ارسال فوری گل، هدیه و کارت پستال با ارسال 4 ساعته

آموزش خاص‌ترین گل‌آرایی با گل لاله برای میهانی‌های شما

زمان مطالعه: 4 دقیقه

گُل‌سِتان قصد داره روش های گل آرایی با میوه ها و گل لاله را بسیار ساده و خلاقانه ای را به شما یاد بده، تا طراوت و زیبایی گل‌ لاله را در گلدان چند برابر کنید؛ ما معتقدیم، سرو کله زدن با گل‌ها و ایده‌های جدید برای گل آرایی، فارغ از نتیجه، حال شما را خوب و لحظاتتان را سرشار از لذت می‌کند. این بار گل آرایی با گل لاله و میوه‌ها را امتحان می کنیم. برای این که یک حس ترو تازه و سرحال به گلدان گل خود بدهید. پیش از شروع حتما روش نگهداری گل لاله را مطالعه نمایید و تا افزایش عمر این گل آشنا شوید.

گُل‌سِتان | گل فروشی آنلاین | سفارش آنلاین گل | گیاه آپارتمانی

برای اینکه از چه مرکباتی استفاده کنید، کاملا آزاد هستید. مخصوصا در این زمان که همه نوع میوه ای در هر فصلی در دسترس است . از گریپ فروت و پرتغال گرفته تا لیمو، سیب و…
ایده چیدن برش‌های مرکبات در گلدان، ممکن است به نظر به نظر فانتزی و نشدنی برسد. اما، ترفند این است: قرار دادن یک گلدان کوچک‌تر، در گلدان بزرگ تر و پرکردن فضای بین دو گلدان، با برش‌های مرکباتو استفاده از گل لاله .
فقط کافی است مطمئن شوید گلدان کوچک از گلدان بزرگ‌تر شما حدود یک چهارم سانتی متر یا نیم سانتی متر، کوچکتر است. تا بتوانید فضای خالی را با قطعات میوه که به نازکی برش داده‌اید پر کنید.

دسته گل لاله در گلدان با میوه
گل آرایی گل لاله با لیمو

مواد لازم برای گل آرایی با میوه

• یک گلدان کوچک (می‌توانید از ظرف های پلاستیکی یا شیشه‌ای که در قفسه‌ای آشپزخانه از آن‌استفاده می‌کنید یا حتی شیشه رب بهره بگیرید، البته به شرطی که در تناسب با گلدان بزرگ تر به دردتان بخورد. به هر حال چون دیده نمی‌شود، خیلی سخت نگیرید. فقط به قطرش در تناسب با گلدان بزرگ‌ترتان دقت کنید.)

• یک گلدان متوسط.( احتیاج به گلدان استوانه ای دارید که ترجیحا دهانه باز داشته باشد تا به راحتی گلدان کوچک تر در آن جا شود.)
• 6 عدد لیمو ( یا پرتقال یا هر مرکبات دیگری.)
• چاقو
• یک دسته گل لاله نارنجی
• یک دسته گل لاله زرد
• یک دسته گل رز نارنجی
• برگ زخیم نواری، یا نوار کش
• سه ساقه برگ لیمو

خدمات باغبانی در محل، اعزام سریع باغبان گل و گیاه | گُل‌سِتان

چطور گلدان را با گلها و میوه ها دیزان کنیم؟

1) سه چهارم گلدان کوچک تر را از آب پر کنید و آن را داخل گلدان بزرگ‌تر بگذارید.
2) لیموها را از عرض به 8 یا 4 قسمت _ بسته به قطر فضای خالی بین دو گلدان_ برش بدهید.
3) برش‌های لیمو یا پرتقال را در فضای خالی بین دو شیشه بچینید.
4) همه گل های لاله را یک جا در گلدان قرار دهید.
5) گل های لاله را باهم مخلوط کنید طوری که زردها و نارنجی ها یکنواخت پخش شده باشند.
6) گل‌ها رز را میان گل های لاله اضافه کنید و با یک نوار کش همه را ببندید.
7) برای اینکه قد دسته گل را با قد گلدان خود تنظیم کنید، بخش اضافه ساقه را ببرید.
8) برگ‌های لیمو را طوری که دور تادور لبه گلدان را بگیرد، با یگ دور دیگر نوارکش دور دست‌گل ببندید.

مطلب مرتبط: آموزش تصویری گل آرایی گلدان

دیگر با چه چیزی می‌شود گلدان را پر کرد؟

برای گل آرایی با میوه کمی سلیقه به خرج دهید! شما واقعا می‌توانید فضای خالی بین دو گلدان را با هرچیز خوشگلی پر کنید. از میوه‌های مختلف مثل انواع توت ها و دانه‌های خوراکی گرفته تا آجیل و آبنبات‌های رنگارنگ. هر چند باید از دما مطمئن باشید تا آبنبات ها آب نشود. می تونه خیلی سرگرم کننده و جالب باشد، که هر بار فضای بین دو گلدان را با یک چیزی پرکنید. مثلا اگر گل ها سبز هستند از برش لیمو، اگر نارنجی هستند از برش پرتغال و… . اگر یک بار این نوع دیزاین گل های لاله را امتحان کنید، احتمالا معتاد این کار می‌شوید!

مطلب مرتبط: آموزش تصویری ساخت باکس گل زیبا برای هدیه

نمونه دیگر گل آرایی با لیمو و تم سبز رنگ

منبع https://www.theknot.com

حرف آخر

در این مطلب سعی کردیم در مورد روش گل آرایی با میوه و گل لاله برای شما توضیحات کاملی بیان کنیم، چنانچه مطلبی ناگفته مانده است و یا پرسشی در ذهن شماست که نیاز به مشاوره تخصصی روی گیاه خود دارید، می‌توانید سوالات خود را از طریق ارتباط با دکتر گل و گیاه گُل‌سِتان مطرح نمایید. کارشناسان باتجربه گیاه‌پزشکی ما آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند. گیاه پزشکان مشکل شما را بررسی می‌کنند و در صورت نیاز غذای گیاه (کود)، سم و سایر ملزومات گیاه را برای شما ارسال خواهند کرد. ضمن اینکه اگر زمان یا تخصص کافی برای رسیدگی به گیاه خود را ندارید، می توانید از خدمات طراحی باغچه و خدمات باغبانی گُل‌سِتان (اعزام باغبان و گیاه پزشک به محل شما) استفاده کنید تا متخصصین ما با ابزار مورد نیاز شما در محل شما حضور یابند و خدماتی مانند تشخیص بیماری، علت عدم رشد، تعویض خاک و گلدان، سم پاشی، کوددهی و یا حتی کاشت و … را به شما ارائه دهند.

خرید گیاه و گل آپارتمانی آنلاین - تحویل رایگان 4ساعته | گُل‌سِتان
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.