ارسال فوری گل، هدیه و کارت پستال با ارسال 4 ساعته

راهنمای انتخاب گل مناسب برای روز پرستار

زمان مطالعه: 8 دقیقه

پرستار، اسمی که با شنیدنش حس خوبی به آدم دست می‌دهد. انسان‌هایی که در زمان مریضی و سختی‌ها از ما مراقبت می‌کنند. ارزش این قشر از جامعه در زمان بیماری کرونا بیش از پیش مشخص شد. یکی از راه‌های خوشحال کردن دوست یا عزیز پرستارمان قدردانی از آن در روز پرستار است و چه هدیه‌ای بهتر از گل‌های زیبا. این گل‌ها می‌توانند خودشان یک هدیه مستقل باشند یا در کنار هدیه‌ای دیگر تقدیم شوند. در هر دو حالت گل‌ها معانی و مفهوم‌های عمیق‌تری را منتقل می‌کنند که می‌توانند حال عزیز پرستار ما را خوب کنند. اگر قصد خرید گل روز پرستار دارید، پیشنهاد می‌کنیم ادامه این مطلب از سرویس اینترنتی فروش گل تهران یعنی گُل‌سِتان را از دست ندهید. در این مطلب قصد داریم بر اساس حسی که می‌خواهید به پرستار زندگی‌تان بدهید به شما گل معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

گُل‌سِتان | گل فروشی آنلاین | سفارش آنلاین گل | گیاه آپارتمانی

لیست مطالب:

گل های مناسب روز پرستار

بیایید این بار به جای معرفی تعدادی گل برای روز پرستار گل‌ها را با توجه به احساسات خودمان طبقه‌بندی کنیم. سپس احساسی که ما به دوست یا عزیز پرستار خود داریم را پیدا کنیم و با توجه به آن گلی مناسب انتخاب کنیم.


1. گل مناسب روز پرستار برای انتقال حس شادی و نشاط

بعضی پرستارها واقعا خوش اخلاق هستند؛ همیشه روحیه بالایی دارند و با وجود سختی کار هیچ‌وقت بد اخلاق نبوده‌اند. این پرستارها چیزی را به بیمار می‌دهند که شاید حتی از دارو هم ارزشمند‌تر باشد. یعنی امید. برای این دسته پرستارها می‌توان سراغ گل‌هایی بروید که حس شادی و نشاط به آن‌ها بدهد.

اولین گل مناسب برای روز پرستار به این منظور گل زعفران است. حتما شنیده‌اید که زعفران باعث سرخوشی می‌شود. گل زعفران نیز نمادی از آفتاب و سرخوشی و نشاط است. بعد از گل زعفران، لاله زرد هم انتخاب خوبی است، چراکه لاله زرد نشانه‌ای از خورشید و لبخند و نشانه‌ای از دوستی و نشاط است.

با همه این موارد اگر به دنبال انتخاب چشم‌گیرتری هستید باکس گل روز آفتابی را به شما پیشنهاد می‌کنیم. باکسی با گل‌های رز زرد و آفتابگردان که سرشار از انرژی و سرخوشی است، همچنین دسته گل آفتابگردان هم انتخاب ساده و کلاسیکی است که عزیز پرستار شما را خوشحال کند.

مطلب مرتبط: بهترین هدیه ها برای روز پرستار

گل مناسب روز پرستار برای انتقال حس شادی و نشاط
دسته گل آفتابگردان


2. قدردانی

گاهی می‌خواهیم از پرستار مورد علاقه خود قدردانی کنیم. برای این قدردانی و تشکر از زبان گل‌ها، می‌توانید به سراغ گل رز بروید، اما نه هر گل رزی، به‌خصوص اگر قرار است به همکار خود هدیه بدهید. به‌این‌منظور بهتر است گل رزی صورتی رنگ انتخاب کنید. ضمن اینکه ادریسی و میخک قرمز نیز گل‌هایی مناسب برای ابراز تشکر هستند. هر دوی این گل‌ها نیز نمادی از تشکربه‌شمار می‌روند و می‌توانید به‌خوبی تشکر و قدردانی شما را به زبان گل‌ها ابراز کنند.

خانواده تدی
660,000 تومان

علاوه‌بر مواردی که گفتیم، یکی دیگر از انتخاب‌های خوب به‌عنوان گل روز پرستار برای ابراز تشکر قدردانی، دسته گل رز مینیاتوری است. دسته گلی زیبا از رز‌های مینیاتوری خوشرنگ صورتی که در گلدانی زیبا قرار دارند و حس تشکر و اهمیت را به پرستار زندگی‌تان منتقل می‌کنند. مخصوصا که اگر عزیز پرستار شما یک خانم باشد. زیرا رز صورتی نمادی از زنانگی و لطافت نیز به‌شمار می‌رود. همچنین می‌توانید باکس گل غزال را نیز انتخاب کنید که پر از میخک‌های قرمز و آتشین است.


3. گل های مناسب برای روز پرستار جهت ابراز حس دوستی

فکر کنید بعد از یک بیماری سخت و طاقت‌فرسا توانسته‌اید دوباره سرپا شوید. چطور است با ارسال گلی مخصوص برای پرستار عزیزتان به او بگویید که دیگر آن‌قدر خوب شده‌اید که حتی می‌توانید برقصید؟

یک گل مناسب برای روز پرستار جهت ابراز دوستی، زنبق است. زنبق نمادی از دوستی است. با خرید زنبق برای گل روز پرستار به او می‌گویید که چقدر به دوستی با او افتخار می‌کنید و چقدر خوب از شما مراقبت کرده که اکنون دیگر می‌توانید برقصید. همچنین این گل نمادی از امید و ایمان است. امید به آینده و ایمان به حرفه‌ای بودن دوست پرستار و مهم‌تان.

بیشتر مطالعه کنید: راهنمای انتخاب گل رز برای روز ولنتاین

گل های مناسب برای روز پرستار جهت ابراز حس دوستی
گل زنبق


4. خاطره بازی

اگر به‌جای گفتن اینکه اینقدر خوب شده‌اید که می‌توانید برقصید، بخواهید به عزیز پرستار خود بگویید که همیشه به یادش هستید چطور؟ شاید او از کسی مراقبت می‌کرده که برای شما مهم بوده است. مثلا والدین یا همسرتان. برای ابراز این احساس خود می‌توانید برای او دسته گل رز چای بگیرید. علاوه‌بر دسته گل رز چای که جز گل های مناسب برای روز پرستار است، می‌توانید سراغ میخک‌های صورتی هم بروید و به زبان گل‌ها به عزیز پرستار زندگی‌تان بگویید “هیچوقت فراموشت نمی‌کنم”

علاوه‌بر مراقبت از کسی که برای شما مهم وبوده است، ممکن است پرستار زندگی‌تان از کسی مراقبت می‌کرده که برای هر دو شما مهم بوده اما دیگر درگذشته است و شما نیز در این غم با او شریک هستید. به‌این منظور گل مناسب گل آهاری است، گل آهاری نشانه‌ای از “یادگاری دوستی غایب” است. با این گل به او یادآوری می‌کنید که دوست یا عزیز مشترک خود را فراموش نکرده‌اید.


5. گل های مناسب روز پرستار برای ابزار عشق

اگر می‌خواهید برای گل روز پرستار چیزی بگیرید که عشق و دوست داشتن خود را ابراز کنید انتخاب‌های هیجان انگیز و زیادی دارید. برای این‌منظور چیزی که اول به ذهن هر کسی می‌رسد رز قرمز است و البته که این انتخاب، انتخابی عالی و کلاسیک است. به‌راستی چه چیزی بهتر از رز قرمز می‌تواند عشق را منتقل کند؟

خدمات باغبانی در محل، اعزام سریع باغبان گل و گیاه | گُل‌سِتان

تنوع بالایی هم در زمان انتخاب خواهید داشت. از باکس‌های رز قرمز گرفته تا دسته‌ گل‌های زیبا و جذاب، اما اگر می‌خواهید عشق ابدی و بی نهایت خود را نشان دهید، ما رز جاودان را به شما پیشنهاد می‌کنیم. رزهای جادوان می‌توانند تا سال‌های سال در کنار عشق شما یادگار بمانند و به یاد او بیاورند که چقدر دوستش دارید.

خانواده تدی
660,000 تومان

علاوه بر رز می‌توانید سراغ لاله قرمز و البته گل ارکیده نیز بروید. مخصوصا که ارکیده نمادی از زنانگی نیز بوده و برای هدیه دادن به یک خانم انتخابی عالی است.

گل های مناسب روز پرستار برای ابزار عشق
باکس گل رز قرمز


6. گل مناسب روز پرستار برای تقدیر از استقامت پرستار زندگی‌تان

چه باور کنید چه نه پرستاری کار سختی است. یک پرستار علاوه بر مشکلات شخصی و احساسات خودش باید به احساسات، مشکلات و سختی‌های فرد یا افراد دیگر هم رسیدگی کند. برای یک پرستار این موارد گاهی چالش‌برانگیز می‌شود و عبور کردن از آن‌ها توام با سختی و واقعا نیازمند صبر و حوصله است.

در چنین شرایطی شما می‌توانید به زبان گل‌ها به پرستار زندگی خود بگویید که چه‌قدر به او افتخار می‌کنید که توانسته از این چالش‌ها عبور کند. یک کاکتوس گلدار زیبا می‌تواند نمادی از استقامت باشد که در عین حال زیبایی و شکوفایی را نیز به همراه خود دارد. گیاهی که مثل عزیز ما سختی‌ها را تحمل کرده تا دست آخر گلی زیبا و دوست داشتنی بدهد. کاکتوس صخره‌ای هم به این منظور انتخاب خوبی است، چراکه هم نگهداری آسانی دارد و هم در تابستان گلی معطر و دوست داشتنی می‌دهد.

حرف آخر

در این مطلب سعی کردیم متفاوت عمل کرده و گل های مناسب روز پرستار را با توجه به احساسی که شما می‌خواهید موقع هدیه دادن ابزار نمائید به شما معرفی کنیم. چنانچه مطلبی ناگفته مانده است و یا پرسشی در ذهن شماست و یا نیاز به مشاوره تخصصی روی گیاه خود دارید، می‌توانید سوالات خود را از طریق ارتباط با اورژانس گل و گیاه گُل‌سِتان مطرح نمایید. کارشناسان باتجربه گیاه‌پزشکی ما آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند. گیاه پزشکان مشکل شما را بررسی می‌کنند و در صورت نیاز غذای گیاه (کود)، سم و سایر ملزومات گیاه را برای شما ارسال خواهند کرد. ضمن اینکه اگر زمان یا تخصص کافی برای رسیدگی به گیاه خود را ندارید، می توانید از مجموعه خدمات طراحی گلکاری باغچه حیاط و سایر خدمات باغبانی گُل‌سِتان (اعزام باغبان و گیاه پزشک به محل شما) استفاده کنید تا متخصصین ما با ابزار مورد نیاز شما در محل شما حضور یابند و خدماتی مانند تشخیص بیماری، علت عدم رشد، تعویض خاک و گلدان، سم پاشی، کوددهی و یا حتی کاشت و … را به شما ارائه دهند.

خرید گیاه و گل آپارتمانی آنلاین - تحویل رایگان 4ساعته | گُل‌سِتان

دسته گل روشنک
611,000 تومان
رز جاودان مهرسا پایه قرمز
679,000 تومان
باکس رز جاودان موزیکال Q&Q
2,399,000 تومان
باکس رز جاودان موزیکال ملودی
994,000 تومان
رز جاودان موزیکال لاولی
994,000 تومان


سوالات پرتکرار شما در مورد گل مناسب روز پرستار

چه گل‌هایی مناسب هدیه روز پرستار هستند؟

بسته به اینکه چه حسی را می‌خواهید منتقل کنید گل مناسب متفاوت است. مثلا اگر همسرتان یا یکی از عزیزان‌تان مثل مادر یا خواهر بردارتان پرستار هستند، یک انتخاب عالی گل رز است.

آیا گل یا گیاه برای هدیه روز پرستار مناسب است؟

بله، یکی از بهترین هدیه‌ها برای روز پرستار گل‌ها یا گیاهان خانگی هستند. این موجودات زیبا می‌توانند حس مراقبت و پشتیبانی در عزیز پرستار شما را تامین کنند و البته باعث کاهش استرس و افزایش حال خوب نیز شوند.

چه گیاه خانگی مناسب هدیه روز پرستار است؟

انتخاب‌های زیادی در پیش رو دارید، اما پیشنهاد می‌کنیم گیاهی را انتخاب کنید که نگهداری سختی نخواهند، چراکه معمولا پرستاران شیفت‌های متغیری دارند که ممکن است وقت رسیدگی دائم به گیاه را نداشته باشند. به‌این‌منظور گل‌های آپارتمانی زاموفیلیا، فیلودندرون، گندمی و سانسوریا می‌توانند گزینه‌های خوبی باشند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.