ارسال فوری گل، هدیه و کارت پستال با ارسال 4 ساعته

انتخاب مناسب ترین گل برای اولین قرار و معرفی 20 گل مناسب

زمان مطالعه: 18 دقیقه

اولین قرار با کسی که دوستش دارید، سخت و حساس است. در این قرار باید سعی کنید بهترین خود باشید و کسی که دوستش دارید را تحت تاثیر قرار دهید تا بتوانید رابطه را ادامه دهید و باز هم او را ببینید. به‌همین‌خاطر کمتر کسی در این شرایط دلش می‌خواهد یک کار ریسکی انجام دهد و خاطره‌ای بد به جا بگذارد. هدیه دادن گل در اولین قرار، از آن دسته کارهایی است که ممکن است حسابی ریسکی باشد و اگر مناسب ترین گل برای اولین قرار انتخاب نشود ممکن است برای ادامه رابطه به مشکل بخورید.
شاید شما هم شنیده‌اید که این کار ممکن است تاثیر بدی بگذارد و او را به عقب هل بدهد، اما نگران نباشید مناسب بودن یا نبودن هدیه دادن گل در اولین قرار، کاملا به شخصیت شما، کسی که با او قرار گذاشتید و نحوه آشنایی شما بستگی دارد. گل مانند جواهر نیست که هدیه دادن آن در اولین قرار همیشه عجیب و غیرمنطقی باشد. هر گلی معنای متفاوتی دارد که اگر به آن توجه کنید، می‌توانید یک هدیه عالی از آن بسازید. اگر دوست دارید برای اولین دیدار به کسی که دوستش دارید، گل هدیه دهید با این مطلب از وبلاگ گُل سِتان همراه باشید. در این مطلب مناسب ترین گل برای اولین قرار به اضافه 20 گل مناسب و موارد تکمیلی در این باره را به شما خواهیم گفت تا اگر قصد دارید به عشق زندگی‌تان در قرار اول گل هدیه بدهید، به درستی اینکار را انجام داده و از خرید گل و هدیه دادن آن به عشق زندگی‌تان کمال لذت را ببرید.

گُل‌سِتان | گل فروشی آنلاین | سفارش آنلاین گل | گیاه آپارتمانی

فهرست مطالب این مقاله:


هدیه دادن گل در قرار اول، اشتباه یا درست؟

بعضی‌ها معتقدند نباید در اولین قرار گل هدیه داد و دلایل خوبی برای آن دارند؛ اولین و مهم‌ترین دلیل این است که نباید در دیدار اول او را تحت فشار قرار داد. اولین قرار عاشقانه فرصتی برای شناخت همدیگر است نه چیز دیگر! بنابراین بهتر است بیان صریح احساسات را به قرارهای دیگر موکول کنید، اما این به آن معنی نیست که هدیه دادن گل در اولین قرار، همیشه یک ایده بد یا نامناسب است. این کار بستگی به شخصیت کسی که او را ملاقات می‌کنید و اینکه چطور همدیگر را شناخته‌اید دارد و کماکان می‌تواند یک حرکت خوب باشد؛ البته به‌شرطی که به درستی انجام شود. گل‌های زنده و تازه می‌توانند نقش مهمی را در ایجاد یک رابطه خوب بازی کنند. در انتخاب مناسب ترین گل برای اولین قرار به چند نکته باید توجه کنید:

  • انتخاب یک دسته گل بزرگ پنجاه‌تایی که تماما از رز قرمز تهیه شده است، برای قرار اول انتخاب صحیحی نیست.
  • بهتر است از یک شاخه گل رز (ترجیحا قرمز نباشد) یا چند شاخه ژربرای رنگی استفاده کنید. در اولین قرار همیشه تعداد شاخه گل کمتر، بهتر است.
  • طریقه هدیه دادن گل به اندازه گلی که هدیه می‌دهید، مهم است. بهتر است این کار را به همراه کمی حس شوخ‌طبعی انجام دهید تا یخ رابطه شکسته شود.
  • مطمئن شوید که آیا او اصلا گل دوست دارد یا نه! درصورتی‌که اطمینان ندارید بهتر است هدیه دادن گل را کمی به تاخیر بیندازید تا زمان مناسبش برسد. مطمئن باشید فرصت‌های بیشتری برای هدیه دادن گل پیدا خواهید کرد.


چطور در قرار اول گل هدیه بدهیم؟

رز در قرار اول

گل رز قرمز، یک گل کلیشه‌ای می‌باشد که همیشه انتخاب اول در خرید گل بوده و به ذهن همه می‌رسد. یک شاخه گل رز قرمز به معنای یک عشق رمانتیک است و زمانی که آن را هدیه می‌دهید، یعنی در نگاه اول عاشق او شده‌اید؛ پس اگر هنوز در مرحله شناخت یکدیگر هستید، عجله نکنید و او را به یک گل رز بنفش مهمان کنید. یکی از مرسوم‌ترین راه‌ها برای بیان اینکه شما عاشق کسی هستید، هدیه دادن ده شاخه گل رز قرمز است، اما باید بدانید با این کار شما دارید به طرف مقابل می‌گویید آماده متعهد شدن به او هستید و قبل از هدیه دادن آن مطمئن شوید که او نیز همین حس را به شما داشته باشد.

سخت نگیرید!

برای اولین قرار بهترین کار این است که آرام پیش بروید. اگر می‌خواهید در قرار اول گل هدیه بدهید، بهتر است به گل‌آرای خود بگویید که دسته گل را به چه‌منظور می‌خواهید، تا آن را بیش‌از‌حد رمانتیک و عاشقانه نکند. فراموش نکنید که شما می‌خواهید رابطه‌تان را با او ادامه دهید و در آینده فرصت‌های زیادی برای ابراز تمام احساسات خود دارید. برای اولین قرار بهتر است احساس خوشی و شوخ‌طبعی را منتقل کنید و البته کاری نکنید که هدیه شما تبدیل به کاری مسخره یا آزاردهنده شود. یکی از راه‌هایی که شاید تا حدودی بتوانید تشخیص دهید که آیا او از دریافت گل خوشش آمده یا خیر این است که ببینید آن را با کدام دست می‌گیرد! اگر او گل را با دست چپ گرفت و به چشمان شما نگاه نکرد، ممکن است از این هدیه خوشش نیامده باشد. اما اگر آن را با دست راست گرفت و لبخندی بر روی صورتش نقش بست یعنی از هدیه شما لذت برده است.


مناسب ترین گل برای اولین قرار در شرایط و موقعیتی خاص

مناسب ترین گل برای اولین قرار برای افراد حساس به گل

اگر قرار است برای فردی حساس گل بخرید یادتان باشد اینکار کمی سخت‌تر از گل خریدن برای افراد عادی است؛ چراکه گل نباید باعث آزار و اذیت او شود. برای جلوگیری از این مشکل بهتر است همیشه گل‌هایی تازه بریده شده و بدون گرده تهیه کنید تا نشان دهید که چقدر او برای شما مهم است.

برای فردی پویا

یک دسته گل زیبا پر از گل مینا، راهی مناسب برای تبدیل قرار اول به یک قرار بامزه و هیجانی است. این گل نمادی از صداقت و شروعی مجدد است. زمانی که می‌خواهید آهسته پیش بروید و از لحظات کنار هم بودن لذت ببرید تا زمانی که همه‌چیز جدی‌تر شود از گل مینا استفاده کنید. با هدیه دادن این گل به او می‌گویید که چه‌قدر بازیگوش و پرهیجان هستید و جنب‌و‌جوش کودک درون خود را نیز به او نشان داده‌اید. زمانی که برای او یک دسته گل رنگارنگ از مینا تهیه می‌کنید، به او می‌گویید که مانند گل مینا سرزنده و تازه است.

خدمات باغبانی در محل، اعزام سریع باغبان گل و گیاه | گُل‌سِتان

مناسب ترین گل برای اولین قرار برای انتقال حس تعهد

یک شاخه رز که ترجیحا قرمز نباشد عالی است. شاید برخی از افراد با روحیه رمانتیک و عاشقانه با دریافت رز قرمز در اولین قرار مشکلی نداشته باشند، اما درنظر داشته باشید گل رز قرمز برای کسانی است که آماده یک تعهد طولانی مدت و همیشگی هستند و ممکن است هدیه دادن آن در اولین قرار به فردی که روحیه رمانتیک و عاشقانه ندارد یک حرکت عجولانه باشد و او را تحت فشار قرار دهد. به‌جای آن از یک رز صورتی استفاده کنید. گاردنیا نیز گلی مناسب است تا به او بگویید برای متعهد بودن به او آماده‌اید، اما قصد تحت فشار گذاشتن او را ندارید. این گل نمادی از تحسین مخفیانه است.

مناسب ترین گل برای اولین قرار برای تحسین زیبایی

با هدیه دادن یک دسته گل زیبا که پر از سوسن است باعث می‌شوید که او احساس یکتا بودن بکند. می‌توانید از سوسن سفید یا رنگی استفاده کنید، هر دوی آن‌ها مناسب هستند. ارکیده نیز برای تحسین زیبایی و زنانگی طرف مقابل‌تان عالی است. هدیه دادن ارکیده در اولین قرار، بیانگر این است که او چه‌قدر برای شما خاص و یکتا است.

برای ایجاد حس خوشی

دادن لاله‌های رنگارنگ باعث می‌شود، احساس رمانتیک شما به او مشخص شود بدون اینکه او را تحت فشار گذاشته باشید. به‌این‌ترتیب اگر دنبال ایجاد یک حس خوش در طرف مقابل‌تان هستید، دادن لاله‌های رنگارنگ به او می‌تواند یک انتخاب درست باشد.
البته این نکته هم فراموش نکنید اینکه شما چطور گل را به طرف مقابل‌تان هدیه می‌دهید بسیار تاثیرگذار است. اگر در این کار اشتباه کنید ممکن است او را ناراحت یا خجالت زده کنید. بهترین زمان هدیه دادن گل در قرار اول زمانی است که او را درب منزل می‌بینید. در این زمان او می‌تواند گل را درون خانه ببرد و مجبور نباشد همه جا آن را با خود حمل کند. اما اگر او در محل کارش با او قرار دارید، دادن گل جلوی همکارانش به او کاری منطقی نیست و حس بدی به او منتقل می‌کند، پس از انجام اینکار خودداری کنید.

مناسب ترین گل برای اولین قرار جهت آهسته پیش رفتن

اگر نسبت به کسی احساسات خاصی دارید ولی نمی‌خواهید عجله کنید و دوست دارید آهسته پیش بروید سراغ اسطوخدوس یا گل‌های بنفش بروید. ضمن اینکه در مورد اسطوخدوس گفتنی است که گل‌های اسطوخودوس نماد عشق و قدردانی نیز هستند حس و عشق و قدردانی خود را نیز می‌توانید از طریق آن‌ها منتقل کنید.
گفتنی است برای انتخاب یک گل بنفش، یاس بنفش یا رز بنفش انتخاب عالی است.

انتخاب مناسب ترین گل برای اولین قرار با دوست یا همکار، آفتابگردان

اگر می‌خواهید قرار عاشقانه خود را با یک دوست یا همکار بگذارید، می‌توانید از گل‌های زرد رنگ استفاده کنید تا حس گرم و خوشی را به او منتقل کنید. آفتاب‌گردان، مینا یا فرزیا انتخاب‌های خوبی هستند. همچنین می‌توانید داوودی زرد که نشانه‌ای از دوستی و وفاداری است و به دوست شما می‌گوید که قدردان اوقاتی هستید که با هم گذرانده‌اید، را نیز برای او بخرید. با هدیه دادن این گل‌ها در واقع می‌گویید که شما دوستی او را قدر می‌دانید، اما برای حرکت به سمت جلو عجله ندارید و نمی‌خواهید به او فشار بیاورید و برای حرکت به سمت جلو صبور هستید.


چند گل هدیه بدهیم؟

یک دسته گل متوسط زیبا بهترین دسته گل از نظر اندازه برای هدیه دادن گل در قرار اول است. تنها چیزی که بهتر است از آن دوری کنید قرار دادن رز قرمز در دسته گل است. ترکیبی از گل‌های مختلف با رنگ‌های مختلف بسازید. ترکیب گل‌های سفید، زرد، صورتی و نارنجی، بیانگر نیت خالصانه شما است. اگر نگران ابراز احساسات خود نیستید یا همدیگر را خیلی وقت است که می‌شناسید، می‌توانید با دادن شش شاخه گل، شیفتگی خود را نشان دهید و با دادن ده شاخه گل، عشق خود را نمایان کنید.

دسته گل روشنک
611,000 تومان
رز جاودان مهرسا پایه قرمز
679,000 تومان
باکس رز جاودان موزیکال Q&Q
2,399,000 تومان
باکس رز جاودان موزیکال ملودی
994,000 تومان
رز جاودان موزیکال لاولی
994,000 تومان


معرفی مناسب ترین گل ها برای اولین قرار

اگر او واقعا فرد مورد علاقه شماست و فکر می‌کنید که دوست دارید دل او را به دست بیاورید، پس چرا احساسات او را با یک گل زیبا تحریک نکنید؟ اگر برای او یک دسته گل زیبا بگیرید و آن را با لبخندی به او هدیه بدهید، مطمئن باشید عاشق آن می‌شود، اما شما باید در انتخاب گل دقت کرده و مناسب ترین گل برای اولین قرار را انتخاب کنید.
به‌این‌منظور در ادامه چند گل زیبا که برای اولین قرار مناسب است را با هم مرور می‌کنیم البته که ناگفته نماند بعضی از این گل‌ها در بخش‌های قبلی معرفی شدند، اما در این بخش بیشتر به آن‌ها خواهیم پرداخت.

ژربرا

1-ژربرا، مناسب ترین گل برای اولین قرار جهت انتقال حس شادی و خوشی به طرف مقابل‌تان

گل ژربرا یک گل زیبا و رنگارنگ است که شادی را به همراه خود می‌آورد. این گل به‌خاطر گل‌های بزرگش معروف است و چندین رنگ دارد، اما معمولا در رنگ‌های صورتی، سفید، زرد و قرمز در بازارها و فروشگاه‌های گل و گیاه پیدا می‌شود. حدود سی گونه مختلف از این گل زیبا وجود دارد که مشهورترین آن ژربرا دِیزی است. تنوع رنگ بالای این گل نمادی از شادی و خوشی است و می‌تواند لبخند را به لب کسی که هدیه می‌گیرد، بیاورد.

آنتوریوم قرمز در گلدان فلزی استوانه
1,077,000 تومان
آنتوریوم صورتی با گلدان فلزی مخروطی
740,000 تومان
گیاه بنت قنسول با گلدان طوسی
491,000 تومان
آنتوریوم قرمز با گلدان فلزی مخروطی
726,000 تومان
ارکیده سفید زرد با گلدان مواد آلی
1,391,000 تومان

2-آفتابگردان

یک دسته گل کوچک پر از آفتاب‌گردان می‌تواند راهی برای تشکر کردن از کسی باشد که یک روز خوب را برای شما ساخته است. با این گل می‌توانید به صورت غیرمستقیم بگویید که دوست دارید باز هم قرار بگذارید. هدیه دادن آفتاب‌گردان یعنی شما برای او شادی و دلگرمی را آرزو می‌کنید و دوست دارید باز هم او را ببینید. این گل همچنین نمادی از وفاداری است و می‌گوید که دوست دارید حس تعهد و وفاداری را با او تجربه کنید. قطعا این گل می‌تواند روح او را جلا ببخشد.

انتخاب مناسب ترین گل برای اولین قرار

3-پیونی

گل پیونی یا همان گل صد تومانی گیاهی با گل‌های کرکی است که نمادی از حس عاشقانه بین دو غریبه است. این گل همچنین نمادی از حس محجوبیت و خجالت است. در افسانه‌ها آمده که آپولو در حال صحبتی عاشقانه با پائونی پزشک شفابخش خدایان یونان بوده است. در این زمان آفرودیته سر می‌رسد و این صحنه را می‌بیند. پائونی با دیدن آفرودیته خجالت زده می‌شود و چهره‌اش سرخ می‌شود. آفرودیته عصبانی می‌شود و پائونی را تبدیل به گل می‌کند. گلی که امروزه به آن پیونی گفته می‌شود. به این علت، هدیه دادن گل صد تومانی در اولین قراری که هنوز با یکدیگر غریبه هستید و ممکن است حس خجالت در بین شما باشد، بسیار عالی است.

4-رز، مناسب ترین گل برای اولین قرار و درعین حال مشهورترین و مرسوم‌ترین گل

یکی از مشهورترین و مرسوم‌ترین در عین حال مناسب ترین گل برای اولین قرار برای هدیه دادن در اولین قرار گل رز است، اما نه رنگ قرمز آن، همان‌طور که در ابتدای مطلب نیز اشاره کردیم رز قرمز به معنای یک عشق رمانتیک است برای همین بهتر است در اولین قرار رز قرمز هدیه ندهید. به جای رز قرمز می‌توانید رز نارنجی یا رز بنفش بخرید.

لاله

5-لاله

گل لاله فقط در فصل بهار شکوفا می‌شود، زمانی که زمستان تمام شده باشد و آفتابی جدید بیرون بیاید. بنابراین هدیه دادن گل لاله در اولین قرار به معنای آن است که شما مصمم هستید رابطه خود را با او ادامه دهید. لاله‌های قرمز انتخاب خوبی هستند و احساسات را به خوبی منتقل می‌کنند و انتخاب خوبی برای هدیه به کسی است که تحسینش می‌کنید.

خرید گل لاله

6-آلسترومریا

آلسترومریا گلبرگ‌هایی جذاب دارد که هر نگاهی را به خود خیره می‌کند. این گل نمادی از فداکاری و حمایت بین دو نفر است. هدیه دادن این گل به دیگری یعنی شما در تمام سختی‌ها کنار او خواهید‌بود. همچنین به معنای پیدا کردن دوستی جدید است که شاید عشق را در او پیدا کنید. این گل رنگبندی متنوع و زیبایی دارد و می‌توانید از طریق دکمه خرید پایین آن را آنلاین از گُل‌سِتان خریداری کنید.

انتخاب مناسب ترین گل برای اولین قرار

7-زنبق

گل زنبق احساسات عمیقی را منتقل می‌کند و بیش از دویست نوع مختلف از این گیاه وجود دارد. برای هدیه دادن زنبق می‌توانید ترکیبی از زنبق زرد و آبی را هدیه دهید؛ زنبق زرد نمادی از اشتیاق و زنبق آبی نمادی از امید و باور است. وجود این دو گل کنار هم هدیه شما را به یک هدیه عالی تبدیل می‌کند.

8-میخک قرنفلی

این گیاه، گل‌هایی پرچین دارد که مانند یک لباس زنانه زیبا است. این گل برای هدیه دادن در روز مادر عالی است، اما می‌توانید آنرا در اولین قرار خود نیز هدیه بدهید تا بگوید چطور مجذوب طرف مقابل‌تان و رابطه‌تان با او شده‌اید. رنگ قرمز روشن میخک قرنفلی بهترین انتخاب برای قرار اول است، زیرا نمادی از تحسین شما نسبت به او است. اگر مطمئن هستید که یک قرار عالی در پیش دارید، می‌توانید رنگ قرمز تیره آن را هدیه بدهید که نشانه‌ای از عشق و احساسات است.

لیلی کازابلانکا

9-لیلی کازابلانکا

این گل زیبا شش گلبرگ دارد و مثل یک شیپور است. اگر اندازه بزرگ این گل را می‌خرید سه الی چهار عدد از آن برای یک دسته گل زیبا کافی است. لیلی کازابلانکا، نمادی از قدردانی و جشن گرفتن است و آدم‌هایی که این گل را هدیه می‌دهند معمولا افرادی پیچیده‌اند که در به‌خاطر سپردن تاریخ‌ها و مناسبت‌ها عالی هستند.

10-گاردنیا

گیاهی با گل‌های سفید و بسیار عطرآگین و نمادی از خلوص و لذت است. معمولا کسانی گاردنیا را هدیه می‌دهند که با بهترین دوستشان سر قرار می‌روند. گاردنیا گلی گران قیمت است و معمولا به‌صورت تک شاخه فروخته می‌شود.

انتخاب مناسب ترین گل برای اولین قرار

11-ارکیده، مناسب ترین گل برای اولین قرار و انتقال حس زیبایی و قدرت به کسی که دوستش دارید

گیاهی با گل‌های خارق‌العاده که نشانه‌ای از عشق، زیبایی و دوستی جز مناسب ترین گل ها برای اولین قرار است. این گل برازنده کسی است که با او به اولین قرار می‌روید. با هدیه دادن این گل به کسی که دوستش دارید به او می‌گویید که زیبایی و قدرت را در او دیده‌اید. اگر او شخصیتی قوی دارد حتما برای او ارکیده بخرید. هرچقدر ارکیده‌ای که می‌خرید نایاب‌تر باشد، نشانه علاقه بیشتر شما به او است.
در مورد ارکیده صورتی بد نیست بدانید که ارکیده صورتی مناسب افراد مدرن است. این گل نمادی از معصومیت، زنانگی و شادی است و با انتخاب این گل می‌گویید که چه‌قدر به این رابطه امیدوارید و نگاهی مثبت به آینده پیش رو دارید.

فیکوس الاستیکای شرابی در گلدان طلایی
978,000 تومان
مانسترا غول پیکر
19,000,000 تومان
فیکوس بلک در گلدان مواد آلی سفید
827,000 تومان
لوتوس سه تایی
679,000 تومان
زامیفولیا بلک سه قلاف
645,000 تومان

12-نرگس

اگر در فصل پاییز و زمستان قرار ملاقات دارید، هنگام انتخاب مناسب ترین گل برای اولین قرار ، گل خوشبوی نرگس را در لیست خود قرار دهید. نرگس یکی از اولین گل‌هایی است که در فصل پاییز شکوفا می‌شود. این گل همچنین برای دهمین سالگرد ازدواج نیز هدیه داده می‌شود. گل نرگس به عشق زندگی‌تان می‌گوید که شما او را مانند یک فرشته زمینی می‌بینید.
گفتنی است که برخی معتقداند گل نرگس 12 ماه خوشبختی را برای صاحبش می‌آورد. پس با فرض اینکه این حرف درست باشد با خرید گل نرگس و هدیه دادن آن به کسی که دوستش دارید، 12 ماه خوشبختی را نیز به او هدیه داده‌اید.

ستاره ای

13-ستاره‌ای

گلی با شکل ستاره مانند و زیبا که با نام آستِر هم شناخته می‌شود. رنگ صورتی این گل نمادی از عشق و رنگ قرمز آن نمادی از وفاداری است. گل ستاره‌ای در رنگ‌های مختلفی مانند صورتی، قرمز و ارغوانی موجود است.
اگر گل ستاره‌ای را به کسی هدیه بدهید در واقع به او می‌گویید “به خاطر من مراقب خودت باش” و این راهی احساسی برای بیان علاقه خود به او است.

14-آلاله، مناسب ترین گل برای اولین قرار برای دادن حس جذابیت به طرف مقابل‌تان

یکی از مناسب ترین گل ها برای اولین قرار گل آلاله است. گلی زیبا که مانند یک رز بیضی شکل است. برخلاف سایر گل‌ها که چندین معنا و مفهوم را به طرف مقابل منتقل می‌کنند. آلاله تنها یک معنی دارد و آن جذابیت است. در دوران ویکتوریا این گل به‌عنوان نشانه‌ای از جذابیت به زنان داده می‌شد. پس شما هم می‌توانید با هدیه دادن آلاله در اولین قرار به عشق زندگی‌تان بگویید که او چه‌قدر برای شما جذاب است.

شب بو

15-شب بو

با هدیه دادن شب بو در اولین قرار به او می‌گویید که جذابیت او برای شما همیشگی است و در طول زمان تغییر نخواهد کرد. این گل همچنین نمادی از احساس رضایت است و زمانی که آن را هدیه می‌دهید در واقع می‌گویید همین که او در کنار شما است از زندگی راضی هستید. همچنین از شب بو به عنوان نمادی از شادی نیز می‌توانید استفاده کنید.

16-داوودی، مناسب ترین گل برای اولین قرار برای انتقال عشق، اشتیاق و پایداری

رنگ قرمز داوودی نمادی از عشق و اشتیاق است. هدیه دادن این گل در قرار اول به معنای آن است که شما نسبت به او احساس یک عشق رمانتیک دارید. داوودی قرمز همچنین نمادی از وفاداری و تعهد است و هدیه‌ای مناسب برای یک دوست قدیمی است که در هر شرایطی در کنار شما بوده است. این گل همچنین نمادی از عشق پایدار است زیرا داوودی می‌تواند شرایط سخت را تحمل کند.

یاس بنفش

17-یاس بنفش

یاس بنفش، گلی بوته‌ای است و معمولا به عشق اول داده می‌شود. یاس‌های بنفش کم‌رنگ نمادی از علاقه به عشق اول و یاس‌های پر‌رنگ برای جشن گرفتن سالگرد پیدا کردن عشق اول است. از یاس صورتی می‌توانید برای هدیه دادن به کسی استفاده کنید که علاقه شدیدی به او دارید.

18-اسطوخودوس

لاوندر یا اسطوخودوس و گل‌های بنفشی که دارد به‌خاطر عطر خوبش مشهور است و حس آرامش زیادی را منتقل می‌کند. این گیاه نمادی از پاکی است و می‌توانید با هدیه دادن آن در قرار اول حسن نیت خود را نشان دهید. همچنین به‌خاطر عطر شامه‌نواز این گیاه می‌توانید با هدیه دادن آن حس عاشقانه خود به عشق‌تان منتقل کنید.

سوسن انتخاب مناسب ترین گل برای اولین قرار

19-سوسن

گلبرگ‌های سفید سوسن نمادی از معصومیت و خلوص و برگ‌های آن نمادی از فروتنی‌اند. سوسن سفید معانی زیادی دارد اما این گل بیشتر به‌خاطر امید، خیرخواهی و اصالت شناخته می‌شود.

20-دسته گل ترکیبی، مناسب ترین گل برای اولین قرار

اگر نمی‌توانید یک گل به‌خصوص را برای هدیه دادن در اولین قرار انتخاب کنید، می‌توانید یک دسته گل ترکیبی را به‌عنوان مناسب ترین گل برای اولین قرار انتخاب کنید که گل‌های آن فصل را داشته باشد. از آنجایی که این اولین قرار است و ممکن است سلایق و روحیات او را نشناسید، انتخاب چند گل برای ترکیب دسته گل، کاری عاقلانه است. با گل‌آرای خود مشورت کنید و از او راهنمایی بخواهید تا یک ترکیب عالی برای شما بسازد.
بین دسته گل‌ها دسته گلی شامل گاردنیا، گلایول، شمعدانی و اولکس نمادی از قدرت است. گل ادریسی اما معانی مختلفی دارد و اگر یک دسته گل ترکیبی با ادریسی را به کسی بدهید، یعنی می‌خواهید او را عمیق‌تر بشناسید. اگرهم می‌خواهید که عشق شما بداند شما چه‌قدر او را زیبا می‌بینید، به او دسته گلی ترکیبی از میخک، سوسن و مینا بدهید.

مانسترا غول پیکر
19,000,000 تومان
فیکوس بلک در گلدان مواد آلی سفید
827,000 تومان
لوتوس سه تایی
679,000 تومان
زامیفولیا بلک سه قلاف
645,000 تومان
زامیفولیا 9 قلاف سبز با گلدان مواد آلی
1,365,000 تومان


هدیه دادن گل بعد از اولین قرار

شاید موقعیت شما به گونه‌ای بود که در اولین قرار نتوانسته‌اید به او گلی هدیه بدهید و خب حالا که قرار اول را با موفقیت پشت سر گذاشتید و توانستید اولین قدم را برای رابطه بردارید، وقت آن است تا از او بخواهید که رابطه را ادامه دهید. به‌این‌منظور فرستادن گل می‌تواند یک حرکت هوشمندانه باشد، اما باید درنظر داشته باشید در چنین شرایطی شما فقط یکبار طرف مقابل‌تان را ملاقات کرده‌اید و برای فرستادن گل باز هم باید مناسب ترین گل برای اولین قرار را در نظر گرفته و نباید حرکتی نامعقول کنید مثلا یک دسته گل رز قرمز بفرستی چراکه طرف مقابل‌تان تحت فشار قرار گرفته و ممکن است به‌جای یک احساس خوب حس بدی به او منتقل کنید. به‌این‌منظور چند راهکار در ادامه برایتان معرفی می‌کنیم:

اینکار را ساده انجام دهید

همان‌طور که گفتیم شما فقط یک بار همدیگر را دیده‌اید، پس یک دسته گل مناسب و‌ با قیمت معقول تهیه کنید. زیرا یک دسته گل گران قیمت ممکن است این تصور را ایجاد کند که شما قصد خودنمایی و به رخ کشیدن خود را دارید. فراموش نکنید که اکثر آدم‌ها دوست ندارند کسی که هنوز کامل نمی‌شناسند، برای آن‌ها پول زیادی خرج کند. به‌جای یک حرکت نامعقول مثل فرستادن یک دسته رز قرمز که ممکن است تصور یک عشق زودهنگام را بدهد، یک انتخاب کلاسیک‌تر بکنید و از ترکیب گل‌های دیگر‌ استفاده کنید.

یادداشی زیبا بنویسید

هنگام انتخاب مناسب ترین گل برای اولین قرار کارت پستال را فراموش نکنید. به‌همراه دسته گل خود یک یادداشت زیبا و احساسی بفرستید و بگویید چه‌قدر از اولین قرار خود لذت برده‌اید. اما سعی کنید در انتخاب کلمات دقت کنید و او ‌را تحت فشار کلماتی احساسی مانند نیمه گمشده یا عشق ابدی قرار‌ ندهید. تنها از حضور او در اولین قرار تشکر کنید و بگویید دوست دارید باز هم او را ببینید.

به حریم شخصی‌اش احترام بگذارید

این درست است که بعد از قرار اول شما دلتان می‌خواهد باز هم عشق‌تان را ببینید و برای اینکار یک دسته گل برای او می‌فرستید، اما یادتان باشد فرستادن گل به جایی که باعث شکستن حریم او شود، مثل محیط کارش کاری اشتباه است؛ چراکه اینکار موقعیت شغلی و حتی شخصی او را تحت تاثیر قرار داده و ممکن است باعث شود تا او بازخواست شده یا مورد سوال قرار بگیرد. در نتیجه اینکار جز انتقال حسی بد به او کاری برای شما نکرده و ممکن است حتی باعث دلسرد شدن عشق‌تان از رابطه با شما شود. پس حتما گل را به محلی بفرستید که به حریم شخصی عشق‌تان بی‌احترامی نکرده باشید. اگر هم نمی‌توانید این کار را انجام دهید، قید انجام آن را زده یا با استفاده از یک واسطه با اطمینان کامل از اینکه حریم شخصی عشق‌تان زیر سوال نمی‌رود، به انجام این کار بپردازید.

حرف پایانی

در این مطلب سعی کردیم همه آنچه در مورد انتخاب مناسب ترین گل برای اولین قرار لازم است بدانید را برای شما تشریح کنیم، چنانچه مطلبی ناگفته مانده است و یا پرسشی در ذهن شماست که نیاز به مشاوره تخصصی روی گیاه خود دارید، می‌توانید سوالات خود را از طریق ارتباط با مشاوره اینترنتی گل و گیاه گُل‌سِتان مطرح نمایید. کارشناسان باتجربه گیاه‌پزشکی ما آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند. گیاه پزشکان مشکل شما را بررسی می‌کنند و در صورت نیاز غذای گیاه (کود)، سم و سایر ملزومات گیاه را برای شما ارسال خواهند کرد. ضمن اینکه اگر زمان یا تخصص کافی برای رسیدگی به گیاه خود را ندارید، می توانید از خدمات باغبانی منازل گُل‌سِتان (اعزام باغبان و گیاه پزشک به محل شما) استفاده کنید تا متخصصین ما با ابزار مورد نیاز شما در محل شما حضور یابند و خدماتی مانند تشخیص بیماری، علت عدم رشد، تعویض خاک و گلدان، سم پاشی، کوددهی و یا حتی کاشت و … را به شما ارائه دهند.

خرید گیاه و گل آپارتمانی آنلاین - تحویل رایگان 4ساعته | گُل‌سِتان
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.