ارسال فوری گل، هدیه و کارت پستال با ارسال 4 ساعته

بهترین هدیه ها برای روز پرستار کدام‌اند؟

زمان مطالعه: 14 دقیقه

همه قهرمان‌ها شنل ندارند- بعضی از آن‌ها روپوش سفید و گوشی پزشکی می‌پوشند! این روزها بیش از هر زمان دیگری قدردان و مدیون پرستاران هستیم. پس از قریب به 2 سال مبارزه در خط نخستین جنگ با بیماری کرونا (کووید 19)، این پرستاران هستند که هنوز هم با این همه گیری دست و پنجه نرم کرده و زندگی خود را به خطر می‌اندازند. آن‌ها هر روز امنیت و سلامت خود را کنار گذاشته تا از باقی جامعه حفاظت کنند. بنابراین، پرستاران بسیار بیشتر از این وصف‌ها و جملاتی مثل “متشکریم” به قدردانی نیاز دارند؛ پرستار بودن، پیشه‌ای ورای یک منبع درآمد یا راهی برای گذران زندگی است. پرستاری دنیای عشق، ایثار و از خود گذشتگی است که با چاشنی عشق و هم‌نوع دوستی، مسیری قابل ستایش را رقم می‌زند. پرستار، مثل فرشته‌ای است که همواره سلامت و رسیدگی به بیماران را، بالاتر از هر اصل دیگری قرار می‌دهد.  روز پرستار، بهانه‌ای است تا با خرید هدیه روز پرستار حضور این پیشگامان سلامت را سپاس بگوییم و حتی قدردان زحمات بی‌کران آن‌ها باشیم.

گُل‌سِتان | گل فروشی آنلاین | سفارش آنلاین گل | گیاه آپارتمانی

با اینکه هیچ هدیه‌ای نمیتواند عمق احترام ما و ارزش حقیقی از خودگذشتگی آن‌ها را جبران کند، اما حتی با هدایایی کوچک و ساده نیز سعی می‌کنیم تا به دوستان و عزیزان پرستار خود بگوییم که چقدر برای ما و جامعه ارزشمند هستند. اگر قصد دارید امسال پرستار زندگی‌تان را با یک هدیه عالی سوپرایز کنید، پیشنهاد می‌کنیم ادامه این مطلب از گُل‌سِتان را از دست ندهید. در ادامه مطلب، 22 مورد از بهترین هدیه ها برای روز پرستار را جمع‌آوری کرده‌ایم تا به این بهانه شعله گرمی از همدلی و سپاس را در دل آن‌ها روشن کرده و دِین خود را به ایشان ادا کنیم.

لیست هدیه های مناسب روز پرستار :

  1. یک روپوش پزشکی یا لباس اتاق عمل جدید (اسکراب)، یک هدیه کاربردی برای روز پرستار
  2. یک کارت هدیه از رستوران مورد علاقه ایشان
  3. یک نرم کننده پوست
  4. انجام دادن و رساندن خریدهای منزل، برای ساده‌تر کردن زندگی آن‌ها
  5. یک جفت جوراب با بافت متراکم و باکیفیت
  6. یک گلدان با گیاه آپارتمانی مقاوم، هدیه ای متفاوت برای روز پرستار
  7. یک کارت هدیه برای خرید قهوه
  8. یک جفت کتانی راحت و بادوام
  9. خرید اشتراک اپلیکیشن‌های مطالعه آنلاین کتاب
  10. سرویس تهیه و پخت غذا در منزل
  11. یک پتوی نرم، سنگین و راحت برای داشتن خوابی بهتر، یک هدیه سراسر آرامش برای روز پرستار
  12. یک دسته گل زیبا، از گل‌هایی با رنگ‌های جذاب و دیدنی
  13. اشتراک تماشای فیلم
  14. یک استتوسکوپ خوش رنگ و زیبا، هدیه ای کاربردی و خاص برای روز پرستار
  15. کلوچه‌ و کوکی برای بیان تشکر!
  16. هایلایترهایی به شکل سرنگ
  17. ماگ چای یا قهوه با نوشته‌ای خطاب به پرستار
  18. گردنبند با طرح ضربان قلب، هدیه دوست داشتنی روز پرستار
  19. پاور بانک
  20. ساک وسایل با طراحی زیبا
  21. گل رز جاودان، هدیه ای ماندگار و خاص برای روز پرستار
  22. تی‌شرتی با طرح دیاگرام قلب


1. یک روپوش پزشکی یا لباس اتاق عمل جدید (اسکراب)، یک هدیه کاربردی برای روز پرستار

هیچ پرستاری را پیدا نمی‌کنید که بگوید: “من بیش از حد اسکراب و روپوش دارم!” به ویژه اگر پرستاری هر روزه و در ساعات زیاد به کار مشغول باشد، در این‌صورت به روپوش و اسکراب‌های متعددی نیاز خواهد داشت. با خرید یک اسکراب به عنوان هدیه روز پرستار برای پرستار زندگی‌تان، به آسایش بیشتر او کمک کنید، چراکه با داشتن چندین اسکراب، او دیرتر به مجبور به شستن اسکراب‌هایش خواهد شد و در شرایطی که فشار کاری‌اش بالاست، زحمت کمتری به او تحمیل خواهد شد.

برای خرید اسکراب اگر سایز لباس او را می‌دانید، هدیه دادن روپوش/ اسکراب جدید می‌تواند دوست یا عزیز پرستارتان را بسیار خوشحال کند. حتی می‌توانید یک جفت کفش مخصوص را نیز همراه این لباس‌ها خریداری کنید، اما اگر از سلیقه او مطمئن نیستید یا سایز لباس او را نمی‌دانید، کارت هدیه‌ای را برای خرید این کالا از فروشگاه خریداری کرده و آن را به دوستتان تقدیم کنید؛ به‌این‌شکل تصمیم و انتخاب با خود او خواهد بود!

بیشتر مطالعه کنید: معرفی 13 هدیه مناسب برای روز دانشجو

روپوش پزشکی یا لباس اتاق عمل جدید (اسکراب) ، یک هدیه کاربردی برای روز پرستار
دو پرستار در کنارهم


2. یک کارت هدیه از رستوران مورد علاقه او

بدترین اتفاق بعد از سپری کردن یک روز کاری سخت و نفس گیر، این است که به خانه بیایی و تازه چندین ساعت را برای طبخ غذا در آشپزخانه سپری کنی! یک هدیه خود در روز پرستار این است که به دوست پرستار خود یک کارت هدیه از رستوران مورد علاقه‌اش هدیه دهید؛ به‌گونه‌ای که او بتواند غذای محبوبش را درب منزل دریافت کند و دیگر نیازی نباشد از خانه خارج شود و زحمت بیشتری بکشد. یک شب، مهمان شما!


3. یک نرم کننده پوست

پرستاران باید دست‌های خود را به دفعات زیاد بشویند. با اینکه این میزان شست و شوی دست‌ها به معنی وجود حداقلی آلودگی‌ها و جرم‌هاست، اما خشکی و ترک پوستی از اصلی‌ترین عوارض آن است. برای اینکه به دوست، عزیز یا همسر پرستاران کمک کنید تا دست‌های خود را مرطوب نگه دارند، می‌توانید یک کرم/ لوسیون نرم کننده دست به او هدیه دهید. فقط یادتان باشد در انتخاب این محصول دقت کنید تا کیفیت بالایی داشته باشد. طبق نظرات پرستاران، بهترین و موثرترین نرم کننده دست برای آن‌ها محصولی است که سنگین باشد و عطری نداشته باشد.

مطلب پیشنهادی: 33 ایده ناب برای داشتن یک سالگرد ازدواج متفاوت

کرم نرم کننده پوست
نرم کننده پوست


4. انجام دادن و رساندن خریدهای منزل، برای ساده‌تر کردن زندگی آن‌ها

پرستاران به ندرت زمان یا انرژی کافی برای انجام دادن خریدهای رایج منزل مثل خرید سبزیجات، میوه و … دارند. به همین دلیل، از اینکه خریدها و مایحتاج خود را درب منزل دریافت کنند بسیار خوشحال خواهند شد! شما می‌توانید از دوست پرستار خود درخواست کنید تا لیست خرید خودش را برای شما بفرستد و این بار، شما به جای آن‌ها به خرید بروید. همچنین می‌توانید از فروشگاه‌هایی که دارای پیک تحویل هستند کارت هدیه‌ای تهیه کرده و به دوست خود هدیه دهید. اینکار یک ایده و هدیه عالی برای روز پرستار است و می‌تواند زمان زیادی را برای یک پرستار پرمشغله خالی کند.

رز جاودان مهرسا پایه قرمز
679,000 تومان
باکس رز جاودان موزیکال Q&Q
2,399,000 تومان
باکس رز جاودان موزیکال ملودی
994,000 تومان
رز جاودان موزیکال لاولی
994,000 تومان
خانواده تدی
660,000 تومان


5. یک جفت جوراب باکیفیت و طبی، انتخابی عالی به‌عنوان هدیه روز پرستار

پرستاران تمام روز را بر روی پای خود می‌ایستند و مدام در حرکتند. قرار گرفتن طولانی مدت پا در کفش و جوراب می‌تواند خسته کننده و دردناک بوده و حتی باعث ایجاد تورم شود. به‌همین‌دلیل بسیاری از پرستاران از جوراب‌های طبی (فشرده کمپرس‌سازی شده) استفاده می‌کنند. اگر قصد تهیه یک جفت جوراب طبی به‌عنوان هدیه روز پرستار را دارید، کافیست گشتی در فروشگاه‌های لوازم پزشکی بزنید و جورابی با کیفیت بالا، دوام قابل قبول و البته راحت برای پرستار زندگی خود تهیه کنید.

بیشتر مطالعه کنید: همه آنچه درباره انتخاب هدیه مناسب باید درنظر داشته باشید


6. یک گلدان با گیاه آپارتمانی زیبا و مقاوم، هدیه ای متفاوت برای روز پرستار

پرستاران در محیط‌های شلوغ و پرتنشی به کار مشغول‌اند، به‌همین‌دلیل وقتی به خانه می‌آیند، سعی می‌کنند تا نهایت آرامش و زیبایی را در منزل خود تماشا کنند. داشتن گل و گیاه در خانه، یکی از بهترین روش‌ها برای زیباسازی و همچنین ایجاد حسی طبیعی و آرامش‌بخش است، اما به دلیل مشغله فراوان نگهداری از یک گیاه می‌تواند کاری چالش‌برانگیز برای یک پرستار باشد. باتوجه به این موضوع اگر در روز پرستار برای پرستار زندگی‌تان قصد خرید گل و گیاه دارید باید به سراغ گیاهان آپارتمانی مقاوم بروید. گیاهانی مثل سانسوریا، کاکتوس‌ها و ساکولنت‌ها که به رسیدگی زیادی نیاز نداشته و می‌توانند با کمترین نگهداری، جلوه بسیار زیبایی به خانه ببخشند.

یک گلدان با گیاه آپارتمانی زیبا ، یک هدیه مناسب برای روز پرستار
یک گلدان با گیاه آپارتمانی زیبا


7. یک کارت هدیه برای خرید قهوه

یک شیفت 12+ ساعته بدون قهوه؟ برای بسیاری از پرستاران اصلا امکان ندارد! بله درست حدس زدید، دوست پرستار شما بسیاری خوشحال می‌شود اگر یک کارت هدیه برای تهیه قهوه از یک کافی شاپ حوالی بیمارستان برای او تهیه کنید.بااین‌کار او می‌تواند در بین شیفت‌های خود، سریعا قهوه را سفارش داده و آن را درب بیمارستان دریافت کند و سرشار از انرژی شود! حتی می‌تواند سری به کافی شاپ زده و هوایی تازه کند.

پیشنهاد می‌کنیم اگر در داخل بیمارستان محل کار دوست شما کافی شاپ – یا هر سرویس مشابهی- وجود دارد، اشتراک قهوه آنجا را خریداری کنید تا به‌سادگی بتوانید قهوه یا سفارش مورد نظر خود را دریافت کند.


8. یک جفت کفش طبی راحت و بادوام

هر پرستاری از یک برند کفش کار خود را تهیه می‌کند. یک کتانی سبک، برای راه رفتن‌های طولانی مدت مناسب است و می‌تواند احساس بهتری به پرستاران ببخشد. ازاین‌رو یک جفت کفش طبی راحت و بادوام هدیه ای عالی و کاربردی برای دوست، عزیز یا همسر پرستار شماست. فقط هنگام خرید کفش طبی به این نکته دقت کنید که حتما قابل شستشو در ماشین لباسشویی باشد؛ تا دوست شما به‌راحتی آن را بشوید و از شر باکتری‌ها و آلودگی‌های بیمارستانی خلاص شود.

کفش طبی راحت و بادوام
کفش طبی


9. خرید اشتراک اپلیکیشن‌های مطالعه آنلاین کتاب

یکی از بهترین راه‌ها برای فرار کردن از هیاهو و استرس دنیای امروز، غرق شدن در یک کتاب خوب است. بین افراد اگر فردی بخواهد درست همین لحظه از این تنش و اضطراب فرار کند، بدون شک یک پرستار است! اگر پرستار زندگی شما اهل کتاب است، با خرید اشتراک سایت‌ها و اپلیکیشن‌های مطالعه آنلاین کتاب، او را به دنیایی با تعداد نامحدودی از بهترین کتاب‌های دنیا دعوت کنید.

رز جاودان مهرسا
659,000 تومان
مانسترا غول پیکر
19,000,000 تومان
باکس بهگل
1,168,000 تومان
زامیفولیا بلک 6 قلاف در گلدان مواد آلی استوانه
1,146,000 تومان
پاچیرا پنج تنه ارتفاع50
698,000 تومان


10. سرویس تهیه و پخت غذا در منزل

همه افراد که پرستارها نیز شامل آن‌ها می‌شوند، دوست دارند وقتی پس از یک روز کاری پر مشغله به خانه می‌آیند، شامی خوشمزه و گرم در انتظار آن‌ها باشد! اما پختن یک غذای سالم و خوش طعم پس از سپری کردن یک شیفت طولانی، بسیار خسته کننده خواهد بود. برای حل این مشکل می‌توانید یک پکیج پخت غذا در منزل به‌عنوان هدیه روز پرستار برای دوست، عزیز یا همسر پرستار خود خریداری کنید. در این پکیج‌ها، مواد اولیه تازه و دستور پخت غذا وجود دارد و کافی است آن‌ها را طبق دستور، بپزند.

خدمات باغبانی در محل، اعزام سریع باغبان گل و گیاه | گُل‌سِتان

برای تهیه این هدیه بهتر است از جایی این پکیج را سفارش دهید که قبلا آن را امتحان کرده باشید، زیرا کیفیت بالا و راحتی دستورالعمل برای هدیه دادن بسیار مهم خواهد بود! به‌عقیده ما نیازی نیست غذاهایی با دستور پخت پیچیده تهیه کنید، زیرا پرستار زندگی شما به‌خاطر مشغله فراوان احتمالا تمایلی ندارد وقت زیادی را به آشپزی اختصاص دهد و ترجیح می‌دهد آخر روز خود را با یک غذای ساده، اما خوشمزه و باکیفیت به پایان برساند.

مطلب پیشنهادی: هدیه مناسب برای مشاغل مختلف


11. یک پتوی نرم، سنگین و راحت برای داشتن خوابی بهتر، یک هدیه سراسر آرامش برای روز پرستار

با توجه به شرایط شغلی پرستاران داشتن یک خواب خوب می‌تواند به مشکلی بزرگ برای پرستاران تبدیل شود. باتوجه به این موضوع یک پتوی سنگین- با فشار ملایم خود که سبب آرام شدن سیستم عصبی می‌شود- می‌تواند به داشتن خوابی بهتر کمک کند. اگر قصد خرید پتو به‌عنوان هدیه روز پرستار را دارید، هنگام انتخاب پتو، گزینه‌ای را انتخاب کنید که نه خیلی سنگین باشد و نه بیش‌ازحد سبک، همچنین به نرم بودن بافت آن نیز دقت کنید.

 یک پتوی نرم ، سنگین و راحت برای داشتن خوابی بهتر، یک هدیه سراسر آرامش برای روز پرستار
یک پتوی نرم


12. یک باکس، سبد یل دسته گل زیبا از گل‌هایی با رنگ‌های جذاب و دیدنی

هیچ چیز زیباتر از دریافت یک دسته، باکس یا سبد گل زیبا از جانب یک دوست نیست! اگر هنوز نمی‌دانید که چه هدیه‌ای را برای دوست پرستار خود تهیه کنید و تا اینجای لیست بهترین هدیه های روز پرستار چیزی نظرتان را جلب نکرده است، می‌توانید سراغ خرید گل برای روز پرستار بروید. به‌این‌منظور یک دسته گل زیبا را انتخاب کرده و یک کارت پستال حاوی جملاتی در وصف فداکاری‌ها و ارزشمندی شغل پرستار زندگی‌تان نیز، همراه با آن به او بدهید.

باکس گل‌هایی از میخک، پیونی (صد تومانی)، آلسترومریا و حتی رز برای قدردانی در روز پرستار انتخاب‌هایی مناسب هستند و شیرینی هدیه گرفتن‌شان تا مدت‌ها در ذهن پرستار زندگی شما باقی خواهند ماند.


13. اشتراک تماشای فیلم

در معدود لحظاتی که دوست، عزیز یا همسر پرستار شما در بیمارستان نیست، می‌تواند وقت خود را به فیلم دیدن روبروی تلویزیون و خزیدن زیر پتوی نرم و دوستداشتنی خود سپری کند. برای فراهم کردن چنین شرایطی برای او می‌توانید یک اشتراک تماشای فیلم و سریال از سایت مورد علاقه‌اش برای او خریداری کنید.

دسته گل روشنک
611,000 تومان
رز جاودان مهرسا پایه قرمز
679,000 تومان
باکس رز جاودان موزیکال Q&Q
2,399,000 تومان
رز جاودان موزیکال لاولی
994,000 تومان
خانواده تدی
660,000 تومان


14. یک استتوسکوپ خوش رنگ و زیبا، هدیه ای کاربردی و خاص برای روز پرستار

یک استتسکوپ خوش رنگ و زیبا، نه تنها کارآمد است بلکه می‌تواند کلاس ظاهری دوست شما را بالاتر نیز ببرد. علاوه بر زیبایی ظاهری، این وسیله به او کمک می‌کند تا اصوات قلب، ریه یا سایر اعضای بدن بیمار را نیز واضح و صحیح بشنود.

بیشتر مطالعه کنید: با اهمیت گل ها در مراسم‌های خاص بیشتر آشنا شوید

 یک استتوسکوپ خوش رنگ و زیبا ، هدیه ای کاربردی و خاص برای روز پرستار
یک استتوسکوپ خوش رنگ و زیبا


15. کلوچه‌ و کوکی برای بیان تشکر!

اگر دوست شما عاشق کوکی و کلوچه است. یک جعبه/ ظرف زیبا تهیه کرده و آن را برای تشکر از دوست پرستار خود تزئین کنید. سپس به‌اندازه جعبه از کوکی یا کلوچه محبوب او خریداری کرده و آن‌ها داخل جعبه قرار دهید. علاوه‌بر کلوچه و کوکی، می‌توانید این جعبه را با شکلات و سایر تنقلات مورد علاقه او نیز پر کنید. این هدیه می‌تواند لبخندی شیرین بر لبان عزیز پرستار شما جاری کند.


16. هایلایترهایی به شکل سرنگ

اگر اهل رفتن به فروشگاه‌های لوازم تحریر هستید، احتمالا شما نیز هایلایترهایی را دیده‌اید که کاملا شبیه به سرنگ‌ هستند! این دست از هایلایترها یک انتخاب باحال و دوست داشتنی برای هدیه روز پرستار هستند. شما می‌توانید چند رنگ مختلف از این نوشت‌افزار را برای پرستار زندگی خود خریداری کنید تا این بار موقع بررسی پرونده بیماران، بخش‌های مهم را با این وسیله برجسته کند.


17. ماگ چای یا قهوه با نوشته‌ای خطاب به پرستار

پرستارها در ساعات طولانی به کار مشغول هستند، به ویژه در شب، بنابراین آن‌ها به قهوه یا چای نیاز زیادی خواهند داشت. یک لیوان زیبا با نوشته‌ای مرتبط به دنیای پزشکی و پرستاری، می‌تواند کمی در تغییر روحیه آن‌ها تاثیر گذار باشد. برای تهیه یک ماگ چای یا قهوه با نوشته‌ای خطاب به پرستار زندگی‌تان یک عکس نوشته زیبا را از اینترنت دریافت کرده و از سرویس‌های چاپ روی وسایل بخواهید تا آن را روی ماگ مورد نظرتان چاپ کنند.

ماگ چای یا قهوه
ماگ چای یا قهوه با نوشته‌ای خطاب به پرستار


18. گردنبند با طرح ضربان قلب، هدیه دوست داشتنی روز پرستار برای خانم‌ها

گردنبند با طرح ضربان قلب هدیه‌هایی دوست داشتنی برای خانم‌های پرستار هستند. این دست گردنبندها از دو طرف به پلاکی با طرح ضربان قلب متصل هستند. اگر قصد خرید چنین هدیه ای برای روز پرستار را دارید، شک نکنید که چنین هدیه‌ای قطعا ارزش بالایی برای یک پرستار دارد.


19. پاور بانک

بهترین هدایا، آن‌هایی هستند که یک مشکلی را حل کرده یا از آن جلوگیری می‌کنند؛ به‌عبارت دیگر همان هدیه‌های کاربردی! باتوجه به این موضوع یک پاور بانک، می‌تواند از یکی از بدترین اتفاقات ممکن برای پرستاران یعنی خالی شدن باطری موبایل جلوگیری کند.

خانواده تدی
660,000 تومان
باکس بهگل
1,168,000 تومان

برای خرید پاوربانک برای هدیه روز پرستار ، پاور بانکی را انتخاب کنید که کوچک، سبک و بادوام باشد. دوست پرستار شما پس از یک شیفت طولانی 12 ساعته، قطعا به شارژ کردن تلفن همراه و سایر وسایل الکترونیکی مشابه خود نیاز خواهد داشت.

عکس پاور بانک
پاور بانک


20. ساک وسایل با طراحی زیبا

مثل پاوربانک یک ساک یا کیف بزرگ برای حمل وسایل، می‌تواند هدیه‌ای کاربردی برای تمامی پرستاران باشد. امروزه این ساک‌های پارچه‌ای را می‌توانید در طرح‌های متنوع از شهرکتاب‌ها یا فروشگاه‌های مشابه خریداری کنید. بااین‌کار دوست شما هنگام حمل تمامی پرونده‌ها، ظرف غذا، روپوش و سایر وسایل خود به یاد شما خواهد افتاد!


21. گل رز جاودان، هدیه ای ماندگار و خاص برای روز پرستار

اگر هدیه دادن گل انتخاب نهایی شماست، اما در مورد از بین رفتن طراوت آن نگران هستید، رز جاودان را انتخاب کنید! رزهای جاودان به فرم مخصوصی جاودانه شده‌اند و در گذر زمان طراوت و زیبایی خود را از دست نخواهند داد. این دست از گل‌ها در رنگ‌های متنوعی نیز تولید شده و بسته به سلیقه پرستار زندگی‌تان می‌توانید یکی را انتخاب کنید. خوبی رزهای جاودان در این است که برای نگهداری از آن‌ها فقط لازم است آن‌ها را از تابش نور خورشید و سرما، گرما و رطوبت دور نگه داشت. با رعایت کردن این مسئله رز جاودان تا حداقل یک سال در کنار پرستار زندگی‌تان خواهد ماند.

گل رز جاودان ، هدیه ای ماندگار و خاص برای روز پرستار
گل رز جاودان

22. تی‌شرتی با طرح  دیاگرام قلب

اگر پرستار زندگی شما عاشق آناتومی بدن است، لباس‌هایی با طرح قلب می‌تواند هدیه جالبی برای او باشد. پس این دست از هدایا را نادیده نگرفته و شک نکنید که او از آن‌ها خوشش خواهد آمد.

دسته گل روشنک
611,000 تومان
رز جاودان مهرسا پایه قرمز
679,000 تومان
باکس رز جاودان موزیکال Q&Q
2,399,000 تومان
باکس رز جاودان موزیکال ملودی
994,000 تومان
رز جاودان موزیکال لاولی
994,000 تومان

سخن آخر

در این مطلب سعی کردیم 22 هدیه خاص و متفاوت برای روز پرستار را به شما معرفی کنیم، چنانچه مطلبی ناگفته مانده است و یا پرسشی در ذهن شماست و یا اگر نیاز به مشاوره تخصصی روی گیاه خود دارید، می‌توانید سوالات خود را از طریق ارتباط با مشاوره اینترنتی گل و گیاه گُل‌سِتان مطرح نمایید. کارشناسان باتجربه گیاه‌پزشکی ما آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند. گیاه پزشکان مشکل شما را بررسی می‌کنند و در صورت نیاز غذای گیاه (کود)، سم و سایر ملزومات گیاه را برای شما ارسال خواهند کرد. ضمن اینکه اگر زمان یا تخصص کافی برای رسیدگی به گیاه خود را ندارید، می توانید از خدمات باغبانی در منزل گُل‌سِتان (اعزام باغبان و گیاه پزشک به محل شما) استفاده کنید تا متخصصین ما با ابزار مورد نیاز شما در محل شما حضور یابند و خدماتی مانند تشخیص بیماری، علت عدم رشد، تعویض خاک و گلدان، سم پاشی، کوددهی و یا حتی کاشت و … را به شما ارائه دهند.

خرید گیاه و گل آپارتمانی آنلاین - تحویل رایگان 4ساعته | گُل‌سِتان
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.