ارسال فوری گل، هدیه و کارت پستال با ارسال 4 ساعته

یک دسته گل برای استایل تو

زمان مطالعه: 6 دقیقه

موقعی که می‌ریم سراغ کمد تا برای روزی که می‌خوایم بگذرونیم یه استایل انتخاب کنیم یا اصلا وقتی که قصد خرید داشته باشیم احتمالا بعد از  انتخاب اولین آیتم این به ذهنمون برسه که حالا با چه رنگ‌هایی می‌تونم ترکیبش کنم و کنار کدوم رنگ‌ها قشنگ میشه؟؟

خیلی‌هامون هستیم که با رنگ‌ها و ترکیب‌شون کنار بقیه رنگ‌ها شاید خیلی آشنایی نداشته باشیم ولی دوست داریم استایلی که می‌سازیم از نظر رنگی چشم نواز باشه، خیلی از صاحبان اهل مد و فشن گفتن که برای یک ترکیب رنگی مناسب حتما لازم نیست که با قواعد و قانون خاصی که در هم جای دنیا گفته شده پیش بریم کافیه در جایی که هستیم، به طبیعتی که داریم رو نگاه کنیم و از رنگ‌ها در طبیعت الهام بگیریم.

گُل‌سِتان | گل فروشی آنلاین | سفارش آنلاین گل | گیاه آپارتمانی

برای ماهایی که تو شهر زندگی می‌کنیم آسون‌ترین و دم ِ دست ترین چیزی که برای الهام گرفتن ازش توی تیپ و استایل و چیزی که می‌خوایم بپوشیم استفاده کنیم دیدن گل‌ها باشه.

دسته گل آفتابرگردان

شاید براتون سوال بشه که واقعا از گل ایده بگیریم؟ باید بگم که بله درسته، گل‌ها می‌تونن منبع خیلی خوبی برای ترکیب رنگی مورد علاقه‌مون باشن، مثلا تو تابستون می‌تونید از یک دسته گل آفتاب گردان الهام بگیرید با برگ‌های سبز و یک استایل شاد تابستونی بسازید و یا مثلا توی یک روز زمستونی از رنگ یک گل رز قرمز  توی یک دسته گل الهام بگیرید.

یک ترکیب رنگی ساده فقط از یک شاخه گل آفتاب گردان

انتخاب رنگ از یک دسته گل تابستونی

نکته‌ای که باید فقط در نظر داشته باشین این که لازم نیست حتما از همه‌ی ترکیب رنگی در استایل‌تون استفاده کنید می‌تونید یکی از آیتم‌ها مثل کفش یا کیف یا ساعت و یا بسته به جایی که می‌خواید برید و حال و هوای شخصیت خودتون می‌تونید رنگ‌ها رو انتخاب کنید، خودتون رو محدود نکنید و ترکیب های مختلف رو امتحان کنید.

برای امتحان کردن رنگ‌ها و ترکیب بندی رنگ‌های مختلف یک آزمایش ساده وجود داره قبل از خرید هرگونه آیتم برای استایلتون کافیه یک دسته گل از گل‌های محبوبتون بخرید کنار هم بچینید. با کم کردن گل‌ها و ترکیب دوتایی یا سه تایی از گل‌ها خیلی راحت می‌تونید متوجه بشید که کدوم رنگ رو دوست دارین رنگ اصلی استایلتون باشه و کدوم رنگ‌ها کمتر خودشون رو نشون میدن، بعد از مدتی بازی با رنگ‌ها کم کم متوجه می‌شید که چه رنگی در کنار چه رنگی براتون جذابه و به شما و سلیقه‌تون می‌آد.

حالا بعضی اوقات که بخوایم خیلی دقیق‌تر باشیم، تمام استایل‌مون فکر شده باشه و حرف خودش رو بزنه، لازمه که بدونیم هر رنگی علاوه بر ترکیب‌بندی ِ چشم نوازی که کنار بقیه رنگ‌ها ایجاد می‌کنه مفهوم و نماد خاص خودش رو داره، مثل گل‌ها که هرکدوم حس و حال متفاوتی رو بهمون می‌ده و نماد خاص خودش رو توی ذهن ما جا گذاشته مثل رز قرمز که در باور همه نماد عشق و علاقه‌ست.
 
اگر علاقه دارین که بدونید گل‌ها و رنگ‌هاشون چه نماد و مفهومی دارن تا دقیق‌تر استایل‌تون رو بسازید ادامه مطلب رو حتما بخونید.

گل آفتابگردان

1- زرد آفتابگردان

رنگ زرد نماد خوش بینی، شادی، شور و شوق، سرگرمی، خیرخواهی، اعتماد به نفس، اصالت، خلاقیت، خرد و منطق است. رنگ زرد یکی از رنگ‌های اصلی در نقاشی و جزو رنگ‌های گرم طبقه‌بندی می‌شه. زرد رنگی‌ست که برای توصیف روشنایی و دوست داشتن به کار می‌ره و مکمل آن رنگ بنفش ارغوانی‌ست.
زرد، توانایی‌های ذهنی را تحریک می‌کند و به عنوان نماد عقل و خرد شناخته می شه.

2- سبز به رنگ برگ

از لحاظ معنای رنگ، رنگ سبز رنگ رشد، بهار، تجدید و تولد دوباره‌ست. از دیدگاه روانشناسی رنگ سبز، متعادل کننده‌ی قلب و احساساته، همچنین سبز رنگ عاطفی و مثبتی هم هست، و با رنگ‌هایی مثل قرمز، آبی و یا با نارنجی و زرد ترکیب خوبی می شوند.

به عقیده روانشناسان، رنگ «سبز» سبب خلق و خوی خوب شما در رابطه با محیط اطراف می‌شود.

رز قرمز

3- به قرمزی رز

این رنگ جزو رنگ‌های گرم را به عنوان رنگی جذاب و پرشور و هیجان می‌شناسیم. این رنگ برای مناسبت‌هایی که می‌خواییم مورد توجه قرار بگیریم رنگ مناسبیه.

این رنگ، در نگاه اول فرد را بسیار جذاب نشان می‌ده و میل شدید به انجام یک کار، اشتیاق و هیجان رو در او به نمایش می گذاره. به طور کلی، قرمز، سمبل تحرک و عشقه.

استفاده از رنگ قرمز برای پیراهن و رنگ سفید برای دامن، شما را با نشاط‌تر و زنده‌تر جلوه می‌دهد.
ترکیب قرمز با رنگ‌های سفید،طوسی، سبز، آبی می‌تونه ترکیب جذابی باشه.

گل مارگاریت

4- سفید به رنگ گل مینا

رنگ سفید در واقع یک رنگ نیست بلکه نبود ماهیت یک رنگ به شمار می‌ره. سفید یکی از رنگ‌های خنثی‌ست که برای توصیف پاکی و کمال استفاده می‌شه و مکمل آن، رنگ سیاهه. اگر می‌خواید در استایل‌تون از سفید یک دست استفاده نکنید رنگ سفید طیف‌های مختلف داره که شیری، صدفی، سفید استخوانی و سفید عاجی به عنوان طیف‌های مختلف رنگ سفید، شناخته می‌شن. رنگ سفید چون رنگ خنثی‌ای هستش با تمام رنگ‌ها می‌تونید اون رو ترکیب کنید. اگر هم میخواید از رنگ سفید فقط در استایل‌تون استفاده کنید می‌تونید سفید طرح دار رو برای یکنواخت نبودن به کار ببرید.
و این رو هم بگم که هر رنگی، شخصیت و مفهوم و معنای خودش رو داره حتی اگر نمی‌خواید که مطالعه‌ی دقیقی روی رنگ‌ها و ترکیبات‌شون داشته باشین با خوندن چندتا از خصوصیات و آزمایشی که با یک دسته گل ساده می‌تونید انجام بدید، رنگ و ترکیب مورد علاقه‌تون رو بشناسید و اون رو مال خودتون بکنید.

حرف پایانی

در این مطلب سعی کردیم نحوه ساخت استایل با الهام از گل‌ها و مفهوم برخی رنگ‌ها را برای شما تشریح کنیم، چنانچه مطلبی ناگفته مانده است و یا پرسشی در ذهن شماست که نیاز به مشاوره تخصصی روی گیاه خود دارید، می‌توانید سوالات خود را از طریق ارتباط با مشاوره تخصصی گل و گیاه گُل‌سِتان مطرح نمایید. کارشناسان باتجربه گیاه‌پزشکی ما آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند. گیاه پزشکان مشکل شما را بررسی می‌کنند و در صورت نیاز غذای گیاه (کود)، سم و سایر ملزومات گیاه را برای شما ارسال خواهند کرد. ضمن اینکه اگر زمان یا تخصص کافی برای رسیدگی به گیاه خود را ندارید، می توانید از خدمات کشاورزی و باغبانی گُل‌سِتان (اعزام باغبان و گیاه پزشک به محل شما) استفاده کنید تا متخصصین ما با ابزار مورد نیاز شما در محل شما حضور یابند و خدماتی مانند تشخیص بیماری، علت عدم رشد، تعویض خاک و گلدان، سم پاشی، کوددهی و یا حتی کاشت و … را به شما ارائه دهند.

خرید گیاه و گل آپارتمانی آنلاین - تحویل رایگان 4ساعته | گُل‌سِتان
1 نظر
  1. Greggzed می گوید

    Полезно
    مفید بود

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.