ارسال فوری گل، هدیه و کارت پستال با ارسال 4 ساعته

بهترین مکان برای هدیه دادن و آداب هدیه دادن

زمان مطالعه: 5 دقیقه

در قسمت اول این مقاله به صورت کامل روش خرید بهترین هدیه و نکته هایی برای کادو کردن را توضیح دادیم. و در این قسمت در رابطه با بهترین مکان برای هدیه دادن دادم و آداب هدیه دادن صحبت خواهیم کرد.
قسمت دوم: بهترین مکان برای هدیه دادن و آداب هدیه دادن (همین مطلب)
قسمت سوم: 11 پیشنهاد فوق العاده برای خرید هدیه ارزان
قسمت چهارم: 16 پیشنهاد برای خرید بهترین هدیه‌ لاکچری همراه با معرفی مکان خرید

گُل‌سِتان | گل فروشی آنلاین | سفارش آنلاین گل | گیاه آپارتمانی

مکان مناسب هدیه دادن

تصور کنید وسط شلوغی میدان ونک ساعت 5 بعد از ظهر تابستان گرم در اوج شلوغی و ترافیک تهران و صدای بوق های ماشین هدیه را به طرف مقابل هدیه بدهید!آیا این بهترین مکان برای هدیه دادن است؟ بهترین هدیه را به بدترین هدیه تبدیل خواهید کرد. شاید بام تهران در یک ساعت خلوت انتخاب مناسب تری نسبت به میدان ونک باشد اما باز بهترین مکان برای هدیه دادن نیست! که در ادامه تعدادی از این مکان ها را معرفی خواهیم کرد.
شاید یکی ساعت پس از گپ و گفت های دوستانه در یک کافی شاپ قدیمی در خیانبان ایرانشهردر نزدیکی پارک هنرمندان می تواند جای مناسبی تری برای هدیه دادن به یک دوست قدیمی باشد.

شاید شب هنگام در میان جنگل‌های ساکت و آرام در روستای سنگ ده، مازندران در کنار آتش در یک شب آرام تاثیر گذارترین هدیه را بتوانید به عشق زندگیتان بدهید.

شاید بعد از صرف یک شام خانوادگی در هنگام خوردن یک چای گرم، حتی کوچکترین هدیه، تاثیر گذارترین هدیه برای تبریک تولد پدرتان باشد. شاید این بهترین مکان برای هدیه دادن باشد! در رابطه با ایده برای سورپرایز تولد حتما مطلب 8 پیشنهاد شگفت انگیز برای سورپرایز تولد را مطالعه نمایید.

مهم تر از هدیه ایجاد حس خوب در طرف مقابل است پس فضای لذت بخشی را طرف مقابل فراهم آورید.
سعی کنید از هیاهوی شهری ساعتی دور شوید و سپس در آرامش طرف مقابل را سورپرایز کنید.
البته اگر به مهمانی دعوت هستید و قرار است هدیه را میزبان بدهید شما انتخاب زیادی ندارید.

آداب هدیه دادن

ساده ترین کار ممکن این است که به محض دیدن طرف مقابل هدیه را به او بدهیم و مثلا بگویم دوست خوبم تولد مبارک! یا روز مادر مبارک! این ساده ترین راه است و هیچ اشکالی ندارد اما قطعا بهترین و زیباترین روش نیست.
تصور کنید به مهمانی دعوت شده اید و قصد دارید برای تبریک خانه جدید یک هدیه به میزبان بدهید. به محض رسیدن هدیه را می دهید. اما بگذارید زمان بگذرد و احوال پرسی ها و دیگه چه خبرها تمام شود، سپس با چند کلمه مثبت و انرژی بخش با لبخند پیام تبریک خود را به میزبان منتقل کنید. مانند یک جنتلمن عمل کنید. از جملات ساده اما با معنا استفاده کنید، به سادگی اعتماد کنید!

با گفتن کلماتی مثل ببخشید دیگه چیز خاصی نیست! هدیه ای که براش وقت گذاشته اید را بی اهمیت نکنید. مهم تر از هرچیز نفس عمل شما بوده است که بسیار زیباست.

آداب هدیه دادن حکم می کند در هر شرایطی از اعلام قیمت هدیه بپرهیزید، مثلا اگر هدیه ای به همسرتان داده اید وهمسرتان از روی کنجکاوی از شما سوال کرد، در کمال احترام اعلام کنید که مبلغ اهمیتی ندارد، مناسبتی که برای آن هدیه داده اید برای شما با ارزش تر از این است که راجب قیمت صحبت کنیم.
لبخند بزنید زیباترین و ساده ترین زبان مشترک میان همه انسان‌ها، با لبخند زدن هدیه خود را به طرف مقابل بدهید و انرژی مثبت ساطع کنید.

هدیه های که گرفته اید و برای شما آورده اند که از نظرتان بی‌ارزش است را به دیگران هدیه ندهید! اگر شما آن را نپسندیده اید احتمال خیلی زیاد دوستان شما هم نمی پسندند. البته که هر هدیه ای با ارزش است و نگاهتان به هدیه ها مادی نباشد. می توانید آن را به موسسات خیره بدهید.
در مقابل هدیه‌ هایی که می دهید، انتظار هدیه گرفتن را نداشته باشید.

نکته هایی برای هدیه دادن در یک مهمانی

در مهمانی که افراد دیگری هم حضور دارند اصرار به باز کردن کادو ها نکنید شاید برخی هدیه‌ها بسیار شخصی باشد و نباید در یک جمع باز شود شاید تمام افراد آن جمع مانند شما توان خرید هدیه ای مانند هدیه شما را نداشته باشند و از باز شدن هدایا احساس خوشایندی نداشته باشند. البته ادب حکم می کند که هدیه گیرنده از جمع سوال کند حتی اگر یک نفر هم علاقه به باز شدن هدیه ها نداشت، هدیه گیرنده باید باز کردن هدایا را به بعد از رفتم مهمان ها موکول کند.

اگر لباس هدیه داده اید، پس از باز شدن، اصرار برای پوشیدن و پُرُو کردن همین الان نداشته باشید! اصرار نکنید.

اگر این هدیه از طرف چند نفر است و توسط شما داده می شود، حتما در هنگام هدیه دادن اعلام کنید.
اگر به دعوت به مهمانی دوستی شده اید که دو فرزند با فاصله های سنی نزدیک به هم دارند. اگر قصد دارید هدیه ای به یکی از فرزندان بدهید حتما حواستان به حس خسادت کوکدانه فرزندان باشد، پس هدیه ی دیگری هم برای فرزند دیگر تهی کنید.

چه چیزهایی و به چه کسانی هدیه ندهیم!

از هدیه دادن هرچزی که برای سلامتی مضر است خود داری کنید، مثلا قرار دادن سیگار برگ همراه با فندک یا … در کنار هدیه خود!
هدیه دادن همیشه خوب نیست برای مثال از هدیه دادن به کارمندان دولت و مسئولین در هر زمانی بپرهیزید!
از هدیه دادن به استاد فیزیک کوانتوم که یک درس 4 واحدی و خیلی سخت هست بپرهیزید! 

بهترین مکان برای هدیه دادن در تهران کدام است؟

من از بین کافه شاپ های تهران بهترین هایی را که از نزدیک محیط‌‌‌‌ شان را بررسی و کیفیتشان را تست کردم را برای شما انتخاب کردم، کافه رستوران هایی دنج با حس و حال دوست داشتنی در تهران که به شما پیشنهاد می کنم:
کافه تهرون

کافه تهرون (مرکز شهر)

کافه موزه مقدم (مرکز شهر)

عمارت رو‌به‌رو (مرکز شهر)

کافه گودو یاس (مرکز شهر)

کافه روحی (شمال شهر)

 

 

شما هم اگر مکان هایی را در تهران می شناسید که می تونه فضای خوبی برای هدیه دادن باشه لطفا زیر این پست معرفی کنید

خواندن قسمت سوم 11 پیشنهاد فوق العاده برای خرید هدیه ارزان را به شما پیشنهاد می کنیم.

خرید انواع گل برای هدیه

ما در گلفروشی اینترنتی گُل سِتان با کیفیت ترین گلها را برای هدیه دادن فراهم کرده ایم تا شما به راحتی بتوانید از از بین آنها بهترین را  انتخاب کنید و هدیه دهید.


خرید انواع گل برای هدیه

حرف آخر

در این مطلب سعی کردیم در مورد مکان مناسب برای هدیه دادن و برخی از آداب هدیه دادن توضیحاتی را برای شما تشریح کنیم، چنانچه مطلبی ناگفته مانده است و یا پرسشی در ذهن شماست یا اگر نیاز به مشاوره تخصصی روی گیاه خود دارید، می‌توانید سوالات خود را از طریق ارتباط با دکتر گیاه گُل‌سِتان مطرح نمایید. کارشناسان باتجربه گیاه‌پزشکی ما آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند. گیاه پزشکان مشکل شما را بررسی می‌کنند و در صورت نیاز غذای گیاه (کود)، سم و سایر ملزومات گیاه را برای شما ارسال خواهند کرد. ضمن اینکه اگر زمان یا تخصص کافی برای رسیدگی به گیاه خود را ندارید، می توانید از سرویس باغبانی و همچنین خدمات کاشت گل برای حیاط ویلا در گُل‌سِتان (اعزام باغبان و گیاه پزشک به محل شما) استفاده کنید تا متخصصین ما با ابزار مورد نیاز شما در محل شما حضور یابند و خدماتی مانند تشخیص بیماری، علت عدم رشد، تعویض خاک و گلدان، سم پاشی، کوددهی و یا حتی کاشت و … را به شما ارائه دهند.

خرید گیاه و گل آپارتمانی آنلاین - تحویل رایگان 4ساعته | گُل‌سِتان

نظرات بسته شده است.