ارسال فوری گل، هدیه و کارت پستال با ارسال 4 ساعته

بهترین هدیه سالگرد ازدواج

زمان مطالعه: 5 دقیقه

هدیه دادن گل ها به مناسبت سالگرد ازدواج، پیشینه ای جذاب و تاریخی دارد.
در قرون وسطی، مردهای امپراطوری روم، همسران خود را با هدیه دادن گل ها غافلگیر می کردند. تاج نقره ای گل آرایی شده به مناسبت 25 امین سالگرد ازدواج و تاج طلایی گل آرایی شده برای هدیه سالگرد ازدواج 50 سال!
اما با گذشت سال ها، هنوز هم گل ها زیباترین و تاثیرگذارترین هدیه سالگرد ازدواج هستند. بهترین کادو برای سالگرد ازدواج دغدغه همیشگی زوج‌هاست.

گُل‌سِتان | گل فروشی آنلاین | سفارش آنلاین گل | گیاه آپارتمانی

مطلب پیشنهادی: بهترین هدیه برای مادر

بهترین گل برای هدیه سالگرد ازدواج کدام است؟

گل سالگرد ازدواج

گل خودش را به او هدیه دهید

شما می توانید برای سالگرد ازدواج دسته گل هایی را به او هدیه دهید که ارتباطی با زندگی شما و همسریتان دارد. مثلا نام او یا یک دسته گل خاطره انگیر مثل اولین دسته گلی که به او داده اید یا همان دسته گل عروسی اش را به او هدیه دهید قطعا خوشحال خواهد شد.
اگر نام همسر شما، برگرفته از نام یک گل است (مثل یاسمن، نرگس، سوسن، مینا و … ) انتخاب یک دسته از گلهای هم نامش بدون شک یک هدیه عالی و منحصر به فرد برای اوست.
قطعا لبخند او را خواهید دید. یک دسته گل فراموش نشدنی هم نام او که نشان دهنده علاقه و توجه شما به اوست بهترین هدیه برای سالگرد ازدواج است.

هدیه سالگرد ازدواج مرتبط با تعداد سال زندگی مشترک

برای سالگرد ازدواج چی بخرم؟ این سوال بسیاری از خانم‌ها و آقایان است. اگر قصد هدیه دادن دسته گلی زیبا به همسر خود هستید باید بدانید که گلهایی مانند رز، ارکیده، لاله نماد عشق و دوست داشتن هستند، اما اگر دوست دارید کمی متفاوت تر و خاص تر عمل کنید باید بر اساس تعداد سال زندگی مشترکتان نوع گل را انتخاب کنید، با گل ستان همراه باشید تا شما را با گل های سالگرد ازدواج آشنا کنیم.
برای هدیه اولین جشن سالگرد ازدواج، به سراغ گل های میخک بروید. آن ها نمایانگر پایداری و توجه و سورپرایز سالگرد ازدواج هستند.

دسته گل میخک مینیاتوری
خرید گل میخک


گل آفتابگردان را برای دومین سالگرد ازدواج انتخاب کنید. گل های آفتابگردان نمادی برای اعتماد و علاقه به شمار می روند.
دسته گل آفتابگردان
ارسال گل آفتابگردان


پنجمین سالگرد ازدواج خود را با گلهای داوودی مارگاریتی جشن بگیرید. آن ها بیانگر وفاداری و امید هستند.
دسته گل زیبای داوودی
ارسال دسته گل داوودی


چه انتخابی بهتر ازگل های نرگس؟ گل های نرگس نوید دهنده تولدی دوباره و آغازی جدید در دهمین سالگرد ازدواج شما خواهند بود.
خرید دسته گل نرگس
ارسال دسته گل نرگس (موجود در فصل زمستان)


پانزده سال زندگی مشترک و گل های رز! رز های زیبا که عشق و محبت شما را به تصویر می کشند، به نظر 15 سال زندگی مشترک شایسته گل های زیبای رز قرمز باشد.
باکس رز
خرید باکس گل رز


در هدیه بیستمین سالگرد ازدواج خود از دسته گل مینا استفاده کنید. گل مینا نماد مناسبی برای نشان دادن احساس درک و قدردانی شماست.


ربع قرن زندگی مشترک! حال زمان آن است که امید و اعتماد خود را به همسر خود نشان دهید. چه گلی بهتر از دسته گل زنبق؟
گل زنبق هلندی
دسته گل زنبق (موجود فقط در فصل پاییز و زمستان)


دسته گل لیلیوم را درسی امین سالگرد ازدواج خود هدیه دهید. آن ها نماد تعهد و وفاداری هستند.
سبد گل برای تولد
سفارش انواع گل لیلیوم


گل های رز زرد و بنفش که نماد شادمانی هستند، انتخاب مناسبی برای پنجاهمین سالگرد ازدواج شما خواهند بود.عشقی که در آستانه 50 سالگی هنوز نشاط خود را دارد.
گل رز
خرید گل رز

هدیه دسته گلی با رنگ مورد علاقه او

برای هدیه سالگرد عقد یا عروسی می توانید دنبال دسته گلی باشید که در عین سادگی احساس خود نسبت به او را نشان دهید. با توجه به رنگهای مورد علاقه همسر خود گل هدیه خود را انتخاب کنید. مثلا ترکیبی از صورتی و بنفش در گل های میخک، رز قرمز درخشان و یا زرد خیره کننده در گل های آفتاب گردان. تهیه کردن گل برای سالگرد ازدواج یک راه بدون ریسک و یک هدیه دوست داشتنی است.

مطلب مرتبط : ۲۰ دسته گل محبوب برای سالگرد ازدواج

دسته گل هدیه سالگرد ازدواج
گل برای سالگرد ازدواج

لازم است بگوییم که مهم تر از همه اینها دوست داشتن واقعی است بی وقفه عشق بورزید و در کلام خود احساس خود را بیان کنید. این بزرگترین هدیه ای است که هر روز می‌توانید به همسرتان بدهید.

حرف پایانی

در این مطلب بهترین گل‌ها برای سالگرد ازدواج را به شما معرفی کردیم، چنانچه مطلبی ناگفته مانده است و یا پرسشی در ذهن شماست که نیاز به مشاوره تخصصی روی گیاه خود دارید، می‌توانید سوالات خود را از طریق ارتباط با مشاوره آنلاین گل و گیاه گُل‌سِتان مطرح نمایید. کارشناسان باتجربه گیاه‌پزشکی ما آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند. گیاه پزشکان مشکل شما را بررسی می‌کنند و در صورت نیاز غذای گیاه (کود)، سم و سایر ملزومات گیاه را برای شما ارسال خواهند کرد. ضمن اینکه اگر زمان یا تخصص کافی برای رسیدگی به گیاه خود را ندارید، می توانید از خدمات باغبان سیار تهران گُل‌سِتان (اعزام باغبان و گیاه پزشک به محل شما) استفاده کنید تا متخصصین ما با ابزار مورد نیاز شما در محل شما حضور یابند و خدماتی مانند تشخیص بیماری، علت عدم رشد، تعویض خاک و گلدان، سم پاشی، کوددهی و یا حتی کاشت و … را به شما ارائه دهند.

خرید گیاه و گل آپارتمانی آنلاین - تحویل رایگان 4ساعته | گُل‌سِتان

رز جاودان مهرسا پایه قرمز
694,000 تومان
باکس رز جاودان موزیکال Q&Q
2,414,000 تومان
رز جاودان موزیکال کوپه
961,000 تومان
رز جاودان موزیکال لیدیا
1,107,000 تومان
رز جاودان موزیکال لاولی
1,107,000 تومان
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.