ارسال فوری گل، هدیه و کارت پستال با ارسال 4 ساعته

5 هدیه رویایی برای هدیه‌ دادن و سورپرایز کردن و ارسال به ایران از خارج از کشور

زمان مطالعه: 9 دقیقه

روش های ارسال هدیه و گل به ایران

مهاجرت میان شما و عزیزانتان فاصله انداخته؟ فکر می کنید تنها راه شما برای ابراز عشق و محبت تماس‌های گاه به گاه از طریق شبکه‌های اجتماعی است، اگر فکر می کنید دوری راه، کمبود وقت و قیمت سرسام آور بلیط هواپیما امکان دیدن عزیزانتان را از شما گرفته، در ادامه با ما همراه باشید تا با راه های سورپرایز کردن از راه دور، از ارسال گل به ایران گرفته تا هماهنگ کردن یک رستوران لوکس و یا تدارک دیدن یک سفر سورپرایزی برای آنها و … آشنا شوید. 

رزرو رستوران در ایران از خارج از کشور

1- تدارک یک شام رویایی از خارج از کشور

راه های زیادی برای سورپرایز کردن از راه دور وجود دارد اما دور هم جمع کردن افراد، آن هم از راه دور زیبایی های خاص خودش را دارد. در یک شب رویایی همه در یک رستوران مهمان شما! زمانی می تواند این هدیه جالب تر باشد که کسی نداند کسان دیگری هم دعوت هستند! برای جشن تولد، سالگرد ازدواج، جشن فارغ التحصیلی، یا متولد شدن فرزند جدید و… می توانید ترتیب یک شام در محیطی آرامش بخش را برای عزیزانتان بدهید. قطعا همه شگفت زده خواهد شد.

گُل‌سِتان | گل فروشی آنلاین | سفارش آنلاین گل | گیاه آپارتمانی


همانطور که در مطلب مکان‌های مناسب برای هدیه دادن در تهران گفته شد می توانید از این مکان ها برای هدیه دادن استفاده کنید. یا می توانید به سادگی با سرچ کردن در گوگل محلی مناسب را انتخاب کنید و با رزرو  و هماهنگی با رستوران همه چیز محیاست. اما اگر فرصت این کار را ندارید خوشبختانه در حال حاضر در ایران موسسات تشریفات و وب سایت های متعدد  شما را برای برگزاری یک جشن تمام عیار از ایده تا اجرا همراهی می کنند.
بنابراین با یک سرچ ساده به دنبال چند موسسه‌ی تشریفاتی معتبر بگردید و با سپردن مسئولیت برگزاری جشن ، از شادی عزیزانتان لذت ببرید.

2- ارسال گل به ایران

فرقی نمی کند با چند شاخه گل نرگس به استقبال عزیزانتان بروید و یا یک سبد گل رز لوکس را برای هدیه دادن انتخاب کنید، مهم این است که هیچ چیز به اندازه‌ی چند شاخه گل خوشبو، نمی تواند حس خوب عشق و دوست داشتن را منتقل کند. رایحه گل‌ها آرامش بخشند. تصور کنید یک دسته گل تولد همراه با یک کارت تبریک با متن مخصوص شما که درب منزل یا محل کار عزیزانتان تحویل داده می شود می تواند چه احساس خوبی را در دل عزیزانتان ایجاد کند. یک سورپرایز به تمام معنا… قطعا لبخند را برلبهایشان خواهید نشاند.

درگذشته خرید و ارسال گل به ایران برای هموطنان ساکن در خارج از ایران کار دشواری بوده اما امروزه گل فروشی‌های آنلاینی هستند که ارسال گل به ایران را بسیار ساده کرده‌اند. یکی از مزیت های هدیه دادن گل و گیاه، زمانی است که فرصت کافی برای انتخاب هدیه‌های دیگر و یا برنامه‌ریزی برای رزرو یک رستوران را ندارید. با استفاده از سرویس ارسال گل روز در کمتر از 3 ساعت می توانید برای عزیزانتان در ایران گل‌های زیبا هدیه دهید.
بزرگترین گل فروشی آنلاین در دنیا وب سایت هایی مانند  Flower1800  است که متاسفانه در ایران ارسال گل ندارید، اما مانند این وب سایت، گل فروشی های آنلاینی نیز در ایران وجود دارد، که می توان به گل فروشی آنلاین گُل سِتان اشاره کرد.
برای ارسال هدیه به ایران می توانید از گل فروشی‌های اینترنتی گل و گیاه سفارش دهید و همراه آن شکلات و عروسک و … افزودنی هایی را نیز ارسال کنید.
یک متن کارت تبریک تاثیر گذاری می تواند ارزش هدیه شما را دو چندان کند، پس از نوشتن متن غافل نشوید.
یکی از دغدغه‌های اصلی هموطنانمان در خارج از کشور، پرداخت با کارت‌های بین‌المللی مانند ویزا کارت، مستر کارت و یا … می باشد که خوشبختانه برخی از گل فروشی های آنلاین در ایران امکان پرداخت با این کارت‌ها را فراهم آورده‌اند. به سادگی هرچه تمام‌تر از تمام کشورهای دنیا دسته گل، سبد گل، یا گیاه آپارتمانی موردنظرتان را برای ایران سفارش دهید و خرید آسان و بی دردسری را تجربه کنید.
گل فروشی آنلاین گُل سِتان یکی از ده‌ها گل فروشی اینترنتی معتبر برای سفارش آنلاین گل در تهران با قابلیت پرداخت با کارتهای بین المللی ویزا و مسترکارت می باشد که می تواند در کمتر از سه ساعت، لبخند را از طرف شما به عزیزانتان در تهران هدیه دهد. می توانید به وب سایت این شرکت هم سری بزنید.
یا می توانید از میان لیست آدرس و تلفن گل فروشی های تهران نزدیک‌ترین گل فروشی را به مقصد انتخاب و به صورت تلفنی سفارش خود را ثبت کنید.

هدیه سالن ماساژ در ایران

3- هدیه ی پکیج سالن‌های ماساژ

همانطور که پیش تر اشاره کردیم، در کنار ارسال گل به ایران، راه های بسیاری برای خوشحال کردن عزیزترین های زندگی وجود دارد.
یکی از این راه ها، خرید پکیج های ویژه ی بسیاری از مراکز زیبایی است. اصلا  چه چیز بهتر از وقت گذراندن در یکی از بهترین اسپاها و سالن های ماساژ شهر.
خبر خوشحال کننده اینکه با گشت و گذار در بسیاری از سایت ها می توانید خدمات ماساژ، پاکسازی پوست، آرایشگاه، اسپا، خدمات ناخن، آب درمانی و…. را با تخفیف و پرداخت مبلغی کمتر از ارزش واقعی رزرو کنید و با این پکیج ها عزیزانتان را به چند ساعت آرامش مطلق مهمان کنید. هدیه دادن آرامش و ریلکسیشن می تواند یکی از بهترین هدیه های برای ساکنین شهرهای بزرگ مثل تهران باشد!

4- تدارک سفر تفریحی از خارج از کشور

هدیه دادن سفرهای تفریحی می تواند یک انتخاب عالی برای سورپرایز کردن یا تشکر از  عزیزانتان باشد
می توانید با یک آژانس مسافراتی در ایران هماهنگ کنید و برنامه یک سفر را برای عزیزانتان هماهنگ کنید نیازی نیست حتما سفر به سواحل بالی باشد! می توانید یک سفر به کیش یا حتی یک سفر 5 روزه به یکی از اقامتگاه‌های بوم گردی در یکی از شهرهای زیبا و تاریخی را هماهنگ کنید. اقامتگاه‌های بوم گردی هتل‌های سنتی مطابق با ساختار معماری تاریخی آن منطقه می باشد که برای هدیه دادن به پدر و مادر ها از بهترین‌هاست.ضمن اینکه بسیار ارزان و مرقون به صرفه می باشند. این اقامتگاه از از شمال تا جنوب در شهرهای محتلف ایران دایر شده اند.

ارسال هدیه شکلات و عروسک به ایران

5- ارسال خرس و شکلات به ایران

خرس های پارچه‌ای بزرگ و رنگی، تنها در میان بچه‌ها طرفدار ندارد و بسیار از بزرگترها نیز عاشق این عروسک های دوست داشتنی هستند؛ بنابراین اگر دوست، همسر، فرزند، همکار، برادر یا خواهر شما با دیدن یک خرس بامزه  به شدت هیجان زده می شود، پیشنهاد می کنیم با خرید و سفارش این عروسک‌های دوست داشتنی حال خوب را به آن ها هدیه کنید.
بسته های جذاب شکلات از آن پیشنهاد های جذابی است که در کنار ارسال گل به ایران می تواند، عزیزانتان را به شدت شگفت زده کند؛ می توانید خرس و شکلات خود را هم از گل فروشی های آنلاین ایران سفارش دهید تا برای عزیزانتان ارسال گردد..

خدمات باغبانی در محل، اعزام سریع باغبان گل و گیاه | گُل‌سِتان

نکاتی برای سورپرایز کردن عزیزانتان در ایران، از راه دور که لازم است به آنها توجه کنید

  • مهم ترین نکته در ارسال هدیه به ایران، پیدا فروشگاه و وب سایت های قابل اعتماد است، به طوری که خیال شما از بابت ارائه ی خدمات با کیفیت و تحویل به موقع هدیه، راحت باشد.برای اینکه این فروشگاه را تشخیص دهیدداولین مورد داشتن نماد اعتماد از وزارت بازرگانی است که باید در صفحه اول در قسمت انتهای سایت قرار داشته باشد. توجه کنید که نماد اعتماد نباید منقضی شده باشد تا با خیال راحت از آن فروشگاه خرید کنید.
  • داشتن پروتکل امن SSL یکی از موارد مهم است تا شما با خیال راحت در آن وب سایت گردش کنید و به خرید بپردازید، پروتکل امن SSL امنیت شما را در آن سایت اطلاعات آن سایت تامین می کند.
     سایت های دارای پروتکل امن SSL  به راحتی قابل تشخیص هستند کافی است به آدرس وب سایت توجه کنید باید با https:// شروع شود.
  • سعی کنید با شماره تماس پشتیبانی تماس بگیرید، پاسخگو بودن یکی از مهمترین مسائل برای داشتن خرید راحت تر می باشد. شرکت هایی که تلفن های خود را پاسخ نمی دهند قطعا بعد از خرید هم به این سادگی پاسخ شما را نخواهند داد.
  • نظر مشتریان صادقانه ترین نظر است، اسم آن شرکت را در گوگل مپ سرچ کنید و ریویو های مشتریان آن شرکت را مطالعه کنید، امتیاز های داده شده را با دقت بررسی کنید.
  • شرکت های فعال قطعا شبکه های اجتماعی فعالی خواهند داشت به شبکه اجتماعی آنها سر بزنید. فعال بودن آن نشان دیگری از پویا بودن آن شرکت یا وب سایت می باشد.
  • برای انتخاب گل فروشی آنلاین به این نکته دقت کنید که آیا عکس گلها توسط شرکت گرفته شده یا به نظر می رسد عکسهای گل ها از سایت های دیگر و سایت های گلفروشی خارجی برداشته شده! شرکت های معتبر همیشه تیم عکاسی خود را دارند.
  • داشتن درگاه پرداخت بین المللی برای پرداخت مبلغ کالا به یورو یا دلار و قبول کردن مسترکارت و ویزا کارت و …

در نهایت پیشنهاد میکنیم، با ارسال هدیه به ایران، اجازه دهید عزیزانتان حضور و محبتتان را حتی با وجود کیلومترها فاصله در کنار خود احساس کنند.

خرید گیاه و گل آپارتمانی آنلاین - تحویل رایگان 4ساعته | گُل‌سِتان

سوالات پرتکرار شما درباره ارسال هدیه به ایران

چطور از خارج از کشور برای ایران گل سفارش دهیم؟

برای این کار کافی است به فروشگاه اینترنتی گل‌ستان مراجعه کنید و از بین محصولات موجود، محصول مورد نظرتان را سفارش دهید. این کار را می‌توانید از هر جای دنیا انجام دهید و برای پرداخت هزینه به یکی از درگاه‌های پرداخت ریالی یا دلاری موجود در سایت مراجعه کنید.

چه گل‌هایی را می‌توان برای سفارش از خارج از کشور انتخاب کرد؟

برای سفارش گل و گیاه از خارج از کشور هیچ محدودیتی وجود ندارد و می‌توانید از بین تمام گل‌ها و گیاهان موجود در فروشگاه اینترنتی گُل‌سِتان محصولات دلخواه خود را انتخاب کرده و سفارش دهید.

آیا امکان تعیین زمان و ساعت ارسال هنگام خرید از خارج از کشور وجود دارد؟

بله، شما می‌توانید زمان و تاریخ ارسال خود را هنگام خرید مشخص کنید و مطمئن باشید که هدیه شما در در زمان دلخواه‌تان به عزیز شما می‌رسد. با توجه به نوع محصول انتخابی، زمان ارسال می‌تواند از کمتر از سه ساعت در همان روز یا هر زمان دیگری باشد که شما تعیین می‌کنید.

پرداخت‌های خارج از کشور با چه ارزی محاسبه می‌شود؟

در گل‌ستان اکثر ارزهای معمول مثل دلار، یورو، لیر، درهم و غیره قابل پذیرش است، اما در حال حاضر موقع پرداخت، مبلغ فاکتور شما با توجه به نرخ تبدیل استاندارد، به یورو تبدیل و فاکتور نهایی شما بر حسب یورو خواهد بود.

آیا محدودیتی در خرید از خارج از کشور وجود دارد؟

درگاه‌های پرداخت ارزی در گل‌ستان با آی‌پی‌های آمریکا کار نمی‌کند. در نتیجه اگر در آمریکا ساکن هستید یا از وی‌پی‌ان‌هایی استفاده می‌کنید که آی‌پی شما را به آمریکا تغییر می‌دهد این نکته را مد نظر داشته باشید. برای حل مشکل در حالت اول، می‌توانید از وی‌پی‌ان‌هایی استفاده کنید که آی‌پی شما را به کشوری دیگر تغییر دهد و در حالت دوم نیز کافیست وی‌پی‌ان خود را خاموش کنید.

چرا در زمان خرید از خارج از کشور مبالغ به صورت ریالی نمایش داده می‌شود؟

برای تغییر مبلغ به صورت یورو باید تمام مراحل خرید را تا قبل از پرداخت انجام دهید. در نهایت و در زمان انتخاب درگاه پرداخت می‌توانید گزینه “پرداخت به دلار، یورو و… با کارت‌های بین‌المللی” را انتخاب کنید تا مبلغ یورویی فاکتور خود را مشاهده کنید.

چه کارت‌هایی در گل‌ستان برای خرید از خارج کشور پشتیبانی می‌شود؟

اکثر کارت‌های معتبر مثل ویزا کارت، ویزا الکترون، مستر کارت، مسترو کارت (دبیت)، تروی کارت و غیره در سایت گُل‌سِتان پشتیبانی می‌شود. در این باره درنظر داشته باشید که اطلاعات کارت شما به‌هیچ‌وجه ذخیره نمی‌شود.

چرا قیمت ریالی و یورویی محصول با هم متفاوت است؟

با توجه به تحریم‌ها و مشکلات دریافت یک درگاه بانکی بین‌المللی، گل‌ستان مجبور است از طریق چند واسطه اقدام به دریافت درگاه کند. به‌طبع این واسطه‌ها هر کدام کارمزدی را برای ارائه خدمات خود دریافت می‌کنند. از سوی دیگر مشکلات نقد کردن این مبالغ و نرخ تبدیل نیز باعث تحمیل شدن هزینه‌های اضافی می‌شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.