ارسال فوری گل، هدیه و کارت پستال با ارسال 4 ساعته

بهترین هدیه های کریسمس کدام‌اند؟

زمان مطالعه: 12 دقیقه

کریسمس بهانه‌ایست تا بتوانید با هدیه‌ای دوست یا عزیز خود را خوشحال کنید. بعضی‌ها می‌گویند چرا باید کریسمس را جشن بگیریم وقتی که یک جشن ایرانی نیست! در جواب این سوال باید گفت چه اشکال دارد که به دنبال بهانه‌ای باشید تا بتوانید در کنار یکدیگر شاد باشید و البته هدیه‌ای را نیز به رسم یادگار به عزیز خود بدهید. ازاین‌رو در این مطلب از وبلاگ گل ستان با معرفی بهترین هدیه های کریسمس همراه شما خواهیم بود. اگر قصد خرید هدیه کریسمس داشته، اما ایده‌ای برای آن ندارید، ادامه این مطلب را از دست ندهید. در این مطلب کمی متفاوت عمل کرده و هدیه کریسمس را براساس حال و هوای افراد و حسی که قرار است به آن‌ها منتقل کنید طبقه‌بندی کرده‌ایم. با ما همراه باشید.

گُل‌سِتان | گل فروشی آنلاین | سفارش آنلاین گل | گیاه آپارتمانی

لیست هدیه های کریسمس :


هدیه کریسمس برای طبیعت دوستان

بعضی آدم‌ها عاشق طبیعت و زیبایی‌های آن هستند. آن‌ها به طبیعت احترام می‌گذارند و سعی می‌کنند تا این زیبایی و نعمت را هم برای خودشان و هم آیندگان حفظ کنند. انتخاب‌هایی که درادامه به شما معرفی می‌کنیم، از بهترین هدیه ها برای دوست داران طبیعت است.

رز جاودان مهرسا پایه قرمز
694,000 تومان
باکس رز جاودان موزیکال Q&Q
2,414,000 تومان
رز جاودان موزیکال کوپه
961,000 تومان
رز جاودان موزیکال لیدیا
1,107,000 تومان
رز جاودان موزیکال لاولی
1,107,000 تومان

1. کوله پشتی یک هدیه کریسمس عالی برای طبیعت دوستان

کوله‌پشتی یکی از اصلی‌ترین وسایلی است که یک عاشق طبیعت به آن نیاز دارد. یک کوله پشتی استاندارد، محکم و جادار که بتواند همراه او در سفر و گشت و گذار باشد. اگر برای هدیه کریسمس قصد خرید کوله پشتی دارید، بهتر است کیفیت و طراحی را در اولویت قرار دهید و به فکر قیمت نباشید. کوله‌های استاندارد و مقاوم معمولا قیمت بالاتری دارند.

بیشتر مطالعه کنید: 19 تا از بهترین انتخاب‌ها برای هدیه شب یلدا

کوله پشتی یک هدیه کریسمس عالی برای طبیعت دوستان
کوله پشتی

2. گیاهان خانگی

وقتی کسی عاشق طبیعت باشد پس حتما دوست دارد که بخشی از این طبیعت را در خانه یا محل کار خود هم داشته باشد. گیاهان خانگی می‌توانند نماینده خوبی از طبیعت باشند و از طرفی تنوع بالا و رنگ‌های مختلف این موجودات زیبا می‌تواند هر سلیقه‌ای را راضی کند. اگر قصد خرید گیاهان آپارتمانی به‌عنوان هدیه کریسمس را دارید، می‌توانید روی گُل‌سِتان حساب ویژه‌ای باز کنید. ما در گُل‌سِتان مجموعه‌ای از گل دیزاین شده ویژه جشن کریسمس را برای شما آماده کرده‌ایم.

مطلب پیشنهادی: راهنمای جامع روش عمومی نگهداری گیاهان آپارتمانی و گلدانی

3. لیوان، ماگ، فلاسک

یکی از چیزهایی که در گردش و طبیعت لازم می‌شود وسائل و ابزارهای نوشیدن است. مخصوصا در فصل سرما که نوشیدن یک چای یا دمنوش داغ حسابی می‌چسبد. با خریدن یک ماگ یا فلاسک با کیفیت، کسی که هدیه کریسمس را به او تقدیم می‌کنید، هربار که چیزی می‌نوشد به یاد شما می‌افتد و حس خوبی خواهد داشت.

عکس یک ماگ زیبا
ماگ

4. محصولات ارگانیک

طرفداران طبیعت سعی می‌کنند به آن احترام بگذارند. بنابراین تا جای ممکن از وسایل و محصولاتی که به محیط زیست آسیب می‌زند دوری می‌کنند. این دسته از محصولات نیز انتخاب‌هایی عالی برای کریسمس عاشقان طبیعت به‌شمار می‌روند.

5. کفش

یک طبیعت گرد واقعا به کفش خوبی نیاز دارد. او مجبور است ساعت‌ها پیاده روی کند و یک کفش ضعیف علاوه بر اینکه زود خراب می‌شود می‌تواند باعث آسیب یا صدمه زدن به او نیز شود. کفش‌های کوهنوردی و طبیعت گردی مختلفی وجود دارد که می‌توانند سلامت و امنیت عزیز شما را تضمین کنند و هدیه خوب و کاربردی برای او باشند.









برای محصل‌ها

دوران تحصیلات چه در مدرسه و چه در دانشگاه نیازهای خاص خود را دارد. ازاین‌رو می‌توانید کریسمس را بهانه کرده و با خرید هدیه های مناسب برای محصل‌ها هم آن‌ها را حسابی خوشحال کرده و هم بخشی از نیازهایشان را برطرف کنید.

ولن ۲
1,408,000 تومان
خانواده تدی
660,000 تومان
باکس میکی لاو
1,307,000 تومان
باکس دلبند
494,000 تومان

1. چراغ مطالعه، هدیه ای از جنس نور برای کریسمس

مطالعه و نوشتن بخش اصلی و جدانشدنی تحصیل است. یک چراغ مطالعه خوب و با کیفیت می‌تواند این کار را راحت‌تر کند. انواع مختلفی از چراغ‌های مطالعه وجود دارد، از کوچک و ساده گرفته تا بزرگ و حرفه‌ای که بسته به میزان مطالعه و نیاز کسی که قرار است هدیه کریسمس را به او بدهید، می‌توانید یکی را انتخاب کنید.

چراغ مطالعه ، هدیه ای از جنس نور برای کریسمس
چراغ مطالعه

2. وسائل کمک درسی

همیشه همه دانش و علاقه‌ای که به دنبال آن هستیم در مدرسه یا دانشگاه پیدا نمی‌شود. بعضی اوقات چیزهایی وجود دارد که باید در دنیای بیرون تجربه کرد. با توجه به سن و علاقه عزیز محصل خود می‌توانید برای او ابزار یا وسائلی بخرید که هم به آن علاقه داشته باشد و هم به دانش و آگاهی‌اش اضافه شود. چیزهایی مثل تلسکوپ، میکروسکوپ، وسایل آزمایشگاهی، مهندسی و بسیاری ابزاری جالب و جذاب دیگر

3. کتاب

کتاب را می‌توان یک هدیه مناسب نه‌تنها برای کریسمس که برای هر مناسبتی و البته برای هر قشری دانست، اما خب از آنجایی که یک دانش‌آموز یا دانشجو شاید بیشتر از همه نیاز به مطالعه و دانستن داشته باشد، این هدیه از هدیه های کریسمس را در این بخش قرار دادیم. اگر برای هدیه جشن کریسمس قصد خرید یک کتاب برای دانشجو زندگی خود را دارید، می‌توانید با توجه به علاقه او یک کتاب برایش خریداری کرده یا یکی از کتب درسی که به آن نیاز دارد را برایش تهیه کنید.


هدیه های کریمس برای عاشقان خوراکی

برای عاشقان خوراکی هیچ چیز به اندازه یک خوراکی خوشمزه لذت‌بخش و دوست داشتنی نیست. موارد زیر از جمله بهترین انتخاب‌ها برای این دسته از افراد هستند.

باکس میکی لاو
1,307,000 تومان

1. سبد خوراکی

یک سبد پر از خوراکی‌های خوشمزه که به زیبایی در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند، انتخابی شگفت‌انگیز و سوپرایزی ویژه برای یک عاشق خوراکی است. خوبی این سبدها آن است که گاهی می‌توانید آن‌ها را به سلیقه خودمان یا عزیزمان پر کنید و چیزهایی بگذارید که او عاشق آن‌هاست. حتی می‌توانید آن‌ها را با تزیینات دیگری مثل گل طبیعی نیز زیباتر کنید و به این شکل یک تیر و دو نشان زده باشید.

سبد خوراکی ، یک هدیه عالی برای کریسمس شکموها

2. سس‌های خاص

سس یکی از آن افزودنی‌هایی است که همیشه دوست داشتنی است. خوشبختانه تنوع زیادی از سس‌های مختلف وجود دارد که وقتی در کنار یکدیگر قراز می‌گیرند هم زیبا هستند و هم مناسب ذائقه‌های مختلف می‌شوند. باتوجه به این مسئله می‌توانید برای کسی که عاشق خوراکی است یک بسته زیبا پر از سس‌های متفاوت و رنگارنگ آماده کرده و به او هدیه بدهید.

خدمات باغبانی در محل، اعزام سریع باغبان گل و گیاه | گُل‌سِتان

3. رستوران گردی، هدیه فوق‌العاده کریسمس برای شکموها

برای یک فرد شکمو چه چیزی بهتر از یک وعده غذا در یک رستوران خوب؟ صرف یک وعده غذایی در کنار عزیزان چیزی است که حتی اگر عاشق غذا هم نباشیم لذت بخش است. به عنوان کادو کریسمس می‌توایدن یک دورهمی دوستانه در یک رستوران یا کافه برگزار کنید تا هم خاطره‌ای بسازید و هم از غذا لذت ببرید.

بیشتر مطالعه کنید: همه آنچه درباره انتخاب هدیه مناسب باید درنظر داشته باشید

4. کتاب آشپزی

اگر عزیز خوراکی دوست شما آشپزی کردن هم دوست داشته باشد که دیگر عالی می‌شود. یک کتاب آشپزی خوب و کامل باعث می‌شود تا او هم برای خودش و هم برای شما یک غذای عالی را آماده کند و با دنیای جدیدی از غذاها و طمع‌ها آشنا شود.

مطلب پیشنهادی: با اهمیت گل ها در مراسم‌های خاص بیشتر آشنا شوید

عکس یک کتاب آشپزی انگلیسی
کتاب آشپزی انگلیسی


برای گیک‌ها

بعضی‌ها خوره تکنولوژی یا به اصطلاح گیک تکنولوژی هستند. آن‌ها دوست دارند همیشه به روزترین و جدیدترین ابزارها را داشته باشند و خودشان را وقف آن می‌کنند. برای این دسته افراد چه چیزی بهتر از تکنولوژی واقعا؟ در ادامه تعدادی از بهترین هدیه های کریسمس برای گیگ را مشاهده می‌کنید.

مانسترا غول پیکر
19,000,000 تومان
زامیفولیا بلک سه قلاف
645,000 تومان
زامیفولیا 9 قلاف سبز با گلدان مواد آلی
1,365,000 تومان
مانسترا متوسط با گلدان مواد آلی استوانه
922,000 تومان
سانسوریا کراواتی امریکن با گلدان مواد آلی
812,000 تومان

1. گجت‌های دیجیتال، هدیه های هوشمندانه برای عاشقان تکنولوژی

وقتی کسی خوره تکنولوژی باشد چه چیزی بیشتر از ابزار و وسایل دیجیتال او را خوشحال می‌کند؟ طبیعتا هیچ چیز، به‌این‌منظور می‌توانید سراغ خرید ساعت‌های هوشمند، عینک‌های واقعیت مجازی، یک گوشی یا لپ تاپ جدید و بسیاری ابزارها و وسائل کوچک و بزرگ دیگر، با توجه به سلیقه یا نیاز او بروید. خوشبختانه در این زمینه بازه قیمتی متنوعی وجود دارد. می‌توانید از چیزهای بسیار ارزان گرفته تا وسایل گران و خاص را پیدا کرده و متناسب با بودجه‌تان یکی را انتخاب کنید.

بیشتر مطالعه کنید: هدیه مناسب برای مشاغل مختلف

2. قاب یا محافظ گوشی

وسائل دیجیتال مثل موبایل، تبلت یا لپ تاپ واقعا گران شده‌اند. همین مساله باعث می‌شود نگهداری از آن‌ها با استرس و نگرانی همراه باشد که این برای یک خوره تکنولوژی چیز خوبی نیست. یک قاب یا محافظ زیبا که با سلیقه او جور باشد می‌تواند هدیه خوبی برای کریسمس یک گیک باشد. خوشبختانه قاب‌های زیادی در بازار وجود دارند که می‌توانید از بین آن‌ها یکی را متناسب با سلیقه عزیزی که قرار است هدیه بگیرد انتخاب کرده و به او هدیه بدهید.

عکس یک محافظ گوشی زیبا و فانتزی
یک محافظ گوشی زیبا و فانتزی

3. بازی‌های ویدئویی

اگر عزیز گیک شما عاشق بازی باشد می‌توانید به عنوان هدیه کریسمس به سراغ بازی‌های مختلف، اکانت‌های بازی یا حتی آیتم‌های درون برنامه‌ای بازی‌ها بروید.برای خرید بازی به‌عنوان هدیه کریسمس یک خوره تکنولوژی، پیدا کردن بازی مورد علاقه او سخت نیست. کافیست ببینید موقع بازی چه ژانرهای بازی را بازی کرده و به کدام سبک‌ها علاقه‌مند است یا اینکه اگر بازی خاصی را مدام بازی می‌کند، اسم آن بازی را پیدا کرده و برای او آیتم‌ها درون برنامه‌ای بخرید.

مطلب پیشنهادی: چطور روز جهانی بهترین دوست را جشن بگیریم؟


هدیه های کریسمس برای شیک پوش‌ها

بعضی‌ها به ظاهر و پوشش خود اهمیت خیلی زیادی می‌دهند. آن‌ها دوست دارند همیشه اولویت خود را برای پوشش و آراستگی خود بگذارند. اگر در اطراف خود عزیزانی دارید که آراستگی برایشان مهم است، کریسمس بهانه خوبی است تا با خرید هدیه ای متناسب با حال و هوایشان آن‌ها را خوشحال کنید. بخشی از این هدیه شامل موارد زیر هستند:

رز جاودان مهرسا پایه قرمز
694,000 تومان
باکس رز جاودان موزیکال Q&Q
2,414,000 تومان
رز جاودان موزیکال لاولی
1,107,000 تومان
ولن ۲
1,408,000 تومان
خانواده تدی
660,000 تومان

1. کیف، کفش، لباس

یکی از بهترین هدیه‌های کریسمس برای این دسته افراد پوشیدنی‌های مختلف یا کیف‌های زیباست. چیزهایی که بدانید به سبک و استایل پوشش او بیاید و مناسب سلیقه او باشد. البته که لباس‌های زمستانی هم انتخاب‌های خوبی هستند، چراکه هم تنوع بالایی دارند و هم مناسب همین فصل هستند.

عکس کیف و کفش
کیف و کفش

2. جواهرات، بدلیجات

یکی دیگر از انتخاب‌های خوب جواهرات یا بدلیجات مختلف است. با توجه به بودجه خود و سلیقه عزیزی که برای او خرید می‌کنید می‌توانید در دنیایی از تنوع و زیبایی غرق شوید و یکی را انتخاب کنید.

3. لوازم آرایشی یک ایده عالی برای هدیه عالی برای هدیه کریسمس دوست دارای مد و زیبایی

برای شیک پوش‌ها می‌توانید به‌عنوان هدیه و کادو کریسمس سراغ لوازم إرایشی و بهداشتی هم بروید. در این دسته از محصولات تنوع بالا و انتخاب‌های زیادی پیش روی شماست. مثلا می‌توانید یک یا چندتا از لوازم آرایشی پرکاربرد را تهیه کرده یا یک ست کامل را خریداری کنید. در کنار لوازم آرایشی، کیف‌های مخصوص لوازم آرایشی نیز انتخاب‌های خوبی هستند، به‌طوری‌که اگر نمی‌دانید چه لوازم آرایشی به‌عنوان هدیه خریداری کنید، می‌توانید سراغ کیف‌های نگهداری آن بروید.

بیشتر مطالعه کنید: معرفی 13 هدیه مناسب برای روز دانشجو

لوازم آرایشی یک ایده عالی برای هدیه عالی برای هدیه کریسمس دوست دارای مد و زیبایی
لوازم آرایشی


برای عشق، دوستی

برای کسانی هستند که عاشق آن‌ها هستید یا دوستشان دارید. کریسمس می‌تواند بهانه‌ای باشد تا مجددا عشق و دوستی خود را به آن‌ها نشان داده و لحظات زیبایی را برایشان رقم بزنید.

رز جاودان مهرسا پایه قرمز
694,000 تومان
باکس رز جاودان موزیکال Q&Q
2,414,000 تومان
رز جاودان موزیکال کوپه
961,000 تومان
رز جاودان موزیکال لیدیا
1,107,000 تومان
رز جاودان موزیکال لاولی
1,107,000 تومان

1. گل‌های طبیعی

مسلما یکی از بهترین و خاص‌ترین انتخاب‌ها برای هدیه روز کریسمس گلی زیبا و چشمگیر است. گل‌ها علاوه بر زیبایی، زبان مخصوص خود را هم دارند و می‌توانند پیام‌های مختلفی را از طرف شما به عزیزان‌تان بگویند. مثلا رز قرمز می‌گوید که عاشق هستید. داوودی یا رز زرد می‌گویند که پیوند دوستانه ارزشمندی دارید. ارکیده می‌گوید که زنانگی او را تحسین می‌کنید. میخک سفید می‌گوید که خالص بودن و روح پاکش را دوست دارید.

بیشتر مطالعه کنید: گل های شب یلدا

2. یک قرار خوب

گاهی یک خاطره می‌تواند بهترین هدیه برای کریسمس کسی که عاشقش هستید باشد. ازاین‌رو می‌توانید عشق زندگی خود را به یک قرار عاشقانه خوب ببرید. یک رستوران خوب، یک مسافرت دوست داشتنی و حتی یک کافه دنج و خلوت می‌تواند بهترین هدیه کریسمس برای کسی که دوستش دارید باشد و تبدیل به خاطره‌ای دائمی شود.

3. رز جاودان، یک ایده رمانتیک و خاص برای هدیه کریسمس

علاوه‌بر گل‌های طبیعی رز جاودان نیز از جمله انتخاب‌هایی است که می‌توانید برای کسی که عاشق او هستید داشته باشید. رزهای جاودان به واقع یکی از خاص‌ترین و عاشقانه‌ترین هدیه‌ها هستند. این دسته از گل‌ها تا سال‌های بدون نیاز به مراقبت خاصی کنار عزیزان شما باقی خواهند ماند.

رز جاودان ، یک ایده رمانتیک و خاص برای هدیه کریسمس
رز جاودان

4. آلبوم خاطرات

چیزی که دوستی و عشق را ارزشمند می‌کند خاطره است. این خاطره‌ها و تجربه‌های خوب هستند که باعث شده‌اند حس شما به کسی عمیق‌تر شود. ازاین‌رو می‌توانید برای هدیه کریسمس آلبومی زیبا از عکس‌ها یا حتی نوشته‌های بین خود درست کرده و آن را تبدیل به مجموعه‌ای ارزشمند کنید که هم عشق زندگی‌تان را خوشحال کند و هم شما لذت ببرید.

سخن آخر

در این مطلب بهترین هدایای کریسمس را بر اساس معنا و مفهومی که منتقل می‌کنند برای شما معرفی کنیم، چنانچه مطلبی ناگفته مانده است و یا پرسشی در ذهن شماست که نیاز به مشاوره تخصصی روی گیاه خود دارید، می‌توانید سوالات خود را از طریق ارتباط با اورژانس گل و گیاه گُل‌سِتان مطرح نمایید. کارشناسان باتجربه گیاه‌پزشکی ما آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند. گیاه پزشکان مشکل شما را بررسی می‌کنند و در صورت نیاز غذای گیاه (کود)، سم و سایر ملزومات گیاه را برای شما ارسال خواهند کرد. ضمن اینکه اگر زمان یا تخصص کافی برای رسیدگی به گیاه خود را ندارید، می توانید از خدمات گل و گیاه در منزل گُل‌سِتان (اعزام باغبان و گیاه پزشک به محل شما) استفاده کنید تا متخصصین ما با ابزار مورد نیاز شما در محل شما حضور یابند و خدماتی مانند تشخیص بیماری، علت عدم رشد، تعویض خاک و گلدان، سم پاشی، کوددهی و یا حتی کاشت و … را به شما ارائه دهند.

خرید گیاه و گل آپارتمانی آنلاین - تحویل رایگان 4ساعته | گُل‌سِتان

رز جاودان مهرسا
674,000 تومان
مانسترا غول پیکر
19,000,000 تومان
زامیفولیا بلک 6 قلاف در گلدان مواد آلی استوانه
1,146,000 تومان
پاچیرا پنج تنه ارتفاع50
746,000 تومان
فیکوس لیراتا دو شاخه در گلدان مواد آلی استوانه
955,000 تومان


سوالات پرتکرار شما درباره هدیه های برای کریسمس

برای کریسمس چه چیزی هدیه بگیریم؟

به‌این‌منظور انتخاب‌های زیادی پیش روی شما قرار دارد. کافیست سلیقه و حال و هوای کسی که قرار است به او هدیه بدهید را بدانید. مثلا اگر کسی که قرار است هدیه بگیرد، عاشق تکنولوژی است، برای خرید هدیه برای او می‌توانید سراغ خرید وسایل و اکسسوری‌های این حوزه بروید.

چطور هدیه مناسب کریسمس را انتخاب کنیم؟

بهترین راه برای خرید هدیه، شناخت شخصیت و علایق عزیزتان است. قرار نیست حتما چیزی که می‌گیرید نیاز ضروری او باشد. هدیه شما می‌تواند چیزی فرای نیاز او باشد که خاطره‌ساز و به یاد ماندنی شود.

آیا گل رز مناسب هدیه کریسمس است؟

بله، گل رز برای هر مناسبتی کاربرد دارد. این گل در رنگ‌های مختلف و زیادی وجود دارد که همه آن‌ها زیبا هستند، اما هر رنگ از آن معنی خاصی دارند. ازاین‌رو اگر قصد خرید گل رز به‌عنوان هدیه کریسمس را دارید، با توجه به نوع رابطه خود با کسی که قرار است هدیه کریسمس را دریافت کند، رنگی مناسب را انتخاب و او را خوشحال کنید.

برای کریسمس چه گیاهانی هدیه دهیم؟

گیاهان زیادی برای هدیه کریسمس را می‌توانید انتخاب کنید. برخی از آنها عبارتند از :درختچه بداغ، کاکتوس کریسمس، سیکلامن، درخت نراد، گیاه شکوه برف، عشقه، ارس یا سرو کوهی، کلم زینتی، رزماری و…

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.