ارسال فوری گل، هدیه و کارت پستال با ارسال 4 ساعته

11 پیشنهاد فوق العاده برای خرید هدیه ارزان

زمان مطالعه: 11 دقیقه

خرید هدیه ارزان در تهران

در مطلب قبلی گفتیم که چگونه بهترین هدیه برای هر فرد را انتخاب کنید و  مکانهای مناسب برای هدیه دادن و آداب آن را توضیح دادیدم و حالا می خواهیم مکان هایی برای خرید هدیه ارزان در تهران را معرفی کنیم و در رابطه با مواردی مانند روش خرید گل ارزان هم نکاتی را خواهیم گفت.
برای خرید کادو ارزان قیمت باید بگم که مهم ترین مسئله از قبل برنامه ریزی داشتن هست. هرچه شما زودتر اقدام کنید می توانید با بهترین قیمت، بهترین انتخاب را داشته باشید.

گُل‌سِتان | گل فروشی آنلاین | سفارش آنلاین گل | گیاه آپارتمانی

هدیه های دست ساز

یکی از بهترین هدیه ها ساخته های با دستان شما است که می تونه احساس قوی شما نسبت به طرف مقابل را نمایش بده
سایت پینترست را کمتر کسی هست که نشناسه کافیه یه سری به این سایت بزنید تا با میلیون ها ایده برای ساختن یک هدیه دست ساز مواجه بشید از ساختن یک مجسمه با چوب و چاقوی ویکتورینِکس تا ساختن یک هدیه با مقوا و یا ساختن یک تابلو برای کادو با متریال های خاص
اگر خودتان فرصت ساختن هدیه های دست ساز را ندارید می تواند این کار را به هنرمندان متخصص بسپارید. مثلا می توانید یک اِلمان یا یک عکس مشترک بین شما و هدیه گیرنده را به یک تابلوی مقوای دو بعدی زیبا تبدیل کنید. من تجربه این هدیه را داشتم خیلی خاص و دوست داشتنی بود
آدرس پیج اینستاگرام این هنرمند (خانم فاطمه محمدی): fattemo@

هنر دست با کاغذ و مقوا برای هدیه

خرید انواع محصولات کادویی در بازارچه پروانه تهران

بازارچه پروانه که هر جمعه صبح تا عصر درپارکینگ پروانه روبروی پاساژ پلاسکو سابق در خیابان جمهوری برگزار میشه می تونه یک انتخاب هوشمندانه برای خرید هدیه ارزان قیمت باشه برای خرید هدیه خاص هنری با قیمت‌های مناسب حتما به بازارچه پروانه سر بزنید. اگر تا حالا از نزدیک از این جمعه بازار دیدن نکردن به نظر من یکی از جاذبه های شهر تهران را از دست دادید، من به شخصه توریست های اروپایی زیادی را تو این بازار دیدم که با چشمان گرد شده و متعجب به این خنزر پنزرها و وسیله ها نگاه می کردن، اونجا از شیر مرغ تا جون آدمی زاد را می تونید پیدا کنید ممکنه با بند ناف بچگی مظفرالدین شاه هم که برای فروش گذاشته شده مواجه بشید!

معمولا طبقه های اول بیشر عتیقه فروش و طبقات را هر چه بالا می روید وسیله های دست ساز و هنری که با دستان مهربان خواهران و برداران هنری خودمون توی کشور خودمون ساخته شده را می بینیدُ این هدیه های هنری ماشینی نیستن و حس خوب دستان هنرمندان را می تونید تجربه کنید، یک طبقه هم مخصوص لباس های باحال و هنریه که اگر طرف مقابل شما اهل هنر باشه قطعا با دیدنی یکی از این لباس های هنری و خاص کلی سوپرایز خواهد شد.

فروشگاه باسمه در پارک هنرمندان

اگر مخاطبتون اهل ادب شعر ، نقاشی تئاتر و از این سبک روحیات داره یک فروشگاه خاص در ساختمان نمایشگاه های خانه هنرمندان واقع در خیابان ایرانشهر به نام باسمه هست که بیشتر شبیه یک مارکت پِلِیسِ فیزیکی هست که هنرمندان مختلف دست سازهاشون را در این فروشگاه برای فروش قرار می دهند که از ظروف تا گوشواره تا دست ساز های دوستدار محیط زیست، ظروف سفالی، مجسمه های فلزی و … که می تونه یک هدیه دوست داشتنی باشه، وجود داره، البته همه کالا ها ارزان قیمت نیستند چرا که دست ساز هستند، اما گزینه هایی با قیمت مناسب هم قطعا خواهید یافت. پس اگر تا حالا به این مکان سر نزدید حتما برای خرید هدیه ارزان در برنامه های خودتون بزارید.

خرید هدیه از بازار بزرگ تهران

حتما شما هم فکر می کنید بازار بزرگ تهران اجناس خیلی با کیفیتی نداشته باشه اما همیشه اینطور نیست گاها دیده شده پوشاکی که در بازار تهران با قیمت بسیار مناسبی برای فروش گذاشته شده در مرکز خریدی در شمال شهر تهران با قیمت بالایی برای فروش قرارداده اند. جالب اینکه این پوشاک تولید ایران بوده و برند خارجی نبوده که جای شک و شبحه بین اصل بودن و تقلبی بودن بگذارد!

 مثلا اگر تصمیم به گرفتن یک ست مردانه، کیف، کمربند ویا … هستید قطعا شاهد اختلاف قیمت‌های زیادی خواهید بود جالبه که بدونید هر چیزی در بازار بزرگ راسته داره و مثلا راسته عطرفروش ها! راسته طلا فروش ها، راسته لباس فروش ها، راسته شکلات فروش ها، راسته عروسک و اسباب‌بازی فروشی ها، راسته باکس و کاغذ کادو فروش ها و …

مترو راحت‌ترین روش برای رفتن به بازار بزرگ هست البته که اگر مثل من عاشق موتور سواری هستید می تونید از اسنپ موتور هم استفاده کنید. اگر مثل من زیاد اسنپ موتور می گیرید بهتره یک کلاه کاسکت برای خودتون بخرید!

خرید هدیه ارزان از بازار بزرگ تهران

خرید گل ارزان برای هدیه

هیچ هدیه ای مانند گل ها و گیاهان نمی تواند حس شما را به طرف مقابل نشان دهید هدیه ای که هر فردی با دیدن آن خوشحال می شود. خرید دسته گل ارزان و ارسال آن با یک کارت پستال، با متن زیبایی که توسط خودتان انتخاب و یا نوشته شده می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌های شما باشد. این هدیه ارزان قمیت امروزه به راحتی در هر شهری قابل تهیه است.
شما می توانید بهترین گل فروشی تهران را در آدرس های زیر پیدا کنید :
گلهای زعیم: میدان پاستور
گل بهرام: چهارراه جهان کودک
گل فروشی گُل سِتان: کریمخان زند
گل خوشه: فرشته
گل فروشی هوشنگ: جردن
و…
این گل فروشی ها دسته گلهای زیبایی را برای شما تهیه خواهند نمود.

گل فروشی ارزان

 

اگر تصمیم به تهیه خرید گل ارزان دارید می توانید به بازار گل محلاتی هم نیز مراجعه کنید اما نباید فراموش کنید که این بازار از ساعت 5 صبح و تا ساعت 11 بیشتر فعالیت نداره پس باید سحرخیز باشید تا بتونید گلها را کمی ارزان تر تهیه کنید.
آدرس بازار گل محلاتی :
خیابان محلاتی، خیابان نبرد جنوبی، خیابان زمزم، تقاطع کوثر – بازار گل محلاتی

رز جاودان مهرسا پایه قرمز
679,000 تومان
باکس رز جاودان موزیکال Q&Q
2,399,000 تومان
باکس رز جاودان موزیکال ملودی
994,000 تومان
رز جاودان موزیکال لاولی
994,000 تومان
خانواده تدی
660,000 تومان

سفارش دسته گل از گل فروشی آنلاین

اما اگر می خواهد به سادگی به هدیه خود را سفارش دهید  و یک کارت پستال چاپ شده با متن دلخواه خود داشته باشید و هدیه را درب منزل هدیه گیرنده تحویل دهید حتما  به گلفروشی آنلاین گُل سِتان سر بزنید تا گلهای تازه و با کیفیتی خود را انتخاب کنید. و با چند کلیک در محل شما یا هدیه گیرنده تحویل داده شود.

این گل ها می تونه با عروسک خرس کادویی و یا عروسک … ویا شکلات که در سایت گُل سِتان قابل انتخاب است همراه بشه یا حتی می تونید به با ارسال یک عکس کارت پستالی با عکسی خاطره انگیز داشته باشید.
حتی می تونید به مهمونی دعوت شده بروید، زمان تحویل را برای ساعتی که آنجا هستید انتخاب کنید تا شاهد سورپرایز شدن طرف مقابل باشید.

خدمات باغبانی در محل، اعزام سریع باغبان گل و گیاه | گُل‌سِتان

ارسال هدیه فوری

حتما برای شما هم پیش اومده که ناگهانی به یک مهمونی برای همان دعوت می شید و فرصت خرید هدیه ندارید و یا تولد یک از دوستانتون را همون روزتولدش به یاد میارید و در زمان کوتاه باید به دنبال یک کادو ارزان قیمت و در خور طرف مقابل باشید. ارسال فوری گل و خرید آنلاین گل یکی از اون گزینه های جذاب و ارزان است که در سریعترین حالت هدیه را مستقیما به آدرس هدیه گیرنده تحویل می ده،  گلفروشی های متعددی هستند که ارسال هدیه و گل انجام می دن، فقط حداقل 3 ساعت قبل باید سفارشتونو ثبت کنید تا بدون استرس به کارهای دیگه خودتون بپردازید.

ارسال گل فوری در کمتر از 4 ساعت

هدیه ای برای عاشقان حیوانات

هدیه دادن یک حیوان حمایتی می تونه هم کار پسندیده ای باشه و هم بسیار خوشحال کننده، در انتخاب این هدیه باید بسیار دقت کنید چون سگ و گربه ها اسباب بازی ما انسان‌ها نیستند. اگر اطلاعات زیاد و تجربه زیاد در رابطه با حیوانات ندارید و یا طرف مقابل(هدیه گیرنده) نداره تحت هیچ شرایطی به این که یک حیوانات خانگی حمایتی هدیه بدهید، فکر نکنید.

باید بدونید که تحت هیچ شرایطی برای تحت حمایت گرفتن حیوانات نباید پول پرداخت کنید، هیچ وقت هیچ کجا نباید برای هیچ حیوانی مبلغی پرداخت کنید چرا که هیچ تفاوتی با برده داری که سالها پیش در بسیاری کشورهااتفاق می افتاد ندارد. شِلترهای معتبری در تهران و اطراف تهران هستند سگ ها و گربه های بی پناه را پناه داده اند این حیوانت همیشه چشم به در دوخته اند تا شاید یک دوست خوب به دنبال آنها بیاد تا آنها را ببره پیش خودشان و با هم سال‌ها دوست باشن، لازمه بدونید که حتی تست اینکه ببینم می توانم نگهداری کنم یا نه اگر نشد دوباره به همان جای اولشان برمی گردانم هم نیز اشتباه است. چرا که حیوانات هم احساسات دارند و به شما وابسطه می شوند و اگر پیش شما نباشند افسردگی می گیرند.

هدیه دادن حیوانات خانگی حمایتی

لطفا دقت کنید اگر به کسی می خواهید یک حیوانات حمایتی را هدیه دهید باید مطمئن باشید که صلاحیت نگهداری توان مالی و وقت کافی برای نگهداری و رسیدگی و مهم تر از همه علاقه به این کار را داره ، دوم اینکه این مورد نمی تواند یک مورد برای سورپرایز باشه و حتما نیاز به هماهنگی با هدیه گیرنده داره .

بهترین کتاب فروشی برای هدیه دادن در تهران

شهر کتاب باز از اون مکان هایی که پر از وسیله های کاربردی و لوازم تحریر های خاص، لوازم دکوری و کتاب های گلچین شده و پر فروشه که قطعا برای خرید یک هدیه فرهنگی ، دست خالی از اونجا بیرون نمیاین، من به شخصه زیاد از این کتاب فروشی خرید می کنم و تجربه خیلی خوبی از خرید در این محل دارم به همین خاطر به شما پیشنهادش می کنم.

شعبه مرکزی شهر کتاب که بیشترین اجناس را داره در این آدرسه:
شریعتی،بالاتر از خیابان مطهری، نبش کوچه‌ی کلاته

البته که شعب مختلفی در سطح شهر داره که می توانید به آنجا هم مراجعه کنید.

بهترین سایت خرید آنلاین هدیه

دیجی کالا یکی از سایت هایی که میشه از شیر مرغ تا جون آدمیزاد ازش تهیه کردو محصولاتی ارزان برای کادو را با کمی جستجو میشه پیدا کرد، می تونه یک انتخاب راحت باشه برای اون دسته افرادی که یک ژن شیرازی درشون فعاله، مثل من که اصلاتا یک ژن شیرازی دارم! از داخل خونه کادو رو سفارش می دم (:
اما قطعا نمی تونید سفارش را به آدرس طرف مقابل بفرستید چرا که با بسته بندی جذابی مواجه نخواهد شد.اگر قصد سفارش از دیجی کالا را دارید باید یادتون باشه که نمی تونید امروز برای فردا سفارش بدید حداقل سه الی 4 روز قبل اقدام به خرید کنید که بدون استرس قبل از زمان کادو دادن بسته شما به دستتون برسه و فرصت کافی برای بسته بندی و یا هر کاری که قراره روش انجام بدید را داشته باشد پس روی دیجیکالا برای ثانیه 90 حساب نکنید.


اما قطعا نمی تونید سفارش را به آدرس طرف مقابل بفرستید چرا که با بسته بندی جذابی مواجه نخواهد شد.اگر قصد سفارش از دیجی کالا را دارید باید یادتون باشه که نمی تونید امروز برای فردا سفارش بدید حداقل سه الی 4 روز قبل اقدام به خرید کنید که بدون استرس قبل از زمان کادو دادن بسته شما به دستتون برسه و فرصت کافی برای بسته بندی و یا هر کاری که قراره روش انجام بدید را داشته باشد پس روی دیجیکالا برای ثانیه 90 حساب نکنید.

سایت‌های دیگه ای هم هستن که مخصوص هدیه دادن هستن و هدیه شما را کادو پیچ هم می کنند اما کالاهای بسیار محدودتری از دیجی کالا دارن. برای پیدا کردن تعداد زیادی از این سایت های خرید کادو ارزان می تونید در گوگل سرچ کنید تا گزینه های متعددی را پیش رو داشته باشید.

فروشگاه های 39هزار تومانی

اگر تصمیم به هدیه دادن کیف و کفش ارزان دارید و برند بودن و اصل بودن آنها برای شما اهمیتی ندارد می توانید به فروشگاه های کیفی و کفش 39تومنی (توت فرنگی) بروید، این فروشگاه ها از تنوع بالایی از برخوردار هستند. فروشهای زنجیره‌ای 39تومنی بیش از 100 شعبه در شهرهای مختلف دارد و همه محصولات ساخت ایران و داخلی هستند.
در شهر تهران فروشگاه 39 تومنی (توت فرنگی) در خیابان دولت واقع شده است.

فروشگاه 39 تومنی - توت فرنگی

خرید عروسک به عنوان هدیه

عروسک های دست ساز می تونه انتخاب ارزان و جذابی باشه که جالبه بدونید از خیلی از نمونه های وارداتی کیفیت بالاتری داره و مهم تر از همه این که به دست هموطنان مهربان خودمون تولید میشه. بهتون پیشنهاد می کنم توی اینستاگرام سرچ کنید: “عروسک_دست_ساز” تا ببینید که دختران کشورمون در دورترین نقاط و روستا ها برای خودشون اشتغال ایجاد کردن!

افراد موفقی هم داریم مثل خانم نازنین معراجی، عروسک هایی که تولید می کنند آنقدر با کیفیت هستند که به کشورهای دیگه هم صادر می‌شود، یه دختر ایرانی جهانگرد و کارآفرین که می تونیدکارهاشونو در پیج اینستاگرامشون ببینید: nazaninmade@

اگر به دنبال عروسک های خارجی ارزان قیمت هستید در خیابان 15 خرداد(بازار بزرگ تهران) پاساژ عروسک فروش ها مملو از انواع عروسک با قیمت مناسب هست.

اما اگر به دنبال عروسک های خاص خارجی برای مناسبت های متفاوتی هستند مانند عروسک کریسمس و یا خرس ولنتاین ، خیابان میرزای شیرازی منبع فروش عروسک های فانتزی و خاص هست. البته که قیمت ها نسبت به پاساژ عروسکها در خیابان پانزده خرداد (بازار تهران) بسیار بالاتر است!

خب تمام مواردی که گفتم بر اساس تجربه شخصی خودم برای خرید هدیه ارزان در تهران بود. شما هم اگر در هر شهری مکانی را می شناسید که میشه هدیه های ارزون قیمت خرید زیر همین پست کامنت بزارید تا همشهریان شما بتونن از این پیشنهاد ها استفاده کنند.

در رابطه با خرید کادو ارزان به اندازه کافی صحبت کردیم اما اگر شما از اون دسته افراد هستید که دوست دارید گران ترین هدیه را به طرف مقابل بدهید حتما 16 پیشنهاد برای خرید هدیه‌ لاکچری در تهران را مطالعه کنید.

خرید گل ارزان در تهران (زیر 200 هزار تومان)

ما در گل فروشی آنلاین گُل سِتان گلهای ارزان قیمت را با قیمت زیر 200 هزار تومان را در یک صفحه ای جداگانه برای راحتی شما قرار داده ایم تا بتوانید گلهای تازه و ارزان را انتخاب کنید و همراه با یک کارت پستال رایگان هدیه دهید.

خرید گیاه و گل آپارتمانی آنلاین - تحویل رایگان 4ساعته | گُل‌سِتان
۳ نظرات
  1. فاطمه می گوید

    ممنون بابت این مقاله‌ی خیلی خوب و معرفی ❤️️

    1. گل‌ستان می گوید

      خواهشم می کنم، امیدواریم این مقاله کاربردی بوده باشه، براتون

  2. صبا می گوید

    خیلی عالی بود
    سپاس

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.