خرید انواع دسته،سبد و باکس گل با ارسال فوری

5 نکته کلیدی برای خرید انواع گلدان شیشه ای برای دسته گل

زمان مطالعه: 6 دقیقه

انتخاب بهترین گلدان گل ، یک تضمین برای زیبایی بیشتر و ماندگاری بیشتر دسته گلهای شماست.
اگر گلدان مناسبی را انتخاب کنید. می‌توانید با تعداد کمی گل و حتی شکوفه‌های ریز هم یک اثر هنری چشم نواز بسازید. ما در این مطلب به شما انواع گلدان شیشه ای را معرفی می‌کنیم که برای اکثر گل‌ها مناسب است.بهتر است آنها را خانه داشته باشید. برای خرید بهترین گلدان گل با گُل سِتان همراه باشید.

گُل‌سِتان | گل فروشی آنلاین | سفارش آنلاین گل | گیاه آپارتمانی

بهترین گلدان گل برای نگهداری دسته گل کدام است؟

ابتدا لازم است بگوییم که ما در ایم مطلب در رابطه با گلدان‌های مناسب برای دسته گلهای طبیعی صحبت می کنیم اگر به دنبال گلدان برای گیاه هستید مطلب راهنمای تصویری روش انتخاب گلدان برای گیاه آپارتمانی را مطالعه کنید.

اولین چیزی که باید به آن توجه کنید، سایز و اندازه گلدان است.
قانون کلی این است که ساقه گل نباید بیش از یک و نیم یا دو برابر قد گلدان باشد.
مورد بعدی دهانه گلدان است، اگر دهانه بیش از حد بزرگ باشد، باعث به هم ریختن ترکیب دسته گل شده و نمی‌تواند تکیه گاه مناسبی برای ساقه ها باشد. اگر هم بیش از حد تنگ و کوچک باشد، به ساقه‌ها فشار آورده و ممکن است به آنها آسیب بزند. همیشه سعی کنید ساقه گلهای خیلی از لبه گلدان بیرون نزده باشید تا گلدان و گلها ظاهری زیباتر داشته باشد. اگر ساقه گلها بلند تر از گلدان بودن ساقه‌ی گل را با زاویه 45% با چاقوی تیز ببرید.
در اینجا شما را با انواع گلدان شیشه ای آشنا می کنیم:

1 – گلدان استوانه ای و عمودی

برای گل‌هایی با قد و ساقه بلند مانند گل های رز سوپر ممتاز، گلدانی بلند و باریک انتخاب کنید.
گل هایی بلند مثل آفتابگردان، رز و لیلیوم را در این نوع گلدان‌ها قرار دهید تا زیبایی ساقه های آنها و بلند بودن ساقه آن به خوبی خود نمایی کند.قرار دادن یک دسته و یا حتی یک شاخه گل در این نوع گلدان‌ همه چیز را مرتب و زیبا نشان می‌دهد. پس از آنها در دکوراسیون منزل حتی روی زمین هم می توانید استفاده کنید.

انواع گلدان شیشه ای استوانه ای

2 گلدان ساعت شنی

این نوع گلدان همانطور که از اسمش مشخص است شبیه ساعت شنی است.
یعنی در پایین پهن، در بدنه باریک و در سر باز است.
این گلدان برای گل‌های درشت و بزرگ با ساقه کوتاه است، مثل میخک، رز و گل صدتومانی. ظاهر پیچیده و جالب این گلدان، زیبایی گل‌های شما را چند برابر نشان می‌کند.

دسته گل روشنک
611,000 تومان

مطلب پیشنهادی: یک دسته گل برای استایل تو

3  – گلدان گرد

گلدان گرد، تقریبا مانند همان تنگ ماهی است.
انتخاب گلدان گل گرد برای هر گلی مناسب نیست. اما اگر دسته گلی محکم و استوار، با گل‌هایی مثل لاله، رز و … داخل آن قرار دهید، بسیار زیبا خواهد شد. باید ساقه گل را به اندازه قد گلدان کوتاه کنید تا به خوبی داخل گلدان بایستند. گل‌ ها را کمی با سلیقه خود مرتب کنید تا گنبدی شکل یا به اصلاج قارچی شکل شوند.
در غیر این صورت در این گلدان گلها بی نظم و شلخته به نظر می رسند! رمز استفاده گلدان گرد، ساقه های کوتاه و محکم است که با نظم چیده شده است.

گلدان گرد شیشه ای برای گل طبیعی و دسته گل

4 گلدان لیوانی شکل کوچک

این نوع گلدان‌ها به دلیل اندازه کوچک، باریک و فانتزی خود، به گلدان شکوفه(جوانه) معروف هستند.
اگر می‌خواهید فقط یک شاخه گل و یا شکوفه را در گلدان قرار دهید، این گلدان را انتخاب کنید.
لازم نیست گلدان تازه ای بخرید! شیشه‌های نوستالژی شیر، یک لوله آزمایشگاهی و یاشیشه مربا هم می‌توانند گلدان‌های مناسبی باشند.
آن‌ها را خوب بشورید و به عنوان گلدان استفاده کنید. برای زیبا تر شدن می توانید یک ربان هم به آنها بزنید. می توانید شیشه شیر را با یک ریسه محکم از سقف آویز کنید. گلهایی با ساقه کوتاه را در آن قرار دهید. قطعا هنگام چرخیدن این گلدان آویز به وجد خواهید آمد.

یک شاخه گل زیبا در یک گلدان کوچک، می‌تواند تزیین جالبی برای میز غذاخوری باشد. پیشنهاد می‌کنیم یکی از آن‌ها را در کنار تخت خود قرار دهید و از زیبایی آن در پاین یک روز پرمشغله لذت ببرید.

5 – گلدان مستطیلی شیشه ای

انتخاب گلدان مستطیلی ایده ای عالی برای دکوراسیون‌های مدرن است.
اگر می‌خواهید گل‌ها را در کنار هم مرتب بچینید و از تداخل آنها جلوگیری کنید، گلدان مستطیلی انتخاب مناسبی برای شماست. گل های رز در 3 ردیفه سه تایی تصور کنید، می تواند به فضای و یا مینیمال شما زیبایی بیشتری دهد.

گلدان مستطیل شیشه ای

برای ماندگارتر شدن گلهای در گلدان خود حتما روش نگهداری دسته گل طبیعی را مطالعه نمایید.

مرکز فروش گلدان شیشه ای در تهران کجاست؟

اگر شما ساکن تهران نیستید برای خرید انواع گلدان شیشه ای می توانید به سایت دیجی کالا مراجعه کنید. اما اگر تهران هستید می توانید از گلفروشی گُل سِتان در تهران خرید گلدان خود را انجام دهید.

خرید گلدان ایکیا از فروشگاهی ایکیا

شرکت ایکیا چند مدل گلدان زیبا برای گلهای شما تهیه نموده است یک یاز این گلدان های ست 3 عددی شیشه ای استوانه ای در سایز های و قطر های متفاوت است که با خرید این پکیج به جرات می توان گفت همه گلها را می توانید در یکی از این سه گلدان قرار دهید . البته که قیمت گلدان ایکیا با توجه به کیفیت آن در رنج قیمت های متوسط خواهد بود.

خدمات باغبانی در محل، اعزام سریع باغبان گل و گیاه | گُل‌سِتان

خرید گلدان لاکچری و خاص

اگر تصمیم به خرید گلدان لاکچری و خیلی خاص دارید ما فروشگاه خانه و آشپزخانه واضع در خیابان باهنردر نیاوران و فروشگاه اکسیر در خیابان ولیعصر بالاتر از میدان ونک را پیشنهاد می کنیم.
در این دو فروشگاه شما گلدانهای گل در رنگ ها و سایزهای متفاوت با طراحی های روز دنیا را مشاهده خواهید نمود. برای مراجعه به این دو فروشگاه ها باید باجت خوبی را کنار بگذارید. البته می توانید موبایل خود را به این این فروشگاه ها بدهید و در زمان حراجی با اطلاع رسانی به شما به این فروشگاه ها مراجعه کنید تا گلدان زیبا و را با تخفیف های قابل توجه خرید کنید.

خرید گلدان گل شیشه ای ارزان در تهران

اگر می خواهید ارزان ترین گلدان‌ها را در تهران تهیه کنید به ابتدای خیابان صابونیان از سَمت خیابان بعثت بروید. چندین فروشگاه سمت چپ به فروش عمده و خرده گلدان های شیشه ای ساده در سایزهای مختلف مشغول می باشند.

اکنون شما می توانید بهترین گلدان را انتخاب کردید و به سراغ گل‌های زیبا بروید. یک دسته گل زیبا تهیه کنید و از شکوه و طراوت آن در گلدان جدید خود لذت ببرید.

حرف آخر

در این مطلب سعی کردیم چند نکته کلیدی برای خرید گلدان شیشه‌ای را برای شما تشریح کنیم، چنانچه مطلبی ناگفته مانده است و یا پرسشی در ذهن شماست که نیاز به مشاوره تخصصی روی گیاه خود دارید، می‌توانید سوالات خود را از طریق ارتباط با مشاوره تخصصی گل و گیاه گُل‌سِتان مطرح نمایید. کارشناسان باتجربه گیاه‌پزشکی ما آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند. گیاه پزشکان مشکل شما را بررسی می‌کنند و در صورت نیاز غذای گیاه (کود)، سم و سایر ملزومات گیاه را برای شما ارسال خواهند کرد. ضمن اینکه اگر زمان یا تخصص کافی برای رسیدگی به گیاه خود را ندارید، می توانید از خدمات گیاه در منزل گُل‌سِتان (اعزام باغبان و گیاه پزشک به محل شما) استفاده کنید تا متخصصین ما با ابزار مورد نیاز شما در محل شما حضور یابند و خدماتی مانند تشخیص بیماری، علت عدم رشد، تعویض خاک و گلدان، سم پاشی، کوددهی و یا حتی کاشت و … را به شما ارائه دهند.

خرید گیاه و گل آپارتمانی آنلاین - تحویل رایگان 4ساعته | گُل‌سِتان
۲ نظرات
  1. ناشناس می گوید

    گل یعنی زندگی وزندگی یعنی زیبایی

    1. مشاور گل و گیاه گُل سِتان می گوید

      ممنون از دیدگاه خوبتون

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.