خرید باکس گل و گیاه آپارتمانی خاص با ارسال رایگان

گیاه آپارتمانی مینیمال ، مناسب برای دکوراسیون خانه شما

زمان مطالعه: 4 دقیقه

هدف مینیمالیسم چیست؟
مینیمالیسم به چه موضوعاتی اشاره دارد؟
چگونه بر احساسات ما اثر می‌گذارد و به چه طریق می‌توان گیاهان آپارتمانی را با این مکتب همراه کرد؟
پاسخ این سوال‌ها با درک این موضوع آغاز می‌شود :
مینیمالیسم، تمرکز در عین زیبایی است. این مکتب در شاخه دکوراسیون، دیدی هنرمندانه است و به تاکید وسایلی می‌پردازد که حقیقتا مهم هستند و در محیط زندگی از اولویت‌های شما به حساب می‌آیند.
با گُل سِتان همراه باشید تا بعضی از انواع گیاه آپارتمانی مینیمال ، مناسب برای دکوراسیون را بشناسید، میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر، مطلب زیباترین روش چیدمان گل و گیاه آپارتمانی در خانه را مطالعه کنید.

گُل‌سِتان | گل فروشی آنلاین | سفارش آنلاین گل | گیاه آپارتمانی

هنگامی که اهداف این مکتب را با هنر گیاهان ترکیب می‌کنید، نتیجه کار حامل پیام‌های مختلفی است :
• هماهنگی با طبیعت
• دانش تقابل گیاهان و زندگی انسانی
• جشنواره‌ای از رنگ‌ها و بافت‌های زمینی

مینیمالیسم یعنی انتخاب گیاهانی که جلوه‌ای ساده و مرتب دارند.
این امر احساس پاکی و خلوص را به خوبی منتقل کرده و انگار فضا را به اتاق مخصوص “نفس کشیدن” تبدیل می‌کند.
این نام واقعا برای تجمع گیاهان مناسب است؛ زیرا آنها طبیعتا فضای اطراف خود را هم از نظر سلامتی (با رهایش اکسیژن) و هم از عاطفی (با رنگهای سبز آرامبخش) غنی می‌کنند.

انتخاب مناسب گیاه برای محیط مینیمال

گیاه آپارتمانی ظریف و جذاب در گلدانی بلند

درخت ساقه ذرتی : ظاهری مینیمال با حداکثر اثر بخشی

ساقه ذرتی جذاب یکی از بهترین مثال‌ها برای دکوراسیون مینیمال است. نظر به طبیعت ظریف و لطیف آن، این گیاه می‌تواند زندگی و رنگهای طبیعی را برای شما به ارمغان بیاورد و بدین ترتیب هر فضایی را تمیزتر و مرتب‌تر جلوه دهد.

گلدان مینیمال، گیاه مینیمال – سرئوس پروویانوس

این کاکتوس ، کاوشی چندلایه در بحث مینیمالیسم است.
شما یک گلدان ساده را به همراه گیاهی دریافت می‌کنید که عصاره‌ای خالص از مینیمال بودن را به واسطه ظاهر و زندگی طبیعی خود به نمایش می‌گذارد.
کاکتوس در بیابان رشد می‌کند، چیزی که مینیمالیسم آن را طلب می‌کند، یعنی سادگی و بی‌آلایشی بیابان گونه؛ صد البته همراه با گرما و خورشید بی‌نظیرش! بیابانی بودن این گیاه یعنی می‌تواند با میزان کمی دقت و توجه رشد خوبی داشته باشد.

گیاهی آسان و جالب برای دکوراسیون داخلی – دراسنا آبورئا (درخت دراسنا)

این نوع دراسنا، نهایت مینیمالیسم است. دراسنا آبورئا ظریف و مهربان است.
برگهای آبورئا نیزه شکل و ساده هستند. همه این ویژگی‌ها به همراه تنه بلند و قائم آن، دراسنا را به یکی از بهترین مثالهای طبیعی برای تزئینات مینیمال است که می‌توانید پیدا کنید.

گیاه آپارتمانی مینیمال مناسب برای هر اتاقی – فیکوس لیراتا

کاشته شده در گلدانی ساده به همراه چند سنگ ریز سفید روی خاک آن. این گیاه جذاب فیکوس لیراتاست.
لیراتا نماد پختگی، سنت‌های خانوادگی و همه مسائل مهمی است که وقتی از موضوعات حاشیه‌ای و جزئیات بی‌اهمیتی که زندگی را بی جهت سخت و پیچیده می‌کنند فاصله می‌گیرید برایتان باقی می‌ماند.

این گیاه، هسته اصلی تزئینات مینیمالیستی است. لیراتا تمامی اولویت‌های اصلی زندگی را به شما بر می‌گرداند و تطبیق‌پذیری بسیار بالایی با محیط دارد و می‌تواند در داخل و بیرون خانه زندگی کند. لیراتا آنقدری دوام می‌آورد تا یک رابطه دوستی عمیق با صاحب خود شکل دهد!

نظر کارشناسان گل‌ستان برای کمک به شما جهت وارد کردن گیاهان در دکوراسیون مینیمالیستی

تیم گل‌ستان از کارشناسان خبره در زمینه دکوراسیون و زیبایی شناسی تشکیل شده است وبه کمک آنها تا به امروز گل‌آرایی مکان‌های متعددی مانند هتل‌ها و حتی منازل شخصی را انجام داده است.

اگر این گیاهان شما را تحت تاثیر قرار داده‌اند، خوشحال می‌شویم که بتوانیم به شما کمک کنیم تا آنها را بهتر کشف کنید و گیاهان دیگری نیز به شما معرفی کنیم.
همه گیاهان این متن، در گلفروشی گل‌ستان موجود هستند و شامل ارسال رایگان می‌شوند.
ما صمیمانه دوست داریم به شما کمک کنیم تا با دید خلاقانه به زندگی نگاه کنید‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌. بخصوص وقتی نوبت به مینیمالیسم می‌رسد. زیرا این مکتب به خوبی می‌تواند به مردم کمک کند تا احساسات خود را بروز دهند و منابع ساطع کننده انرژی و تمرکز را در محیط شناسایی کنند.

اگر مایلید اطلاعات بیشتری در مورد انواع گیاه آپارتمانی مینیمال برای دکوراسیون منزل خود داشته باشید، می‌توانید سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید تا کارشناسان گُل‌سِتان در اسرع وقت به آن پاسخ دهند.

حرف آخر

در این مطلب سعی کردیم در مورد انواع گیاه آپارتمانی مینیمال برای دکوراسیون منزل نکاتی را مطرح کنیم، چنانچه مطلبی ناگفته مانده است و یا پرسشی در ذهن شماست که نیاز به مشاوره تخصصی روی گیاه خود دارید، می‌توانید سوالات خود را از طریق مشاوره گیاه پزشکی اینترنتی گُل‌سِتان مطرح نمایید. کارشناسان باتجربه گیاه‌پزشکی ما آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند. گیاه پزشکان مشکل شما را بررسی می‌کنند و در صورت نیاز غذای گیاه (کود)، سم و سایر ملزومات گیاه را برای شما ارسال خواهند کرد. ضمن اینکه اگر زمان یا تخصص کافی برای رسیدگی به گیاه خود را ندارید، می توانید از خدمات کاشت و هرس گیاهان گُل‌سِتان (اعزام باغبان و گیاه پزشک به محل شما) استفاده کنید تا متخصصین ما با ابزار مورد نیاز شما در محل شما حضور یابند و خدماتی مانند تشخیص بیماری، علت عدم رشد، تعویض خاک و گلدان، سم پاشی، کوددهی و یا حتی کاشت و … را به شما ارائه دهند.

فیکوس الاستیکای شرابی در گلدان طلایی
978,000 تومان
مانسترا غول پیکر
19,000,000 تومان
فیکوس بلک در گلدان مواد آلی سفید
827,000 تومان
لوتوس سه تایی
679,000 تومان
زامیفولیا بلک سه قلاف
645,000 تومان
خرید گیاه و گل آپارتمانی آنلاین - تحویل رایگان 4ساعته | گُل‌سِتان
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.