ارسال فوری گل، هدیه و کارت پستال با ارسال 4 ساعته

16 پیشنهاد برای خرید بهترین هدیه‌ لاکچری همراه با معرفی مکان خرید

زمان مطالعه: 12 دقیقه

اگر تصمیم به خرید هدیه لاکچری و خاص گرفته اید باید آماده پرداخت مبلغ بالایی هم باشید، البته مهم تر از پرداخت مبلغ بالا، خاص بودن هدیه و مطمئن بودن از اصالت هدیه است.
در قسمت‌های گذشته در رابطه با روش خرید هدیه ارزان صحبت کردیم و در این مطلب می خواهیم در رابطه با خرید هدیه لاکچری و خاص صحبت کنیم و پیشنهادهایی برای تهیه این هدیه ها به شما بدهیم.
پس با گُل سِتان همراه باشید تا برای خرید هدیه لاچری جاهای مختلفی را در تهران به شما معرفی می کنم که بتونید بهترین هدیه خاص را با اطمینان از اصل بودن را انتخاب و خرید کنید.

گُل‌سِتان | گل فروشی آنلاین | سفارش آنلاین گل | گیاه آپارتمانی

برای خرید کفش،کیف و لباس با برند لاکچری کجا برویم؟

پارس بوستان یکی از گالری های معتبر در ایران هست که برندهای لاکچری دنیا مانند فلیپ پلین، فندی، گوچی، ولنتینو، لویس ویتون و … را برای شما گردآوری کرده.
برای خرید هدیه لاکچری از پارس بوستان میانگین قیمت هر تکه از برندهای موجود در پارس بوستان حدودا بالای 10 میلیون تومان است نسبت به باجت خود می توانید انتخاب های ارزانتر و یا حتی گرانتر نیز داشته باشید.
با خیال آسوده خرید خودتان را انجام دهید چرا که ما از اصل بودن آنها اطمینان خاطر داریم.
ما در گُل سِتان پیشنهاد می کنیم که از پوشاک های دوستدار محیط زیست استفاده کنید و در خرید کفش، کت و پوشاک سعی کنید از بین آنهایی که از چرم طبیعی و پوست و خزه حیوانات در تولیدشان استفاده نشده انتخاب و خرید کنید. این نهایت جنتلمن بودن شما را نشان خواهد داد.

نمایندگی برندهای لاکچری پوشاک برای هدیه
شوروم پارس بوستان نماینده برندهای لاکچری در تهران
رز جاودان مهرسا
659,000 تومان
مانسترا غول پیکر
19,000,000 تومان
باکس بهگل
1,168,000 تومان
زامیفولیا بلک 6 قلاف در گلدان مواد آلی استوانه
1,146,000 تومان
پاچیرا پنج تنه ارتفاع50
698,000 تومان

تفریحات لاکچری هدیه دهید!

سفر با بالن یکی دیگه از تفریحات هیجان انگیز و البته گران قیمت است که یک روز خاطره انگیر را برای شما و عشقتان خواهد ساخت. دیدن مناظر زیبا طبیعی در زیر پای شما در یک بالن در آسمان یکی از رمانتیک‌ترین هدیه های ممکن خواهد بود. خود را در بالن همراه با عشقتان در ارتفاعات تصور کنید! قطعا دیوانه هدیه شما خواهد شد.
سایت‌های پروازی در تهران وجود دارد که می توانید این خدمات را از اونها دریافت کنید و یک سورپرایز پرهیجان را به عزیزانتان هدیه دهید.

یکی دیگر از تفریحات هیجان انگیز پرواز با پاراگلایدر می باشد. این هدیه می تواند آدرنالین خون شما و هدیه گیرنده را به بالاترین حد ممکن برساند. قطعا هیچ وقت این هدیه را فراموش نخواهد کرد.برای ثبت لحظه های دیدنی پرواز دوربین ورزشی GoPro خود را فراموش نکنید!
لازم است بدانید که هر کدام از شما با یک فرد همراه متخصص پرواز با پاراگلایدر پرواز خواهید کرد.

ما سـایـت پـرواز پاراگلایدر لواسان را به شما پیشنهاد می کنیم برای روز نوبت می توانید از این طرق اقدام نمایید اتوبان شهید بابایی به سمت دماوند، تقاطع تلو شهید بابایی به سمت لواسانات

پرواز با پاراگلایدر دو نفره

اکسسوری و بدلیجات لاکچری

برای خرید هدیه لاکچری مانند اَکسِسوری (زیورآلات) می توانید به نمایندگی های برند سواروسکی (Swarovski) در ایران سر بزنید، یکی از این نمایندگی ها در ساناسنتر در خیابان اندرزگو هست. از 1 میلیون تومان تا 300 میلیون تومان در این فروشگاه حق انتخاب دارید.
از خاص ترین محصولات این برند مجسمه های حیوانات با فیبرکربن دست ساز است که در تعداد محدود (لیمیتِد‌‌اِدیشن) تولید شده است و بهترین هدیه لاکچری دکوراتیو می باشد.

هدیه دادن ساعت لاکچری

کمتر کسی با هدیه گرفتن ساعت سورپرایز نخواهد شد. وسیله ای زینتی و کاربردی آن هم با یک برند لاکچری!
برای خرید هدیه لاکژری مانند ساعت برند اصل در تهران ما 3 مکان را به شما پیشنهاد می کنیم.

برند رولکس (Rolex) از مطرح ترین برندهای لاکچری ساعت در دنیاست که برای تهیه ساعت های اصل رولکس باید به فروشگاه رُلِکس در خیابان کامرانیه شمالی برید تا با تنوع زیادی از ساعت های رولکس روبرو شوید.
باجت مناسب برای خرید ساعت های رولس از 30میلیون تومان شروع می شود به بالا

نمایندگی ساعت رولکس برای هدیه لاکچری

گالری پرستیژ در مرکز سام سنتر واقع در خیابان فرشته محصولات برند های بولگاری( Bulgari )، فرانک مولر ( Franck Muller )، ژژلوکولتر (Duomètre) ، کریستین دیو ( Christian Dior ) و … را برای شما گردآوری کرده و یکی از معتبرترین گالری های ساعت لاکچری در ایران است.

گالری ساعت مولتی برند  واقع در سام سنتر خیابان فرشته هم یک دیگر از معتبرترین فروشگاههای ساعت برند لاکچری در ایران هست.

ما در گُل سِتان خرید ساعت هایی با بند چرم را به شما پیشنهاد نمی کنیم، چرا که این محصولات باعث کشته شدن حیوانات شده است.

چه انتخابی با کلاس تر از گلها خوش رنگ و معطر      

گیاهان لاکچری و کلکسیونی با گلدان های لاکچری می تونه یک انتخاب مناسب باشه، هدیه پر مفهوم دارای حس خوب گلها و گیاهان تاثیرگذاری خاص خودش را دارد. باکس گل لاکچری، گلدان گل لاکچری یا … می تواند به عنوان همراه هدیه اصلی انتخاب شود . به کادو شما روح و احساس ببخشد. پس خرید گلهای زیبا و تازه را برای کنار هدیه اصلی فراموش نکنید.

ست‌های گلدان بتنی با گیاهان خاص و کلکسیونی می تواند برای آقایان بهترین هدیه لاکچری باشد.به گیاه آپارتمانی خاص فکر کنید می تواند انتخاب خوبی باشد.
برای دسته گل لاکچری می توانید گلهای رز سوپر ممتاز قرمز رنگ را انتخاب کرد که برای هدیه دادن به خان ها بسیار مناسب و تاثیرگذار است. چه کسی ممکن است با دیدن 100 شاخه گل رز قرمز زیبا عاشق شما نشود؟
تراریوم های دست ساز (باغ های شیشه ای معلق ) در ظروف طلایی لاکچری یک هدیه ماندگار برای اینکه همیشه به یاد شما باشند مناسب است.

برای خرید گل لاکچری می تونید به گل خوشه در خیابان فرشته تهران سر بزنید و یا دسته گلهای لاکچری و گیاهان لاکچری را از گل فروشی آنلاین گُل سِتان تهیه کنید که با متن دلخواه شما کارت پستال چاپ می شود و در محل شما تحویل می دهند.
در گل فروش آنلاین گُل سِتان می تونید همراه هر محصول باکس های شکلاتهای خوش مزه نِستله که 12 نوع شکلات با طعم های رویایی را در خودش جا داده و یا خرس تدی بر را به گل یا گیاهاتان اضافه کنید تا در نهایت احترام در کمتر از 3 ساعت توسط پرسنل آموزش دیده گُل سِتان در محل عزیزانتان تحویل بشه.

گل و گیاه های لاکچری هدیه دهید

ما برای راحتی شما هدیه‌های خاص و ممتاز را برای ارسال فوری به عزیزانتان در یک صفحه گرآوری کرده‌ایم. تا با یک کارت پستال با متن دلخواه شما در اسرع وقت و در نهایت احترام، از طرف شما آنها را تقدیم به عزیزانتان کنیم.

دسته گل لاکچری برای هدیه
رز جاودان مهرسا پایه قرمز
679,000 تومان
باکس رز جاودان موزیکال Q&Q
2,399,000 تومان
باکس رز جاودان موزیکال ملودی
994,000 تومان
رز جاودان موزیکال لاولی
994,000 تومان
خانواده تدی
660,000 تومان

خرید عطر و ادکلن برای هدیه

قطعا هدیه ی معطری مانند ادکلن را هر فردی می پسندد. برای تهیه عطرهای برند اصل و دست ساز باید به عطرفروشی های معتبر بروید.

فروشگاه هایلند در میدان آژانتین یکی از معتبرترین فروشگاه های عطر و ادکلن است که با خیال راحت می تونید هدیه خود را انتخاب کنید.
طبقه همکف مرکز خرید رژا در خیابان دزاشیب تهران باز یکی دیگر از عطرفروشی های معتبر ایران هست.
برای خرید ادکلن های برند و اصل و لاکچری دست ساز می توانید از کمترین قیمت یعنی دو میلیون تومان تا 50 میلیون تومان هزینه کنید.

لوازم دیجیتال لاکچری

قطعا اگر تصمیم به هدیه دادن به آقایان را دارید، لوازم صوتی با برند های خاص می تواند بهترین هدیه لاکچری باشد.
ساختمان بام افق در میدان ارتش در خود چند برند لاکچری را جا داده است که یکی از آنها برند لوازم صوتی بنگ‌اند‌آلفسن (Bang & Olufsen) می باشد که می تونید هدست، هندزفری، اسپیکرهایی با طراحی فوق العاده زیبا و قدرتمندی را از آنجا تهیه کنید.
برای خرید یک هدفون بی سیم بنگ اند آلفسن حدود 5 میلیون تومان باید هزینه کنید و یا برای یک اسپیکر جیبی قابل حمل باید حدود 3 الی 4 میلیون تومان باجت کنار بگذارید. قطعا اسپیکر های بزرگتر قیمت‌های بیشتری خواهند داشت.

نمایندگی بنگ‌اند‌آلفسن در تهران

کیک تولد لاکچری در تهران از کجا تهیه کنیم؟

اگر مراسم تولد و مهمانی را برای سورپرایز در نظر گرفتید، خرید کیک لاکچری باید یکی از برنامه های شما باشد، برای خرید کیک لاکچری  و خاص با طعم های رویایی مجموعه شیرینی پزی دُلچه‌کیک (Dolce Cake) را پیشنهاد می کنیم که به جرات می توان گفت حرفه ای ترین کادر طراحی و دیزاین کیک در تهران هستند، که در خارج از ایران دوره‌های خودشان را گذرانده‌اند و دارای مدارک بین‌المللی می باشند، این مجموعه آماده طراحی کیک های لاکچری برای تولد یا … با طرح موردنظر شما هستند. بسیاری از سوپراستارهای و سلبریتی های ایران کیک‌های خودشان را از برند دُلچه‌کیک تهیه می کنند. برای دیدن نمونه کارهای مجموعه دلچه کیک می توانید به این آدرس پیج اینستاگرام این مجموعه سر بزنید: 09123780526
دُلچه کیک (Dolce Cake)

دعوت به شام برای هدیه دادن در یک رستوران لاکچری

برای یک شب به یاد ماندنی برای هدیه دادن نیاز به یک رستوران لاکچری و فضای لاکچری دارید. ما در اینجا چند رستوران لاکچری تهران را به شما معرفی می کنیم.
رستوران پارک سانا: این رستوران یک اتاق VIP با معماری مدرن و بسیار زیبا دارد که می تواند از چند روز قبل این اتاق را برای خود رزرو کنید و در فضایی خاص سورپرایز خود را انجام دهید.

لاکچری ترین رستوران در شهر تهران برای تولد

رستوران کاساب : این رستوران که از قدیمی ترین رستوران های لاکچری در منطقه فرسته در شهر تهران است یک فضای خاص برای یک شب خاص را برای شما فراهم می کند.

رستوران مجموعه فرهنگی جماران : اگر به دنبال محیط های آرام در دل طبیعت در شهر تهران هستید به خیابان یاسر در نیاورن سری بزنید. ما این رستوران را به شما پیشنهاد می کنیم.

رستوران گیاهی مهر میترا در لواسان که برای تولد قابل برنامه ریزی هم می باشد یک روز بی خشونت (یک وعده غذایی بدون جیغ کشیدن هنگام مرگ و بدون ایستادن قلب موجود زنده) را برای شما به ارمغان میاره. یکی از بهترین گزینه ها به پیشنهاد گُل‌سِتان رستوران مهرمیترا می باشد.

رستوران گیاهی لواسان تهران

خرید هدیه لاکچری برای سلامتی به عزیزانتان

اگر به فکر سلامتی عزیزانتان هستید هدیه‌ی دادن اشتراک مجموعه های ورزشی برند و خاص می تواند بهترین هدیه لاکچری برای مناسبت های مختلف باشد. مجموعه های ورزشی زیادی در تهران وجود دارد اما ما بهترین باشگاه ورزشی تهران را به شما معرفی می‌کنیم.

مجموعه ورزشی حس خوب: در نزدیکی میدان آژانتین یک ساختمان با معماری خاص خودش توجه هر کسی را به خودش جلب می کنه وقتی وارد این مجموعه ورزشی می شید پزشکان متخصص برای بررسی نیازهای ورزشی و غذایی شما از شما استقبال می کنن و برنامه های برای فتنس و تناسب اندام شما ارائه می دهند در این مجموعه شما می تونید از استخرهای مختلف با موزیک زیر آب و سونا های مختلف و سالن ماساژ متنوع استفاده کنید.
قطعا تجمیع دستگاه‌های بدنسازی با استخر، جکوزی، سونا، ماساژ و یک رستوران یکی از کامل ترین پکیج هایی هست که می تواند هر فردی را خوشحال کند. لازمه به ذکر است که شما باید پکیج های سالانه از این مجموعه تهیه کنمایید و سانس های روزانه و یک مرتبه ای در کار نخواهد بود به همین علت عزیزانتان فضای خلوت و آرامش بخشی را در این مجموعه تجربه خواهند کرد.

جواهرات برند لاکچری ترین هدیه ممکن!

کمتر خانمی را می توان شناخت که با دیدن یک جعبه جواهر زیبا سورپرایز نشود و به جرات می توان گفت جواهرات بهترین هدیه لاکچری برای خانم ها می باشد، اگر تصمیم به خرید جواهرات برند دارید می توانید به جواهر فروشی “کشتی آری” در خیابان کامرانیه شمالی در برج روما رزیدنس بروید. جواهرات لاکچری و کلکسیونی خاص را می توانید تهیه کنید. پیشنهاد می کنم برای رفتن به این جواهر فروشی حداقل 100 میلیون تومان درکارت خود داشته باشید!
گوهربین در خیابان ولیعصر نزدیک اتوبان نیایش یکی دیگر از قدیمی ترین فروشگاه های طلا و جواهری برند در تهران است.

جواهرات لاکچری و برند برای کادو تولد

مون بلان ( Montblanc )

محصولات لاکچری مون بلان (مونت بلانس) متولد شده درکشور آلمانی می باشد، نوشت ابزار و کالاهای لوکس از این قبیل در مون بلان حرف اول را می زنند.در مرکز خرید سام سنتر و مرکز خرید الهیه می توانید محصولات مون بلان را در نمایندگی آن تهیه نمایید. این هدیه لوکس یکی از ماندگارترین و بهترین هدیه لاکچری برای آقایان می باشد.

یک شب اقامت در هتلی با منظره خاص

بعد از یک شب خاطره انگیز و یک شام خاص می شود با رفتن به یک هتل سورپرایز خود را تکمیل کنید اگر در تهران هستید ما دو تا پیشنهاد هیجان انگیز برای شما داریم.
رزرو طبقه فوقانی هتل اسپیناس پالاس در ارتفاعات شمال غربی تهران و یک شب اقامت در مرتفع ترین هتل ایران با منظره ای از شهر زیبای تهران در شب

اقامت در هتل لاکچری برای کادو و هدیه

پیشنهاد دوم شاید خیلی لاکچری نباشد اما قطعا رمانتیک و خاص خواهد بود
اقامت در هتل توچال بر روی قله توچال تهران برای رفتن به این هتل باید از تله کابین استفاده کنید و قبل از تعطیل شدن تله کابین به سمت هتل حرکت کرده باشید، تجربه شب مانی در ارتفاعات رشته کوهای البرز برای شما یکی از بهترین خاطره ها خواهد بود. اگر در زمستان برفی به هتل می روید بدون تردید، از منظره برفی پنجره اتاق گرم خود لذت خواهید برد.


یک دیگر از پیشنهادهای ما اقامت بر روی آبهای آبی خلیج همیشه فارس می باشد ،هتل ترنج  در جزیره کیش تنها هتل روی سطح آب ایران است که می تواند برای شما روزهای زیبا و رمانتیکی را خلق کند. قطعا دیدن منظره رمانتیک غروب کردن خورشید در آب از پنجره اتاقتان شما را مجذوب خود خواهد کرد.

هدیه دادن اقامت هتل ترنج کیش بر روی آب

سفر با هواپیمای جت دو نفره (خصوصی)!

لاکچری تر از این هم آیا ممکن است؟ سفر با جت لوکس دراختیار به یک شهر توریستی داخلی مثلا جزیره کیش در یک قدمی شماست. با شرکت فرست کلاس که ولین ارائه دهنده خدمات مسافرتی با جت های شخصی می باشد که می تواند یکی از دیوانه کننده ترین سورپرایزهای لاکچری باشد!

فروشگاه لوازم و اکسسوری‌های کادویی منزل

یکی از بهترین گالری‌های لوازم اکسسوری لاکچری که لوازم دکوراتیو مناسب برای هدیه خانه جدید و یا مناسبت هایی از این دست دارد می توان گالری گُلدِن دیزاین در ساناسنتر واقع در خیابان اندرزگو در طبقه اول را نام برد برای دیدن نمونه محصولات این برند می توانید به آدرس اینستاگرام این گالری هم سر بزنید:
GoldenDesign@

از دیگر هدیه های لاکچری لوازم آرایشی با برندهای خاص هستن

که در فروشگاه های روژا که در سراسر ایران شعبه دارد برای خرید هدیه لاکژری لوازم آرایشی می تونید به این فروشگاه ها سر بزنید.

لوازم آرایشی برند برای هدیه دادن

اکر تصمیم به هدیه دادن گرفته اید حتما این مطالب را مطالعه نمایید:
قسمت اول: روش خرید بهترین هدیه و نکته هایی برای کادو کردن
قسمت دوم: بهترین مکان برای هدیه دادن و آداب هدیه دادن
قسمت سوم: ۱۱ پیشنهاد فوق العاده برای خرید هدیه ارزان

 

خرید گیاه و گل آپارتمانی آنلاین - تحویل رایگان 4ساعته | گُل‌سِتان
خانواده تدی
660,000 تومان
باکس بهگل
1,168,000 تومان
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.