ارسال فوری گل، هدیه و کارت پستال با ارسال 4 ساعته

10 پیشنهاد برای مجردها در روز ولنتاین، چگونه تنهایی خوش بگذرانیم؟

زمان مطالعه: 4 دقیقه

آیا شما هم جزو آن دسته از افراد مجرد (سینگل) هستید که روز ولنتاین جزو کسل کننده ترین روزها برای شما است؟
همه دوستانتان با عشق خود برنامه‌های رمانتیک گذاشته‌اند و شما حتی نزدیک ترین دوستتان را هم نخواهید دید؟پس با ما همراه باشید تا ولنتاین مجردی شما به یکی از بهترین ولنتاین ها تبدیل شود، دلیلی برای نارحت بودن وجود ندارد.
در روز ولنتاین، افراد متاهل و عاشق به فکر هدیه دادن به یکدیگر هستند (متاهل هستید؟ مطلب قبلی ما با عنوان نکاتی برای خرید هدیه ی ولنتاین را از دست ندهید) اما مجردها و افراد تنها در این روز چه کاری می توانند انجام دهند؟ شما هم می توانید از ولنتاین لذت ببرید و خوش بگذرانید. پیشنهادهای زیر را بخوانید و از آن ها برای این روز ولنتاین ایده بگیرید و اگر شما هم پیشنهادی دارید در قسمت نظرات اعلام کنید تا همه استفاده کنند.

گُل‌سِتان | گل فروشی آنلاین | سفارش آنلاین گل | گیاه آپارتمانی

  • اولین نکته ای که باید مد نظر قرار دهید این است که برای لذت بردن ازروز ولنتاین به خودتان اصلا سخت نگیرید. ذهنتان را آزاد بگذارید و به حرف دلتان گوش کنید. تصمیم بگیرید به آنچه که در بقیه روز‌های سال فکر می‌کردید و باعث نگرانی شما می شود اصلا فکر نکنید.
  • خوش‌بین باشید، بابت چیزهایی که دارید سپاسگزار و راضی باشید و از حرف‌ها و آدم های منفی به شدت دوری کنید.
  • از چند روز قبل برای روز ولنتاین خود برنامه ریزی خود را انجام دهید و گرنه در آن روز بی حوصله و غمگین در خانه می‌مانید. پس برنامه ریزی از قبل جزو نکات مهم در خوش گذرانی روز ولنتاین است.
  • ولنتاین برای شما روز آرامش روح و رسیدگی به جسم تان است. به آرایشگاه بروید و مدل موی خود را در ابتدای صبح به آن مدلی که همیشه دوست داشتید تغییر دهید، ماسک صورت مورد علاقه تان را بگذارید تا حس و اعتماد به نفس بهتری داشته باشید.
  • یک سالن اسپا یا ماساژ را از قبل رزرو کرده باشید و روز را با آرامش شروع کنید. خوراکی مورد علاقه تان را تهیه کنید فرقی نمیکنه غذا یا شیرینی، به لطف اسنپ فود این روز ها پیدا کردن غذای‌های مورد علاقه خیلی راحت شده، می‌توانید حضورا به یک شیرینی فروش خیلی خوب بروید و با حوصله بیشتر دوست داشتنی ترین شیرینی ممکن را انتخاب کنید.
  • برای خودتان دسته گل بخرید چرا به این فکر نمی کنید که چه کسی مهمتر از خودتان؟ برای خودتان به دنبال خرید هدیه روز دختر حتی کوچک بروید این هدیه می تواند کتاب، لباس و هرچیزی باشد که از مدت ها پیش دوست داشتید بخرید. می توانید خودتان را به یک شام یا ناهار خوب در فضایی آرام هم مهمان کنید.
  • یک تغییر بزرگ ایجاد کنید. مثلا دکوراسیون اتاق خود را تغییر دهید مطمئنا حس عالی پیدا خواهید کرد.
  • روزتان را با سرگرمی مورد علاقه تان بگذرانید. مثلا یک غذا خاص و جدید بپزید، یا هر نسبت به علاقه مندی خود مثلا شهرگردی و عکاسی، فیلم، تئاتر یا کنسرت خود را مشغول کنید. توصیه می کنیم که در این روز به شبکه های اجتماعی مخصوصا اینستاگرام سر نزنید! و فیلم های عاشقانه نبینید !
  • بهتر است که روز ولنتاین را با دوستانتان که مثل شما این روز را به تنهایی پشت سر می گذارند قرار بگذارید و این روز را با هم به بهترین روزتان تبدیل کنید. می توانید یک میهمانی ساده با دوستان مجردتان ترتیب دهید . اگر کودکی در خانواده دارید، می توانید با او بازی کنید یا او را بیرون ببرید.
  • دیگران را خوشحال کنید تا خودتان هم شاد شوید. با فرستادن گل، هدیه ای کوچک یا کارت تبریک به اعضای خانواده کسانی که دوستشان دارید، آن ها را خوشحال کنید؛ حتی می توانید این کار را به صورت ناشناس انجام دهید تا هیجان کشف فرستنده گل در روز ولنتاین خود چالشی شود و خاطره سازتر
  • امروز فرصت خوبی برای شروع یک رابطه ی جدید است. اگر از کسی خوشتان می‌آید، علاقه ی خود را با فرستادن یک پیام دوستانه به او نشان دهید. فقط بهتره قبلش مطمئن شوید که هنوز وارد رابطه با فرد جدیدی نشده است!
  • اما نکته آخر از همه چیز مهم تر است: سعی کنید از تمام لحظات زندگی تان لذت ببرید چون این روزهای زندگی تان دیگر قابل برگشت نیستند پس خاطره های خوب بسازید و اگر شما هم پیشنهادی دارید که امثال ما مجرد ها می تونن خودشونو سرگرم کنن در قسمت نظرات با همه در میون بگذارید.

باشد که سال آینده ما هم به این نکات دیگر نیاز نداشته باشیم.

عکس مطلب گرفته شده توسط دوست خوب گُل‌سِتان خانم مهسا جعفری

حرف آخر

در این مطلب 10 راه برای اینکه ولنتاین را به تنهایی و به خوشی سپری کنید برای شما مطرح کردیم، چنانچه مطلبی ناگفته مانده است و یا پرسشی در ذهن شماست و یا اگر نیاز به مشاوره تخصصی روی گیاه خود دارید، می‌توانید سوالات خود را از طریق ارتباط با مشاوره تخصصی گل و گیاه گُل‌سِتان مطرح نمایید. کارشناسان باتجربه گیاه‌پزشکی ما آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند. گیاه پزشکان مشکل شما را بررسی می‌کنند و در صورت نیاز غذای گیاه (کود)، سم و سایر ملزومات گیاه را برای شما ارسال خواهند کرد. ضمن اینکه اگر زمان یا تخصص کافی برای رسیدگی به گیاه خود را ندارید، می توانید از خدمات باغبانی در منزل گُل‌سِتان (اعزام باغبان و گیاه پزشک به محل شما) استفاده کنید تا متخصصین ما با ابزار مورد نیاز شما در محل شما حضور یابند و خدماتی مانند تشخیص بیماری، علت عدم رشد، تعویض خاک و گلدان، سم پاشی، کوددهی و یا حتی کاشت و … را به شما ارائه دهند.

خرید گیاه و گل آپارتمانی آنلاین - تحویل رایگان 4ساعته | گُل‌سِتان
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.