ با این کار به او انگیزه بیشتری برای ورزش داده و در موفقیت او در ورزشی که انتخاب کرده است تاثیر فوق‌العاده‌ای خواهید گذاشت.


ایده سی و چهارم؛ خرید وسایل مراقبت از مو برای روز دختر

مو یکی از مهم‌ترین چیزها برای بسیاری از دختران بوده و آن‌ها ممکن است ساعت‌ها برای زیباتر کردن آن وقت صرف کنند. بنابراین سلامت و نگهداری از آن مساله‌ای مهم برای بیشتر دخترها به‌شمار می‌رود. ازاین‌رو می‌توانید برای هدیه روز دختر به سراغ وسایل مراقبت از مو مثل برس، ماسک مو، رنگ مو یا حتی یک ست کامل از آن‌ها بروید تا با این کار هم کار او را راحت‌تر کرده و هم به او نشان دهدی که چه‌قدر به او و سلامت موهایش اهمیت می‌دهید.

خرید محصولات مراقبت از مو یک ایده جالب برای روز دختر
محصولات مراقبت از مو


ایده سی و پنجم؛ استراحت مطلق

برای یک روز خاص چه چیزی بهتر از استراحت کردن و هیچ‌کاری نکردن؟ برای هدیه روز دختر می‌توانید به او یک روز کامل استراحت را هدیه بدهید و اجازه بدهید تا او بتواند تمام روز را استراحت کند و مانند یک ملکه، همه در خدمت او باشند.


ایده سی و ششم؛ جعبه جواهرات

اکثر دخترها تعداد زیادی جواهر و زیورآلات دارند که مرتب کردن آن‌ها کار بسیار سختی است و ممکن است حتی برخی از آن‌ها گم شود. داشتن یک جعبه جواهر برای دخترهایی که زیورآلات و جواهرات زیادی دارند یکی از نیازهای اساسی است. ازاین‌رو تهیه یک جعبه جواهرآلات و هدیه دادن آن در روز دختر به او می‌تواند کمک زیادی به او کرده و او را حسابی خوشحال کند.


ایده سی و هفتم؛ وسایل نقاشی

تهیه یک ست لوازم نقاشی برای دختری که عاشق این کار است می‌تواند یک هدیه برای او فوق‌العاده باشد تا از داشتن آن لذت برده و خلاقیت خود را شکوفا کند. اگر دختر زندگی‌تان عاشق نقاشی است، ایده خرید وسایل نقاشی برای روز دختر یک ایده خوب برای این روز است.

وسایل نقاشی ؛ هدیه ای متفاوت برای روز دختر
وسایل نقاشی


ایده سی و هشتم؛ خرید وسایل گیم برای روز دختر

در دنیای امروز بازی کردن تبدیل به یکی از کار‌های روزمره شده و بسیاری از دخترها نیز علاقه زیادی به دنیای گیم دارند. می‌توانید به عنوان هدیه روز دختر برای دختری که عاشق گیم است یک بازی جدید، تجهیزات گیمینگ، عینک واقعیت مجازی ،یا اکانت بازی که دوست دارد را به او هدیه بدهید.


ایده سی و نهم؛ اشتراک آنلاین/آفلاین

یکی دیگر از هدیه های خوب برای روز دختر تهیه اشتراک مطابق با سلیقه و علاقه اوست. بگذارید واضح‌تر بگوییم، برای مثال اگر دختر زندگی‌تان عاشق فیلم و سریال است می‌توانید برای او اشتراک سرویس‌های تماشای آنلاین فیلم را خریداری کرده و او را خوشحال کنید یا اگر عاشق گل و گیاه است، با خرید اشتراک گل برای او هر ماه یا هر هفته گل‌های تازه به او هدیه بدهید. تقریبا برای هر علاقه‌ای یک اشتراک وجود دارد و به‌راحتی می‌توانید سلیقه او را در نظر بگیرید و اشتراک موضوع دلخواه او را به او هدیه دهید.


ایده چهل‌ام؛ لوازم جانبی موبایل

علاوه‌بر قاب محافظ که در ایده هفدهم از ایده های روز دختر به آن اشاره کردیم، ابزارهای جانبی زیادی وجود دارند که می‌تواند لذت استفاده از موبایل‌ها را بیشتر کند. چیزهایی مثل هندزفری، سه‌پایه، هدفون و مواردی از این قبیل که می‌توانید به‌عنوان یک هدیه برای روز دختر به دختر زندگی‌تان هدیه بدهید.

لوازم جانبی موبایل ؛ هدیه ای متفاوت برای روز دختر
لوازم جانبی موبایل


ایده چهل و یکم؛ هدیه دادن تور مسافرتی به دختر زندگی‌تان

اگر می‌خواهید در روز دختر دختر زندگی‌تان را خوشحال کنید می‌توانید یک مسافرت خوب را برای او ترتیب بدهید تا در روز دختر حسی شگفت‌انگیز و متفاوت را تجربه کند. تهیه یک تور مسافرتی برای هدیه روز دختر انتخابی عالی است. البته بهتر است قبل از این کار مطمئن شوید که برنامه او با توری که انتخاب می‌کنید هماهنگ باشد.


ایده چهل و دوم؛ یک تفریح هیجانی و ترشح آدرنالین، هدیه ای از جنس هیجان برای روز دختر

اگر دختری که می‌خواهید برا او هدیه تهیه کنید عاشق هیجان و تفریحات هیجانی است. او را به یک تفریح هیجانی دعوت کنید تا آدرنالین خونش را بالا ببرید. تفریحاتی مثل بانجی جامپینگ، زیپ لاین، پاراگلایدر و… می‌تواند برای دختران عاشق هیجان عالی باشد.


ایده چهل و سوم؛ دوچرخه

داشتن یک دوچرخه بود آرزوی بیشتر دخترها و پسرهاست. کمااینکه بیشتر ماها نیز در دوران کودکی خود چنین آرزویی داشته‌ایم؛ اگر دختر زندگی‌تان آرزویش داشتن یک دوچرخه است می‌توانید این آرزو را برای او در روز دختر به واقعیت تبدیل کنید. با هدیه دادن یک دوچرخه زیبا به دختری که دوچرخه سواری دوست دارد همیشه در خاطراتش باقی خواهید ماند و هر زمان که بر آن سوار می‌شود به یاد شما و حس خوب هدیه گرفتن از شما خواهد افتاد.

تصویر چند دوچرخه کنار هم
چند دوچرخه کنار هم


ایده چهل و چهارم؛ نوبت پدیکور/مانیکور

بیشتر دختر خانم‌ها علاقه زیادی به مراقبت از ناخن‌های خود دارند و برایشان مهم است که همیشه ناخن‌هایی مرتب داشته باشند. یکی از ایده های عالی برای روز دختر هدیه دادن نوبت یک جلسه پدیکور و مانیکور به او است تا بتواند بدون دغدغه به سلامت ناخن‌هایش برسد، آن‌ها را زیباتر کند و حس تازگی و زیبایی بیشتری را تجربه کند.


ایده چهل و پنجم؛ خرید گل برای روز دختر

گل‌ها به‌خاطر لطافت و ظرافتی که دارند با روحیات دخترها سازگار بوده و می‌توانند هدیه‌ای پر از عشق و احساس برای آن‌ها باشند. اگر دوست دارید عشق و محبت خودتان را با چاشنی ظرافت و لطافت به دختر زندگی‌تان ابراز کنید، خرید گل یک ایده عالی برای شماست. می‌توانید در روز دختر سراغ خرید باکس گل زیبا، دسته یا سبد گل رفته و همراه با یک دست نوشته زیبا یا کارت پستال به دختر زندگی‌تان هدیه بدهید. به‌این‌منظور اگر در تهران زندگی می‌کنید می‌توانید به صفحه خرید گل روز دختر در گُل‌سِتان سر زده و گل‌هایی که ویژه این روز دیزاین و آماده شده‌اند را خریداری و در کمترین زمان ممکن درب منزل خود تحویل بگیرید. همچنین اگر گل‌ها باب میلتان نبود نیز می‌توانید، سراغ گل‌های دیگر در دسته‌بندی گل‌ها رفته و گل مورد نظر خودتان را انتخاب کنید.

در مجموع در این مطلب از وبلاگ گُل‌سِتان سعی کردیم، 45 ایده ناب و متفاوت برای روز دختر را به شما معرفی کنیم تا در این روز زیبا بتوانید به بهترین شکل دختر زندگی‌تان را سوپرایز کرده و او را حسابی خوشحال کنید. اگر شما هم در این باره ایده جالبی به ذهنتان می‌رسد آن را با ما درمیان گذاشته و چنانچه در مورد خرید گل روز دختر نیاز به راهنمایی دارید آن را از طریق بخش نظرات زیر همین مطلب با ما به اشتراک بگذارید تا کارشناسان گُل‌سِتان در اسرع وقت به آن پاسخ دهند.

خرید گیاه و گل آپارتمانی آنلاین - تحویل رایگان 4ساعته | گُل‌سِتان

رز جاودان مهرسا پایه قرمز
694,000 تومان
باکس رز جاودان موزیکال Q&Q
2,414,000 تومان
رز جاودان موزیکال کوپه
961,000 تومان
رز جاودان موزیکال لیدیا
1,107,000 تومان
رز جاودان موزیکال لاولی
1,107,000 تومان

سوالات پرتکرار شما در مورد ایده روز دختر

بهترین گل برای هدیه روز دختر چه گلی است؟

انتخاب‌های زیادی برای این روز پیش روی شما قرار دارد؛ شما می‌توانید گل‌هایی مثل رز، آفتابگردان، صد تومانی، لاله، نرگس و زنبق به‌عنوان گل هدیه روز دختر خریداری کنید.

دخترانه‌ترین گل کدام است؟

گل ارکیده، ارکیده به‌عنوان یکی از زنانه‌ترین گل‌ها شناخته می‌شود و نمادی از زنانگی و دخترانگی است.

روز دختر چه زمانی است؟

در تقویم جهانی یازدهم اکتبر یعنی 19 مهر توسط سازمان ملل به‌عنوان روز دختر نام‌گذاری شده است. در تقویم ایران نیز این روز مصادف با تولد حضرت معصومه یعنی اول ذی‌القعده است که با توجه به قمری بودن این تاریخ، روز دختر هر سال جابه‌جا می‌شود و در تاریخ‌های مختلفی جای می‌گیرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.