ارسال فوری گل، هدیه و کارت پستال با ارسال 4 ساعته

۴ اصل برای انتخاب گل مناسب برای تولد

زمان مطالعه: 4 دقیقه

روز تولد بهانه‌ی خوبی است تا به وسیله‌ی آن، دوستان و عزیزان خود را خوشحال کنیم و به نحوی به آن‌ها بفهمانیم که حضور آن‌ها برای ما مهم است.
انتخاب یک هدیه مناسب برای این روز همیشه کاری آسانی نیست. بخصوص اگر طرف مقابل برای شما مهم باشد و دوست داشته باشید او را به بهترین شیوه سورپرایز کنید.
از بین تمام هدیه‌هایی که می‌توان برای این روز انتخاب کرد. گل‌ها جایگاه ویژه‌ای دارند که می‌توانند پیام و احساس شما را به بهترین نحوه ممکن به گیرنده‌ی آن منتقل کنند.
بهترین گل تولد به نظر شما کدام است؟با به نظر شما گلها به عنوان یک هدیه جانبی در کنار هدیه اصلی، مهم هستند؟ شما بسته به شرایط، گیاه یا گل مناسب برای تولد را برای هر فرد را انتخاب کنید.

به همین منظور در این نوشته قصد داریم تا با مطرح کردن نکات و ایده‌هایی در مورد گل مناسب تولد به شما کمک کنیم مناسبت‌ترین گل را سفارش دهید. پس با گُل سِتان همراه باشید.

گُل‌سِتان | گل فروشی آنلاین | سفارش آنلاین گل | گیاه آپارتمانی

معنی گل ها برای تولد

اگر بدانید هر گل با خود چه پیامی دارد، می‌توانید انتخاب بهتری داشته باشید.

به عنوان مثال زنبق پیام آور تحسین است و شاید برای هدیه دادن به افرادی که موفقیت برایشان مهم تر است مثل یک دانشجو و یا یک مرد موفق، هدیه مناسبی باشد. گل داوودی نماد دوستی است و می‌توان آن را به یک دوست صمیمی هدیه داد.

برای آشنایی با معنا و مفهوم هر گل می‌توانید مطلب هر گل چه معنا و مفهومی پنهانی دارد را مطالعه کنید.

نه تنها هر گل معنی خاص خود را دارد بلکه رنگ برخی گلها مفهوم خاصی را به همراه دارند. اما نکته اینجاست که حتی در کشورها و فرهنگ‌های متفاوت معنی گلها متفاوت خواهد بود!

به عنوان مثال هر رنگ رز پیام خاصی دارد؛ رز سفید نماد پاکی و جوانی، زرد نماد شادی و دوستی و رز قرمز نماد عشق وداشتن احساس عاشقی نسبت به طرف مقابل است.

به عنوان یک راهنمای کلی می توانیم بگوییم بهترین گل تولد از نظر معنی و پیام به ترتیب گل لیلیوم، گل ارکیده، گل رز قرمزو گل ژربرا هستند.

زیرا گل لیلیوم نماد شادی و خوشبختی است. گل ارکیده نماد عشق و شکوه و بزرگی است. گل رز قرمز نماد عشق و گل ژربرا نماد پاکی و شادی است و برای هدیه دادن به خانم ها در هر سنی مناسب است. پس به دنبال گلی باشید که پیام مورد نظرتان را به خوبی منتقل کند.

اما یک انتخاب خوب برای هدیه دادن به آقایان می‌تواند گل اورینتال معطر که به معنی شادی است باشد.

ایده‌های انتخاب گل مناسب

یک راه ساده این است که گل مورد علاقه ی طرف مقابلتان را با رنگ مورد علاقه او تهیه کنید اما راه جالب تر این است که گل‌ها را متناسب با شخصیت طرف مقابل انتخاب کنید.

مثلا اگر شخص مقابل تان هیجانی و احساساتی است، گل رز، ژربرا و لیلیوم به علت اینکه این گل ها جزو گونه های خاص هستند و اگر آرام و خونسرد است، گل میخک، داوودی و فریزیا که جرو گلهای معمومی تر هستند را انتخاب کنید.

انتخاب یک باکس گل مناسب برای تولد یا دسته گلی که مخلوطی از گل‌های فصل باشد، ایده‌ی خوبی است. مثلا گلهایی که در تابستان در طبیعت رشد می کنند را اگر در زمستان خرید کنید به احتمال زیاد در گلخانه هایی با دمای کنترل شده پرورش داده شده اند وقطعا از نظر زیبایی و ماندگاری نمی تواند با همان گل در فصل خودش رقابت کند. پس به گلهای فصل هم فکر کنید.

همچنین می‌توانید یک دسته گل رز به تعداد سال تولدش به او هدیه دهید. البته که قبل از این انتخاب باید مخاطب را در نظر بگیرد که آیا گل رز را می توانید به او هدیه دهید یا خیر

یا می‌توانید گل مخصوص متولدین ماه تولد را انتخاب کنید. در طالع بینی و افسانه‌ها برای متولدین هر ماه یک یا چند گل خاص وجود دارد که ویژگی‌های متولدین همان ماه را بیان می کند. همچنین می توانید چند شاخه از آن گل را به صورت ترکیبی در کنار گل‌های دیگر قرار دهید.
برای داشتن انتخاب بهتر توصیه میشود مطلب 8 ایده برای هدیه و سورپرایز تولد را مطالعه کنید.

دسته گل روشنک
611,000 تومان
رز جاودان مهرسا پایه قرمز
679,000 تومان
باکس رز جاودان موزیکال Q&Q
2,399,000 تومان
رز جاودان موزیکال لاولی
994,000 تومان
خانواده تدی
660,000 تومان

بهترین گل برای تولد همسر، مادر و دوست

بهترین گل تولد همسر و عشق زندگی تان بی شک دسته گل رز قرمز است. اگر مدت زیادی از رابطه تان با همسرتان نمی گذرد، می توانید  رز صورتی را هم انتخاب کنید.
انتخاب گل برای تولد مادرتان قطعا گل ارکیده و رز است. همچنین دسته گل رنگارنگی از لاله هم یک انتخاب عالی است.
بهترین گل برای تبریک تولد دوست تان یک دسته گل شاد است و نوع گل‌های آن چندان مهم نیست. فقط کافی است که پیام شادی را به دوستتان برساند.
با گُل‌سِتان همراه باشید در رابطه با گلهای روز تولد بیشتر بدانید.

کارت تبریک و هدیه ای در کنار گل تولد

همراه دسته گل، یک کارت تبریک زیبا بفرستید که حتما در آن نام خودتان و فرد گیرنده نوشته شده باشد. بهتر است به جای پیام های آماده، کمی خلاقیت به خرج دهید و پیام تبریک خودتان را بنویسید. برای انتخاب متن تبریک تولد صفحه نمونه متن‌های خلاقانه برای کارت پستال تولد بروید.

اگر فکر می کنید که گل ها برای رساندن پیام شما کافی نیستند، می توانید در کنار آن هدیه ای هم در نظر بگیرید. این هدیه می تواند یک کیک تولد یا شیرینی هم باشد. اگر گل را به محل کار می فرستید یا می دانید طرف مقابل تان گلدان مناسبی ندارد، می توانید یک گلدان زیبا هم به عنوان هدیه همراه دسته گل بفرستید.

خرید گیاه و گل آپارتمانی آنلاین - تحویل رایگان 4ساعته | گُل‌سِتان
۲ نظرات
  1. الناز می گوید

    اگه فهمیدید ولنتاین تنهایی چیکار کنیم ب منم بگیدد

    1. گل‌ستان می گوید

      برای مجرد ها در روز ولنتاین چند تا پیشنهاد خیلی جذاب داریم (;
      حتما این مقاله را بخوانید: https://www.golsetan.com/blog/what-do-you-do-if-you-are-single-on-valentines-day/

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.