ارسال فوری گل، هدیه و کارت پستال با ارسال 4 ساعته

جذاب‌ترین ایده‌‌ها برای سورپرایز کردن همسر در روز تولد

زمان مطالعه: 7 دقیقه

اگر خانه شما آنقدر بزرگ نیست که بتونید برای سورپرایز کردن همسرتان، در روز تولدش یک جشن بزرگ بگیرد، اصلا اهمیتی نداره! برای اینکه کلی راه برای سورپراز کردن همسر در روز تولد وجود داره که می تونید از بینشان مناسبت ترین را انتخاب کنید و بهترین حس را در روز تولد، به همسرتان هدیه دهید.
ما به شما برای سورپرایز روز تولد چند ایده خاص پیشنهاد می دهیم ، پس با گُل‌سِتان همراه باشید.

گُل‌سِتان | گل فروشی آنلاین | سفارش آنلاین گل | گیاه آپارتمانی

ایده‌هایی برای سورپرایز کردن همسر در روز تولدش:

با عشق برایش آشپزی کنید

این پیشنهاد بیشتر برای آقایان است، شاید شما یک آشپز حرفه ای نباشد اما با کم سرچ در گوگل می توانید دستور پخت یک غذای متفاوت را پیدا و دنبال کنید، برای همسرتان آشپزی کنید. می تواند در کنار او اینکار را انجام دهید یا قبل آمدن او به خانه، نیاز نیست غذای سختی را انتخاب کنید جزئیات مهم تر است،فکر اسنپ فود و سفارش غذا از رستوران سرکوچه و هرگونه تقلب را از سرتان بیرون کنید، مهم نفس عمل شماست، مثلا مانند یک رستوران 5 ستاره وسایل میز شام را روی میز بچینید، بشقاب ها قاشق ها لیوان و دستمال همه بر سر جای صحیح خودش، یک دسته گل برای تولد سفارش دهید و روی میز در گلدان بگذارید، دو عدد شمع معطرروشن با یک موزیک آرام بخش، ممکن نیست که همسر شما محو تماشای این همه عشق در نهایت سادگی نشود. حتما امتحانش کنید. مراقب باشید خانه را به آتش نکشید! قطعا خانم ها با یک آشپزخانه کثیف و نا مرتب و انبوهی از ظرف های کثیف عاشق شما نخواهند شد.

آشپزی برای هدیه تولد

هدیه دادن یک سفر برنامه ریزی شده

اگر می تواند یک تایم چند روزه را برای خودتان و همسرتان آزاد کنید، برای یک سفر غافلگیرانه برنامه ریزی کنید، جایی برای آرامش یا تفریح و هیجان، قطعا افزایش آدرنالین می تونه بسیار لذت بخش باشه و تولدی فراموش نشدنی را برای او رقم خواهد زد، شاید یک سفر از پیش برنامه ریزی شده به جزیره کیش، شاید یک سفر به نمک آبرود یا شاید یک هایکنیک در دل جنگل، مهم این است که همه چیز سورپرایز باشد حتی اگر همسر شما کارمند است می توانید مرخصی او را شخصا از مدیرش بگیرید!

نوشتن یک نامه عاشقانه برای روز تولد

احساس خود را صادقانه روی کاغذ بنویسید امکان ندارد که طرف مقابل را تحت تاثیر قرار ندهد، از اینکه او چه تاثیری در زندگی شما داشته برایش بنویسید، از دوست داشتن های و علاقه مندی های خودتان بنویسید. مطمئنا بیش از پیش عاشق شما خواهد شد.

نوشتن نامه عاشقانه تولد

کمک به انجام کارهای او

شاید شما هم مشغله های خودتان را دارید اما یک روز ارا می شود برای عشق زندگیتان آزاد کنید. سعی کنید تمام کارهایی که می توانید به جای او انجام دهید را در یک روز انجام دهید، همه کارهای خانه را انجام دهید، کارهای عقب افتاده همسرتان را انجام دهید تا جای ممکن نگذارید در آن روز کار کند، اگر شما خانم هستید شاید یک وسیله خراب شده در خانه هست که مدت هاست همسرتان فرصت نمی کند برای تعمیر آن وقت بگذارد، شما انجامش دهید. بگذارید احساس پادشاهی به او دست بدهد، اجازه دهید استراحت کند. از نگاه های عاشقانه او متوجه موفقیت خود در خوشحال کردن او خواهید شد.

دیزاین کردن رمانتیک خانه در روز تولد

یک سورپریز تولد شگفت انگیز! زمانی که همسرتان در خانه نیست یک خانه رمانیک بسازید، شمع های معطر روشن کنید، یک سبد گل مخصوص تولد روی میز بگذارید، نور خانه را کمتر از همیشه تظیم کنید، یک موزیک بی کلام ملایم همه چیز را برای یک شب رمانتیک آماده می کند،

دیزاین رمانتیک خانه برای تولد
دسته گل روشنک
611,000 تومان
رز جاودان مهرسا پایه قرمز
679,000 تومان
باکس رز جاودان موزیکال Q&Q
2,399,000 تومان
رز جاودان موزیکال لاولی
994,000 تومان
خانواده تدی
660,000 تومان

نوشتن پیام های عاشقانه

روی یک برگه یک جمله عاشقانه بنویسید و در کیفش بگذارید، یعنی ممکن است وقتی به محل کارش می رسد با دیدن آن لبخند بر لبانش ننشیند؟!! نوشتن متن با دست خط خودتان و به این شیوه سنتی در میان این عصر دیجیتال با این همه پیام های بی روح بر روی موبایل در شبکه های اجتماعی دل همسرتان را بی شک بدست خواهید آورد. کمی خلاقیت داشته باشید خیلی ساده جملات زیبا بنویسید. اگر نوشتن برایتان سخت است می تونید از متن های عاشقانه آماده کمک بگیرید.

با هدیه‌های کوچک در روز تولدش سورپرایزش کنید

به جای هدیه های گران قیمت و بزرگ به هدیه های کوچک فکر کنید تصور کنید صبح یک هدیه کوچک به او بدهید در میان روز او را با یک هدیه کوچک دیگر مثلا با ارسال یک دسته گل در محل کارش او را سورپرایز کنید، وقتی به خانه می رسد دوباره سورپرایزش کنید و آخرشب باز با قرار دادن یک هدیه در یخچال و خواستن از برای آوردن خوراکی از یخچال دوباره سورپرازش کنید، به نظرتان ممکن از او را دیوانه وار عاشق خود نکرده باشد؟! ممکن نیست (;

هدیه های کوچک تولد

مشاهده و سفارش باکس گل هدیه


یک روزتولد رمانتیک با هدیه دادن وقت سالن ماساژ

چه چیزی بهتر از یک فیش سالن ماساژ، یک روز لوکس و شاهانه برای او بسازید، اگر می خواهید به زنتان هدیه دهید شاید وقت سالن مانیکور و پدیکور و حتی ماساژ مو می تواند یک گزینه عالی باشد. اگر بتوانید خواهرش یا بهترین دوستش را هم مهمان کنید که دیگر هیچ! قطعا به شما افتخار خواهد کرد و در هنگام ماساژ عاشقانه به شما فکر خواهد کرد.

سرو شاهانه صبحانه تولد در تخت خواب

یک هدیه لاکچری و شاهانه برای همسر شما، یک بشقاب خوش مزه در تخت خواب، قطعا باید از روز قبل آمادگی داشته باشید و برنامه ریزی کرده باشید که تا جای ممکن غافلگیرانه باشد اگر هم همسر شما متوجه شد هم نیز اهمیتی ندارد فقط باید از او بخواهید تا از تخت خواب خارج نشود و شما هم کمی سحرخیزتر باشید، زمانی که سینی زیبای صبحانه آماده شد، در کنار او روی تخت خواب لم بدهید و بگذارید از صبحانه اش نهایت لذت را ببرد، گذاشتن چند شاخه گل در کنار سینی می توانید این حرکت را رمانتیک تر کنید.
اگر به دنبال هدیه های لاکچری هستید حتما مطلب ۱۶ پیشنهاد و روش و مکان خرید هدیه لاکچری را از دست ندهید.

رز جاودان مهرسا پایه قرمز
679,000 تومان
باکس رز جاودان موزیکال Q&Q
2,399,000 تومان
باکس رز جاودان موزیکال ملودی
994,000 تومان
رز جاودان موزیکال لاولی
994,000 تومان
خانواده تدی
660,000 تومان
صبحانه در تخت خواب

سورپرایز جشن تولد

همه آدم‌های سورپرایز شدن را دوست دارند و عاشق این هستند که گاهی در زندگیشان سورپرایز شوند، می توانید روزی که فردای آن روز تعطیل هست را انتخاب کنید و بدون اطلاع همسرتان از خانواده‌ی او بخواهید او را به بیرون از خانه ببرند، تا شما فرصت کافی برای تزئین خانه داشته باشید قطعا دوستان او خوشحال خواهند شد که در این برنامه به شما کمک کنند، می توانید روی دوستان صمیمی او حساب کنید، کیک را سفارش دهید، غذا را آماده کنید یا از بیرون تهیه کنید، فراموش نکنید مهم تر از گران بودن این جشن و زیاد بودن افراد مهمان در جشن تولد، صمیمی تر بودن این جشن است پس از تشریفاتی که به شما فشار مالی وارد می کند بپرهیزید، مطمئن باشید که همسر شما هم راضی به فشار مالی بر روی شما نیست، اگر می‌خواهید کمی سورپرایز را برای همسرتان بیشتر کنید از روزها قبل تظاهر کنید که اصلا تولد او را بیاد ندارید و فراموش کرده اید! تا انتظار دیدن این صحنه را نداشته باشد.

مطالب مرتبط: ۸ ایده برای هدیه و سورپرایز تولد

راستی گفتن کلمه دوستت دارم گاه و بی گاه می تواند بزرگترین هدیه به هر همسری می باشد و فراموش نکنید که مهم تر از همه اینها عاشقانه دوست داشتن است پس عاشقانه دوستش داشته باشید و عشق خود را بی پروا بروز دهید و در کلام هم نشان دهید.
شما هم می توانید قشنگ ترین سورپرایز هایی که انجام دادید را در زیر این مطلب به صورت کامنت بنویسید تا بقیه هم بتوانند از شما ایده بگیرند.

حرف پایانی

در این مطلب سعی کردیم جذاب‌ترین ایده‌ها برای سورپرایز کردن همسرتان در روز تولدش را برای شما تشریح کنیم، چنانچه مطلبی ناگفته مانده است و یا پرسشی در این مورد در ذهن شماست یا اگر نیاز به مشاوره تخصصی روی گیاه خود دارید، می‌توانید سوالات خود را از طریق ارتباط با مشاوره تخصصی گل و گیاه گُل‌سِتان مطرح نمایید. کارشناسان باتجربه گیاه‌پزشکی ما آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند. گیاه پزشکان مشکل شما را بررسی می‌کنند و در صورت نیاز غذای گیاه (کود)، سم و سایر ملزومات گیاه را برای شما ارسال خواهند کرد. ضمن اینکه اگر زمان یا تخصص کافی برای رسیدگی به گیاه خود را ندارید، می توانید از خدمات باغبانی منازل گُل‌سِتان (اعزام باغبان و گیاه پزشک به محل شما) استفاده کنید تا متخصصین ما با ابزار مورد نیاز شما در محل شما حضور یابند و خدماتی مانند تشخیص بیماری، علت عدم رشد، تعویض خاک و گلدان، سم پاشی، کوددهی و یا حتی کاشت و … را به شما ارائه دهند.

خرید گیاه و گل آپارتمانی آنلاین - تحویل رایگان 4ساعته | گُل‌سِتان
1 نظر
  1. حمید نصیری می گوید

    خیلی برام کاربرد داشت مخصوصا تو این فرصت کم

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.