ارسال فوری گل، هدیه و کارت پستال با ارسال 4 ساعته

ایده های جذاب برای سپری کردن روزهای گرم تابستان در خانه

زمان مطالعه: 5 دقیقه

گاهی اوقات بهترین روزهای تابستان شما همان روزهایی هستند که در خانه سپری کرده اید. خوب واضح است وقتی در خانه هستید، صدای آهنگ را تا بالاترین درجه زیاد می‌کنید، با همان پیژامه‌های راه راه خود روی کاناپه محبوبتان دراز می‌کشید و تمام روز را در کم‌تنش‌ترین حالت ممکن سپری می‌کنید!

گُل‌سِتان | گل فروشی آنلاین | سفارش آنلاین گل | گیاه آپارتمانی

ماندن در خانه در روزهای گرم و طولانی تابستان، آنقدرها هم که اکثریت مردم فکر می‌کنند کسل کننده نیست. ما در تیم گُل‌سِتان لیست کوتاهی از ایده های جذاب برای سپری کردن تابستان در این روزهای گرم در خانه جمع‌آوری کرده‌ایم تا به شما کمک کنیم این تابستان را آنطور که باید شاد باشید و لذت ببرید. در ادامه لیست کارهای تابستانی را با هم مرور می‌کنیم.

فرصت طلایی کتابخوانی

1 به سراغ لیست کتاب‌های خواندنی بروید!

وقت آن است که با این موضوع روبرو شویم! اکثر ما قبل از شروع هر فصلی، تعدادی کتاب را برای خواندن در روزهای آتی در نظر می‌گیریم و احتمالا آنها را در یک لیستی می‌نویسیم؛ به خودمان هم قول می‌دهیم که حتما در اولین فرصت آنها را بخوانیم؛ اما هرگز آن فرصت طلایی برای خواندن کتابها را پیدا نمی‌کنیم. خوب، این تابستان همان فرصت طلایی است! فراموش نکنید که هیچوقت برای رفتن به کتابفروشی و خریدن کتابهای خوب دیر نیست. بنابراین خواندن کتاب بهترین ایده برای تابستان شماست.

2 فیلم دیدن در شب، آن هم زیر یک قلعه پتویی!

از مهیج‌ترین ایده های تابستانی تماشای فیلم است. گاهی اوقات بد نیست که کمی به دوران کودکی خود برگردیم و آن حس و حال را دوباره لمس کنیم. پس اگر شما و دوستانتان تمایل دارید که یک احساس نوستالژیک را در کنار هم تجربه کنید، دست به کار شوید. مثل دوران کودکی، به کمک پتو و ملحفه یک خانه کوچک سرپا کنید. لامپ‌های ریسه‌ای را هم به این ترکیب اضافه کنید و فیلم موردعلاقه جمع را در کنار هم تماشا کنید. واقعا همگی احساس راحتی خواهید داشت.

تابستان با نشاط بسازیم
کارهای هیجان انگیز در تابستان

3 طراحی و نقاشی در خانه

لیست کارهای تابستانی در خانه می‌تواند متنوع‌تر از آنچه فکر می‌کنید باشد. حتما لازم نیست که برای تجربه نقاشی کردن از خانه خارج شوید! این کار آسان‌تر از این حرفهاست. کافی است به دوستان نزدیک خود زنگ بزنید و تعدادی کاغذ، قلم‌مو و کمی رنگ آماده کنید. راستی، درست کردن یک پارچ شربت خنک تابستانی را فراموش نکنید!

4 غذاهای لذت بخش تابستانی بپزید.

حال که در صدد یافتن ایده های جذاب برای سپری کردن تابستان هستید، چه کاری بهتر از مهمان کردن خودتان به یک وعده غذای لذیذ، تابستانی و البته خانگی؟! از ایده های جالب برای تابستان تجربه لذت آشپزی است.

آشپزی کردن در منزل همیشه بهترین راه است، چون به طور کامل به سلامت مواد اولیه و روند طبخ غذا توجه می‌کنید و مطمئنید که اصول بهداشتی رعایت شده است. در اینترنت به دنبال دستورهای غذایی خوشمزه بگردید، آن‌ها را درست کنید و عزیزانتان را برای صرف غذا در کنار هم دعوت کنید. نوش جان!

تابستان را جذاب کنیم
کارهای مفید در تابستان

5 باغچه خانگی خود را بکارید.

آیا دوست دارید در طول فصول گرم سال، طراوت و شادابی محیط داخلی خانه را حفظ کنید؟ از جمله کارهای مفید در تابستان رسیدگی به باغچه و فضای سبز خانه است.

کاشتن و نگهداری از گیاهان آپارتمانی قشنگ‌ترین ایده برای تابستون، راهی مفید و البته زیبا برای کمک به سلامتی و بالا بردن انرژی کلی فضای خانه است.

تعدادی گیاه آپارتمانی که به نگهداری خاصی هم نیازی ندارند را انتخاب کنید و آنها را در قفسه‌های خالی، گوشه‌ها و … قرار دهید. آنگاه خواهید دید که گیاهان چگونه خانه را به محیطی چشم‌نواز و آرامش‌بخش تبدیل می‎کنند.
اگرچه بدلیل کمبود زمان، تهیه کردن گل و گیاه برایتان سخت است و به دنبال ایده برای گذراندن تابستان هستید از سایت‌های آموزش پرورش گیاهان استفاده کنید. گل فروشی اینترنتی گُل‌سِتان نیز شرایطی را مهیا کرده تا بتوانید گل‌ و گیاهان زیبا را تهیه کنید.

رز جاودان مهرسا
659,000 تومان
مانسترا غول پیکر
19,000,000 تومان
باکس بهگل
1,168,000 تومان
باکس آگرین
812,000 تومان
زامیفولیا بلک 6 قلاف در گلدان مواد آلی استوانه
1,146,000 تومان

6 بازی، بازی، بازی!

از شخصیت رقابت‌جوی خود کمک بگیرید و یک مهمانی شبانه را برای بازی کردن میزبانی کنید. بازی یکی از کارهای باحال برای تابستان و راهی عالی برای سپری کردن زمان در کنار دوستان و خانواده است، بخصوص که با چالش و کمی کری خوانی هم همراه خواه بود!

پس بازی‌های فکری را از اعماق کمد بیرون بکشید. کنسول‌های بازی هم برای این شب‌ها مناسب هستند. خیلی مهم نیست چه بازی را انتخاب می‌کنید، مهم این است که از کنار هم بودن لذت ببرید.

تابستان را شاد و با موزیک بگذرانید

7 – یک پلی لیست (لیست پخش) از آهنگ‌های تابستانی درست کنید.

تابستان فقط در یافتن خوراکی‌های خوشمزه برای دورهمی‌های شبانه، سفرهای جاده‌ای و دیدار با عزیزان و دوستان خلاصه می‌شود. شاید بپرسید چگونه تابستان خوبی در خانه داشته باشیم؟ تابستان خوب را همین کارهای کوچک و دوست داشتنی می‌سازند و موسیقی پدیده‌ایست که در هر شرایطی می‌تواند همراه مناسبی باشد.

انتخاب صحیح موسیقی هم برای داشتن لحظات شیرین و به یادماندنی بسیار مهم است. در واقع به همین دلیل است که ما فکر می‌کنیم تهیه کردن لیستی از آهنگهای خوب برای هر موقعیتی، کاری هوشمندانه است. بنابراین، چندساعتی را به پیدا کردن و دانلود آهنگهای جدید و مناسب برای روزهای داغ تابستان اختصاص دهید.

این هم از لیست کوتاه ایده های تابستانه ما، اکنون شما چند ایده خوب برای سپری کردن گرم‌ترین فصل سال در خانه دارید.

اما قبل از اینکه به سراغ عملی کردن آن‌ها بروید فراموش نکنید که هر جشن و مناسبتی با حضور گل‌ها بسیار زیباتر خواهد شد. فرقی ندارد که در این تابستان، چه مناسبت‌هایی را پیش رو دارید؛ ما همراه شما هستیم. می‌توانید همیشه روی کمک ما حساب کنید و تهیه کردن تازه‌ترین گل‌های فصل را به ما بسپارید. از تابستان خود لذت ببرید و لحظاتی فراموش نشدنی خلق کنید!
اگر سوالی هم در رابطه با انتخاب گلدان مناسب گیاهتان داشتید می توانید زیر همین پست کامنت بگذارید تا کارشناسان گل و گیاه گُل‌سِتان به شما پاسخ دهند.

خرید گیاه و گل آپارتمانی آنلاین - تحویل رایگان 4ساعته | گُل‌سِتان
سانسوریا ابلق کراواتی پر غلاف ارتفاع45
502,000 تومان
قاشقی بلک در گلدان فلزی
433,000 تومان
پتوس ابلق در گلدان آویز
517,000 تومان
گیاه سانسوریا سبز پرغلاف
459,000 تومان
گیاه آگلونما متوسط
512,000 تومان
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.