ارسال فوری گل، هدیه و کارت پستال با ارسال 4 ساعته

معرفی 13 هدیه مناسب برای روز دانشجو

زمان مطالعه: 10 دقیقه

روز دانشجو بهانه‌ای است تا قدردان زحمات دانشجوی زندگی‌تان که احتمالا فرزند، رفیق یا حتی همسرتان است باشید. در این روز باید به یک خسته نباشید جانانه گفته و به او بگویید که تلاشش برای رسیدن به مدارج علمی را تحسین می‌کنید و به همین بهانه، به او بگویید که چقدر دوستش دارید و موفقیت او برای شما مهم است. برای اینکار یک تبریک ساده هم کفایت می‌کند، اما اگر دوست دارید امسال روز دانشجو متفاوتی برای دانشجوی زندگی‌تان رقم بزنید، پیشنهاد ما به شما خرید گل و هدیه روز دانشجو و سوپرایز کردن اوست. ازاین‌رو در این مطلب از وبلاگ گُل‌سِتان تصمیم گرفتیم در مورد کادو ها و هدیه های مناسب روز دانشجو برای شما بگوییم. با ما همراه باشید.

گُل‌سِتان | گل فروشی آنلاین | سفارش آنلاین گل | گیاه آپارتمانی

فهرست هدیه های مناسب روز دانشجو :

  1. هدیه های مناسب روز دانجشو برای عاشقان کامپیوتر یا همان گیک‌ها
  2. کیف و کوله پشتی
  3. وسایل آرایشی
  4. هدیه مناسب روز دانشجو برای افزایش تمرکز و سلامتی
  5. هدیه دست‌ساز
  6. هدیه‌های کاربردی
  7. کادو مناسب روز دانشجو برای شیک پوشان
  8. هدیه‌های پر رزق و برق
  9. هدیه های مناسب روز دانشجو برای گیمرها
  10. برای کتاب‌خوان‌ها
  11. هدیه های مناسب روز دانشجو برای هنر دوستان
  12. یک سبد پر از خوراکی و خوردنی
  13. یک دورهمی دوستانه


1. هدیه های مناسب روز دانجشو برای عاشقان کامپیوتر یا همان گیک‌ها

واژه گیک در اصطلاح برای عاشقان کامپیوتر و تکنولوژی است. در واقع کیگ به کسی گفته می‌شود که عاشق کامپیوتر است. باتوجه به این تعریف اگر دانشجویی که قرار است به او هدیه بدهید، گیک یا خودمانی‌تر بگوییم، عشق کامپیوتر است، ابزار‌ها و گجت‌هایی که مربوط به حوزه موبایل و کامپیوتر می‌شوند یک هدیه مناسب و عالی برای او هستند. هدیه مناسب روز دانشجو برای دانشجویان عاشق کامپیوتر و تکنولوژی می‌تواند شامل گجت‌ها و چیزهایی مختلفی مثل لپ تاپ، کامپیوتر، گوشی موبایل، قاب گوشی، هدفون، اسپیکر و مواردی از این قبیل شوند.

مطلب پیشنهادی: 45 ایده فوق العاده برای خلق روز دختری متفاوت برای دختر زندگی‌تان

هدیه های مناسب روز دانجشو برای عاشقان کامپیوتر یا همان گیک ها
اکسسوری موبایل و کامپیوتر


2. کیف و کوله پشتی

کیف یا کوله پشتی یکی از چیزهایی که واقعا برای دانشجوها لازم است. یک دانشجو باید همیشه کتاب، جزوه و وسائل ضروری خود را به اضافه یک لپ تاپ به‌همراه داشته باشد و داشتن یک کیف یا کوله پشتی مناسب و ارگونومیک واقعا کمک زیادی به او می‌کند. پس چه هدیه ای مناسب‌تر از کیف و کوله برای روز دانشجو ! با انتخاب یک کیف یا کوله پشتی مناسب هم یک وسیله کاربردی به دانشجوی زندگی خود می‌دهید و تجربه بهتری از رفتن به دانشگاه را به او خواهید داد. خوشبختانه کیف و کوله از آن دسته وسایل و هدیه های مناسب روز دانشجو است که در طرح‌ها و مدل‌های مختلف وجود داشته و می‌توانید بسته به سلیقه دانشجو مورد نظرتان یکی را برای او انتخاب و خریداری کنید.

بیشتر مطالعه کنید: 33 ایده ناب برای داشتن یک سالگرد ازدواج متفاوت


3. وسایل آرایشی

درست است که امروزه ماسک می‌زنیم و چیز زیادی از صورتمان پیدا نیست، اما هنوز هم وسائل آرایشی کاربرد خود را از دست نداده‌اند و برخی دوست دارند هنر و ظرافت خود را با آن نشان دهند. انتخاب لوازم آرایش برای کسی که دوستش داریم شاید کاری ریسکی باشد؛ چراکه دانستن اینکه او از چه رنگ‌هایی خوشش می‌آید، چه مارکی را می‌پسندد، کدام یک ممکن است برای او حساسیت ایجاد کند و چیزهایی شبیه به این همگی مواردی هستند که اگر ندانید، احتمالا نتوانید شخصی که قرار است هدیه دریافت کند را حسابی خوشحال کنید، اما اگر دانشجوی زندگی خود را به‌خوبی بشناسید لوازم آرایش یک هدیه مناسب برای روز دانشجو و قدردانی از او خواهد بود و حسابی او را خوشحال خواهید کرد.

عکس وسایل آرایشی
وسایل آرایشی


4. هدیه مناسب روز دانشجو برای افزایش تمرکز و سلامتی

یکی از بهترین ایده‌ها برای انتخاب هدیه مناسب روز دانشجو گل‌ها و گیاهان هستند. این موجودات زیبا تقریبا برای هر مناسبتی که فکرش را می‌کنید مناسب‌اند و از چند جنبه مفید و کاربردی محسوب می‌شوند. اول اینکه تحقیقات مختلفی ثبات کرده است که گل‌ها و گیاهان خانگی می‌توانند باعث افزایش تمرکز، کاهش استرس، تصفیه هوا و افزایش بهره‌وری در افراد شوند. از سوی دیگر هم برخی گل‌ها و گیاهان می‌توانند سال‌ها در کنار عزیزمان بمانند و درواقع هدیه‌ای کوتاه‌مدت و گذرا نیستند. به این ترتیب با خرید گل و گیاه برای روز دانشجو نه‌تنها یک هدیه متفاوت بلکه هدیه‌ای ماندگار به کسی که دوستش دارید داده و او را حسابی شگفت‌زده خواهید کرد.

حتی یک انتخاب هوشمندانه‌تر و جالب‌تر این است که یک رز جاودان به دانشجوی زندگی‌تان هدیه بدهید.  یک رز جاودان می‌تواند با یک رسیدگی ساده که شامل قرار ندادن آن در معرض نور خورشید و محیط رطوبتی است، بدون نیاز به آبیاری و مراقبت سال‌ها در کنار او باشد.

رز جاودان مهرسا پایه قرمز
679,000 تومان
باکس رز جاودان موزیکال Q&Q
2,399,000 تومان
باکس رز جاودان موزیکال ملودی
994,000 تومان
رز جاودان موزیکال لاولی
994,000 تومان
خانواده تدی
660,000 تومان

اگر نمی‌دانید کدام گل‌ها و گیاهان برای روز دانشجو مناسب هستند، پیشنهاد می‌کنیم سری به مطلب معرفی 12 مورد از گیاهان مناسب دانش آموزان و دانشجویان زده و با گل‌ها و گیاهان مناسب روز دانشجو بیشتر آشنا شوید.


5. هدیه دست‌ساز

برخی از هدایا علاوه بر کاربردی بودن می‌توانند مفهومی نیز باشند و معنای عمیق‌تری را منتقل کنند. به عنوان مثال ساختن یک هدیه با دست خود یا هدیه‌ای که برای دانشجو زندگی شما شخصی‌سازی شده باشد انتخابی فوق‌العاده است. به‌این‌منظور اگر خودتان در ساخت یک هدیه دست‌ساز مهارت دارید، دست‌به‌کار شده و یک هدیه دست‌ساز درست کنید، اما اگر مهارت یا وقت کافی را ندارید، یک قدم جلوتر رفته و با کمک یک متخصص ساخت دست‌سازه یک هدیه ویژه دست‌ساز برای دانشجوی زندگی‌تان تهیه کنید.

ابزار دست ساز کاربردی مثل جامدادی‌های دست‌ساز، تی‌شرت‌های چاپ اختصاصی، ماگ‌‌های خاص، کوله‌پشتی‌های دست ساز و مواردی از این قبیل از جمله هدیه های دست ساز مناسب برای روز دانشجو هستند که می‌توانید برای این روز تهیه کنید.

هدیه دست ساز ، ایده ای عالی روز دانشجو
هدیه دست ساز


6. هدیه‌های کاربردی

برای انتخاب کادو مناسب روز دانشجو می‌توانید سراغ ابزارهای کاربردی بروید. چیزهایی مثل فلاسک آب یا قهوه، دفترچه یادداشت، ملزومات نوشتاری و مواردی از این قبیل. با هدیه دادن ابزارهای کاربردی به دانشجو زندگی‌تان هم وسیله‌ای ارزشمند به او داده، هم او همیشه به یاد شما خواهد بود، چراکه همیشه و هر روز از هدیه‌ای که به او داده‌اید استفاده خواهد کرد. برای هدیه دادن یک یا چندین وسیله کاربردی به دانشجوی زندگی خود فقط کافی است به او توجه کنید و ببینید چه چیزی را هر روز استفاده می‌کند یا نیاز دارد.

مطلب مرتبط: هدیه مناسب برای مشاغل مختلف


7. کادو مناسب روز دانشجو برای شیک پوشان

یکی از کلاسیک‌ترین و راحت‌ترین هدیه‌های مناسب روز دانشجو خرید لباس و پوشاک است. معمولا انتخاب پوشاک کار بی دردسری است و خیالتان راحت است که او دوستش خواهد داشت. انتخاب‌های زیادی هم وجود دارد که کار را راحت‌تر هم می‌کند. از یک جفت جوراب خاص و قشنگ گرفته تا چیزهای بزرگ‌تر و البته گران‌تر.

در مورد سایز هم می‌توانید سراغ لباس‌های فری‌سایز بروید که دردسر تشخیص سایز هم نداشته باشید. تنها چیزی که می‌ماند آن است سلیقه دوست یا عزیز دانشجوی خود را بدانید و چیزی را برای او خریداری کنید که او دوست داشته باشد.

عکس لباس و پوشاک
لباس و پوشاک


8. هدیه‌های پر رزق و برق

هدیه‌های پر رزق و برق که شامل ساعت، زیورآلات و اکسسوری‌ها می‌شوند، جز آندسته از انتخاب‌هایی هستند که تقریبا هر کس با هر بودجه و سلیقه‌ای را راضی نگه می‌دارد. با توجه به بودجه خودتان می‌توانید یک اکسسوری زیبا و ارزان انتخاب کنید یا به سراغ جواهرات و ساعت‌های گران قیمت بروید. خوشبختانه هر انتخابی که بکنید خیالتان راحت است آنقدر تنوع وجود دارد که هم شما و هم عزیز دانشجویتان را راضی کند.

بیشتر مطالعه کنید: معرفی 11 تا از بهترین گیاهان آپارتمانی مناسب خانه شما


9. هدیه های مناسب روز دانشجو برای گیمرها

هدیه مناسب روز دانشجو حتما نباید چیزی باشد که برای تحصیل و دانشگاه دانشجوی زندگی‌تان کاربردی باشد، بلکه می‌تواند هدیه‌ای باشد که در اوقات فراغت و استراحت یک دانشجو نیاز دارد. شما می‌توانید روی این بخش تمرکز کنید. بعصی از دانشجوها گیمر‌هایی حرفه‌ای هستند و برخی دیگر برای تفریح بازی می‌کنند.

دسته گل روشنک
611,000 تومان
رز جاودان مهرسا پایه قرمز
679,000 تومان
باکس رز جاودان موزیکال Q&Q
2,399,000 تومان
رز جاودان موزیکال لاولی
994,000 تومان
خانواده تدی
660,000 تومان

البته وقتی صحبت از بازی می‌کنیم فقط درباره بازی‌های موبایلی یا کامپیوتری صحبت نمی‌کنیم، بازی‌‌های رومیزی هم طرفداران خود را دارد. ازاین‌رو خرید اکانت بازی، بازی‌های کنسول، آیتم‌های درون بازی محبوبش یا چیزهایی ازاین‌قبیل و همچنین خرید بازی‌های رومیزی که بتوانید دور هم انجام دهید و کمی با هم سر و کله بزنید هم ایده جالبی برای هدیه روز دانشجو است.

هدیه های مناسب روز دانشجو برای گیمرها
وسایل گیم


10. برای کتاب‌خوان‌ها

اگر دانشجوی زندگی شما عاشق مطالعه است، چه هدیه‌ای جالب‌تر و بهتر از کتاب برای او؟ فقط کافی است سبک و علاقه او را بدانید و یک کتاب مناسب با سلیقه‌اش به او هدیه بدهید. لازم هم نیست حتما به سراغ کتاب فیزیکی بروید. کتاب‌های دیجیتال و صوتی هم در این چند سال حسابی رشد کرده‌اند و عنوان‌های خوبی در بین آن‌ها پیدا می‌شود. حتی این کتاب‌ها قیمت مناسب‌تری دارند و می‌توانید با هزینه یک کتاب کاغذی، چند کتاب دیجیتال یا صوتی خریداری کنید. علاوه بر خود کتاب می‌توانید سراغ ملزومات آن نیز بروید. چیزهایی مثل چراغ مطالعه، نشانه، کتاب‌خوان دیجیتال و چیزهایی شبیه به این.

مطلب پیشنهادی: 33 مورد از زیباترین گل های آپارتمانی


11. هدیه های مناسب روز دانشجو برای هنر دوستان

تقریبا همه هنر را دوست دارند. البته واضح است که تعریف هرکسی از هنر متفاوت است، اما با توجه به سلیقه شخص دانشجو وسایل و ابزارهای هنری هم می‌توانند انتخاب خوبی برای هدیه دادن به او در روز دانشجو باشد. یک تابلوی زیبا، یک آلبوم موسیقی، دست‌سازه‌های هنری و چیزهایی شبیه به این همگی انتخاب‌هایی هستند که برای دانشجویان هنردوست می‌توانید خریداری کنید.

بیشتر مطالعه کنید: همه آنچه درباره انتخاب هدیه مناسب باید درنظر داشته باشید

هدیه های مناسب روز دانشجو برای هنر دوستان
وسایل نقاشی


12. یک سبد پر از خوراکی و خوردنی

اگر دانشجوی زندگی شما عاشق خوراکی‌های مختلف و کمی شکمو است، یک سبد پر از خوراکی و خوردنی می‌توانید ایده‌ای جذاب و هدیه ای متفاوت برای روز دانشجو برای او باشد. یک سبد پر از شکلات و شیرینی و آبمیوه یا ترشی‌جات مثل لواشک و آلوچه یا ترکیبی از این‌ها می‌توانند انتخاب‌هایی عالی باشند. البته که شکلات هدیه نیز می‌تواند انتخابی عالی به این منظور باشد.


13. یک دورهمی دوستانه

آخرین پیشنهاد ما در گُل‌سِتان برای هدیه و کادو روز دانشجو یک دورهمی دوستانه است. حتما قرار نیست که یک هدیه فیزیکی و تا ابد ماندگار برای دانشجوی زندگی‌تان تهیه کنید. گاهی یک دورهمی، یک جشن و یک جمع دوستانه و عکس‌هایی که در آن گرفته می‌شود می‌تواند بهترین هدیه باشد. این دورهمی می‌تواند در منزل، کافه، رستوران، پارک یا هرجای دیگری باشد که حس خوبی را به او منتقل کند. دورهمی با کسانی که او و البته شما دوست دارید واقعا حس خوبی دارد. ضمن اینکه این دورهمی می‌تواند مقدمه‌ای برای دریافت کادو باشد یا اصلا خودش یک کادو باشد. این دیگر بستگی به نظر شما دارد.

دورهمی دوستانه
یک دورهمی دوستانه

حرف آخر

در این مطلب سعی کردیم 13 هدیه مناسب برای روز دانشجو را برای شما تشریح کنیم، چنانچه مطلبی ناگفته مانده است و یا پرسشی در ذهن شماست و یا اگر نیاز به مشاوره تخصصی روی گیاه خود دارید، می‌توانید سوالات خود را از طریق ارتباط با اورژانس گل و گیاه گُل‌سِتان مطرح نمایید. کارشناسان باتجربه گیاه‌پزشکی ما آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند. گیاه پزشکان مشکل شما را بررسی می‌کنند و در صورت نیاز غذای گیاه (کود)، سم و سایر ملزومات گیاه را برای شما ارسال خواهند کرد. ضمن اینکه اگر زمان یا تخصص کافی برای رسیدگی به گیاه خود را ندارید، می توانید از خدمات باغبانی در منازل گُل‌سِتان (اعزام باغبان و گیاه پزشک به محل شما) استفاده کنید تا متخصصین ما با ابزار مورد نیاز شما در محل شما حضور یابند و خدماتی مانند تشخیص بیماری، علت عدم رشد، تعویض خاک و گلدان، سم پاشی، کوددهی و یا حتی کاشت و … را به شما ارائه دهند.

خرید گیاه و گل آپارتمانی آنلاین - تحویل رایگان 4ساعته | گُل‌سِتان

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.